Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (622. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 620621622623624
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. 2013 model, 125bin kmde station wagon 508'e sahibim. Arabamdan cok memnunum yalniz son zamanlarda hararet priblemi yaşamaktayım. Şöyle ki , bayramda karadeniz turu yapalim dedik ( 2 yetiskin bir çocuk bagaj full dolu) Artvin'de Borçka tabiat parkına çıkarken service uyarisi yandı. Yağ sicakligi ve su sıcaklığını gosteren ibreler normalde durdugu yerlerden yuksekteydi. Biraz pimpirikli bi tip olduğum için hemen ustayi falan aradım. Fana falan baktirdilar telefonla herhangi bir sikinti çıkmadı. Tatili yarida kesip geri döndüm. Geldigimde arabayi bilgisayara baglattim arıza görünmedi. Ön tampon altındaki hava girisinde acilir kapanır klape varmış, onun sıkıştığını o yuzden servis uyatisi verdiğini söylediler. Tamir ettirdikten sonra arabayi dur kalk trafikte ve rampada kullanirken gene hararetin olmasi gereken yerden biraz yuksek oldugunu gördüm. Duz yilda veya dururken yapmıyor. Durmadan gidilen yogun trafikte ve rampa cikarken yapıyor. Gene götürdüm ustama ( vatan mekanik- Cemal usta). heryerine bakıldı. termostat, devirdaim, radyatör hic bir hata bulamadılar.havalar sicak olduğu icin oluyor dediler. Servis lambasi tekrar yanana kadar kullan bisey olmaz dediler.

    Asagida koydugum fotolarda normal olan ile yukseldiginde olan kiyaslamasi yapabilirsiniz.

    Sorum şu, bu yukseklik normal mi? Wag grubu arac kullanan arkadaşlarım bundan daha yuksek degerler gördüklerini, normal oldugunu söylüyorlar. Usta da ayni seyi söylüyor ki kendisine cok güvenirim. Sizin araclarinizda durum nedir? Daha onceki araçlarımda hava sıcaklığı ne olursa olsun ibre sabit dururdu. İlk defa böyle oynak bir ibreyle karsikarsiyayim. Bu arada daha once hic fransiz arabasına sahip olmamıştım. Belki ben biraz fazla telaşe ediyorumdur. Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTURK

    Herkese selamlar. 2013 model, 125bin kmde station wagon 508'e sahibim. Arabamdan cok memnunum yalniz son zamanlarda hararet priblemi yaşamaktayım. Şöyle ki , bayramda karadeniz turu yapalim dedik ( 2 yetiskin bir çocuk bagaj full dolu) Artvin'de Borçka tabiat parkına çıkarken service uyarisi yandı. Yağ sicakligi ve su sıcaklığını gosteren ibreler normalde durdugu yerlerden yuksekteydi. Biraz pimpirikli bi tip olduğum için hemen ustayi falan aradım. Fana falan baktirdilar telefonla herhangi bir sikinti çıkmadı. Tatili yarida kesip geri döndüm. Geldigimde arabayi bilgisayara baglattim arıza görünmedi. Ön tampon altındaki hava girisinde acilir kapanır klape varmış, onun sıkıştığını o yuzden servis uyatisi verdiğini söylediler. Tamir ettirdikten sonra arabayi dur kalk trafikte ve rampada kullanirken gene hararetin olmasi gereken yerden biraz yuksek oldugunu gördüm. Duz yilda veya dururken yapmıyor. Durmadan gidilen yogun trafikte ve rampa cikarken yapıyor. Gene götürdüm ustama ( vatan mekanik- Cemal usta). heryerine bakıldı. termostat, devirdaim, radyatör hic bir hata bulamadılar.havalar sicak olduğu icin oluyor dediler. Servis lambasi tekrar yanana kadar kullan bisey olmaz dediler.

    Asagida koydugum fotolarda normal olan ile yukseldiginde olan kiyaslamasi yapabilirsiniz.

    Sorum şu, bu yukseklik normal mi? Wag grubu arac kullanan arkadaşlarım bundan daha yuksek degerler gördüklerini, normal oldugunu söylüyorlar. Usta da ayni seyi söylüyor ki kendisine cok güvenirim. Sizin araclarinizda durum nedir? Daha onceki araçlarımda hava sıcaklığı ne olursa olsun ibre sabit dururdu. İlk defa böyle oynak bir ibreyle karsikarsiyayim. Bu arada daha once hic fransiz arabasına sahip olmamıştım. Belki ben biraz fazla telaşe ediyorumdur. Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.



    Bende hava ne kadar sıcak olursa olsun alt resimdekine benzer görüntü oluyor.
    Yağ ibresi azıcık 90'ı geçer gibi oluyor, su sıcaklığı ise en fazla 90'da duruyor. Ve dediğiniz gibi sabit kalıyor.

    Eğer kontrol ettirmek isterseniz Maslak Atatürk Sanayi'de Euro Repar var, ben sürekli oraya gidiyorum. Sahibi Ömer bey çok ilgili ve bilgili bir Peugeot severdir. İsterseniz bir de oraya gösterin.




  • Bilgi icin teşekkür ederim. Ankara'da oldugum için oraya götürme şansım yok. Bir de su sıcaklığı 90'a geldiginde yag sıcaklığı 90 ve 115 in tam ortasindaki cizgiye geliyor, yani 102 103 dereceye. Yukarıdaki foto klape acilmadigi duruma ait. Su anda yogun trafikte asagidaki gibi oluyor. Su sıcaklığı 90i geçmiyor ve servis uyarısı vermiyor. Ama yine de ibre yerinde sabit durmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTURK

    Bilgi icin teşekkür ederim. Ankara'da oldugum için oraya götürme şansım yok. Bir de su sıcaklığı 90'a geldiginde yag sıcaklığı 90 ve 115 in tam ortasindaki cizgiye geliyor, yani 102 103 dereceye. Yukarıdaki foto klape acilmadigi duruma ait. Su anda yogun trafikte asagidaki gibi oluyor. Su sıcaklığı 90i geçmiyor ve servis uyarısı vermiyor. Ama yine de ibre yerinde sabit durmuyor.


    Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..

    Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Arka koltuklar elbette yatıyor.. 2'li ve tekli olarak ayrı ayrı yatma özelliği var..

    2015 Active paket aracımın aklıma gelen özelliklerini sıralayayım.

    Otomatik far, otomatik silecek, kendiliğinden kararan ayna, otomatik kapanan dış aynalar, 2 bölgeli dijital klima (arka koltuklar için menfezli), katlanan arka koltuklar, ileri geri, yukarı aşağıya hareketli elektrikli ön koltuklar, ayrıca yukarı aşağıya, ileri geri özellikli bel desteği (elektrikli), arka cam perdesi, 17" alaşım jant, 9 hoparlör, navigasyon, head-up display, anahtarsız giriş, çalıştırma, stop&start, elektrikli el freni, ince stepne, ambians aydınlatma,cruise control, hız limitleme, direksiyondan kumanda edilen müzik sistemi, F1 vites kulakçıkları, soğutmalı torpido, soğutmalı kol dayama, içeriden açılan benzin depo kapağı ve bagaj,


    Allure olsaydı, 4 bölgeli klima, full led farlar, sun-roof, jbl müzik sistemi, arka kapılarda perde ve 18" jantlar eklenecekti.

    Ayrıca yeni 508'den farklı olarak arka tekerler torsiyonlu değil, bağımsız süspansiyonlar bu araçlarda standart.

    Geri kalan özellikleri aynı.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam,yorduysam affola.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..

    Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.

    Alıntıları Göster
    şimdi sanayiden geldim
    hiç sıkıştırmadım trafik de boştu. yağ 90da, su da 83teydi. Balgatta oturuyorum biraz rampalı bir yer. balgata girişten eve geliş arasında su sıcaklığı tekrar 90, yağ sıcaklığı da 102-103 dereceye vurdu bu dediğim 1,5-2 km içinde oluyor bu arada. anlaşılan dik bi dağ yolu olan biyere yolculuk göründü bana. bakalım oralarda ne yapacak? bilgi için tekrar teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Su tarafı bendeki gibi, ama yağ tarafı benimkine göre yüksek. Ayrıca öyle inip çıkma evya hareket gözlemlemiyorum..

    Belki de ibrelerde bir sıkıntı vardır.

    Alıntıları Göster
    bu arada rica etsem müsait olduğunuzda arabanın gösterge fotosunu atabilir misiniz? sıcaklık falan normal hale geldikten sonra. bi iki tane gösterge görsek en azından normalin ne olduğu hakkında bilgi sahibi oluruz. bakım kitapçığında dereceler hakkında bilgi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTURK

    bu arada rica etsem müsait olduğunuzda arabanın gösterge fotosunu atabilir misiniz? sıcaklık falan normal hale geldikten sonra. bi iki tane gösterge görsek en azından normalin ne olduğu hakkında bilgi sahibi oluruz. bakım kitapçığında dereceler hakkında bilgi yok.

    Alıntıları Göster
    İlk fırsatta çeker paylaşırım.

    Bugünlerde izinliyim, o nedenle araba da dinleniyor. Ama cumartesi işim var, mutlaka çeker paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    Teşekkürler hocam,yorduysam affola.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim, ne yorgunluğu. Paylaştıkça daha iyi oluyor herşey.
  • Değerler gayet normal. Bende de düz yolda zorlamazsam yag sıcaklıgı 90 da radyatör sıvısı 85 te sabit. Ama yağ icin en verimli sıcaklık 100-120 arasıdır. Dik rampa , klima ve araçta doluysa radyatör sıvısı 90 sabit yağ ise 110 larda oluyor. Araç 2015 model 2.0 hdi tam otomatik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheTURK kullanıcısına yanıt
    Bugün Beylikdüzü Kartal ardından da oldukça yoğun trafik içinde Kadıköy gidişi sonunda gösterge durumu şöyle oldu.







    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt
    Göstergeler sıcak günlerde klima açıkken ve yokuş ortamlarında 90-93 arasında seyrediyor. Benim merak ettiğim Radyatör neden 85 derece standart. Tüm araçlar 90 derece de sabitlenen termostat kullanmasına rağmen 508 de 85 derecenin kullanılmasını anlamadım. Hatta itiraf edeyim arabayı ilk aldığımda sürekli 85 civarında görünce bu bozuktur deyip bakıma girmişken Onur’da değiştirdim. Baktım ki yenisinde 85 derecede sabitlemiyor. Neyseki parça ucuz. Eski aracım Mercedes idi ve termostat için yan sanayii yok ve orijinali 1100 tl idi ☺️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    Allure modellerinde alarm iç mekan daki harekete duyarlı. Camlar fazlaca açıkken esen rüzgar alarmı çalıştırıyor. O yüzden camları çok az (1-2 cm civarı) açmak gerekiyor. Açık camdan dolayı bende çok alarm öttürdüm. En kötüsü de gereksiz yere çevreyi rahatsız etmesi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, active damping sistemi ile ilgili deneyimi olan var mı? Her 10000 km de rölantide titreşimi ölçüp ona göre darbeyi emip titreşimi azaltıyormuş. Benim aracımda rölantide hissedilir derecede titreşim var. Acaba bu sistem ile ilgili bir sorun mu oldu acaba diye düşünüyorum. Sensörü orta konsoldaymış. Kendisi ise anladığım kadarıyla motorun altında sürücü tarafındaymış.
  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Böyle bir sistemin varlığından haberim yok falat google da peugeot 508 için arattığınızda çıkan görsel motor kaputunu açtığınızda size göre sol amortisör kulesinin altındaki motor kulağını gösteriyor. Bende de ciddi şekilde rolantide ve çalıştırırken, stop ederken sarsıntı vardı. Daha önceki peugeot 407’ümden tecrübeli olduğum için direkt serviste değiştirttiö ve şimdi aracı çalıştırıp orta konsola bir bardak su koyun sıfır titreşim. Aracın çalışıyor olduğunu dahi anlamıyorsunız. Servis parçayı çıkarttıktan sonra gösterdi bana. Kulağın içindeki kauçuk gibi olan malzeme yırtılmış. Aşağı yukarı her 80.000-100.000 km de bir değişmesi gerek bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Bugün Beylikdüzü Kartal ardından da oldukça yoğun trafik içinde Kadıköy gidişi sonunda gösterge durumu şöyle oldu.






    Necdet Bey öncelikle teşekkür ederim ilginiz için.
    dün rkadaşımın golfünü kullandım yağ sıcaklığı 110ları gördü sizin gönderdiğiniz resmi de incelediğimde bizim araçlarda normal demekki ibrenin oynaması. arıza lambası falan ykmadığı sürece problem yok sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugatti1907

    Merhaba, active damping sistemi ile ilgili deneyimi olan var mı? Her 10000 km de rölantide titreşimi ölçüp ona göre darbeyi emip titreşimi azaltıyormuş. Benim aracımda rölantide hissedilir derecede titreşim var. Acaba bu sistem ile ilgili bir sorun mu oldu acaba diye düşünüyorum. Sensörü orta konsoldaymış. Kendisi ise anladığım kadarıyla motorun altında sürücü tarafındaymış.
    selamlar, titreşim beni de ilk başlarda çok rahatsız ediyordu. alt ve üst motor kulağını (takozunu) değiştirttikten sonra eskisi gibi titrememeye başladı. klima devredeyken bir miktar hissediliyor sadece.
  • Son bi foto paylaşacağım. sahibindende olan bi ilanda görünüyor. 1.6 thp bu araç. buna göre benim hararet düşük bile sayılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTURK

    Son bi foto paylaşacağım. sahibindende olan bi ilanda görünüyor. 1.6 thp bu araç. buna göre benim hararet düşük bile sayılır.
    Yağ soğuk, su yüksek. Her aracın ayrı bir kişiliği var sanırım.




  • Dediğim gibi bi iki günlüğüne golf kullandım. ondaki durum şöyle motor sıcaklığı sabit hep 90 dereceyi gösteriyor. ancak yağ sıcaklığı çok değişken 110a çıkıyor 100e iniyor. benim durum gibi değil benimkinde hem su hem de yağ sıcaklığı yükselip düşüyor. sizinkilerde anladığım kadarıyla golf gibi su sıcaklığı değişmiyor yağ sıcaklığı değişiyor. ancak dediğim gibi her yerine bakıldı çare bulunamadı.
  • 
Sayfa: önceki 620621622623624
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.