Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (491. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 489490491492493
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pandemic

    Her kaldırım taşı döşenmeden önce 15 sn Taşlansa sorun kalmaz ama bizim insanımızda nerede o iş ahlakı ya da düşünce.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tork. T kullanıcısına yanıt
    Ben 2011 kullanıyorum tersine yürümesi bence sıkıntı. Araç Start-stop devreye girmediği zamanlarda devamlı öne gitme arzusunda olacak ve şanzıman kavraması erken bitecektir. Ayağı fren pedalından çektiğinizde ilerleme mevzusu bir tam otomatik şanzıman özelliğidir ve bizim şanzımanlara yapılan bir adaptasyondur. Dsg gibi çift kavrama şanzımanlarda da bu özellik var ama özellikle dsg kavrama sorunlu bir şanzıman. Bizim araçlarda da kavrama+volan ömrünü kısalttığı kanaatindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Ben 2011 kullanıyorum tersine yürümesi bence sıkıntı. Araç Start-stop devreye girmediği zamanlarda devamlı öne gitme arzusunda olacak ve şanzıman kavraması erken bitecektir. Ayağı fren pedalından çektiğinizde ilerleme mevzusu bir tam otomatik şanzıman özelliğidir ve bizim şanzımanlara yapılan bir adaptasyondur. Dsg gibi çift kavrama şanzımanlarda da bu özellik var ama özellikle dsg kavrama sorunlu bir şanzıman. Bizim araçlarda da kavrama+volan ömrünü kısalttığı kanaatindeyim.

    Bizimkiler tam tork konvektörlü gibi davranmıyor yalnız. Ayak frendeyken gitme isteği yok. Siz frenden ayağınızı çekince kavrama yapıyor yani yazılımsal birşey eklemişler. Çok trafiğe girmeme rağmen baskı balatanın maşallahı var ki 94.000 e geldi artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 15 Mart 2016; 8:14:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Ben 2011 kullanıyorum tersine yürümesi bence sıkıntı. Araç Start-stop devreye girmediği zamanlarda devamlı öne gitme arzusunda olacak ve şanzıman kavraması erken bitecektir. Ayağı fren pedalından çektiğinizde ilerleme mevzusu bir tam otomatik şanzıman özelliğidir ve bizim şanzımanlara yapılan bir adaptasyondur. Dsg gibi çift kavrama şanzımanlarda da bu özellik var ama özellikle dsg kavrama sorunlu bir şanzıman. Bizim araçlarda da kavrama+volan ömrünü kısalttığı kanaatindeyim.

    Bizimkiler tam tork konvektörlü gibi davranmıyor yalnız. Ayak frendeyken gitme isteği yok. Siz frenden ayağınızı çekince kavrama yapıyor yani yazılımsal birşey eklemişler. Çok trafiğe girmeme rağmen baskı balatanın maşallahı var ki 94.000 e geldi artık.

    Aynen bu sekilde calisiyor ve iyi ki de boyle. Aksi taktirde gaz frenden dolayi sallana sallana dur kalk yapacaktir. Bu arada, isiklarda start stop devreye girmediginde araci hep bisa atarim, bence atmak da gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, aküsü serviste yeni değişmiş bir araçta, (ki bakımı da serviste yapılalı bir hafta olmadı) start-stop arada bir devreye girmiyorsa, ( 10 defa devrede ise, 1 inde araç çalışamaya devam ediyor, start-stop devreye girmesi gerektiğinde girmiyor), sorun sizce ne olabilir?
  • arkadaşlar merhaba,

    benim araçta yoğun trafik beya biraz sıkıştırıncahttps://store.donanimhaber.com/13/ab/67/13ab6766cd099df73372c630b84e7ee9.jpg

    kırmızı ile işaretlediğim yerde terleme ve alt tarafta biraz ıoslaklık oluyor yaş sanırım bu başına gelen varmı ?


    Bu mesaja eklenen görseller:





  • ucanlaz kullanıcısına yanıt
    var. benim arabamda oldu.
    iki ihtimal var.(benim bildiğim kadarıyla!!)
    1. si turbo ile hortumununun arasındaki turuncu bir conta var. aşırı ısınıp soğuyor ve tabii ki bir süre sonra esnekliğini kaybedip kaçırmaya başlıyor.
    2. si eğer egzozununz karda v.s. alttan bir darbe almış ve hafif sarsılmışsa ısı kalkanı v.s. parçaların olduğu büyükçe bir çelik kasnak ve bağlantı kelepçeleri atık gazı sızdırmaya başlıyor ve oralarda pislik kurumlanma ve yağ birikimi oluyor.
    ikiside ucuza bitiyor.
    tabi eğer bunlardan biriyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FADNUR F kullanıcısına yanıt
    istisnasız her durduğunuzda devreye girer diye bişey yok zaten.
    sizin klimayı,kaloriferi çalıştırmanız, arka cam reziztansını açmanız gibi aynı anda bir veya birden fazla yüksek elektrik çeken sistemi kullanıyor olabilirsiniz. Buna benzer bir sürü etken sistemin devreye girişini o an için uygun görmeyebilir.
    nitekim 10 defada 1 kez girmiyorsa öyle bir ana denk gelmiş olabilir.
    kısa sürede çok fazla sistem devreye girip çıkmış olabilir. v.s. v.s.
    Kafaya takacak bişey yok.
    eğer her 10 duraklamadan en azından 6-7 sinde sistem çalışmazsa sorun aramak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahas T kullanıcısına yanıt
    benim 508 2011 modeldi ve bu özellik yoktu. c4 2012 model ve bu özellik var.
    ne kadar önemli derseniz. bence pek önemi yok.
    Heleki az bişey eğim varsa hiçbir hükmü kalmıyor.
    eğimsiz çok dur-kalk trafikte iyiki var dedirtiyor ama.
    olsada olur olmasada. en azından buna göre 2. el tercihimi değiştirmezdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 15 Mart 2016; 20:53:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eksik bildiğim bir konuda bilgilendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yardım için teşekkürler.

    şamzuman konusunda şunu paylaşayım.

    eski tip 2011 olanlarda rampa aşağı ve ya rampa yukarı araç parkederken dar alanda sıkıntı oluyor sadece 2010 5008 var arkadaşımda onun aracında yaşamıştım bu
    sorunu azıcık kaydırsa çok yardımcı olacak ama gaza basıyosunuz çokm zıplıyo az gaz veriyosun ayarlanmıyo başka problem edilecek bir şey yok bence.
  • Start-Stop konusunu, haftaya servise götürüp arkadaşların belirttiği, olabilecek problemler doğrultusunda araştırıp sonucu paylaşacağım.
  • ucanlaz kullanıcısına yanıt
    Eğer söz konusu park yeri eğilmli bir yerdeyse bu tüm yarı otm. ler için geçerli bir sıkıntı. şu anda dsg li araç kullanıyorum kısmen onda bile var.
    hillholder ile dura dura park etmek gerekiyor.
    eğimsiz düz yerde işe yarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xenon farlarlarda kullanım ömürleri ne kadardır bilginiz var mı? Aracım 2012 model ve 70.000 km'de ancak xenon farların aydınlatması nispeten soluk gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar mrb;

    daha öncede yazmıştım ama gözden kaçtı tekrar yazıyorum. bilen arkadaşlardan yardım lütfen...

    benim merak ettiğim bir konu var; araçda mirorlink bağlantısı yapabiliyormuyu?. telefonum sony xperia z1 ve bu özellik var. lakin ben ne yaptımsa beceremedim. o güzelim ekranda video oynatmasını çok isterdim. sanırım araçımın multimedyasının video desteği yok bu yüzden bende çareyi mirrorlink te bulucamı sanmıştım.

    araçım 2015 allure...
  • kemal019 K kullanıcısına yanıt
    Gözden kaçmaz aslında. ancak burası kullanıcı forumu ve çoğunluk makyajlı olmayan kasa kullanıcısı. Dolayısıyla sizinki gibi dokunmatik ekran kullanıcısı ya yok ya da az. Muhtemelen kimse emin olamamıştır :)
    Benim bildiğim kadarıyla yeni dokunmatik ekranda böyle bir özellik yok.
    Enteresandır Peugeot ürün gamında sadece Partner modelinde mirrorlink var.
    Birde şimdi makyajlı 208 de opsiyonel galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım.. Teşekkür ederim bilgilendirme için.. Olmazsa servise gittiğimde teknik destek alırım..Bakalım onlar ne diyecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün babamın kullandığı 508 de arıza meydana geldi. Aracın motorundan bir uğultu çıkmaya başlamış ve servise gitmiş direkt. Alternatör kayışındaki bilyalardan biri kilitlenmiş ve dağılmış. Serviste komple set olarak hepsini değiştirip 500 e yakın masraf yazmış. 30.000 km de bana abest bir arıza geldi. Başına böyle birşey gelen arkadaş var mı? Babamda bana öve öve aldırdığın araba dandik çıktı diye takılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar
    Bir çok yazı yazmışsınız okuyabildiklerimi okudum ama hepsini tabiki okuyamadım.

    Dün arabamı sattım, 2011-2012 model dizel otomatik bi 508 almayı kafaya koydum.

    Alırken neye dikkat etmem gerekir?
    Tavsiye eder misiniz?

    Allure ile diğer modeller arasında büyük fiyat farkı var 10-15 bin TL gibi sizce bu fiyat farkı değer mi?

    Access yeterli olur mu?

    Önceki arabam bomboş bi corollayDi.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende boş Toyota Corolla versodan 2012 508 accees e geçtim toyotadan sonra çok lüks geldiş bana ama tabi allure modeli daha dolu eğer acımıyacğın bir bütçen varsa allure al derim ama bütçen sıkıntı yaratacaksada hic zorlama active veya accees hic düşünmeden al derim
  • 
Sayfa: önceki 489490491492493
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.