Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence d sınıf araçta 1600 motor arabaya eziyett.. çekmiyor bu motor bu kasayı taşımıyor; 76 lira verip ingiliz atı görünümlü sütçü beygiri alıyoruz.misal citroen c5 1.6 mcp yokuşta yığılıp toparlanmayı beklerken, hyundai accent era gibi dandik taksiler bize cööö öö yapıp öper. malesef d sınıfı araç en az 2000 motor olmalı bunu hepimiz biliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: contemplation
    Bence d sınıf araçta 1600 motor arabaya eziyett.. çekmiyor bu motor bu kasayı taşımıyor; 76 lira verip ingiliz atı görünümlü sütçü beygiri alıyoruz.misal citroen c5 1.6 mcp yokuşta yığılıp toparlanmayı beklerken, hyundai accent era gibi dandik taksiler bize cööö öö yapıp öper. malesef d sınıfı araç en az 2000 motor olmalı bunu hepimiz biliyoruz

    Aynen katılıyorum bu yoruma. 407 1.6 dizelde ne çektiğimi ben bilirim.Ya 1.8 benzinli Yada 2.0 dizel olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YTyusuf -- 26 Mart 2011; 14:06:26 >
  • D sınıfı araçlara 2.0 motorun gerekli olduğu doğrudur. Türkiye'deki vergilendirme sisteminden dolayı aynı kasa ve donanımlı olan 1.6'ya kadar motor yerine, 2.0 motor tercih edildiğinde fiyatlar 70 Binli rakamlara çıkıyor. Bir de yüksek yakıt fiyatlarını da düşünmek lazım. Haliyle 2.0 motor daha fazla yakıt harcıyor.

    Özel hayatımda kullandığım imzamdaki araç kalkışlarda yavaş olmasına rağmen, kalktıktan sonra hızlanmada ve sollamalarda genelde sorun yaşamıyorum. Hatta ekonomik yakıt tüketimiyle insanı üzmüyor, mutlu ediyor.
  • Sınıf ne olursa olsun, bu devirden sonra 2,0 motor almak hiç akıl karı değildir.
    Günümüz motor teknolojilerinde motor hacmi yerine tork ve HP önem kazanmıştır. Günümüz motorları hızlanma gereksinimlerini yeterince karşılamaktadır.
    Ayrıca da yokuşlarda çekmiyor gibi bir yorum da heralde sadece bizim tarafımızdan yapılabilir. Koskoca otomotiv mühendisleri bunu düşünemiyor da, biz hemen yaftayı yapıştırıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenco06


    O zaman siz benim yazımı tersten okuyun. passat da nelerin olduğu şeklinde değil 508 de nelerin olmadığı şeklinde yorumlayın. Ayrıca bildiğim kadarı
    ile bu forum pejo sevenler kulubü değil. Biri herhangi bir model araba iyi yada kötü dediği zaman ben ona neye göre iyi neye göre kötü diye sorarım.
    Yani kıyaslama yapmadan bir araba için yorum yapmayı doğru bulmuyorum. D segmenti bir araba almak isteyen biri olarak birçok markayı inceliyorum. Mesela bugün gittiğim Volvo satış temsilcisine de S60 için neden pasaat dan daha fazla para vereyim sorusunu sordum. O da kendince bir açıklama yaptı. Pejo temsilcilerinin forumda sadece küçük detaylar üzerinde sözde tartışmalar yaparak bir çeşit premarketing çalışması yaptığı görülüyor. Tabiki yapabilirler ama bizim de bir arabaya o kadar para vermeden artısını eksisini öğrenme hakkımız var.





    Tamam öğrendik sağol

    hadi an.. pardon passatını da al git




  • 508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...
  • Ben biraz önce adana peugeo dörtler bayiinden geldim . Araç sedefli beyazdı ve benim çok hoşuma gitti peugeotlara daha önceden önyargılı bakardım ancak 508 bu ön yargıyı yok etti diyebilrm kalitenin kokusu aracın içlne bindiğiniz anda başlıyo ileriki zamanlarda bu araba için pazarlığa oturabilirim gayet başarılı bir araç olmış .
    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...


    son 7-8 sayfa bayiye gidip gorusunu yazanlarla dolu.forumu bastan okumaya baslayın da oyle yorum yazın.komik olmus bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: contemplation

    Bence d sınıf araçta 1600 motor arabaya eziyett.. çekmiyor bu motor bu kasayı taşımıyor; 76 lira verip ingiliz atı görünümlü sütçü beygiri alıyoruz.misal citroen c5 1.6 mcp yokuşta yığılıp toparlanmayı beklerken, hyundai accent era gibi dandik taksiler bize cööö öö yapıp öper. malesef d sınıfı araç en az 2000 motor olmalı bunu hepimiz biliyoruz

    1.6 motor ile 2.0 motor arasında vergiden kaynaklı muazzam bir fark olmasa idi çok büyük bir kesim 2.0 tercih ederdi zaten. Ancak şartlar tüketicilerin büyük bir kesimini 1.6 motor almaya itiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...


    aracı görüp inceleyenlerin büyük çoğunluğu aracı oldukça beğenmiş durumda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...


    aracı görüp inceleyenlerin büyük çoğunluğu aracı oldukça beğenmiş durumda...

    Araç begenilmesine rağmen fiyat pek beğenilmemiştir. Asıl sorun burda aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...


    aracı görüp inceleyenlerin büyük çoğunluğu aracı oldukça beğenmiş durumda...

    Araç begenilmesine rağmen fiyat pek beğenilmemiştir. Asıl sorun burda aslında.

    fiyatlar aslında o kadar kötü değil rakiplerine göre(renault latitude yi saymassak) .sadece bir peugeot a o kadar para verilir mi diye düşünüyoruz.bu arabayı vw yapsa gözüm kırpmadan alırdım mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    508 bayilere gelmeden önce forumda acayip yoğun bir mesajlaşma vardı. Araç bayilere geldi bir anda mesajlar durdu. Aracı bayiye gidip görmedim ama sanırım bu tepkiden aracın bekleneni veremediğini düşünmek lazım. Bayiye gidip gören, inceleyen bir daha mesaj yazmıyor herhalde...


    aracı görüp inceleyenlerin büyük çoğunluğu aracı oldukça beğenmiş durumda...

    Araç begenilmesine rağmen fiyat pek beğenilmemiştir. Asıl sorun burda aslında.

    Asıl soruna ek olarak 1.6 motorun o aracı Türkiye şartlarında halk deyiminde kaldırıp kaldırmayacağı belli değil test aracı yok auto6R araca ne kadar uyumlu belli değil kronik sorunu var mı yok mu belli değil navigasyonunun Türkiye'de çalışıp çalışmadığı bile belli değildi belirsiz bir aracı aldı veya baktı herkes şu anda 3-5 kişi afedersiniz kobaylar bi çıksın ona göre düşüncesindeler ayrıca bu araç belkide pug için dönüm nokasıdır 88'de w124 mercedesi mercedes yapmıştır gerçi mersonn bütün devirleri sağlamdı 124 cilaladı vw yi 1998de bora ve passat iyi bir hale getirdi vw'ciler bunu hep atlarlar 1998'den önce vwnin kaliteli bir aracı fazla yoktur dikkat ederseniz belkide 508 pug için dönüm noktası olabilir kimse garanti edemez ama onu bu kadar ulaşılması zor (diğer rakipleri yanında) hale getirirlerse daha çok beklerler sadece türkiyede 10.000lerce w124 mercedes 98-99 passat mevcuttur.ve günümüzde bu aracı görüp vayy 508 almış diyecekler mi fazla yoka bu pejoya bu kadar mı verdin diyeceklermi fazla bence satış politikası çok yanlış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockboy -- 27 Mart 2011; 22:46:59 >




  • su motor konusunda bazı yanlıslar var. 1.6 motor bu aracı kaldırır mı devri geceli yıllar oldu.goruyorsunuz ki rcz de 1.6 motordan 200hp alındı .vw 1.4tsi dan 160-180 hp aldı .1.2 den 105 hp aldı.artık eski atmosferikler devir dısı kaldı.turbo motor sagladıgı yuksek hp dısında atmosferige gore alt devirlerden itibaren yuksek tork saglar.O yüzden turbo motorlardaki ilk etaptaki cekis gücü fazlasıyla hissedilir ve vites düsmeden düsük devirde yüksek cekis gücü saglar fazla güc icin illa yüksek devirlere ihtiyac duymaz.bunun sebebi yüksek torktur. 1390 kg dan baslayan d segmenti aracları artık 1.6 motor kaldırıyor.asıl 2.0 motorun modası gecti.Parası olan 2.0 motor alır daha performanslı bir motora sahip olur.daha fazla yakar daha fazla vergi verir sadece daha fazla performansa sahip olur.Ekonomi isteyen ise 1.6 motor alır.eger 1.6 dizel motora sahip 1400 kg civarı bir arac dik bir yokusu 5.viteste vites düsmeden yokus yukarı hızlanabiliyorsa o motor yeterli demektir. o yüzden motor secenekleri sunulur.parası olan ekonomiyi dusunmez 2.0 motor alır.ama hem ekonomi hemde performans bir arada olmaz.Ama ülkemiz sartlarında bana 2.0 motor almak pek mantıklı gelmiyor fazla parası olanlar haric tabiki.hem fazla vergi ve her hafta yakıta gelen zamla artık 2.0 motor fazla lüks.benzin ve mazot ucuz olsaydı zaten bu motorlarda satısta olmazdı.




  • şu çekiş konusunda bende bir kaç şey söyliyim. bir arkadaşımda jetta 1,6 dizel dsg vardı. bir önceki kasa jettadan. şu anki 1300 kg öncekinin ağırlığını bilmiyorum. şimdi eşine peugot 3008 1,6 dizel auto 6r aldılar. bu araçta 1450 kg civarı. tabi aracı aldıktan sonra bizim arkadaş aracı önce kendisi deniyor. ben onun yalancısıyım. 3008 in jetta dan çok daha seri ve güçlü olduğunu söylüyor. ancak 3008 in vites geçişlerini jettadan daha çok hissettirdiğini söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su motor konusunda bazı yanlıslar var. 1.6 motor bu aracı kaldırır mı devri geceli yıllar oldu.goruyorsunuz ki rcz de 1.6 motordan 200hp alındı .vw 1.4tsi dan 160-180 hp aldı .1.2 den 105 hp aldı.artık eski atmosferikler devir dısı kaldı.turbo motor sagladıgı yuksek hp dısında atmosferige gore alt devirlerden itibaren yuksek tork saglar.O yüzden turbo motorlardaki ilk etaptaki cekis gücü fazlasıyla hissedilir ve vites düsmeden düsük devirde yüksek cekis gücü saglar fazla güc icin illa yüksek devirlere ihtiyac duymaz.bunun sebebi yüksek torktur. 1390 kg dan baslayan d segmenti aracları artık 1.6 motor kaldırıyor.asıl 2.0 motorun modası gecti.Parası olan 2.0 motor alır daha performanslı bir motora sahip olur.daha fazla yakar daha fazla vergi verir sadece daha fazla performansa sahip olur.Ekonomi isteyen ise 1.6 motor alır.eger 1.6 dizel motora sahip 1400 kg civarı bir arac dik bir yokusu 5.viteste vites düsmeden yokus yukarı hızlanabiliyorsa o motor yeterli demektir. o yüzden motor secenekleri sunulur.parası olan ekonomiyi dusunmez 2.0 motor alır.ama hem ekonomi hemde performans bir arada olmaz.Ama ülkemiz sartlarında bana 2.0 motor almak pek mantıklı gelmiyor fazla parası olanlar haric tabiki.hem fazla vergi ve her hafta yakıta gelen zamla artık 2.0 motor fazla lüks.benzin ve mazot ucuz olsaydı zaten bu motorlarda satısta olmazdı.


    Söylediklerin genel olarak doğru. Lakin 508'in 1,6 dizel motoru 112 Bg. 140-150 Bg olsaydı bu çekermi çekmezmi tartışması olmazdı zaten. 508'in 1.6 benzinli motoru 156 Bg. Bu seçenek için çekincem yok fakat dediğim gibi dizel modeli test etmeden almak biraz riskli olur diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YTyusuf -- 28 Mart 2011; 11:23:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su motor konusunda bazı yanlıslar var. 1.6 motor bu aracı kaldırır mı devri geceli yıllar oldu.goruyorsunuz ki rcz de 1.6 motordan 200hp alındı .vw 1.4tsi dan 160-180 hp aldı .1.2 den 105 hp aldı.artık eski atmosferikler devir dısı kaldı.turbo motor sagladıgı yuksek hp dısında atmosferige gore alt devirlerden itibaren yuksek tork saglar.O yüzden turbo motorlardaki ilk etaptaki cekis gücü fazlasıyla hissedilir ve vites düsmeden düsük devirde yüksek cekis gücü saglar fazla güc icin illa yüksek devirlere ihtiyac duymaz.bunun sebebi yüksek torktur. 1390 kg dan baslayan d segmenti aracları artık 1.6 motor kaldırıyor.asıl 2.0 motorun modası gecti.Parası olan 2.0 motor alır daha performanslı bir motora sahip olur.daha fazla yakar daha fazla vergi verir sadece daha fazla performansa sahip olur.Ekonomi isteyen ise 1.6 motor alır.eger 1.6 dizel motora sahip 1400 kg civarı bir arac dik bir yokusu 5.viteste vites düsmeden yokus yukarı hızlanabiliyorsa o motor yeterli demektir. o yüzden motor secenekleri sunulur.parası olan ekonomiyi dusunmez 2.0 motor alır.ama hem ekonomi hemde performans bir arada olmaz.Ama ülkemiz sartlarında bana 2.0 motor almak pek mantıklı gelmiyor fazla parası olanlar haric tabiki.hem fazla vergi ve her hafta yakıta gelen zamla artık 2.0 motor fazla lüks.benzin ve mazot ucuz olsaydı zaten bu motorlarda satısta olmazdı.


    Söylediklerin genel olarak doğru. Lakin 508'in 1,6 dizel motoru 112 Bg. 140-150 Bg olsaydı bu çekermi çekmezmi tartışması olmazdı zaten. 508'in 1.6 benzinli motoru 156 Bg. Bu seçenek için çekincem yok fakat dediğim gibi dizel modeli test etmeden almak biraz riskli olur diye düşünüyorum.


    508'in 1.6 dizel motoru 112bg gucun tamamini 3600 devirde verir. Genelde maksimum guc 4000 uzeri devirlerde ulasilir, ornegin Passat 105bg'i 4400 devirde verir. Dizel araclarin cekisi (driftspec'inde soyledigi gibi) aslinda dusuk devirlerde verdikleri yuksek tork (motorun tekerleri cevirme gucu) sayesindedir. 508'in 1.6 HDI'i 1500-3000 devir gibi genis bir aralikta 240 tork saglar. e-HDI modelinde 1750-2000 devir arasi bu deger 270'e cikar. Zaten tork degerlerinin azalmaya basladigi 3000 devirden sonrada artik beygir gucunun maksimum degerine yaklasildigindan aracin hizlanmasindan eksilme hissedilmez. Bu sebeplerden dolayi, BMW 320d gibi 184bg ve 380 tork'luk bir motorun 5. viteste 7.5 saniyede 80-120km/saat yaptigi performansa karsilik, 508 ayni araligi 10 saniyede gecer. 508'in performansinin ne kadar yeterli oldugunu burdan gorebilirsin. Referans olmasi acisindan ayni 80-120km/saat araligini Passat'in 14 saniyede gectigini soyleyelim, ki Passat'in performansi bile yeterli bulunuluyor ve ulkenin kendi segmentinde en cok satan araci durumunda.




  • Test edemediğim için soruyorum 508 ve C4 teki e-hdi motor arasında ne gibi farklar var acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964


    quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf

    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    su motor konusunda bazı yanlıslar var. 1.6 motor bu aracı kaldırır mı devri geceli yıllar oldu.goruyorsunuz ki rcz de 1.6 motordan 200hp alındı .vw 1.4tsi dan 160-180 hp aldı .1.2 den 105 hp aldı.artık eski atmosferikler devir dısı kaldı.turbo motor sagladıgı yuksek hp dısında atmosferige gore alt devirlerden itibaren yuksek tork saglar.O yüzden turbo motorlardaki ilk etaptaki cekis gücü fazlasıyla hissedilir ve vites düsmeden düsük devirde yüksek cekis gücü saglar fazla güc icin illa yüksek devirlere ihtiyac duymaz.bunun sebebi yüksek torktur. 1390 kg dan baslayan d segmenti aracları artık 1.6 motor kaldırıyor.asıl 2.0 motorun modası gecti.Parası olan 2.0 motor alır daha performanslı bir motora sahip olur.daha fazla yakar daha fazla vergi verir sadece daha fazla performansa sahip olur.Ekonomi isteyen ise 1.6 motor alır.eger 1.6 dizel motora sahip 1400 kg civarı bir arac dik bir yokusu 5.viteste vites düsmeden yokus yukarı hızlanabiliyorsa o motor yeterli demektir. o yüzden motor secenekleri sunulur.parası olan ekonomiyi dusunmez 2.0 motor alır.ama hem ekonomi hemde performans bir arada olmaz.Ama ülkemiz sartlarında bana 2.0 motor almak pek mantıklı gelmiyor fazla parası olanlar haric tabiki.hem fazla vergi ve her hafta yakıta gelen zamla artık 2.0 motor fazla lüks.benzin ve mazot ucuz olsaydı zaten bu motorlarda satısta olmazdı.


    Söylediklerin genel olarak doğru. Lakin 508'in 1,6 dizel motoru 112 Bg. 140-150 Bg olsaydı bu çekermi çekmezmi tartışması olmazdı zaten. 508'in 1.6 benzinli motoru 156 Bg. Bu seçenek için çekincem yok fakat dediğim gibi dizel modeli test etmeden almak biraz riskli olur diye düşünüyorum.




    508'in 1.6 dizel motoru 112bg gucun tamamini 3600 devirde verir. Genelde maksimum guc 4000 uzeri devirlerde ulasilir, ornegin Passat 105bg'i 4400 devirde verir. Dizel araclarin cekisi (driftspec'inde soyledigi gibi) aslinda dusuk devirlerde verdikleri yuksek tork (motorun tekerleri cevirme gucu) sayesindedir. 508'in 1.6 HDI'i 1500-3000 devir gibi genis bir aralikta 240 tork saglar. e-HDI modelinde 1750-2000 devir arasi bu deger 270'e cikar. Zaten tork degerlerinin azalmaya basladigi 3000 devirden sonrada artik beygir gucunun maksimum degerine yaklasildigindan aracin hizlanmasindan eksilme hissedilmez. Bu sebeplerden dolayi, BMW 320d gibi 184bg ve 380 tork'luk bir motorun 5. viteste 7.5 saniyede 80-120km/saat yaptigi performansa karsilik, 508 ayni araligi 10 saniyede gecer. 508'in performansinin ne kadar yeterli oldugunu burdan gorebilirsin. Referans olmasi acisindan ayni 80-120km/saat araligini Passat'in 14 saniyede gectigini soyleyelim, ki Passat'in performansi bile yeterli bulunuluyor ve ulkenin kendi segmentinde en cok satan araci durumunda.


    Bilgi için teşekkür ederim. Passat kullanmadığım için onu bilmiyorum. 1.6 dizel 407 kullandığım ve performansından memnun olmadığımdan dolayı çekincemi belirttim. 508 Belkide 407 ye göre daha performanslı olabilir ama denemek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Test edemediğim için soruyorum 508 ve C4 teki e-hdi motor arasında ne gibi farklar var acaba.


    Peugeot ve Citroen dizel motorlari ortak gelistiriyorlar. C4'teki 1.6 e-HDI motor ile 508'deki birebir ayni. C4 200kg kadar daha hafif oldugundan, C4'u rahat rahat ucuracagi kesin bu motorun.
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.