Şimdi Ara

PEUGEOT RİFTER ALDIM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
160
Cevap
1
Favori
42.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codeThoreau

    Aynı terane... Hala ailem geniş diyorsunuz, ben de diyorum ki ailen geniş ise 1 serisi alıp yakinmayacaktin.

    130.000TL param var diyorsun, ben de diyorum ki o paraya alabileceklerin zaten sınırlı...

    Ailede BMW LandRover var diyorsun, ben de diyorum ki premium araba alacaksan çakmağı bile parayla almayi normal kabul edeceksin.

    X5 isterdim diyorsun, ben de diyorum ki x5 alsan da keske 1 serisi olsaydı da surada pratik işimi göreyim dersin diyorum.

    130.000TL'e bana araba goster diyorsun, ben de alacağını almışsın, ama gelip 1 Serisi şöyle kötü böyle kotu aglanma diyorum.
    Belli ki senin amaçların ve bütçen 1 serisine denk değil. Birak şimdi aile de su var bu var yazmayı...

    Hayırlı olsun.

    Araba araçtır mesela bana göre o paraya Duster ya da ikinci el eski bir rav4 falan alırım ama minibüs almam. En azindan istediğimde dağa taşa çıkarım. Çünkü benim ailem geniste olsa istediğim zaman ormana gidebilir olmaliyim...
    tekrar teşekkür ederim,fikrinizi beyan etmişsiniz ne güzel bende

    kendi fikir dağarcığımla buna karar verdim,ayrıca aracın yerden taban yüksekliği ve fonksiyonelliğine baktığınızda dağ taş tepe bayır deniz formatı için çok elverişli olduğu görülmekte.

    sağolasın hatırlatma ve detaylar için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: massacrer

    Çift kavramalıların hata oranı yüksek ama sağlam şanzımanla da muazzam rahatlık.
    Bu arada benim ilk aracımda tork konvertörlü otomatik vardı ve onun da mekatronik arızası başlayınca satmıştım. Sonraki DSG aracımda en ufak problem yaşamadım. İşin içinden gelen birisi olarak bunun sadece marka ya da şanzıman türüyle alakalı olmadığını belirtmek isterim.

    Tekrardan hayırlı olsun ve umarım araçta herhangi bir problem çıkmaz.
    teşekkür ederim.

    çalışma mantığı ve istatistiklerde çift kavramalar özellikle büyükşehirlerde arıza çıkarmaya daha meyilli.

    siz bunun dışında istisna yi bir durumda kalmışsanız ne mutlu.

    iyi günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endoplazmik bir kulum

    Garibim 1 serisi, karşılaştırmadıkları bi Rifter kalmıştı o da oldu.
    konu başlığı ve içeriğinden geldiğin tümevarım bumu.

    2 ürün arasındaki farkları yazdım

    muadil demedim,denk değiller vs vs

    önceki sonraki..

    bu bir polemik konusu değil,yanlış yere yazdın sanırım

    bu aracı,inceleyen bakan düşünenler için bir referans noktası.

    ürünün çapı durumu detayları ortada.

    her kovana çomak sokulmaz buradan bal çıkmaz kısaca.

    yaban arısı içerir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoshow

    Merhaba,

    1. si 8+1 minivanlar otomobil ruhsatlı olarak geçmekle birlikte ötv oranı ve mtv ticari araç gibi ödenmenktedir. Yani doblo, rifter gibi araçlardan daha iyi bir konumda kağıt üzerinde. (Hız sınırınız 120 km/h, 2 yılda bir muayene vs. vs.)

    2. si benim amacım ortamı kızıştırmak değil. Ben doğru olduğuna inandığım saptamayı yapıyorum. Ticari araçların Avrupa'da TR'deki kadar baştacı edilmediğinden çok ta önemsenmediğini bu sebepten binek araçlarla mukayese edilemeyeceğini ifade etmek istiyorum. Adamlar yıllardır aynı kasa doblo, Caddy ve Kangoo ile idare ediyorlar. Yani adamların önceliği değil bu araçlar.

    3. Sürüş konforu binek araç gibi değil. Gerek aracın yüksekliği olsun, gerek koltuk konforu olsun bu bariz belli.

    4. Paranın karşılığı derseniz genişlik olarak, donanim olarak doğru, ama diğer hususlar olarak karşılığı değil.

    5. Ben son dönemde markaların ticari araçlarda milleti kazıkladığına inanıyorum. 150.000 TL'ye rifter, combo var. OTV oranı %15 yanlış bilmiyorsam KDV oranı %1 (Bundan çok emin değilim, panel van araçlar veya ticari işletmelere uygulanmış olabilir.)

    Selamlar.
    selamlar

    otomobil ruhsatlıları inceledim bende,çok büyükler park vs çok sorun olacaktı.

    doblo kango diye başladığınız listede,içerik olarak yenilikler ve donanım adına güzel ifadeler mevcut.

    hala makas kullanan ve arka camı kelebekli modeller var,bunun yanında b link tam bağımsız süspansiyon kullanan,ve arka camı elektrikli.

    suv altyapısı ile ön takım ve kokpiti şekillendiren ürünler mevcut.

    ve donanım zenginliği ilede bunu kapatıyorlar.

    bu fiyata alınabilecek suv fiyatlarıda ortada malesef.

    üründeki amacım fayda fiyat orantısı idi.

    başka bir amaca hizmet değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemchem

    Ben de 2009 üyesiyim bizimde forumda aktif olmaya başladığımız yıllar tepee yıllarına dayanmaktadır. Ama eskisi gibi böyle forumlara denk gelemiyoruz. Ben İstanbul Büyükçekmece'de ikamet ediyorum. Siz ne taraftasınız. Uygun bir zamanda davetinize icabet etmeyi çok isterim.

    Alıntıları Göster
    Levent te oturuyorum beklerim boğaz manzaralı 500 m2 lik terasta kahve keyfi yapalım sohbetleriz..
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    İşte bunu rededemem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Rifter'ın GT line donanımlısını 1.5 dizel 130hp eat 8 şanzımanlısını bmw 1 serisine 10 kere tercih ederim. sen burdaki çok bilmiş arkadaşlara aldırma hocam
    herkesin tercihlerine saygı duyuyorum bu benim hayatım ve benim fikirlerim

    beni bağlar.

    göreceli.

    100 kişiye sorsak yüz farklı seçim gelir.

    saygı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    John Mclane isimli forumdaki kişiymiş. O da Rifter GTLine almış. 508 GT'si vardı. Benim 508 konuma gelmişti.
    doğrudur 10 yıllık arkadaşım kendisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemchem

    İşte bunu rededemem.
    sadece kahve dedim yalnız tutamayacağım sözleri vermeyeyim..)

    gelipte bu nasıl bir istanbulmuş vaay demeyen çıkmadı daha, gecesi ayrı gündüzü ayrı güzel..
  • Hocam gule gule kullanin. Bence cok fonksiyonel bir arac. 6 kisi binecekse zaten boyle bir sey gerekli. 4 kisiyi arka koltuga sikistirmak hem tehlikeli hem de konforsuz.

    Ayrica kayar kapi olmasi cok guzel. Dar yerlerde cok avantajli. Bu tarz daha cok secenek olsa aslinda. 3 sira koltuklu kayar kapili ama cok uzun olmayan araclar. Tam Turkiyeye uygun.
  • Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Almanya peugeot sitesine baktım, Van diye geçiyor, outdoor van diyor.

    Nerede olursa olsun bu tür araçlar(doblo, Caddy vs) minivandır. Mpv ile alakaları yok.

    En basitinden dediğim gibi c max, Picasso ile yan yana koyun, çok fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NusretSamanci

    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
    teşekkür ederim iyi dilekler için daha iyileri sizin olsun inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam gule gule kullanin. Bence cok fonksiyonel bir arac. 6 kisi binecekse zaten boyle bir sey gerekli. 4 kisiyi arka koltuga sikistirmak hem tehlikeli hem de konforsuz.

    Ayrica kayar kapi olmasi cok guzel. Dar yerlerde cok avantajli. Bu tarz daha cok secenek olsa aslinda. 3 sira koltuklu kayar kapili ama cok uzun olmayan araclar. Tam Turkiyeye uygun.
    teşekkür ederim.

    bazı şeyleri bir araya toplayıp içine tam otomatik vites eklemek

    ve fiyatları mininumda tutmak hiç bir malın gerçek değeirini etmediği bu sistemde malesef zor.

    ancak bu kadar olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Almanya peugeot sitesine baktım, Van diye geçiyor, outdoor van diyor.

    Nerede olursa olsun bu tür araçlar(doblo, Caddy vs) minivandır. Mpv ile alakaları yok.

    En basitinden dediğim gibi c max, Picasso ile yan yana koyun, çok fark var.
    ingiltere sitelerinde de mpv yazıyor neyse bunlara çok takılmıyorum

    dediğiniz gibi olsun.

    bizim için işlevi önemli

    ve otomatik vites konforu..
  • Bir ara 7 kişilik versiyonları hususi olarak geleceğini ifade ediyorlardi taksiciler için. Olmadı galiba. ÖTV indirimine yetistiremediler harelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabaların yerden yukseklıgı dısında bır avantajını göremıyorum temel maksadı yük taşımak, konfor yada benzeri şeyler değil ama arazi aracı kadar yüksekler bu yüzden güzel özellik
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Tabiki öyle

    Çok işlevsel bi araç, segmentinde en üst seviyede şu an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codeThoreau

    Rifter ile BMW 1 kiyasliyorsun. Hepsinin 4tekeri var keske ilk seferde clio alsaydin. Ne diyeyim :)

    O kadar ilginçtir ki bunu yazan kullanıcı "Peugeot Partner " Türevi bir kullanici adina sahip, ve aynı marka modelin selefini forumda överken bmw 1 serisi kullandığını belirterek gömüyor.

    Hani yazmıştın ya benim için araba marka değildir diye... Konunun tamamini belli bir markayi fiyatı üzerinden yerme anlayışına oturtmuşsun.

    Saldırganlık yok ama 'göz'e göz dedirten sensin , sayin "araba logodan ibaret değildir' diyen arkadaş.
    Neden bu premium arabaları put olarak görüp, eleştirilemez bir kafaya düşüyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Bu arabaların yerden yukseklıgı dısında bır avantajını göremıyorum temel maksadı yük taşımak, konfor yada benzeri şeyler değil ama arazi aracı kadar yüksekler bu yüzden güzel özellik
    yerden yüksek,işlevselliği iyi,çok amaçlı vede hacim adına zengin

    keza donanım anlamında da cömertler.

    aldığım araç en üst seviyenin 2 alt versiyonu

    araçta kabaca tam otomatik tork konvertörlü 8 ileri aısın şanzıman mevcut

    soğutmalı kocaman bir torpido ön arka park sensörleri,digital çift yönlü klima,hız sabitleyici ve sınırlama,start stop

    diye giden bir liste var.

    bu özelliklerin bir çoğu sattığım sözüm ona premium sınıfta geçen 1 serisi bmw de yoktu

    o denli zengin
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.