Şimdi Ara

Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
162
Cevap
1
Favori
17.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mahkeme işi o kadar kolay değil. dava açacaksın bilirkişi ok lese bile yargı kararını tınmayıp aracı geri almayan firmalarda var. bir de bu süreçte arabayı kullanamayacaksın satamayacaksın.
    zor işler bu süreçler paranla rezil olmak bu galiba.
    paran var ama arabaya ağız tadıyla binemiyorsun.
    herkesde mahkeme sürecinde uğraşmak istemiyor.
    fanatiklik yapmaya gerek yok , babamızın fabrikası markası değil.
    kendi kullandığım marka diye fanatiklik yapmam , sonuçta o arabayı alanda beklentilerle aldı beklentileri boşa çıktı.
    geçmiş olsun.
  • Ben psa araçlarını ekonomik ve satın almaya değer buluyorum, her markada benzer sorunlar yaşanıyor, Türkiye'de bir çok ithalatçı gibi peugeot'da Trkiye'de ithalatçı kurbanı.
  • bulentboz hocam sizden Allah razı olsun biz bu aracı elden çok daha az zararlada satabilirdik ama bu yolu tercih etmedik vicdanen rahat olamazdık normalden daha fazla zararla aracı elden satmadık bunuda ilk mesajımda belirtmiştim zaten ama gözünü fanatiklik bürümüşler yüzünden suçlu konumuna sokulmayada çalışıldım çok merak ediyorum aynı şey bu fanatik arkadaşın başına gelse onca milyar zararı göze alıp bu erdemliliği gösterirmiydi öyle atıp tutuyorki sanki biz elimizden geleni yapmamışız gibi geri vermek için denemediğimiz yol yöntem kalmadı peugeot genel merkezi olsun servisi olsun her türlü terbiyesizliği sergileyerek araçlarına hiçbir zaman sahip çıkmayıp araca bozuk sıfır olmayan parça takma davranışını bile sergilediler sözde garantisi olan bir marka bayileriyle birlikte müşterilerini enayi yerine koyup soymayı kendine görev edinmiş son olarak Melihdk 308 konusunda yazdıklarımı at gözlüğü takmadan oku ve artık saçmalama eğer aracı karalıyor olsam orada karalardım ilk izlenim olarakta aracın olumlu yönlerini paylaşmışım ama daha ilk km'lerde adeta dökülen 4500km'de ise artık traktöre dönüşen içinde gürültüden yolculuk yapılmayacak kıvama gelmiş ön takım arızalarıyla arıza rekoru kırma yoluna girmiş araç bile diyemeyeceğim teneke yığınına bu sözde markaya ve araca tapma artık git gide komik oluyorsun.

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Bütün Peugeotlar sorunludur, sürekli arıza çıkaracak diye bir genelleme yapamayız.

    Fakat; birde şöyle bir durum vardır.



    Bunu da unutmamak lazım.

    hocam nereden koydun şunu hepsini izlemek zorunda kaldım




  • Fransız araba alacaksanız özellikle ithal olan(tercihen ispanyol) Renault tercih etmelisiniz hocam.Avrupa renaultlar hem kaliteli hem de sağlam diğer fransız araçlarından ve yerli renolardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Fransız araba alacaksanız özellikle ithal olan(tercihen ispanyol) Renault tercih etmelisiniz hocam.Avrupa renaultlar hem kaliteli hem de sağlam diğer fransız araçlarından ve yerli renolardan

    Hiç Fransız araba almasak olmuyor mu kardeş? Ben şimdi Reno alcak olsam yerlisini alırım ki Anadolum kazansın. Fransızlara zaten para kazandırmam, ama İspanyol arabası da almam. Şerefsizler zamanında Endülüslere az çektirmediler. Boykot ediyorum. Zaten Barcelona'yı tutarım ben, Madrid'de top oynayacak yüz bırakmadı adamlar helal olsun.
  • arkadaşım o bayi ile alakalı başka bir markanın bayiside bunu yapıyor mesela opel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Renonun pejodan bi miktar daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    Ben de tam aksini düşünüyorum.

    6 yıldır kullandığım 307 aracım (şahsi aracım, 2006 model 1,6 HDI 180.000 km'de), şirkette bir kaç aydır kullandığım Renaut Fluence'den (1,6 benzinli, 0 geldi, şu anda 10.800 km'de) çok daha iyi durumda. (Şirkette bundan önce MeganeII, Clio Symbol vs. başka Renault'larım da oldu, kullanıcı olarak Renault - Peugeot hakkında bende oluşan izlenim bu). Gelelim şimdiki Fluence'e; araba daha sıfır sayılır, gacırdamayan yeri yok. Benzin göstergesi sapıtıp duruyor. Vites kolu bozuldu (sanırım yayı kırıldı, vites boşa alındığında orta konuma gelmiyor, elinizle ittirmek zorunda kalıyorsunuz). Sabahları soğukken rölantisi dengesiz. Gaz pedalı bir garip, boşta siz gazı sabit tutsanız bile devir +/- 500 rpm dalgalanıp duruyor. Sabah ilk çalıştırmada çalıştırıyorsunuz, 1 sn sonra stop ediyor. İkinci sefer marşa bastıktan sonra çalışmaya başlıyor. Daha 10.800'deki araba bu halde. Acayip bir şey anlayamadım gitti. Belki bendeki Fluence'e özel bir durumdur, belki bu da ayıplı maldır.

    Allah'a şükür kendi aracım olan "dandik" 307'mde 6 yıldır, 180.000 kilometre boyunca hiç böyle saçma sapan şeyler yaşamadım. Bir kere bile yolda bırakmadı. Hala da tek marşta çalışır, hava ne kadar soğuk olursa olsun. Sert süspansiyonu dışında bir şikayetim yok. Bir kere lastik basınç sensörlerimden birisi değişti. Bir kere klimada arızası oldu, sağ tarafa sürekli sıcak veriyordu (iki bölgeli elk. klima) plastik bir kapakçık değişti halloldu. Bir kere bagaj kilidinin kontaktörü değişti. Bir kere servisin hatasından kaynaklı (120.000 ağır bakımının, triger değişiminin hemen ertesi günü) enjektör problemi oldu, düzeldi. Bir kere de Sunroof su damlattı, kirden tozdan su tahliye boruları tıkanmış, temizlettim düzeldi, bu da arızadan sayılırsa artık. Bunların dışında 6 yıldır can sıkıcı hiçbir mekanik/elektronik sorunum olmadı, servise bir tek periyodik bakımları için gittim. Klima olayı biraz korkutmuştu açıkçası (elektronik klima, dedim eyvah bozuldu bir ton masraf çıkacak) ama şükür o da basit bir şey çıktı.

    Yorumları okuyunca şaşırıyorum, acaba ben başka araba mı kullanıyorum diyorum. Hele 307 kronik sorunlarıyla ünlü denilip duruyor, doğrudur, fakat 2006 sonrası makyajlı kasada bir çok kusur giderildi de deniyor. Galiba ben çok şanslı küçük bir gruptayım (nazar değmesin ).

    (Yazıyı Peugeot'u ya da herhangi bir markayı övmek/yermek için yazmadım, şimdi adım Fransa savunucusuna çıkmasın. Sadece tecrübemi ve bana ilginç gelen bir şeyi paylaşayım dedim.)

    Peki 2006'da arabamı değiştirirken (Bir önceki araba Hyundai Getz idi) neden 307 tercih ettim?
    Diğer markalar ESP'siz hatta bazıları ABS'siz araba satıyorken, aynı paraya "dandik" 307'de 6 havayastığı ve ESP mevcuttu. Milletin yazdıklarına bakınca bir kumar oynamışım ama kazanmış görünüyorum.

    Otomobil gerçekten de biraz şans işi sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 8 Şubat 2012; 10:12:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Şans işi bence araba tamamen Renault megane 3 kullandım 1.5 yıl oldukça memnun sattım.

    Polo gti aldım 4000km'de sandık motor gelicek dediler.Sattım uğraşmadım arabayla.

    Herkesin sorunlu dediği opel'i babam senelerce kullandı bir kere bile başına hiç bir opeli arıza açmadı.Bende hala astra j var 6-7 aylık araç daha çok şükür bir problemi yok.

    Sıfır Honda jazz aldım aracı satarken jantların dışının soyulduğunu gördüm.Daha araç 3 aylıkken ön iki kapısının kol dayama kısımları kırılıp içeri çökmüştü.Sağ dikiz aynasının sinyal lambası içine su kaçmıştı hemde aynayı bir kere bile herhangi bir yere vurmamışken.

    Birde bu araç 2009 modelken 2009 senedesinde araç daha 20.000km'le bile olmadan olmuştu gözüm gibi baktığım arabada hemde kazası belası olmayan araçda.

    Çok yakın bir arkadaşım lancer aldı 1500km'de balata bitti hemde kullanıcı hatası diye arkadaşıma yıktılar ücretini.Tanımasam arkadaşımı yanlış kullandı bitirdi derim.

    Peugeot kullanıp çok memnun olanlarda var Vw veya Mercedes kullanıp lanet edenlerde.

    Vw veya mercedes veya başka bir marka kullanıp memnun olanlarda var.

    Evet bence artık iyi kötü her markanın her modeli alınabilir çünkü üreticiler artık birbirleriyle çok daha fazla mücadele etmek zorundalar onun için müşteri memnuniyeti önemli.

    O yüzden forumlarda vs bu tarz yazılanlara çok itibar etmiyorum sonuçta bireysel şikayetler bunlar.

    Açıkcası benim hiç bir marka veya modele karşı ön yargım yok evet bazı modellerin kronik sorunları olabilir fakat bunu markaya yıkmak veya tüm modellere yaymak bana çok saçma geliyor.

    Kesinlikle katılıyorum. Çok güzel örnekler vermişsiniz.




  • fransızlar arabayı satınca demek kendi arabalarına da fransız oldu

    ben renault almayı düşünürdüm bu olaylardan önce artık düşünmüyorum. scenici beğenirdim bu sarkozy akıllanıncaya kadar da almayı düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Şans işi bence araba tamamen Renault megane 3 kullandım 1.5 yıl oldukça memnun sattım.

    Polo gti aldım 4000km'de sandık motor gelicek dediler.Sattım uğraşmadım arabayla.

    Herkesin sorunlu dediği opel'i babam senelerce kullandı bir kere bile başına hiç bir opeli arıza açmadı.Bende hala astra j var 6-7 aylık araç daha çok şükür bir problemi yok.

    Sıfır Honda jazz aldım aracı satarken jantların dışının soyulduğunu gördüm.Daha araç 3 aylıkken ön iki kapısının kol dayama kısımları kırılıp içeri çökmüştü.Sağ dikiz aynasının sinyal lambası içine su kaçmıştı hemde aynayı bir kere bile herhangi bir yere vurmamışken.

    Birde bu araç 2009 modelken 2009 senedesinde araç daha 20.000km'le bile olmadan olmuştu gözüm gibi baktığım arabada hemde kazası belası olmayan araçda.

    Çok yakın bir arkadaşım lancer aldı 1500km'de balata bitti hemde kullanıcı hatası diye arkadaşıma yıktılar ücretini.Tanımasam arkadaşımı yanlış kullandı bitirdi derim.

    Peugeot kullanıp çok memnun olanlarda var Vw veya Mercedes kullanıp lanet edenlerde.

    Vw veya mercedes veya başka bir marka kullanıp memnun olanlarda var.

    Evet bence artık iyi kötü her markanın her modeli alınabilir çünkü üreticiler artık birbirleriyle çok daha fazla mücadele etmek zorundalar onun için müşteri memnuniyeti önemli.

    O yüzden forumlarda vs bu tarz yazılanlara çok itibar etmiyorum sonuçta bireysel şikayetler bunlar.

    Açıkcası benim hiç bir marka veya modele karşı ön yargım yok evet bazı modellerin kronik sorunları olabilir fakat bunu markaya yıkmak veya tüm modellere yaymak bana çok saçma geliyor.

    +6




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntonioMontana

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Bütün Peugeotlar sorunludur, sürekli arıza çıkaracak diye bir genelleme yapamayız.

    Fakat; birde şöyle bir durum vardır.



    Bunu da unutmamak lazım.

    hocam nereden koydun şunu hepsini izlemek zorunda kaldım





  • Bize gelen ithal arabalar Almanya da satılan araçlar değil..ADAC ın değerlendirmeleri Almanya da satılan ve satın alınıp kullanılan araçlar için....Bize yani Türkiye ye KALİTE KONTROL AŞAMASINDA DEFOLU ÇIKAN BAZI ARAÇLAR ÖZEL SEÇİLEREK gönderiliyorsa bu yazdıklarımız dolumu ? Boşmu demek...?..
  • PSA grup araçlarının sorunlu olduğunu düşünüyorum. 1975 öncesi Citroen modelleri gibi bir efsane isterim açıkçası. Satıcıları da tegzahtar zihniyetinde insanlar. Satış sonrası hizmet anlayışları kısır.

    Hobi olarak model otomobil biriktiriyorum. Klasik bir Citroen satın almıştım. Fotoğraflamak için üşenmeden Citroen plazalarından birine gittim. Adamlar elimde modeli görünce ufo gören masum köylü pozisyonuna girdiler. Ankara' daki farklı markaların plazalarına gittiğimizde kalitesiz de olsa eşantiyon niyetine model bulundurduklarını gördüm. Andre Citroen' in çocuklara yatırım için tasarladığı oyuncakları düşünüp o anı da yaşayınca karmaşık duygulara kapıldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    bulentboz hocam sizden Allah razı olsun biz bu aracı elden çok daha az zararlada satabilirdik ama bu yolu tercih etmedik vicdanen rahat olamazdık normalden daha fazla zararla aracı elden satmadık bunuda ilk mesajımda belirtmiştim zaten ama gözünü fanatiklik bürümüşler yüzünden suçlu konumuna sokulmayada çalışıldım çok merak ediyorum aynı şey bu fanatik arkadaşın başına gelse onca milyar zararı göze alıp bu erdemliliği gösterirmiydi öyle atıp tutuyorki sanki biz elimizden geleni yapmamışız gibi geri vermek için denemediğimiz yol yöntem kalmadı peugeot genel merkezi olsun servisi olsun her türlü terbiyesizliği sergileyerek araçlarına hiçbir zaman sahip çıkmayıp araca bozuk sıfır olmayan parça takma davranışını bile sergilediler sözde garantisi olan bir marka bayileriyle birlikte müşterilerini enayi yerine koyup soymayı kendine görev edinmiş son olarak Melihdk 308 konusunda yazdıklarımı at gözlüğü takmadan oku ve artık saçmalama eğer aracı karalıyor olsam orada karalardım ilk izlenim olarakta aracın olumlu yönlerini paylaşmışım ama daha ilk km'lerde adeta dökülen 4500km'de ise artık traktöre dönüşen içinde gürültüden yolculuk yapılmayacak kıvama gelmiş ön takım arızalarıyla arıza rekoru kırma yoluna girmiş araç bile diyemeyeceğim teneke yığınına bu sözde markaya ve araca tapma artık git gide komik oluyorsun.

    saygılar...

     Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi.

    http://www.arabam.com/haber/Uzun-Donem-Test-Peugeot-308-16-THP-Otm-Test-bitti-iste-sonuclar/Detay-294369 At gözlüğü ile bakmışlar oku ve yorum yap bu test edenler sizden iyi bilmiyor dökülmüş bak

    Mevlana derki:''Bir şeyi bulunmadığı yerde aramak, hiç aramamak demektir.''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melihdk -- 8 Şubat 2012; 15:35:36 >




  •  Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi.


    Bu foto defalarca verildi ama bir kezde ben ekleyim.

    Diğer yandan Peugeot kullanan arkadaşlar neden savunmaya geçtiler anlayamadım.

    Firma babanızın firması değil.

    Bu gün Peugeot a binersiniz yarın Hondaya başka bir gün Toyotaya...

    Heralde yaşların genç olmasından kaynaklanıyor.

    Benim bu güne kadar farklı marka farklı modellerde 7-8 arabam oldu.

    Nasıllardi derseniz gücüm onlara yetti o modelleri aldım yoksa Peugeot muş , Hondaymış , Hyundaiymiş hiç umurumda değil...

    Çocuk gibi marka fanatikliği yapmaya gerek yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 8 Şubat 2012; 16:14:43 >




  • Çok uzun süredir foruma üyeyim elimden de çok araç geçti;

    Şimdiye kadar bu derece detaylı şekilde memnuniyet anlatan olmadı. Kısacası insanlar başına bir şey gelince anlatıyor.

    Not: Şu anda 308 dizel otomatik kullanıyorum çok memnunum. Gidip DS4 alıyorum bu sebeple.
  • Ben yakın akrabalarımdan biliyorum. Renault Manager ve CONCORDE cillop gibi arabalarını satıp PEUGEOT 307 aldılar.. Havadan düşen piyano reklamları çok güzeldi..Servisle akraba oldular...Banka borçları , taksitleri bitti. Bir ay içinde iki arabayıda sattılar..Biri dizel biri benzinli 307 almışlardı..Hemen hanım GOLF aldı..Eşi 2. el Mercedes aldı..BUNCA İNSAN NİYE NEFRET ETSİN ? SEBEP ?.. Sebep işte yukarıda resimde... O ARABALAR BİZE ÖZEL SEÇİLİP GÖNDERİLDİ...BAŞKA AÇIKLAMASI OLAMAZ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 8 Şubat 2012; 16:30:55 >
  • Bir de şu var, Almanya'da sorun çıkarmayan akslar, ön takım parçaları Türkiye yollarında problem üretiyor sürekli. 120 bin km Citroen Xsara kullandım, problemler o kadar coktu ki, defalarca aks, körk, rot, rotil, salıncak, klima, elektrikli cam sorunları yaşadım, defalarca. Yanlışlıkla çukura giriyordum, ondan sonra başlıyordu akstan katır kutur sesler gelmeye.

    En son bir Ramazan Bayramı Arefe gununde benzin pompası bozuldu cekiciyle kapanmak uzere olan sanayide ustaya cektirdim. Harcadigim paralar, zaman, emek hepsini düşününce, hele de konforsuz süspansiyon, ve sürekli "acaba bugun arıza cikacak mı cikmayacak mı?" diye endişe duymak bir daha tövbe ettirdi bana citroen ve tabii ki pejoya.

    Koşa koşa Toyota'ya gittim, 72 bin oldu maşallah, Toyota'cı olduk Auris sayesinde.

    Tabii ki her Pejo, Citroen arıza yapacak , ya da her Honda veya Toyota sorunsuzluk abidesidir diye bir kaide yok, ama istatistik diye de bir şey var. Niye, bu veriler elimizdeyken, bile bile, yeniden, sorunlu olduğu ispatlı bir marka alayım ki? Insan aynı hatayı iki kere yapmamalı. ABD piyasasına neden onyıllarca giremedi bu markalar, ona da bakmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

     Peugeot'dan Aldığımız Sıfır Aracın Arıza Rekoru Hikayesi.


    Bu foto defalarca verildi ama bir kezde ben ekleyim.

    Diğer yandan Peugeot kullanan arkadaşlar neden savunmaya geçtiler anlayamadım.

    Firma babanızın firması değil.

    Bu gün Peugeot a binersiniz yarın Hondaya başka bir gün Toyotaya...

    Heralde yaşların genç olmasından kaynaklanıyor.

    Benim bu güne kadar farklı marka farklı modellerde 7-8 arabam oldu.

    Nasıllardi derseniz gücüm onlara yetti o modelleri aldım yoksa Peugeot muş , Hondaymış , Hyundaiymiş hiç umurumda değil...

    Çocuk gibi marka fanatikliği yapmaya gerek yok...

    sana inat bundan sonra yine peugeot alacağım.Her arabayı bir tutmayın yeter artık.Fanatiği değilim ama beni 2 aydır her yere götürdü ve arıza falan vermedi.Honda ile bir tutulmaz veya hyundai ile ama hiç yoktan 100 km de 20 kuruş yakıyor ve performansı da tatmin ediyor.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.