|
Arkadaşlar sıfır araç aldım opel corsa votaik mavi bu aracıma seramik kaplama yaptırmak istiyorum ama pff kaplama daha iyi diyorlar zıbarda pff kaplama 65 bin tl iken diğer bazı yerlerde reklamlarda gördüğüm autocity gibi firmalar daha uyguna 20bin tl gibi bir fiyata yaptıklarını söylüyor bunlara güvenmeli miyim yaptırıp ta güvenen var mı aranızda nasıl malzeme kullanıyorlar bilen var mı aranızda ilerde sıkıntı yaşar mıyım aydınlatırsanız sevinirim hangi firmalara güvenmeliyim tavsiyeleriniz nelerdir boya koruma ve pff kaplama konusunda uygun fiyata yaptırabilir miyim bütçem 20 bin tl tşkler. |
|
_____________________________
Volkswagen Polo 1.4 Trendline Hb 2001 model 75 Hp dürbün göğüs.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






