Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün haramidere peugeot'a 508'i görmeye gittim. araç genel olarak çok güzelmiş. içi yüksek tavanlı ve geniş, insana güven veren bir hali var.

    active seçeneği için mayısa kadar beklemeniz lazım dediler. orada da 2 adet 508 vardı ve ikiside beyaz ve active idi. birinin fazladan deri koltuğu ve jantı vardı.

    geçen gün de opele gidip insigniayı incelemiştim. açıkcası kararsızım. dizel düşünmüyorum çünkü böyle ağır bir araca 112 hp motorun yetmeyeceğini düşünüyorum tabi test sürüşü olanağımız olmadığı için bilemiyoruz.

    insignia şuanda 508'in tek rakibi bence. fiyat olarak 508 biraz daha pahalı. ikisi arasında karar vermek çok zor gerçekten.

    açıkcası insignia bana daha heybetli geldi. ama 508 in içi daha bir kalite duruyor.

    508'i alıp kullanan ve detaylı bir inceleme yazacak olan arkadaşa minnettar olacağız sanırım forum olarak :)

    en azından navigasyonun ne özelliği olduğunu bile bilemiyoruz. yeterli mi? arayüzü nasıl? (bu sadece bir örnekti)

    "insignia VS 508" iyi olan kazansın. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    yazınızın bir kısmına katılıyorum katıldığım kısım ülkemizdeki vergini çok ağır olması bunun en basit örneği motor hacmi 1600 cc ye kadar olan araçlarda %37 ötv 2000 cc ye kadar olan araçlarda %60 2000 cc üstü araçlarda %84 vergi alınır bunun doğuşla falan bir ilgisi yok bugün daciada alsan aynı vergi porshede alsan aynı vergi var bmw 3.20 d nin en boş model fiyatı 102.000 tldir passat 2.00 dizel hıngline ise 100.000 tidir yani dedğin gibi 3.20 d fiyatına en boş passsat değil en dolu passat alırsın burda tercih sadece sana kalmıştır kıyaslamalrda genelde vw araçları hep bir adım öndedir bunun tek sebebi kalite ve şansımandır iinsanlar reno pejo alırken direk otamatik şansıman nasıldır diye sorar ama vw sormaz bilirki en iyisi hep dsg şansımandır
    BANA 508 İN PASSATTAN DAHA İYİ OLDUĞUNU GÖSTERİR TEK BİR ÖZELLİK SÖYLERMİİSİN DEDİN YA 508 BİR ADIM ÖNDE DİYE


    Dizel motor seceneklerini ele alalim.

    Passat 2.0 TDI ile karsilastirilabilecek bir 508 yok. Passat 2.0 TDI 140bg ve 320 torkluk bir arac iken, 508 GT 2.2 HDI 200bg ve 450 torkluk bir arac. 508 GT 8000TL daha pahali. Zaten 100000 TL uzerine ciktiktan sonra, BMW 320d gibi bir saheser varken ne Passat ve 508 GT'ye bakarim.

    Gelelim Passat 1.6 TDI ile 508 1.6 e-HDI'ye. Passat 1.6 TDI'da DSG yok, 105bg ve 250 torkluk kapasitesi var. Maksimum beygir gucunu 4400 devirde veriyo. 508 e-HDI'da ise en azindan yari-otomatik sanziman var. Sanziman performansi cift kavramalilara gore vasat dahi olsa, duz vites bir aractan kotu olamaz. 508'in 112bg ve 270 torkluk kapasitesi mevcut. Maksimum beygir gucunu 3600 devirde verir. Passat ile 508'in (ki 508'de cok kotu oldugu iddia edilen auto6r var) 0-100km/saat performansi esit. 80-120km/saat performanslarina (yani uzama) gelince 5. viteste 508 Passat'a 4 saniye gibi bir fark atiyor. 6. viteste durum dahada vahim Passat icin ve aradaki fark 7 saniye. Goruldugu gibi 508 motor performansi bakimindan Passat'in bir degil bir kac adim onunde. Dis dizayn, ic kalite ve isciliktede 508'in Passat'tan eksigi kesinlikle yok. Passat highline'da olan butun donanimlara sahip 508 Allure, Passat'tan 6000TL kadar daha ucuz.

    Simdi sordugunuz soruyu ben size sorayim, Passat'in 508'den bir adim onde olan tek bir ozelligini soyleyin? Durun ben soyleyeyim. Passat yillardir piyasada olan, kalitesini ispatlamis bir arac iken, 508 piyasaya yeni surulen ve yollara dustugunde (eger var ise) ne gibi sorunlar cikaracagi bilinmeyen bir arac.

    Fikrinizin degistirmeyecegine emin olmama ragmen bunlari yazdimki, hakkinda dogru durust arastirma yapip inceledemediginiz bir arac hakkinda bosa sallamayin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi since1964 -- 24 Mart 2011; 0:36:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: chatrhymer

    Arkadaşlar, ben 1 adet 1.6 ehdi allure 6rauto sedef beyazını bugün itibariyle sipariş verdim ve gerçekten hiç pişman değilim. bir an önce teslim tarihini bekliyorum:)


    hayırlı olsun kardesim. bu passata hala iyi diyenlerede sozum autocar dergisinde bile testte passat onde ama sadece hangi ozelligiyle biliyormusunuz? pug u bilerek auto 6r secmisler ve sadece sanzıman üzerinden olumsuz yorum yapmıslar alman dergisi bile boyle yaptıysa 508 in birinciligi kabul edilmistir.Eger 508 de düz secilseydi biliniyorduki 508 birinci olacaktı. passatın ic mekanı eski kasanın aynısı olmasaydı ve monoton bir tasarıma sahip olmasaydı kesinlikle passat diyebilirdim ama jetta nın tasarımı cok daha iyi ve orantılı ayrıca aracımı dısardan jetta mı passat mı diye ayıramadıktan sonra ne anladım 10-20bintl fazla verip passat alayım.Vw nin bana gore gelmis gecmis en iyi tasarımı scirocco ve passat cc .digerlerini at cope(tasarım olarak).vw hala bos donanımları kazık fiyatlara satıp pahalı arac satarak prestijli oldugunu hissettirmeye calısıyorlar ama mal ortada bmw 320d parasına bos passat var.Ve bu pahalılık sadece türkiyede dogus oto sayesinde.vw nin avrupa fiyatları fordla pugla vsvs ile asagı yukarı aynı...

    sonuc olarak kimse size passat almayın yada vw almayın demiyor.tercih meselesi tabiki herkes saygı duyacak ama burda propaganda yapmanın alemi yok.kendi sartlarına mantıklı olan gider aracını alır...

    yazınızın bir kısmına katılıyorum katıldığım kısım ülkemizdeki vergini çok ağır olması bunun en basit örneği motor hacmi 1600 cc ye kadar olan araçlarda %37 ötv 2000 cc ye kadar olan araçlarda %60 2000 cc üstü araçlarda %84 vergi alınır bunun doğuşla falan bir ilgisi yok bugün daciada alsan aynı vergi porshede alsan aynı vergi var bmw 3.20 d nin en boş model fiyatı 102.000 tldir passat 2.00 dizel hıngline ise 100.000 tidir yani dedğin gibi 3.20 d fiyatına en boş passsat değil en dolu passat alırsın burda tercih sadece sana kalmıştır kıyaslamalrda genelde vw araçları hep bir adım öndedir bunun tek sebebi kalite ve şansımandır iinsanlar reno pejo alırken direk otamatik şansıman nasıldır diye sorar ama vw sormaz bilirki en iyisi hep dsg şansımandır
    BANA 508 İN PASSATTAN DAHA İYİ OLDUĞUNU GÖSTERİR TEK BİR ÖZELLİK SÖYLERMİİSİN DEDİN YA 508 BİR ADIM ÖNDE DİYE


    fiyat farkını vergi bazında soylemedim.vergisiz avrupa fiyatlarıyla türkiye fiyatlarını karsılastırırsanız kücük sınıflarda 2-3bin euro aracın degeri arttıkca 4-5 belki daha fazlası.bu fark niye? zaten vergisiyle bi ton fazla veriyoruz birde türkiyeye gelen araclar avrupaya gore niye daha fazla para?
    ayrıca 320d nin en bos paketi 42bin euro yani 92 bin tl civarı daha arkadasım bir ay once 90bin e aldı pazarlıkla.güzel dolulukta bir 320d 50 bin euro civarı yani passatın en fullüyle yine cok yakın .mpaket i bile 53bin euro.su an 2.0tdi dsg passat comfortline yani en bosu 86bin tl.biri bmw diger passat? biri 140 hp digeri 184 hp.biri onden cekis biri arkadan.biri normal aile aracı halkın arabası almanyada taksi digeri prestijli sportif bir arac.yani kıyaslamak bile yanlıs.

    Sanzıman diyorsun eyvallah DSG cok iyi bir sanzıman ama kullanırken.nette bir arastırın bakalım kac bin tane dsg sikayeti bulacaksanız.dsg cok hızlı ama dayanıklı degil.baskı -balata 60bin kmde bitiyor.tek kavramanın fiyatı 3-4bin tl civarı.dsg cift kavrama oldugu icin masraf 8 bintl.sırf bu masraf yüzünden aracını satan binlerce kisi bulabilirsiniz.üstelik baskı balata garanti kapsamı dısında.Yani neymis o kadarda muhtesem degilmis.

    Kıyaslamalarda vw hep bir adım ondedir demissiniz ya.neye gore? size gore herhalde. vw nin geride kaldıgı yıgınla test bulurum.vw sadece türkiyede bu kadar büyütülmüs bir marka.sebebi fiyatının pahalı olması.türkiyede arabadan ozellikle anlamayan hee bu arac pahalı demekki iyi mantıgıyla alıyor.Her fiyatı pahalı olan iyimidir ?degildir. 508 gt 108bintl demekki cogu arabadan iyi mantıgına doner.

    508 in passattan iyi oldugu ozellikleri soyleyeyim:
    +kesinlikle ic mekanı daha kaliteli.en azından eski aracların kopyası degil .malzeme kalitesi daha yüksek.icine oturdugunda 100 kisiden 90 ı daha iyi oldugunu kabul eder.
    +arka bas mesafesi daha yüksek arka daha ferah.
    +Koltuk kavraması ve derilerin kalitesi daha iyi.
    +Motor PSA .daha guclü ve aynı yakıt tüketimi.dizel motorda vw 1-0 geride baslar...
    +Head up display gibi teknolojik donanımları var.ambiyans aydınlatmaları ve ısık paketi cok sık.
    +Dıs goruntusu kesinlikle daha iyi ve ilgi cekici.mükkemmel degil ama passattan daha iyi.en azından monoton degil.ama bu goreceli bir kavram oldugu icin katılmayabilirsiniz.
    +4 bolgeli digital kliması var yani arkaya bile farklı derecelerde ısı verebiliyor
    +10 hoperlorlu JBL ses sistemi
    +uzaktan kumandayla motor calıstırma ve ısıtma
    +pug sos sistemi .acil durumlarda aracın nerede oldugunu belirler ve ilgili birimlere haber verir.su an sistem türkiyede kurulu degil ama yakın zamanda kurulacakmıs.
    +0.25 lik aerodinamik kat sayı.yüksek hızda sessiz sürüs ve yakıt tüketimi saglar.
    -olumsuz ozellik dsg ye gore auto6r denilebilir ama rkip dsg oldugu icin.yoksa cogu sanzımandan iyidir.ve tam otomatik sanzıman secenegi ve düz vites secenegide oldugu icin bu olumsuz ozellik tüm araca mal edilemez herhalde.
    -bagaj yukleme agzı banada dar geldi ama yüklemeye calısırken gormek lazım.
    -test sürüsü henüz yapılamadıgı icin sürüs hissini bilmiyoruz ama testlere gore cok güvenilir ve stabil bir sürüs sagladıgı soyleniyor.orta sert süspansiyonla passattan daha iyi yol tuttugu soyleniyor fakat suspansiyon sertliginden dolayı passatın daha konforlu oldugu belirtiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    yazınızın bir kısmına katılıyorum katıldığım kısım ülkemizdeki vergini çok ağır olması bunun en basit örneği motor hacmi 1600 cc ye kadar olan araçlarda %37 ötv 2000 cc ye kadar olan araçlarda %60 2000 cc üstü araçlarda %84 vergi alınır bunun doğuşla falan bir ilgisi yok bugün daciada alsan aynı vergi porshede alsan aynı vergi var bmw 3.20 d nin en boş model fiyatı 102.000 tldir passat 2.00 dizel hıngline ise 100.000 tidir yani dedğin gibi 3.20 d fiyatına en boş passsat değil en dolu passat alırsın burda tercih sadece sana kalmıştır kıyaslamalrda genelde vw araçları hep bir adım öndedir bunun tek sebebi kalite ve şansımandır iinsanlar reno pejo alırken direk otamatik şansıman nasıldır diye sorar ama vw sormaz bilirki en iyisi hep dsg şansımandır
    BANA 508 İN PASSATTAN DAHA İYİ OLDUĞUNU GÖSTERİR TEK BİR ÖZELLİK SÖYLERMİİSİN DEDİN YA 508 BİR ADIM ÖNDE DİYE


    Dizel motor seceneklerini ele alalim.

    Passat 2.0 TDI ile karsilastirilabilecek bir 508 yok. Passat 2.0 TDI 140bg ve 320 torkluk bir arac iken, 508 GT 2.2 HDI 200bg ve 450 torkluk bir arac. 508 GT 8000TL daha pahali. Zaten 100000 TL uzerine ciktiktan sonra, BMW 320d gibi bir saheser varken ne Passat ve 508 GT'ye bakarim.

    Gelelim Passat 1.6 TDI ile 508 1.6 e-HDI'ye. Passat 1.6 TDI'da DSG yok, 105bg ve 250 torkluk kapasitesi var. Maksimum beygir gucunu 4400 devirde veriyo. 508 e-HDI'da ise en azindan yari-otomatik sanziman var. Sanziman performansi cift kavramalilara gore vasat dahi olsa, duz vites bir aractan kotu olamaz. 508'in 112bg ve 270 torkluk kapasitesi mevcut. Maksimum beygir gucunu 3600 devirde verir. Passat ile 508'in (ki 508'de cok kotu oldugu iddia edilen auto6r var) 0-100km/saat performansi esit. 80-120km/saat performanslarina (yani uzama) gelince 5. viteste 508 Passat'a 4 saniye gibi bir fark atiyor. 6. viteste durum dahada vahim Passat icin ve aradaki fark 7 saniye. Goruldugu gibi 508 motor performansi bakimindan Passat'in bir degil bir kac adim onunde. Dis dizayn, ic kalite ve isciliktede 508'in Passat'tan eksigi kesinlikle yok. Passat highline'da olan butun donanimlara sahip 508 Allure, Passat'tan 6000TL kadar daha ucuz.

    Simdi sordugunuz soruyu ben size sorayim, Passat'in 508'den bir adim onde olan tek bir ozelligini soyleyin? Durun ben soyleyeyim. Passat yillardir piyasada olan, kalitesini ispatlamis bir arac iken, 508 piyasaya yeni surulen ve yollara dustugunde (eger var ise) ne gibi sorunlar cikaracagi bilinmeyen bir arac.

    Fikrinizin degistirmeyecegine emin olmama ragmen bunlari yazdimki, hakkinda dogru durust arastirma yapip inceledemediginiz bir arac hakkinda bosa sallamayin.



    ek olarak passat 2.0tdi 140 hp ye rakip Allure - 2.0 HDi 163 bg - 6 ileri otomatik orada bir eksiklik olmus yani rakibi gt degil.Allure - 2.0 HDi 163 bg - 6 ileri otomatik in liste fiyatıda 83bintl allure en dolu modeli.passatta ise en bos donanım 2.0 motor 86bin tl en dolu 2.0tdi 100bin tl.yani 508 den 17bin tl pahalı!!!!! zaten 100bin tl üzeri bu tarz araclar banada mantıksız 320d vs varken... bütün dediklerinize katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82



    "insignia VS 508" iyi olan kazansın. :)




    evet insignia ile 508 in kalitesi birbirine cok yakın.insignia kesinlikle dıs gorunus olarak 508 den daha güzel. dezavantaj olarak arkası cok basık ve dar.sportif sürücüler arkadakileri ihmal ederlerse cok mantıklı bir secenek.Fakat 1.6 motorda dizel yok.1.6 180hp benzinli cok yakıyor.2.0 dizelinin kampanyalı fiyatı cok iyi fakat motor hacmi vergi olumsuzlugunuda dusunmek lazım.yani biraz daha sportif sürüse odaklı .aile aracı icin uygun degil.
  • ii gunler arkadaslar.bnm 508 i incelememde renk olarak sedeflı beyazdı sanırım ınceledıgım,bu rengın arabaya çok yakıştıgı.fakat ılerde allah gostermesın herhangı bır lokal boyama da sorun cıkarıcagını dusunuyorum.bu şekıl degısık renklerde problem oluyomuş.örnegın ford mondeo nun elektrık beyazını tutturamıyoz demıstı yetkılı servıs.bılgısı olan varmı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    ii gunler arkadaslar.bnm 508 i incelememde renk olarak sedeflı beyazdı sanırım ınceledıgım,bu rengın arabaya çok yakıştıgı.fakat ılerde allah gostermesın herhangı bır lokal boyama da sorun cıkarıcagını dusunuyorum.bu şekıl degısık renklerde problem oluyomuş.örnegın ford mondeo nun elektrık beyazını tutturamıyoz demıstı yetkılı servıs.bılgısı olan varmı acaba




    Sedef boyalı araçlar ileride lokal boyalarda çok sırıtır genellikle eski boya ile birbirini tutmuyor...
  • arkadaşlar peugeot sitesinde 508 için mini site oluşturdu. her türlü konfigrasyonu yapabiliyorsunuz.

    ayrıca daha önce değindiğim 0-100 hızlanmasına bu sitede 11,9 sn yazmışlar. tork hala 270 görünüyor. owerbosttan bahsetmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    yazınızın bir kısmına katılıyorum katıldığım kısım ülkemizdeki vergini çok ağır olması bunun en basit örneği motor hacmi 1600 cc ye kadar olan araçlarda %37 ötv 2000 cc ye kadar olan araçlarda %60 2000 cc üstü araçlarda %84 vergi alınır bunun doğuşla falan bir ilgisi yok bugün daciada alsan aynı vergi porshede alsan aynı vergi var bmw 3.20 d nin en boş model fiyatı 102.000 tldir passat 2.00 dizel hıngline ise 100.000 tidir yani dedğin gibi 3.20 d fiyatına en boş passsat değil en dolu passat alırsın burda tercih sadece sana kalmıştır kıyaslamalrda genelde vw araçları hep bir adım öndedir bunun tek sebebi kalite ve şansımandır iinsanlar reno pejo alırken direk otamatik şansıman nasıldır diye sorar ama vw sormaz bilirki en iyisi hep dsg şansımandır
    BANA 508 İN PASSATTAN DAHA İYİ OLDUĞUNU GÖSTERİR TEK BİR ÖZELLİK SÖYLERMİİSİN DEDİN YA 508 BİR ADIM ÖNDE DİYE


    Dizel motor seceneklerini ele alalim.

    Passat 2.0 TDI ile karsilastirilabilecek bir 508 yok. Passat 2.0 TDI 140bg ve 320 torkluk bir arac iken, 508 GT 2.2 HDI 200bg ve 450 torkluk bir arac. 508 GT 8000TL daha pahali. Zaten 100000 TL uzerine ciktiktan sonra, BMW 320d gibi bir saheser varken ne Passat ve 508 GT'ye bakarim.

    Gelelim Passat 1.6 TDI ile 508 1.6 e-HDI'ye. Passat 1.6 TDI'da DSG yok, 105bg ve 250 torkluk kapasitesi var. Maksimum beygir gucunu 4400 devirde veriyo. 508 e-HDI'da ise en azindan yari-otomatik sanziman var. Sanziman performansi cift kavramalilara gore vasat dahi olsa, duz vites bir aractan kotu olamaz. 508'in 112bg ve 270 torkluk kapasitesi mevcut. Maksimum beygir gucunu 3600 devirde verir. Passat ile 508'in (ki 508'de cok kotu oldugu iddia edilen auto6r var) 0-100km/saat performansi esit. 80-120km/saat performanslarina (yani uzama) gelince 5. viteste 508 Passat'a 4 saniye gibi bir fark atiyor. 6. viteste durum dahada vahim Passat icin ve aradaki fark 7 saniye. Goruldugu gibi 508 motor performansi bakimindan Passat'in bir degil bir kac adim onunde. Dis dizayn, ic kalite ve isciliktede 508'in Passat'tan eksigi kesinlikle yok. Passat highline'da olan butun donanimlara sahip 508 Allure, Passat'tan 6000TL kadar daha ucuz.

    Simdi sordugunuz soruyu ben size sorayim, Passat'in 508'den bir adim onde olan tek bir ozelligini soyleyin? Durun ben soyleyeyim. Passat yillardir piyasada olan, kalitesini ispatlamis bir arac iken, 508 piyasaya yeni surulen ve yollara dustugunde (eger var ise) ne gibi sorunlar cikaracagi bilinmeyen bir arac.

    Fikrinizin degistirmeyecegine emin olmama ragmen bunlari yazdimki, hakkinda dogru durust arastirma yapip inceledemediginiz bir arac hakkinda bosa sallamayin.

    öncelikle konuşma üslübunuza dikkat edin ondan sonra konuşalım sallamayın falan bunlar hoş cümleler değil
    ben size dediğim cümleyi gene tekrarlıyorum siz bana bir örnek verdiniz bmw 3,20 d ve passat örneği ben size cevp verdim benim 100,000 tl arabaya evrcek param olsa zaten iki tercihim olurdu ya audi q5 üstüne biraz para koyarak yada skoda super b alırdım başka arabayla şansımı denemzidim ben sadece passat 508den latidudeden ve c5 den daha iyi bir arab dedim dediğimin de arkasındayı sonuna kadar bugün passat 11-12 yıldır ülkemizde olan bir araç hala 1999 modeline 22,000 25,000 tl arası fiyat isteyen var ben size söylüyorum 12 sene sonra bu 508 in tekrar olcağını ben pek zannetmiyorum evet 1,6 tdı passatda otomatik vites yok ama olamsada emin ol pejonun otomatik vitesimi vw desem herhalde 10,000 kişiden 10 u pejo der oda bu formdaki 508 sahibleri olur bakın şunu da hatılatmak istiyorum diğer markalar arabayı süsler durur mesala 508,latidude olduğu gibi inanıyorum passatda olmayan bir çok özellik 508,ve latiduede fazlasıyla var ama kalite inanının yok kalite dedğim marka büyüklüğüdür vw zaten bilen biliyor yeni passatta orta konsolda manuel eski bir saat var hiç dikkat ettinimi bilmiyoru ama o bile arabaya ayrı bir hava katmış daha sayamıycağım bir sürü özelikle yeni bir passat varken kalitesi tüm dünyada bilenen kimse kusura bakmasın daha ilk bakımına bile girmemmiş bir araba için bu kadar net konuşup gidip 508 alamam ben




  • 1.6 dizel auto6r full fiyatı 76000 tl olmasaymış çok iyiymiş. rakibi latitude ile kıyaslandığında fiyatı aşırı yüksek gibi görünüyor ama bu araçtaki donanımlar latitude da yok. kaldı ki latitude, fluence e benzetilen iç tasarımla eksi puan alıyor. şöyle full donanımlısı pazarlıkla 72000 e falan gelse sınıfında tercih edilebilecek en yakışıklı araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegasuss -- 24 Mart 2011; 13:35:15 >
  • peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82

    peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.



    benzinli alacaksanız insignia'yı tercih edin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    ii gunler arkadaslar.bnm 508 i incelememde renk olarak sedeflı beyazdı sanırım ınceledıgım,bu rengın arabaya çok yakıştıgı.fakat ılerde allah gostermesın herhangı bır lokal boyama da sorun cıkarıcagını dusunuyorum.bu şekıl degısık renklerde problem oluyomuş.örnegın ford mondeo nun elektrık beyazını tutturamıyoz demıstı yetkılı servıs.bılgısı olan varmı acaba




    Sedef boyalı araçlar ileride lokal boyalarda çok sırıtır genellikle eski boya ile birbirini tutmuyor...



    bende sedefli boya megan vardı. parkederken çizmiştim. servis çokda güzel bi şekilde yaptı. hiç de sırıtmadı. servis iyi ise hiçbir şey olmaz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82

    peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.



    Opel'in sitesinde bir yanlışlık yoksa kampanyada ki indirime bakın. >2.0 130 bb dizel 85 den 69 a inmiş.




  • Mini siteyi inceledim şimdi. Bayağı bir geç de olsa güzel bir hamle geldi Peugeot'dan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82

    peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.




    Allure - 1.6 THP 156 bg - 6 ileri otomatik 69.600 TL

    76bintl degil fiyatlara yanlıs bakmıssınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 24 Mart 2011; 16:56:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec




    quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82

    peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.




    Allure - 1.6 THP 156 bg - 6 ileri otomatik 69.600 TL

    76bintl degil fiyatlara yanlıs bakmıssınız



    dostum dikkat ettiysen full için dedim. minisiteye girip alure'ye donanımlarını bi ekleyin bakalım kaç para yapıyor.

    bu arada opelin sitesinde sorun yok. gerçekten de 1,6 130 hp modeli o fiyata veriyorlar.




  • 76.900 liraya mal oldu, dokunmatik kapılar, baldır desteği ısıtmalı koltuklar,navigasyonda dahil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatrhymer

    76.900 liraya mal oldu, dokunmatik kapılar, baldır desteği ısıtmalı koltuklar,navigasyonda dahil.


    Aracınız hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec




    quote:

    Orijinalden alıntı: ametal82

    peugeot 508 alure 1,6 156hp full için fiyat yaklaşık 76000tl.

    opel insignia cosmo 1,6 180hp full+full için ise (deri+19"+navi+flexi) fiyat yaklaşık 72-74000 tl sanırım. (düz araç 60000 tl'ye alınabiliyor)

    ben hakikaten karar veremiyorum.




    Allure - 1.6 THP 156 bg - 6 ileri otomatik 69.600 TL

    76bintl degil fiyatlara yanlıs bakmıssınız



    dostum dikkat ettiysen full için dedim. minisiteye girip alure'ye donanımlarını bi ekleyin bakalım kaç para yapıyor.

    bu arada opelin sitesinde sorun yok. gerçekten de 1,6 130 hp modeli o fiyata veriyorlar.



    allure zaten full donanımı.orada opsiyon eklediginizi nerden bileyim yazmamıssınız.müneccim degilim




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.