Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (620. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 618619620621622
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araç almaya karar verdim hergun fikir değiştire değiştire en son 508 de takılı kaldım çok hoşuna gitti ve hatta bitane buldum ama fiyatta anlaşamadık 508 allure 2015model 135bin de araba 165bin istiyor sizce verilir mi 2bin tramer var araçta yada burda satmayı düşünen arkadaş varsa yazsın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oğuzhan0909 O kullanıcısına yanıt
    Link at bakalım kardeşim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acaba bizim e-hdi motorların ömrü ne kadardır? 183 bin km'de aracım 3 yılı aşkın zamandır bende. bir sorunu yok, bakımlarını yaptırıp biniyorum, zamanında triger seti değişimi de yapıldı ama enjektör temizliği gerekebilir dedi usta bir sonraki bakımda...
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-titiz-kullanicilar-buraya-829128567/detay
    Aracın fiyatını 175e çıkarmış.d.d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oğuzhan0909 O kullanıcısına yanıt
    Bu paraya ben ilanlarda 2.0 hdi görmüştüm 2015 model. Şahsen onu alırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2. Motor daha mı iyi ama MTV biraz fark eder diye düşünüyorum bide kasko fiyatları ne kadar oluyor bilginiz var mı acaba aracın kasko değeri çok yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkertiguan İ kullanıcısına yanıt
    hocam bende 1ay önce aldım aynı şanzıman benimkide, sende de şöyle oluyormu örneğin yokuş çıkerken gaza yüklenince motor devri 3000e sabitlenip hız sonradan artıyor. daha sonra ikisi orantılı şekilde artıyor
  • arkadaşlar 2015 allure sahibiyim eat6 tam otomatik. tam anlamıyla arabanın gücünü ve torku hissedemiyorum. örneğin özellikle yokuş çıkarken gaza bastığımda sanki cvt şanzıman gibi motor devri 3bin civarına geliyor motor sabıt şekilde kalıyor araç sonra hızlanıyor. daha sonra devirle hız orantılı olarak artıyor. acaba enjektörlerdemi problem var. geçen günde beyaz duman atmıştı baya
  • gibso kullanıcısına yanıt
    1 den 2. Vitese geçişte tork kaybı olmaması açısından kitler devir saatiniz sabit gibi olur. Ama bu dediğim saniyelik birşey sonrasında yağ gibi ikisi bir akar gider. Ben bunu sadece 1 den 2 ye geçerken hızım 15-20 arası iken yokuşta yapıyor. Tork efsane. Önceki gün 4 kisi ve klima açık dip gaz yaptım hızlanmak icin arkadakiler noluyoruz lan moduna girdiler 😂 daha önce binmemişler 508 e.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    arkadaşlar 2015 allure sahibiyim eat6 tam otomatik. tam anlamıyla arabanın gücünü ve torku hissedemiyorum. örneğin özellikle yokuş çıkarken gaza bastığımda sanki cvt şanzıman gibi motor devri 3bin civarına geliyor motor sabıt şekilde kalıyor araç sonra hızlanıyor. daha sonra devirle hız orantılı olarak artıyor. acaba enjektörlerdemi problem var. geçen günde beyaz duman atmıştı baya
    Eat6 yapısı gereği bu şekilde davranır.
    Auto6r olsa idi, koltuğa yapıştırdı.
    Eat6 tork konvertoru kullandığı için gücü %100 aktaramaz, hele rampa çıkarken aşağıdan kaptırıp gelmezseniz dediğiniz durumu yaşamanız normaldir.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    arkadaşlar 2015 allure sahibiyim eat6 tam otomatik. tam anlamıyla arabanın gücünü ve torku hissedemiyorum. örneğin özellikle yokuş çıkarken gaza bastığımda sanki cvt şanzıman gibi motor devri 3bin civarına geliyor motor sabıt şekilde kalıyor araç sonra hızlanıyor. daha sonra devirle hız orantılı olarak artıyor. acaba enjektörlerdemi problem var. geçen günde beyaz duman atmıştı baya
    Aynı aracın active paketi var bende.

    Beyaz duman hiç görmedim şimdiye kadar. Ayrıca devrin 3bin civarında sabit kalması gibi bir durumu farketmedim.. 100 bin Km'yi geçti araç. Ne yokuşta ne iniişte bir sıkıntım yok çok şükür. Daha öncesinde aynı motor şanzımanlı 308 ile 185 bin Km dolaştım. Onunla da söylediğiniz gibi bir duruma rastlamadım.


    Her olasılığa karşılık bilgisayara bağlatıp bir arıza olup olmadığını kontrol ettirmenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    arkadaşlar 2015 allure sahibiyim eat6 tam otomatik. tam anlamıyla arabanın gücünü ve torku hissedemiyorum. örneğin özellikle yokuş çıkarken gaza bastığımda sanki cvt şanzıman gibi motor devri 3bin civarına geliyor motor sabıt şekilde kalıyor araç sonra hızlanıyor. daha sonra devirle hız orantılı olarak artıyor. acaba enjektörlerdemi problem var. geçen günde beyaz duman atmıştı baya
    araç 1.6 motor mu yoksa 2.0 motor mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    araç 1.6 motor mu yoksa 2.0 motor mu

    Alıntıları Göster
    1.6 blue hdi hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Eat6 yapısı gereği bu şekilde davranır.
    Auto6r olsa idi, koltuğa yapıştırdı.
    Eat6 tork konvertoru kullandığı için gücü %100 aktaramaz, hele rampa çıkarken aşağıdan kaptırıp gelmezseniz dediğiniz durumu yaşamanız normaldir.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    aracı dyno testine soktum bugün, 85 bg 152 tork çıktı. tork konvertöründe sıkıntı var dedi ordaki adam. 2 tane şanzımancıya götürdüm sürdüler denediler. bi problem gözükmüyor dediler. vallahi ne yapacağımı şaşırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necdet_Pek

    Aynı aracın active paketi var bende.

    Beyaz duman hiç görmedim şimdiye kadar. Ayrıca devrin 3bin civarında sabit kalması gibi bir durumu farketmedim.. 100 bin Km'yi geçti araç. Ne yokuşta ne iniişte bir sıkıntım yok çok şükür. Daha öncesinde aynı motor şanzımanlı 308 ile 185 bin Km dolaştım. Onunla da söylediğiniz gibi bir duruma rastlamadım.


    Her olasılığa karşılık bilgisayara bağlatıp bir arıza olup olmadığını kontrol ettirmenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    hocam bugun bosch dizel cara götürdüm enjektör kontrolü için bilgisayara bağladı. enjektörde problem yok partikül dolu dedi. halbuki geçen hafta yarım saat boyunca 3. viteste 4000 devir ile yol almıştım. 100bin kmde bir araç partikül nasıl dolar ya.


    Arkadaşlar partikülü iptal mi ettiriyim temizletiyim mi?




  • arkadaşlar söylemeye çalıştığımı video çekmeye çalıştım. örneğin 2500 devirde sabit kalıyor hız sonra artıyor.
    https://eksiup.com/v/439389476
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    hocam bugun bosch dizel cara götürdüm enjektör kontrolü için bilgisayara bağladı. enjektörde problem yok partikül dolu dedi. halbuki geçen hafta yarım saat boyunca 3. viteste 4000 devir ile yol almıştım. 100bin kmde bir araç partikül nasıl dolar ya.


    Arkadaşlar partikülü iptal mi ettiriyim temizletiyim mi?

    Alıntıları Göster
    Partikül filtresinin dolması anormal bir şey değil. Büyük olasılıkla sıkıntılı bir mazot alınmıştır.

    Ayrıca DPF temizliği için 1 litrelik temizleme sıvısı var. O da bitmiş olabilir. BOSCH bilmeyebilir. İstanbul'daysanız Maslakta Euro Repar FP Otomotiv var. İstanbul dışı illerde de Euro Repar'lar var. Detaylı ilgilenirler.
    Gerçi DPF Sıvısı biterse araç arıza lambası yakar. Yakmadıysa büyük olasılıkla bitmemiştir. Yaklaşık 700 TL civarında bir maliyeti var. (Benim önceki araç 308'de 140 bin KM de bitmişti)


    Sonuç olarak önerim Peugeot uzmanlarına göstermeniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    arkadaşlar söylemeye çalıştığımı video çekmeye çalıştım. örneğin 2500 devirde sabit kalıyor hız sonra artıyor.
    https://eksiup.com/v/439389476
    İzledim ama net bir anlam çıkartacak kadar süresi yok. Araç 2500 devire geliyor ama sanırım o sırada hafif yokuş çıkıyorsunuz ardından devir düşüyor. Video çok kısa olduğu için yorum yapmak için bence yeterli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    1.6 blue hdi hocam

    Alıntıları Göster
    araç 1.6 motora göre bir parça ağır kalıyor, belki önce ki aracınız daha hafif olduğu için böyle bir izlenim edinmiş olabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibso

    aracı dyno testine soktum bugün, 85 bg 152 tork çıktı. tork konvertöründe sıkıntı var dedi ordaki adam. 2 tane şanzımancıya götürdüm sürdüler denediler. bi problem gözükmüyor dediler. vallahi ne yapacağımı şaşırdım

    Alıntıları Göster
    Aracın 6 viteste 2000 devirde yaptigi hizi not edin ve bizimle paylaşın.
    Buradan yola cikarak kayıp varmi bakalım.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 618619620621622
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.