Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1319. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
37.535
Cevap
147
Favori
1.647.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13171318131913201321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dreamturko D kullanıcısına yanıt
    16 valf mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    5008 lerin bazi modelleri 8 valf bazilari ise 16 valf oldugu dogru mu? hangisini almak mantikli ve bariz bir fark far mi? mesela bir arkadasta 8 valf megane vardi tutulmuyordu bole bir sey var mi?

    16v --- Euro4 , 8v ---- Euro5 motor, yakıt tüketimleri hemen hemen aynı, tercih meselesi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    5008 lerin bazi modelleri 8 valf bazilari ise 16 valf oldugu dogru mu? hangisini almak mantikli ve bariz bir fark far mi? mesela bir arkadasta 8 valf megane vardi tutulmuyordu bole bir sey var mi?

    16v --- Euro4 , 8v ---- Euro5 motor, yakıt tüketimleri hemen hemen aynı, tercih meselesi...

    demek ki cok buyuk fark yok. tutulup tutulmama diye bir sorun olmamasi guzel .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    5008 lerin bazi modelleri 8 valf bazilari ise 16 valf oldugu dogru mu? hangisini almak mantikli ve bariz bir fark far mi? mesela bir arkadasta 8 valf megane vardi tutulmuyordu bole bir sey var mi?

    16v --- Euro4 , 8v ---- Euro5 motor, yakıt tüketimleri hemen hemen aynı, tercih meselesi...

    demek ki cok buyuk fark yok. tutulup tutulmama diye bir sorun olmamasi guzel .

    Bu motorlar özellikle ticari amaçlı bir çok araçta kullanılıyor ve yüksek km yapıyor. Bu şekilde her gün 500-1000km arası yol yapan şehirler arası yolcu taşıyan arkadaşlar ile konuşmuştum, çok memnunlardı.




  • hdi motorlar 16v e-hdi yani start stoplu olanlar 8v. Bide e -hdi motorlar 2012 den sonra geldi. Ama nasıl oluyorsa malum sitedeki 2010-2011 araçlar bile e- hdi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demek ki bu e-hdi"lerin 0-100 km hızlanmasının 13,3 sn olmasının sebebi 8 valf olmaları..tam hatırlamıyorum ama hdi"lerde 12,4 gibi bişeydi..
  • Arabaya bi bindiğimde 0-100 ü ölçmeyş düşünüyorum. Kaç sn ben de merak ediyorum. Ama aracın hayran kaldığım bir özelliği 1.6 112 bg dizel motor olmasına rağmet içeriye çıt ses gelmiyor motorla ilgili gerçekten adamları yalıtım konusunda taktir etmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    benim bildigim diger araclarda 8 valf cok iyi degil ama bu araclar daha az yakiyor diye biliyorum. 5008 lerde cok fark etmiyor denildi yeni nesil arac ve yeni motor eger ki cekis farki ve yakit barizse iyi olan alinmali diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motordan anlayan arkadaşlar
    Bu 8 ile 16 valfın farkı ne ki yenide düşürmüşler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamdi mert kullanıcısına yanıt
    bu cok guzel bir haber

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek ki 8 valf sistemi start&stop ile daha uyumlu araç frenden ayağı çekip gaza gidene kadar çoktan çalışmış oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)

    8V teki tüm bu yenilikler sayesinde 0-100 hızlanması 16V e göre neredeyse %10 daha yavaş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)

    8V teki tüm bu yenilikler sayesinde 0-100 hızlanması 16V e göre neredeyse %10 daha yavaş

    Arşivimi karıştırdım sonucu açıklıyorum.

    Peugeot 5008 110HP 1.6HDi 16V 0-100km : 12,6sn / Karma : 5,3lt / 140 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6HDi 8V 0-100km : 12.6n / Karma : 5,3lt / 139 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6e-HDi 8V 0-100km : 13,3sn / Karma : 5,1lt / 135 CO2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 22 Mayıs 2014; 20:38:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Peugeot'nun zamanında yazdığı farklar şöyleydi yeni Euro5 dv6c motor için ;

    1) 8 subap teknolojisi: daha yumusak ve daha çevreci.. 1.6 HDi 110 hp ile karsılastırdığımızda tüm motor parçalarının 50% oranında değismesi sonucu artık yepyeni bir motor
    2) Yeni ECCS teknolojisi: yeni nesil yanma odası tasarımı, daha düsük sıkıstırma oranı (16/1), böylece daha düsük NOX (çevreye zararlı karbon oksit türevleri) emisyonu
    3) Daha genis yanma odası çapı (10%): silindir çeperlerinde daha az yanmamıs partikül birikimi
    4) SWIRL (emme manifoldundan gelen havanın yaptığı istenmeyen bir türbülans tipi) oranının 10% azaltılması: silindir çeperinde daha az ısı kaybı, daha iyi yanma
    5) Yeni common rail sistemi: 1,650 barlık basınç
    6) Yeni 7 delikli piezoelektrik tipi yakıt enjektörleri (6 delik yerine)
    7) Yeni CPU yakıt enjeksiyon algoritmaları: saniyede 5 enjeksiyona kadar yükseltilmis frekans,
    8) Daha homojen yakıt/hava karısımı: daha sessiz ve daha az hırçın ama çok daha güçlü bir motor.
    9) Daha küçük bir “değisken geometreli” turbo kompresör: daha hafif, daha çabuk tepkili bir turbo, dolayısı ile daha az turbo gecikmesi.
    10) Yenilenmis EGR (gaz tahliye) vanası: daha az enerji kaybı
    11) 180,000 km bakım aralığı sunan FAP (partikül filtresi)

    8V teki tüm bu yenilikler sayesinde 0-100 hızlanması 16V e göre neredeyse %10 daha yavaş

    Arşivimi karıştırdım sonucu açıklıyorum.

    Peugeot 5008 110HP 1.6HDi 16V 0-100km : 12,6sn / Karma : 5,3lt / 140 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6HDi 8V 0-100km : 12.6n / Karma : 5,3lt / 139 CO2
    Peugeot 5008 112HP 1.6e-HDi 8V 0-100km : 13,3sn / Karma : 5,1lt / 135 CO2

    Net rakamlara bakınca güncel model %5 daha yavaşmış. Emisyon hatırına performansı limitliyorlar.

    Edit:ilave

    Peugeot şu motordan 130 bg ve 11 sn çıkarmadı ya gözüm arkada gideceğim. Varsa yoksa tüketim, emisyon.

    Yapan yapıyor; opel zafira 1.6 cdti 136 bg, 0-100 11.2 sn, CO2 109



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 22 Mayıs 2014; 20:58:20 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Grubumuza Özel Getirttiğimiz 2 Butonlu Silikon Kılıflar Tekrar Satışta

    Kargo Bedeli : 4,5TL - 5,00TL dir.

    Gittigidiyor Linki

     Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008  Peugeot 5008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 22 Mayıs 2014; 21:09:01 >




  • Arkadaşlar sustalı anahtar kabının tuş butonları bozulanlar içinde Yeni 2 butonlu anahtar kabı getirttik ilgilenen olursa onunda Gittigidiyor linkini paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    arkadaslar 5008 in bagajina 20 cant ve 18 cant olan 2 tane cocuk bisikleti sigdirmak mumkun mu?



    Geçenlerde melodramm'ın Fiat Bis sığdırdığına dair bilgiler aldık, belge ve fotoğrafları yakında yayınlayacağız (Emenike'nin para sayma görüntüsü ile beraber

    )


    Araç benim araç doğrudur, ancak tüm organizasyonu tttnet.net yapmıştır.

    Sonra da olayı resimler ile belgeleyip, basına ve BANDIRMA civarına sızdırmıştır.

    İyi forumlar...




  • hewes kullanıcısına yanıt
    senin arsiv arastirmana gore soyle diyebilirmiyiz; 2010 modeller ve 110 beygir olanlar 16 valf sonrasinda uretilen 112 ve 115 beygir olanlar 8 valf ve gelistirilmis motor. tespit dogru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    senin arsiv arastirmana gore soyle diyebilirmiyiz; 2010 modeller ve 110 beygir olanlar 16 valf sonrasinda uretilen 112 ve 115 beygir olanlar 8 valf ve gelistirilmis motor. tespit dogru mu?

    Tespit doğru. Yalnız 2011 model 110bg ler de var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13171318131913201321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.