Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (493. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.611
Cevap
138
Favori
1.358.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar makyajlı kasada kullanılan EtG6 ile auto6r arasında herhangi bir fark var mı ? Etg de de dusuk viteslerde yığılma yapıyor mu ? 2014 etg6 1.6 E-hdi active almayı düşünüyorum makyajlı kasa . Uzun yıllardır passat 1.4 tsi (su an 2010 model var) kullanıyorum . Dusundugun 508 active de allure dam eksik deri, ısıtmalı koltuk yok ve arka koltuklar da klima ayarı yok ha bir de sunroof yok :) 80 kusur bin lira vermeye değer mi sizce ? Ozellikle vites konusunda sıkıntı Yasar miyim ( arıza sıkıntısı değil , kullanımla ilgili , titreme , yığılma vs ) teşekkür ederim .

    İlave : Aracın ilerleyen km'lerde ses durumu nasıldır ? İc mekanda kullanılan malzemede gacirti,yada sesler geliyor mu ? Ve genel olarak yol ve rüzgar sesi izolasyonu nasıldır ?

    Ve son olarak Bluehdi motorlu olan 2015 modeller eat6 mi yoksa etg6 şanzıman kullanıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SerdaR^73 kullanıcısına yanıt
    Orjinal yetkili serviste aracımın bakımlarını yaptırdım. Yaptırırken de ön taraftaki showroomlarında sıfırını inceledim bilgiler aldım vs.
    active ile allure arasında sadece o saydığınız özellikler yok. Çok fark var. blue olayında da ayrıca bagajda bir tank var ve adblue dolduruyorsunuz.
    Özellikle yola duyarlı adabtif farlar , uzun yol asistanı gibi özellikler sadece allure de var. farların sağa sola dönüşlerde ledli yanması , kör nokta uyarı sistemi gibi.
    aslında active ile allure arasında standart bir fark yokmuş. tamamen fabrikanın gönderdiği şekle göre değişiyormuş. kimi active de kör nokta sunroof varken kiminde far var vs.
    şamzuman konusunda ikisi de tek kavrama ama etg6 gerçekten çok geliştirilmiş bir auto6r kalitesi sunuyor. araçta gerçekten geçişleri hissetmeniz minimuma indirgenmiş.
    ses izolasyonu bence pasatla yarışır. bütün çıkan seslerin çözümü var.
    Bu arada sazanmıyım orjinal serviste kendimi öptüreyim diyen arkadaşlar için söyleyeyim, hava polen yağ yakıt filtreleri ve yağ değişti. genel kontroller yapıldı.
    motor güncellemesi yapıldı ve navigasyon 2016 güncellemesi yapıldı. toplamda da benden 300 TL aldılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euustun -- 26 Mart 2016; 7:47:31 >




  • euustun kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkür ederim.. makyajlı kasa active lere bakınca ( 2.el) hemen hemen hepsinde ekstra özellikler var.Benim gördüğüm allure a göre deri ısıtlmalı koltuk , arka klima ve bi xenon far yok .. kör nokta , elektroik el freni , navigasyon,head up ekran , anahtarsız çalıştırma vs hemen hemen bütün yeni kasa active lerde var .. En kısa zamanda gidip bir denem sürüşü yapacağım nasip olursa... tabi eat6 şanzuman bulursak daha bir güzel olur kanaatindeyim :)
  • SerdaR^73 kullanıcısına yanıt
    bende 2012 allure var. showroomda sıfır 2015 modele en son 120 bin dediler.benimkini de 70 bin saydılar. aracımın üzerine 50 bin verip sıfırı almam için beni ikna edin nedir farklar artılar vs. dedim. sorularım karşısında acıkcası tatmin olamadım. donanım aynı zaten farklılık varmı tabiki var ama satıp üzerine 50 bin verdirecek farklar değil kanımca.sizde bunları düşünerek değerlendirebilirsiniz mali durumunuz riske girecekse modeli aşşağı çekin
  • euustun kullanıcısına yanıt
    valla bende aynı soruyu sordum kendime.
    2011 allure vardı. 120000 km'de sorunsuz bir araçtı ama sıkıldım ve değişiklik olsun istedim. Makyaj v.s. aslında hoşuma gitti ama sonuçta aynı araba.
    benim arabama güç bela 60000 dediler. Tamam 308 alıcam deyince sonra onuda veremeyiz dediler. :)
    Yani zaten 508 kullanıyorsanız ve satıp sıfırını almak istiyorsanız bu soruyu sormanız kaçınılmaz zira hem araçları ikinci elde çok öldürüyorlar hemde sıfırı segmenti için oldukça yüksek seviyeye çıkmış durumda.
    Donanım konusu ise ; eğer araç 2013 ve sonrası olacaksa yani bütçem o seviye için yeterliyse gider active alırım makyajlı kasada led farlı makyaj öncesi için bi-xenon lu bulur onu alırım.
    2012 ve öncesi için kensinlikle allure.
    Ayrıca 508 alacak olsam ikinci el alırım.
    Geçen gün yeni Talismanı test ettim mesela.
    O aracıda çok beğendim. Hem Passattan hem 508'den kesinlikle daha iyi bir araba.
    Ama 145000 lira istiyorlardı.
    :)
    Belki gerçekten eder.
    Ama markası Renault ve iki yıl sonra satılığa çıktığında ne kadar değer kaybedecek? Piyasası ne olacak?
    Maalesef bunlar Türkiye pazarında sıkıntı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 26 Mart 2016; 19:09:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • euustun kullanıcısına yanıt
    Çok uygun bir rakam , bende bugün Samsun daki Peugeot servisinden 120 bin bakımı için fiyat almaya gittim, triger setini kampanya dahilinde her türlü ücretsiz yapacaklarını söylediler, bende normal bakımı ne kadar tutar deyince 500 tl gibi bir rakam çıkarttılar, triger setini değiştirirken devirdam ve şarz kayışını da değişmenizi tavsiye ederiz dediler 300 tl de bunlar tutuyor toplamda 800 tl gibi bir rakam sizce nasıl? ve devirdaim ile şarz kayışını değiştirmelimiyim?
  • teach55 T kullanıcısına yanıt
    yetkili servisler artık fiyatları çektiler aşşağı. Ayrıca bazen çeşitli kampanyalar yapıyorlar özellikle sosyal medya sayfalarını bulunduğunuz yere göre takip ederseniz orada yayınlıyorlar. Ben mesela geçen 4 lt yağ,yağ filtresi hava filtresi komple checkup ve güncellemeler ile diğer aracımı 122 tl ye yaptırmıştım. Yani sanayiden bile ucuza.
    Ayrıca yetkili servislerin bütün ürünleri 1 yıl garantili. Sanayide yan sanayi ürünü değiştiriyorsunuz garanti bile vermiyorlar.
    Triger seti bildiğim kadarı ile sanırım 120-130 binde değişmesi gerekiyor. Ben daha 75 bini yaptırdığım için değiştirmedim. Bu tip konularda da tamamen size kalmış oluyor. Değiştirmezseniz belki 5 bin km sonra kopartırsınız belki de 30 bin km daha sıkıntı yaşamazsınız olay tamamen parçanın yorgunluğuna ürünün kalitesine ve özellikle de sizin şansınıza kalıyor. Bence yabana atmayın derim. 800 tl için risk almaya değmez.
    Ama muhakkak her gittiğinizde özellikkle motor güncellemesini isteyin. Arıza kodlarında, verimde veyakıt tasarrufunda çok farklılıklar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euustun -- 28 Mart 2016; 10:31:50 >




  • Arkadaslar aracimi aldim.gayet guzel bir arac fiyatini sonuna kadar hakediyor.1.6 e hdi otomatik. Aracin yol tutusu guzel.suspanaiyonlar biraz sert.yorum yazmistim arkadaslar cevap yazdilar onlarinkide sertmis alistim zaten.vites gecisleri abartildigi kadar deil.cok hosuma giden yonu dizel arac aklima gelince hep o homurtulu motor sesi gelirdi.bu arac gercekten sessiz.
    Araci almadan once forumun sayfalarinin hepsini okudum gercekten cok faydali bilgiler var.bu araci almamda buyuk etkisi oldu.
    Arkadan trim sesleri geliyor onuda arkadaslar bir kac yorum yazmislardi fakat anlayamadim nerden geliyo.allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip eder insallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Ciddi bir problem yoksa araçtan gelen sesleri çok dinlemeyin, çok da ciddiye almayın. Keyfini sürün.
  • teach55 T kullanıcısına yanıt
    Bakım fiyatları gerçekten uygun(vw e göre).Bende 30 bin bakımını kasım ayında 460 TL ye yaptırmıştım. Triger setinin ücretsiz değişimi sadece benzinli araçlar için değil miydi?
  • Arastirdiktan sonra uygunmus evet, triger setinide sase numarasini girdikten sonra kampanyaniz var garantiden degisecegiz dediler dizelde de var demekki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • teach55 T kullanıcısına yanıt
    Ne güzel haber, vw triger değişimine 1250 TL istiyordu.5 yıllık vw maceramdan sonra 1 yıldır peugeot sahibiyim. Peugeot beni hep şaşırtıyor.Bu servis fiyatları gördükten sonra sanayiye gitmek macera aramak olur.
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlarla sıfır km araç almak pek akıl işi değil artık. 120bin TL denilen allure versiyonunun ikinci el 2015 modelleri 90-95 bin seviyesinde alınabiliyor mesela... Düşünebiliyor musunuz, Talisman'a 145.000 TL verdiniz ve bir sene sonra ne kadara satabilirsiniz? Hele ki başarılı bir model olmasına rağmen Laguna'nın Türkiye'deki 2. el piyasasını düşünüldüğünde... Donanım olarak bugünün D sınıfı araçlarından çok da eksiği bulunmayan 4-5 yaşında 1.5dci otomatik bir Laguna'yı 40bin TL'ye rahatlıkla alabilirsiniz. 40 bin nere 135bin nere!
  • malesef D segmentideki tüm araçlar (vovvos hariç) durum bu şekilde. alır almaz zarar edersin alıp min. 5 yıl bineceksin
  • vosvosa da kalkip, soru isaretli dsg sanzimani, basarisiz 1.6 tdi motoru yuzunden 20.000 TL fiyat farki verilmez. bunun yerine gidilir 2. el bir 508 alinir ve pasa pasa binilir. olayin ozeti bu :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Passatı alalı tam 6 ay ve 10.000 km oldu.
    Araç DSG'li.
    Ben almadan öncede biliyordum, genel olarak beğeniyordum sadece sıfır alırken 14-15 bin lira fark vermeye değmez diyordum. Aslında hala aynı fikirdeyim.
    Soru işareti melesinde aslında o kadar da abartıldığı gibi bir durum yok.
    Yani şanzımandaki sıkıntı net; araç 1 ile 2. vitesler arasında aşırı erken vites yükseltiyor ve düşük hızlarda 2. vitesle ilerleme çabası yüzünden kavrama erken bitiyor. Heleki çok dur kalk yapıyorsanız bu 30.000 gibi çok erken km'lerde bitebiliyor. Bu kısmen auto6R içinde geçerli. Hatta artı volan masrafı çıkıyor. En azından araç hızlı vites değiştiriyor.
    Ha şimdi Peugeotlardaki eat6 lı şanzıman en iyisi o ayrı :)
    Her ne kadar yerin dibine sokulmayı sonuna kadar hak etselerde doğuş otomotivin dsg'nin garantisi konusundaki politikası tüketici adına gayet memnun edici.
    Aracın garantisi bitse bile km 80-90 bin li rakamlarda bile olsa garanti kapsamında değişiklik yapılıyor.
    Motor konusunda ise gönül rahatlığıyla Peugeot'un motorunun daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Bunun bence hiç tartışması yok. Ama vw motoru başarısız demek biraz insafsızlık. Daha ziyade bence Peugeot motoru biraz özel bir makine. Kağıt üzerinde o kadar da etkileyici olmayan değerler versede çekiş gücü devirlenme isteğiyle hala! (2004-2005'ten beri ufak ufak değişikliklerle çok gelişse de bildiğim kadarıyla blok aynı) etkikeyici bir gücü var. Bu arada tüketimi çok düşük seviyelere çekmek çok kolay. Passat ile 10.000 km ortalamam tam 7.0 lt. bu 508'de 6.0 civarı olurdu.
    Piyasada 1.6 - 1.5 v.b. hacimde dizeller arasında bu kadar iyi bir motor bence yok. Diğerleri onun hemen altında ama hemen hemen eşit seviyede (buna renault ve opeldeki 130 ve üstü güçlerdeki motorları da dahil ediyorum)
    özellikle opeldeki motor hiç öyle 136 hp lik bir araba kullanıyor gibi hissettirmiyor. Basbaya ağır kanlı.
    Renault çok daha canlı ama oda hiç az yakmıyor.
    Yani çok dikkatli bile kullansanız 6,5 lt. civarı takılıyor.(oda fluence kasasında. Daha ağır olan talismanda ne yapar bilemiyorum)
    Her şeye rağmen Renault ve Honda nın 160 hp seviyesini gördüğü 1.6 dizel segmentinde gerek peugeot gerekse vw acilen iyi,yeni,güncel bir makine ile pazara dalmak zorundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 31 Mart 2016; 20:30:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 160 hp Talisman'ı uzun uzun test ettim. bende mi anormallik var arabada mı anlayamadım. 160 hp bunun neresinde hiç anlayamadım zira. benim 115 hp 508'den hiç bir farkı yoktu. %5-10 performans farkı mutlaka vardır ama ben kullanımda bunu hiç fark etmedim.
    136 hp denen ve merakla beklediğim İnsignia'da da böyle bir his yaşamıştım. bunun neresi beygir arttırmak ben anlayamadım. üstelik İngignia'nın motoru bariz gürültülü çalışıyordu. şirket çalışanı eleman "motor soğuk da ondan" falan dedi ise de gerizekalı değilim, inanmadım.
    1. sonuç: nacizane fikrim bu 120, 136, 160 hp meselesi bana adam aldatmak gibi geliyor artık. 2.0 motor olmadıktan sonra bu tip beygir artışlarını ciddiye almıyorum.
    2. sonuç: sıfırı 120 küsur bin tl. olan az binilmiş allure donanımlı bir 508, 80-90 bin liraya alınır. 3-4 yıl aslan gibi binilir, sonra araba 100 bin km.yi görmeden 60-70 bin liraya elden çıkarılır. bu işlem böyle devam ettirilir gider. ben öyle yapıyorum.
    boşverin 140 bin liraları Talisman'lara Passat'lara vermeyi. bej deri koltuklarım, xenon farlarım yeter alayına. bütün 508 sevenlere selamlar, saygılar.




  • okutmann O kullanıcısına yanıt
    Sayın okutmann ın söyledeklerine aynen katılıyorum.Şu anda sıfır araçlara bu paraları vermek hiç mantıklı değil.Tabii sıfır model takıntınız yoksa.Bende geçen yıl 2012 sonu çıkışlı 19.000 km de bir tane allure aldım.1 yıldır aracımı mutlu mutlu kullanıyorum.Az kaldı aynı fiyata sıfır leon dizel alıyordum. İyi ki arkadaşın ' passattan sonra leona binilmez ' tavsiyesine uyarak almamışım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    Passatı alalı tam 6 ay ve 10.000 km oldu.
    Araç DSG'li.
    Ben almadan öncede biliyordum, genel olarak beğeniyordum sadece sıfır alırken 14-15 bin lira fark vermeye değmez diyordum. Aslında hala aynı fikirdeyim.
    Soru işareti melesinde aslında o kadar da abartıldığı gibi bir durum yok.
    Yani şanzımandaki sıkıntı net; araç 1 ile 2. vitesler arasında aşırı erken vites yükseltiyor ve düşük hızlarda 2. vitesle ilerleme çabası yüzünden kavrama erken bitiyor. Heleki çok dur kalk yapıyorsanız bu 30.000 gibi çok erken km'lerde bitebiliyor. Bu kısmen auto6R içinde geçerli. Hatta artı volan masrafı çıkıyor. En azından araç hızlı vites değiştiriyor.
    Ha şimdi Peugeotlardaki eat6 lı şanzıman en iyisi o ayrı :)
    Her ne kadar yerin dibine sokulmayı sonuna kadar hak etselerde doğuş otomotivin dsg'nin garantisi konusundaki politikası tüketici adına gayet memnun edici.
    Aracın garantisi bitse bile km 80-90 bin li rakamlarda bile olsa garanti kapsamında değişiklik yapılıyor.
    Motor konusunda ise gönül rahatlığıyla Peugeot'un motorunun daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Bunun bence hiç tartışması yok. Ama vw motoru başarısız demek biraz insafsızlık. Daha ziyade bence Peugeot motoru biraz özel bir makine. Kağıt üzerinde o kadar da etkileyici olmayan değerler versede çekiş gücü devirlenme isteğiyle hala! (2004-2005'ten beri ufak ufak değişikliklerle çok gelişse de bildiğim kadarıyla blok aynı) etkikeyici bir gücü var. Bu arada tüketimi çok düşük seviyelere çekmek çok kolay. Passat ile 10.000 km ortalamam tam 7.0 lt. bu 508'de 6.0 civarı olurdu.
    Piyasada 1.6 - 1.5 v.b. hacimde dizeller arasında bu kadar iyi bir motor bence yok. Diğerleri onun hemen altında ama hemen hemen eşit seviyede (buna renault ve opeldeki 130 ve üstü güçlerdeki motorları da dahil ediyorum)
    özellikle opeldeki motor hiç öyle 136 hp lik bir araba kullanıyor gibi hissettirmiyor. Basbaya ağır kanlı.
    Renault çok daha canlı ama oda hiç az yakmıyor.
    Yani çok dikkatli bile kullansanız 6,5 lt. civarı takılıyor.(oda fluence kasasında. Daha ağır olan talismanda ne yapar bilemiyorum)
    Her şeye rağmen Renault ve Honda nın 160 hp seviyesini gördüğü 1.6 dizel segmentinde gerek peugeot gerekse vw acilen iyi,yeni,güncel bir makine ile pazara dalmak zorundalar.



    Mustafa Bey merhaba,

    Aracınız hayırlı olsun öncelikle. Benim iş arkadaşlarımdan geçmişte vw grup dsg li araç kullananlar oldu ve hepsinde 50000km ye varmadan baskı balata sorunu yaşandı. Araçlar titremeyle hissettirmeye başlayıp sonrasında baskı balata değişimi geliyordu. Bunun yanında bir arkadaşım baskı balataya ek olarak mekatronik arızası yaşadı. Hadi baskı balata yolda giderken hissettirir ve bir ara servise gider değiştirtirsiniz ama mekatronik öyle değil. Araç yolda kalıveriyor ve yapacak birşey yok ve bekleyeceğiniz gün sayısını kestiremiyorsunuz. Umarım sizin de başınıza gelmez. Bunun yanında benzinli motorlarda da ciddi sağlamlık sorunları var. Bir arkadaşım tiguanının motorunu iki kez bitirdi ve Almanya'dan sıfır motor geldi. Neyse, özetle şu an arkadaşlar vw den şaşmış ve farklı marka araçlar almış durumdalar ve hiç değilse kafam rahat olsun diyorlar. Umarım biraz daha iyileştirme yapmışlardır.

    Motor konusuna gelince, tdi motorlar belirttiğiniz gibi muadillerine göre çok yakıyor, hatta kasaları daha hafif olsa bile. Daha önce ford focus ile 5 yıl tdci motor kullandım ve o da tdi motora göre hem ataktı hem de istediğimde tatil seyahatlerinde 4-4.5 lt ortalamalar ile uzun yol yapabiliyordum. Daha önce superb ve octaviada kullanmıştım bu motoru ve focustaki motor kadar atik olmadığını ya da bunu hissettirmediğini kesinlikle söyleyebilirim. vw bu noktada kesinlikle yenilenmeye gitmeli ve 1.6 dizelini modifiye ederek değil de yeni tasarım ile piyasaya girmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @immortal -- 1 Nisan 2016; 11:03:51 >




  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Motor konusunda vw nin elini bağlayan DSG sistemi. DSG (DQ200 modeli 7 ileri kuru tabir edilen model) nin tork dayanımı 250Nm ile sınırlı benim bildiğim kadarıyla.Buda vw nin motoru geliştirmesini engelliyor.Motor gücü 105-110-120 Bg olarak yükselmesine rağmen tork değeri 250 Nm ile sınırlı kalıyor.
  • 
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.