Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1320. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13181319132013211322
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba arkadaşlar,

    Sonunda ayna kamerası projeme başlamış bulunmaktayım.

    Bugün aynalarımızda bulunan aydınlatma lambalarını sökerek, bu lambaların oturdupu yuvayı gözlemledim.

    Sonuç olarak 26mm çapında bir kamera uygulayabiliyoruz.

    Sıra kamerayı sipariş edip, kargo heyecanına kendimizi kaptırmak

    İyi forumlar...

    Detaylar....

     Peugeot 5008  Peugeot 5008

     Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008


    http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shiping-CCD-HD-night-vision-360-degree-car-rear-view-camera-front-view-side/405486_1410822589.html



    Başarılar...

    http://i.hizliresim.com/aqnAPB.jpg

    http://i.hizliresim.com/aqnAyd.jpg

    http://i.hizliresim.com/nPbD5a.jpg

    http://i.hizliresim.com/glPG4Q.jpg

    http://i.hizliresim.com/P37Vpv.jpg

    http://i.hizliresim.com/XWbgyo.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayblrdija -- 23 Mayıs 2014; 2:32:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Grubumuza Özel Getirttiğimiz 2 Butonlu Silikon Kılıflar Tekrar Satışta

    Kargo Bedeli : 4,5TL - 5,00TL dir.

    Gittigidiyor Linki

     Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008

    Hewes Merhaba.. Benim de anahtarlardan birisinin kabı eskimiş durumda..Silikon kılıfı alacaktım fakat diğer ilanlarına da bakayım dedim, anahtar kabı da mevcut..Sen hangisini önerirsin acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Arkadaşlar tekrar merhaba..

    Yeni aracıma kavuştuktan sonra, bundan önceki araçlarım ile kendi çapımda yaptığım değerlendirmeye göre şu an için maaşallah araçtan çok memnunum..(eski c4, astra j ve yeni c4)

    Biraz para harcayıp düzelteceğim birkaç şey var o kadar ;)

    Bu aşamada sizlerin de fikrini almak isterim..

    1) Gördüğüm kadarı ile refakatçi aydınlatmaları gayet güzel aydınlatıyor ama mesela benim c4 te bu ışıklar led di..Aranızda bu ışıkları led ile değiştiren var mı? Varsa önereceğiniz bir ürün var mı?

    2) Bendeki paspaslar orj değil..
    Bazı sitelerde orj siyah 5008 paspas var..birde havuzlu paspas var..Aranızda kullanan var mı ve hangisi tavsiye edersiniz? Havuzlu paspaslar ayağa takılıyor mu?

    3) Turbodan üfleme ıslık sesi geliyor..Servis ile görüştüğümde çok acil değil ama revizyonda yaparız isterseniz şu zamana kadarki revizyonlarda hiç sıkıntı olmadı dediler..revizyon 200-600 arası..yeni Turbo 900+KDV+işçilik 1.300 civarı..Siz hangisini tavsiye edersiniz?

    4) Düz yolda değil ama engebeli veya parke yoldan giderken arka taraftan lokurtu gibi çok rahatsız edici olmayan bir ses geliyor..Amortisörden midir?yada neden olabilir ki çözümü var mıdır?
    Birde bozuk yolda vitesin olduğu bölümün o piyano parlak bölümün etrafından cızırtı geliyor buna çözüm bulan var mı?

    5) direksiyon bazen az sağ yaptığımda sola kayıyor ama herzaman değil..düşük hızda ama bazen bir noktada az sağ yaptığımda oluyor..
    Lastiklerim eski olduğu için olabilir mi? (Değiştiricem) Servis rot ayarları iyi demişti..(Bu arada aracın kazası boyası yok..) Yada direksiyon ayarı ile ilgili olabilir mi?

    Şimdilik gözlemlediğim çözmeyi düşündüğüm/umut ettiğim konular bunlar..

    Yardımcı olursanız ve bana fikir verirseniz çok sevinirim..


    1) Aracınız XENON donanıma sahip ise bu işi çift flamanlı standart ampul yapar ki led lamba ile değiştirmek oldukça kolaydır.

    Ancak XENON donanıma sahip değilseniz kısa far aydınlatmasını yapan H7 ampulden bahsediyor olursunuz ve bunu led aydınlatmaa çevirmek şimdilik tavsiye edilmez.

    Tavsiye edilmez dememin sebebi kısa farlar ile yapılacak sürüşlerde görüşü nasıl etkileyeceğini bilmememdendir.

    Yakın zamanda bende KISA FAR H7 lerimi LED AMPUL ile yenileyeceğim ve sonucu burada paylaşacağım.

    Bu bağlamda benden haber beklemeniz, maddi olarak menfaatinize olacaktır.

    2) Orijinal PASPAS seti yetkili servislerde 45~55 fiyat aralığında bulunabilmekte ve havuzlu olarak tabir edilen HB gibi sitelerden temini mümkün olabilmektedir.

    Ancak 130 TL gibi bir meblağ, bir paspas seti için bana fazla geldiği için almayı düşünmüyorum.

    3) Turbo konusunda revizyon işlemi tamamen yapacak ustanın el marifetine kalmış bir durumdur ve 400 TL yukarısında revizyon yerine TURBO değişimini öneririm.

    4) Arkadan gelen lokurtu sesi 2009~2010 ve 2011 model araçlarımızda bulunan kronik bir problemdir, çözümü ise ALMAN malı yeni parti amortisör takılarak çözümlenmektedir. IST MERKEZ'i arayarak yada öncesinde e-mail ile işlemi yazılı hale getirerek sizi aramalarını sağlayın.

    Sonrasında ise %50 ile %80 indirim ile yeni amortisörlerinizin keyfini yaşayın.

    Aracınız sürekli olarak yetkili serviste onarım ve bakım hizmeti almış ise sorun çıkarmadan destek vereceklerdir.

    5) İlginç bir durum, aracın önden darbesi yok ise rot ayarlarını hiç elletmeyin. Benim aracım 3 yaşında ve ön takıma henüz anahtar değmedi. Önden ciddi darbe almadıktan sonra rot ayarları değişmez, bozulmaz.

    İyi forumlar....

    melodramm ilgi ve desteğin için çok tşk ederim..yeni yeni bazı güncellemelere vakit ayırabiliyorum..Bagaj havuzum yeni geldi..Çok komik bir şekilde kargo bolu yerine ürünü muş'a yollamış gecikmeli aldım..Dün lastikleri good year efficient grip ile değiştirdim..Rotta da küçük bir düzeltme yaptılar direksiyon düzeldi..Sıra amortisörlerde inş..Bu konuda da yardım talep edeceğim..1.si Ankara öncelikli olmak üzere, adapazarı ve ereğli de yakın..En iyi servis hangisi ve önerebileceğiniz serviste iletişim kurabileceğim iyi bir usta var mı?
    2.si bu amortisörleri iyi niyet kapsamında indirimli olarak bu servislerden birinde değiştiren var mı?Nereyi önerirsiniz? Son olarak amortisör değişimi sizce uzun sürer mi?Şimdiden Tşk/Sayg..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostlar geçen hafta sonu arabama boya koruma uyguladım 10 numara oldu. Boya kendine geldi, şimdi çok güzel parlıyor. Önce yıkama, detaylı iç temizlik. Sırasıyla kil ile temizlik üstüne Poorboys Black Hole glaze ve boya koruma olarak da Finish Kare 1000p uyguladım.
    Artık elimi kaportaya sürdüğümde pürüzsüz ve ipeksi bi dokunuş var.
    Yapılan işlemler sadece bikaç senelik araçlara değil, sıfır alındığından itibaren tavsiye edilen işlemlerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)

    8V teki tüm bu yenilikler sayesinde 0-100 hızlanması 16V e göre neredeyse %10 daha yavaş

    Arşivimi karıştırdım sonucu açıklıyorum.

    Peugeot 5008 110HP 1.6HDi 16V 0-100km : 12,6sn / Karma : 5,3lt / 140 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6HDi 8V 0-100km : 12.6n / Karma : 5,3lt / 139 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6e-HDi 8V 0-100km : 13,3sn / Karma : 5,1lt / 135 CO2

    Merhaba,
    2013 modeler 115hp 1.6e-HDi & 270 NM tork gücünde. Fakat 0-100 performansı hakkında bir fikrim yok.

    Selamlar,
    Abidin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Grubumuza Özel Getirttiğimiz 2 Butonlu Silikon Kılıflar Tekrar Satışta

    Kargo Bedeli : 4,5TL - 5,00TL dir.

    Gittigidiyor Linki

     Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008

    Hewes Merhaba.. Benim de anahtarlardan birisinin kabı eskimiş durumda..Silikon kılıfı alacaktım fakat diğer ilanlarına da bakayım dedim, anahtar kabı da mevcut..Sen hangisini önerirsin acaba?

    Valla bence 2'sini de öneriyorum. Sanırım butonların bozulmasının sebebi kontakta iken güneşe maruz kalıyor olmaları. Üzerinde kılıf olunca da sıkıntı yaşanmayacağını düşünüyorum. Bu arada sustalı anahtar kabını anahtarcıda işlettim ben içinde ki devreyi yenisinin içine koydum. Yeni kabın butonları daha iyi gibi ve bozulmayacak gibi geldi bana. Eğer bugün sipariş verirseniz bugüne çıkacak kargolar var onlarla birlikte verelim sizin kargonuzuda. Yarın elinizde olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 23 Mayıs 2014; 11:30:13 >




  • bir arkadas aracini komple boyatiyor(gunes yanigi icin) fiyat olarak 700 tl ye anlasti metalik gri ve tamponda dahil fiyati bu arac 2000 model siena fiyat sizce nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu : Peugeot 5008 - İç Kapı Kolu Krom Çerçeve

    Açıklama : Detaylar resimlerdedir

    Uygulama Linki : SK Konu Linki

    Ön İzleme Resimleri : ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 23 Mayıs 2014; 15:05:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    bir arkadas aracini komple boyatiyor(gunes yanigi icin) fiyat olarak 700 tl ye anlasti metalik gri ve tamponda dahil fiyati bu arac 2000 model siena fiyat sizce nasil?

    Maslak oto sanayi bunun 3 katı fiyat verir. Yalnız 700 tl'ye işçilik olarak istediği kaliteyi yakalar mi bilemiyorum. Boya işi çok özen ister.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    bir arkadas aracini komple boyatiyor(gunes yanigi icin) fiyat olarak 700 tl ye anlasti metalik gri ve tamponda dahil fiyati bu arac 2000 model siena fiyat sizce nasil?

    Boya işi birazda boyacının insafına kalmış..asıl olan ne kadar işçilik aldığı..adam güzel işçilik yapıyorsa az bile..benim burda bildiğim bir sürü oto boyacısı var..adam komple boyaya 500 lira diyor diğeri 1.500 lira..1.500 lira isteyenin önü araba dolu..ama gerçekten işin ehli..diğerlerinin önünde bir iki araba anca var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeus83tr

    Dostlar geçen hafta sonu arabama boya koruma uyguladım 10 numara oldu. Boya kendine geldi, şimdi çok güzel parlıyor. Önce yıkama, detaylı iç temizlik. Sırasıyla kil ile temizlik üstüne Poorboys Black Hole glaze ve boya koruma olarak da Finish Kare 1000p uyguladım.
    Artık elimi kaportaya sürdüğümde pürüzsüz ve ipeksi bi dokunuş var.
    Yapılan işlemler sadece bikaç senelik araçlara değil, sıfır alındığından itibaren tavsiye edilen işlemlerdir.

    Boya koruma uygulaması ilk yapıldığında gerçekten çok iyi oluyor..sanki sıfır gibi..ama boyaya çok zararı oluyor diyende var bilmiyorum.. Aracı ilk aldığımda yaptırmıştım..ama sanki aynı ışıltı şimdi silip parlatıncada oluyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamdi mert

    Arabaya bi bindiğimde 0-100 ü ölçmeyş düşünüyorum. Kaç sn ben de merak ediyorum. Ama aracın hayran kaldığım bir özelliği 1.6 112 bg dizel motor olmasına rağmet içeriye çıt ses gelmiyor motorla ilgili gerçekten adamları yalıtım konusunda taktir etmek lazım

    Ben geçen gün 0-100 km'yi test etme fırsatım oldu ama zamana bakamadım..lambalarda honda civic sahibi bir arkadaşla(9.7 0-100 km değeri) kapıştık..hiç yapmazdım ama acayip gaza geldim.. bu test nasıl yapılıyor bilmiyorum ben 5008'i ilk kez bu kadar performanslı kullandım..araç 4500-5000 arasında vites değiştiriyordu..ben işin aslı civic hemen bana fark atar diyordum..malum hem benzinli hem daha hafif..en son 5.vitesten 6.vitese geçerken civic beni geçti..belki kulakçıklardan değiştirseydim varış noktasına kadar(varış noktasıda 2 km ilerideki diğer lambalar) kafakafaya girerdik.. aracın gerek performansı gerekse özellikle dip gaz yapınca çok seri hızlanması kesinlikle iyi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: hamdi mert

    Arabaya bi bindiğimde 0-100 ü ölçmeyş düşünüyorum. Kaç sn ben de merak ediyorum. Ama aracın hayran kaldığım bir özelliği 1.6 112 bg dizel motor olmasına rağmet içeriye çıt ses gelmiyor motorla ilgili gerçekten adamları yalıtım konusunda taktir etmek lazım

    Ben geçen gün 0-100 km'yi test etme fırsatım oldu ama zamana bakamadım..lambalarda honda civic sahibi bir arkadaşla(9.7 0-100 km değeri) kapıştık..hiç yapmazdım ama acayip gaza geldim.. bu test nasıl yapılıyor bilmiyorum ben 5008'i ilk kez bu kadar performanslı kullandım..araç 4500-5000 arasında vites değiştiriyordu..ben işin aslı civic hemen bana fark atar diyordum..malum hem benzinli hem daha hafif..en son 5.vitesten 6.vitese geçerken civic beni geçti..belki kulakçıklardan değiştirseydim varış noktasına kadar(varış noktasıda 2 km ilerideki diğer lambalar) kafakafaya girerdik.. aracın gerek performansı gerekse özellikle dip gaz yapınca çok seri hızlanması kesinlikle iyi..


    Ben biraz da genç olunca boş bulduğum yolda dipgaz yapmayı seviyorum. Ama cidden 1500 tona göre harika yapıştırıyor koltuğa. Vito da 2.2 vardı bundan önce o bu kadar yapıştırmıyodu :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abidin0

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)

    8V teki tüm bu yenilikler sayesinde 0-100 hızlanması 16V e göre neredeyse %10 daha yavaş

    Arşivimi karıştırdım sonucu açıklıyorum.

    Peugeot 5008 110HP 1.6HDi 16V 0-100km : 12,6sn / Karma : 5,3lt / 140 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6HDi 8V 0-100km : 12.6n / Karma : 5,3lt / 139 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6e-HDi 8V 0-100km : 13,3sn / Karma : 5,1lt / 135 CO2

    Merhaba,
    2013 modeler 115hp 1.6e-HDi & 270 NM tork gücünde. Fakat 0-100 performansı hakkında bir fikrim yok.

    Selamlar,
    Abidin.

    2012 model ile 2013 model e-hdi motorların beygir farkı nereden geliyor ?
    2012 ler 112 bg iken 2013 ler 115 bg tork değerleri ise aynı ama dipgaz yapıldğında anlık olarak 285 nm ye artıyor tork değeri.
    Yazılımsal diye düşünüyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    boya işi gerçekten ustalık istiyor 4 yıl önce clio vardı bende ufak bir çarpmam olmuştu ve boya gerekiyordu 4 yıl önce kaput boyamasına 300 tl vermiştim ama çok iyi olmuştu satarken kaput boyalı olması nedeni ile en az 1000 tl zarar ettim şimdi arkadaş güneş yanığı için boyatacak ama satarken belkide zarar edecek boyatsa bir türlü boyatmasa bir türlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    boya işi gerçekten ustalık istiyor 4 yıl önce clio vardı bende ufak bir çarpmam olmuştu ve boya gerekiyordu 4 yıl önce kaput boyamasına 300 tl vermiştim ama çok iyi olmuştu satarken kaput boyalı olması nedeni ile en az 1000 tl zarar ettim şimdi arkadaş güneş yanığı için boyatacak ama satarken belkide zarar edecek boyatsa bir türlü boyatmasa bir türlü

    Hocam resmini çeksin sonra boyatsın. Güneş yanığı için delil olur bir parça elinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 5008 ler gerçekten süper bir aile arabası. Ailedeki herkese hitap ediyor. Yaşlılara konfor, gençlere ataklık çeviklik, babalara az yakıt tüketimi . Gerçekten şahane arabalar. Sınıfının tartışmasız en iyisi bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abidin0 A kullanıcısına yanıt
    aslında çok mantıklı boyamanın sebebi bu denir ve aracın değeri düşmez belkide çekmiştir resmini 700 tl çok iyi bir fiyat gerçi araçın değeride 10-12 arası düşse düşse ne kadar düşer ki o da var yani 5008 i boyatan var mı hiç ? tamamı değil parça olarak bile boyatan varsa fiyat söyler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji


    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Arkadaşlar tekrar merhaba..

    Yeni aracıma kavuştuktan sonra, bundan önceki araçlarım ile kendi çapımda yaptığım değerlendirmeye göre şu an için maaşallah araçtan çok memnunum..(eski c4, astra j ve yeni c4)

    Biraz para harcayıp düzelteceğim birkaç şey var o kadar ;)

    Bu aşamada sizlerin de fikrini almak isterim..

    1) Gördüğüm kadarı ile refakatçi aydınlatmaları gayet güzel aydınlatıyor ama mesela benim c4 te bu ışıklar led di..Aranızda bu ışıkları led ile değiştiren var mı? Varsa önereceğiniz bir ürün var mı?

    2) Bendeki paspaslar orj değil..
    Bazı sitelerde orj siyah 5008 paspas var..birde havuzlu paspas var..Aranızda kullanan var mı ve hangisi tavsiye edersiniz? Havuzlu paspaslar ayağa takılıyor mu?

    3) Turbodan üfleme ıslık sesi geliyor..Servis ile görüştüğümde çok acil değil ama revizyonda yaparız isterseniz şu zamana kadarki revizyonlarda hiç sıkıntı olmadı dediler..revizyon 200-600 arası..yeni Turbo 900+KDV+işçilik 1.300 civarı..Siz hangisini tavsiye edersiniz?

    4) Düz yolda değil ama engebeli veya parke yoldan giderken arka taraftan lokurtu gibi çok rahatsız edici olmayan bir ses geliyor..Amortisörden midir?yada neden olabilir ki çözümü var mıdır?
    Birde bozuk yolda vitesin olduğu bölümün o piyano parlak bölümün etrafından cızırtı geliyor buna çözüm bulan var mı?

    5) direksiyon bazen az sağ yaptığımda sola kayıyor ama herzaman değil..düşük hızda ama bazen bir noktada az sağ yaptığımda oluyor..
    Lastiklerim eski olduğu için olabilir mi? (Değiştiricem) Servis rot ayarları iyi demişti..(Bu arada aracın kazası boyası yok..) Yada direksiyon ayarı ile ilgili olabilir mi?

    Şimdilik gözlemlediğim çözmeyi düşündüğüm/umut ettiğim konular bunlar..

    Yardımcı olursanız ve bana fikir verirseniz çok sevinirim..


    1) Aracınız XENON donanıma sahip ise bu işi çift flamanlı standart ampul yapar ki led lamba ile değiştirmek oldukça kolaydır.

    Ancak XENON donanıma sahip değilseniz kısa far aydınlatmasını yapan H7 ampulden bahsediyor olursunuz ve bunu led aydınlatmaa çevirmek şimdilik tavsiye edilmez.

    Tavsiye edilmez dememin sebebi kısa farlar ile yapılacak sürüşlerde görüşü nasıl etkileyeceğini bilmememdendir.

    Yakın zamanda bende KISA FAR H7 lerimi LED AMPUL ile yenileyeceğim ve sonucu burada paylaşacağım.

    Bu bağlamda benden haber beklemeniz, maddi olarak menfaatinize olacaktır.

    2) Orijinal PASPAS seti yetkili servislerde 45~55 fiyat aralığında bulunabilmekte ve havuzlu olarak tabir edilen HB gibi sitelerden temini mümkün olabilmektedir.

    Ancak 130 TL gibi bir meblağ, bir paspas seti için bana fazla geldiği için almayı düşünmüyorum.

    3) Turbo konusunda revizyon işlemi tamamen yapacak ustanın el marifetine kalmış bir durumdur ve 400 TL yukarısında revizyon yerine TURBO değişimini öneririm.

    4) Arkadan gelen lokurtu sesi 2009~2010 ve 2011 model araçlarımızda bulunan kronik bir problemdir, çözümü ise ALMAN malı yeni parti amortisör takılarak çözümlenmektedir. IST MERKEZ'i arayarak yada öncesinde e-mail ile işlemi yazılı hale getirerek sizi aramalarını sağlayın.

    Sonrasında ise %50 ile %80 indirim ile yeni amortisörlerinizin keyfini yaşayın.

    Aracınız sürekli olarak yetkili serviste onarım ve bakım hizmeti almış ise sorun çıkarmadan destek vereceklerdir.

    5) İlginç bir durum, aracın önden darbesi yok ise rot ayarlarını hiç elletmeyin. Benim aracım 3 yaşında ve ön takıma henüz anahtar değmedi. Önden ciddi darbe almadıktan sonra rot ayarları değişmez, bozulmaz.

    İyi forumlar....

    melodramm ilgi ve desteğin için çok tşk ederim..yeni yeni bazı güncellemelere vakit ayırabiliyorum..Bagaj havuzum yeni geldi..Çok komik bir şekilde kargo bolu yerine ürünü muş'a yollamış gecikmeli aldım..Dün lastikleri good year efficient grip ile değiştirdim..Rotta da küçük bir düzeltme yaptılar direksiyon düzeldi..Sıra amortisörlerde inş..Bu konuda da yardım talep edeceğim..1.si Ankara öncelikli olmak üzere, adapazarı ve ereğli de yakın..En iyi servis hangisi ve önerebileceğiniz serviste iletişim kurabileceğim iyi bir usta var mı?
    2.si bu amortisörleri iyi niyet kapsamında indirimli olarak bu servislerden birinde değiştiren var mı?Nereyi önerirsiniz? Son olarak amortisör değişimi sizce uzun sürer mi?Şimdiden Tşk/Sayg..

    En dogru yontem, istanbul merkez ile baglanti kurmak olacaktir.

    Sonrasinda zaten servis sizi arayip davet ediyor ve araciniz surekli yetkili serviste bakim gormus ise ciddi anlamda destek veriyorlar.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence aracın ilk kalkış performansı 112-115hp 8v olan yeni motorlarda çok az da olsa eski 110hp 16v'lerden düşük. Ama turbo daha hızlı tepki verdiği için bu farkı çok az zamanda kapatıp 0-100'de aynı anda bitiriyor. Esas aracın 0-100'de vaktin daralması için hızlı vites geçişi gerek. Yani 0.3sn gibi her vites geçişinde fark olsa, bir de bu farkdan dolayı motorun gücünü daha hızlı kullanmaktan 0.5sn eklense takribi 2sn fark eder. Mesela dsg Peugeot'da olsa 5008 ve 508 11sn ve altı görülebilir diye düşünüyorum. Zaten 2015'lerde yeni şanzıman olacak deniyor.
    Bekleyeceğiz...
  • 
Sayfa: önceki 13181319132013211322
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.