Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (214. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.790
Cevap
95
Favori
620.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich


    quote:

    Orijinalden alıntı: foresteng.

    merhabalar,
    daha önce 2006 model 206 feline otomatik aracım vardı.. sonra fluence, şimdi yine Peugeot diyorum ( eşimde artık araç kullanmak istediği için).. baktığım aslında bugün almayı düşündüğüm bir arac var..
    2014 model 208 1.2 vti active otomatik..
    bu araç nasıldır.. nelere dikkat etmem gerekir.. yardımcı olur musunuz...

    Daha önce önceki sayfalarda payaştığım şeyi alıntılıyorum. Lütfen soru sormadan önce önceki sayfaları okuyun çok tan konuşulmuş oluyor

    Merhaba benim de 1.2 yarı otomatik aracım vardı değiştirip tam otomatiğe geçtim. "Peugeot 208 sahipleri" başlıklı konuda şanzıman hakkındaki yorumlarımı son birkaç sayfada yapmıştım, oraya göz atabilirsiniz. Ben yine kısaca özet geçeyim:

    1- Geçiş hızları düz vitesten hızlı, diğer otomatiklerden yavaştır. En çok geçiş 1'den 2'ye geçişte hissedilir ama konfor olarak düz vitesli bir aracın 1'den 2'ye atması arasında fark yok hatta daha konforlu.

    2- Yokuş çıkarken çıkmadan önce manuele alıp veya kulakçıklardan bir vites düşürmek gerekiyor araç yüklü olduğunda. Yoksa araç bazen yokuşta tıkanıp kalıyor ve rampada vites düşürmeye çalışıyor. Manuele alıp rampaya girmeden önce vites küçültünce sıkıntı yok kesinlikle

    3-Geri geri yokuş yerlerde gazı çok hassas ayarlamak gerekiyor. Araç ya stop edecekmiş gibi tekleyerek geri gidiyor ya da gaza biraz fazla basınca birden hızlanıyor. Bayanlar için alışana kadar özellikle önemli bir konu bu.

    4- Onun haricinde sağlam, ekonomik ve otomatik konforunu yaşatan bir araç. Ben konyadaydım 1.2 benzinli motor ile 27km/s hız ortalaması ile 5,6 litre tüketimim vardı.

    Araç emsallerine göre daha uygun fiyatlı ve dolu bir araç. Active pakette önemli çoğu donanım mevcut. Peugeot dandik algısına da itibar etmeyin şehir efsanesinden ibaret. Eski araçlarda kaldı o.

    reis sen bu mesajını sabitle :) imza falan yap :) tam anlamıyla tam cevaplar,




  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim.. sizin bu yazınızı görememişim nedense.. hayırlısı ile bugün alıyorum.. ve aranıza katılıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich


    quote:

    Orijinalden alıntı: foresteng.

    merhabalar,
    daha önce 2006 model 206 feline otomatik aracım vardı.. sonra fluence, şimdi yine Peugeot diyorum ( eşimde artık araç kullanmak istediği için).. baktığım aslında bugün almayı düşündüğüm bir arac var..
    2014 model 208 1.2 vti active otomatik..
    bu araç nasıldır.. nelere dikkat etmem gerekir.. yardımcı olur musunuz...

    Daha önce önceki sayfalarda payaştığım şeyi alıntılıyorum. Lütfen soru sormadan önce önceki sayfaları okuyun çok tan konuşulmuş oluyor

    Merhaba benim de 1.2 yarı otomatik aracım vardı değiştirip tam otomatiğe geçtim. "Peugeot 208 sahipleri" başlıklı konuda şanzıman hakkındaki yorumlarımı son birkaç sayfada yapmıştım, oraya göz atabilirsiniz. Ben yine kısaca özet geçeyim:

    1- Geçiş hızları düz vitesten hızlı, diğer otomatiklerden yavaştır. En çok geçiş 1'den 2'ye geçişte hissedilir ama konfor olarak düz vitesli bir aracın 1'den 2'ye atması arasında fark yok hatta daha konforlu.

    2- Yokuş çıkarken çıkmadan önce manuele alıp veya kulakçıklardan bir vites düşürmek gerekiyor araç yüklü olduğunda. Yoksa araç bazen yokuşta tıkanıp kalıyor ve rampada vites düşürmeye çalışıyor. Manuele alıp rampaya girmeden önce vites küçültünce sıkıntı yok kesinlikle

    3-Geri geri yokuş yerlerde gazı çok hassas ayarlamak gerekiyor. Araç ya stop edecekmiş gibi tekleyerek geri gidiyor ya da gaza biraz fazla basınca birden hızlanıyor. Bayanlar için alışana kadar özellikle önemli bir konu bu.

    4- Onun haricinde sağlam, ekonomik ve otomatik konforunu yaşatan bir araç. Ben konyadaydım 1.2 benzinli motor ile 27km/s hız ortalaması ile 5,6 litre tüketimim vardı.

    Araç emsallerine göre daha uygun fiyatlı ve dolu bir araç. Active pakette önemli çoğu donanım mevcut. Peugeot dandik algısına da itibar etmeyin şehir efsanesinden ibaret. Eski araçlarda kaldı o.

    reis sen bu mesajını sabitle :) imza falan yap :) tam anlamıyla tam cevaplar,

    Artılayın o mesajı ilk sayfada gözüksün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: foresteng.

    çok teşekkür ederim.. sizin bu yazınızı görememişim nedense.. hayırlısı ile bugün alıyorum.. ve aranıza katılıyorum :)

    Hoşgeldiniz. Cevabını bildiğim sorulara elimden geldiğince cevap vermeye çalışıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halilowich


    quote:

    Orijinalden alıntı: foresteng.

    merhabalar,
    daha önce 2006 model 206 feline otomatik aracım vardı.. sonra fluence, şimdi yine Peugeot diyorum ( eşimde artık araç kullanmak istediği için).. baktığım aslında bugün almayı düşündüğüm bir arac var..
    2014 model 208 1.2 vti active otomatik..
    bu araç nasıldır.. nelere dikkat etmem gerekir.. yardımcı olur musunuz...

    Daha önce önceki sayfalarda payaştığım şeyi alıntılıyorum. Lütfen soru sormadan önce önceki sayfaları okuyun çok tan konuşulmuş oluyor

    Merhaba benim de 1.2 yarı otomatik aracım vardı değiştirip tam otomatiğe geçtim. "Peugeot 208 sahipleri" başlıklı konuda şanzıman hakkındaki yorumlarımı son birkaç sayfada yapmıştım, oraya göz atabilirsiniz. Ben yine kısaca özet geçeyim:

    1- Geçiş hızları düz vitesten hızlı, diğer otomatiklerden yavaştır. En çok geçiş 1'den 2'ye geçişte hissedilir ama konfor olarak düz vitesli bir aracın 1'den 2'ye atması arasında fark yok hatta daha konforlu.

    2- Yokuş çıkarken çıkmadan önce manuele alıp veya kulakçıklardan bir vites düşürmek gerekiyor araç yüklü olduğunda. Yoksa araç bazen yokuşta tıkanıp kalıyor ve rampada vites düşürmeye çalışıyor. Manuele alıp rampaya girmeden önce vites küçültünce sıkıntı yok kesinlikle

    3-Geri geri yokuş yerlerde gazı çok hassas ayarlamak gerekiyor. Araç ya stop edecekmiş gibi tekleyerek geri gidiyor ya da gaza biraz fazla basınca birden hızlanıyor. Bayanlar için alışana kadar özellikle önemli bir konu bu.

    4- Onun haricinde sağlam, ekonomik ve otomatik konforunu yaşatan bir araç. Ben konyadaydım 1.2 benzinli motor ile 27km/s hız ortalaması ile 5,6 litre tüketimim vardı.

    Araç emsallerine göre daha uygun fiyatlı ve dolu bir araç. Active pakette önemli çoğu donanım mevcut. Peugeot dandik algısına da itibar etmeyin şehir efsanesinden ibaret. Eski araçlarda kaldı o.

    Arkadaşım bende konyadayım 2015 1,2 vti otomatik 11000 km de ama kullandığı malzeme bana bayağı düşük geldi bilmiyorum belki bana öyle geldi ama abicim 2015 model bir arabanın kolunun arkasındaki lastik çıkarmı ya




  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    sizin durum benden iyi. 5km mesafeden mi daha 3bin de olmasından mı bilmiyorum da istediğim şekilde düşüremedim.
  • emy_644 kullanıcısına yanıt
    Tırnakla zorlayınca benimki de çıkacak gibi duruyor hafif gevşek. Yani oraya tam anlamıyla yapışmış bir parça değil. Ama normal bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    sizin durum benden iyi. 5km mesafeden mi daha 3bin de olmasından mı bilmiyorum da istediğim şekilde düşüremedim.

    5 km kısa bir değer 6,1 litre benzinli ve bu performansta bir araç için gayet iyi bence :)
  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    Yanıtınız için çok teşekkürler. Gene gayet güzel bir değer. Klasik oto şanzımanlı araçlarda ( corsa i20 ) gibi böyle değerler pek mümkün değil. Eat bu konuda üstün bir şanzıman. Tek kafama takılan bu titreme. Bahsettiğim diğer modellerde böyle bir titreme ve ileri gitme isteği yoktu. Umarım uzun vadede sürüş konforunu etkilemez. Ben 1.2 fabia dsg sahibiyim ve ileride 208 e geçmek istiyorum. Bu sebeple paylaşımlar çok yardımcı oluyor. Ilgilenen herkese çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    hocam ileri gitme isteği güzel bir şey ki. zaten DSG'de aynı. hafif hafif ilerleyen trafikte süper bir konfor.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Tork konvertörlü sanzimanlarin zaten en sevdiğim ve dsg nın de taklit etmeye çalıştığı şey ileri gitme ozelligi fakat benim garip karşıladığım arac hareketsiz halde fren yaparken de sanki gaza basıyormuş gibi ileri gitme hissiyati vermişti test aracı. Sadece bu biraz hoşuma gitmemişti. 3008 de bu durum kesinlikle yok çok ama çok zevk almıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    hocam zaten dururken stop ediyor. titreme olayı aracın kavramadaki sesi. daha üst seviyede birey yok.

    ancak araçla ilgili olumsuzluklar da var:

    1. aracın ekranındaki özellikleri kullanımı çok can sıkıcı.
    2. kalorifer kapatsan bile atıyor. ızgaranın oradaki tuşdan da her seferinde kapatman gerek.
    3. stop-start çok gıcık. stop etmemek için bahanesi çok. direksiyon kırıksa, rampada isen, sinyal yanıyorsa gibi daha önceki araçlarımda olmayan özelliklerde bile özellik devre dışı kalıyor. hatta aracı boşta salınca tekerlek döner dönmez çalışıyor. eski aracım clio4 ile 8 km altında fren sertleşene kadar aracı salardım. her şeyi iyi ayarlasan bile stop olayı 30 saniyeyi geçmiyor. hemen çalışıyor.

    en iyi özelliği ise yol tutuşu hızın ne olursa olsun direksiyonu sert kırınca aracın kafasını oraya zorla sokuyor.
  • Aradaslar kilif onerileriniz varmi kullanipta memnun kaldiginiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu canlanmış, faydalı bilgiler için sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2.el bi 208 almak üzereyim ;

    2015 model 1.4 hdi 38.000 kmde, manuel vites, kırmızı renk, Cam tavan, Geri görüş kamerası, Mirror Screenli Değişen,boya yok 51.000 liraya anlaştım.
    Sizce mantıklı mıdır ?
    Yoksa 2014 1.5 tdci Titanium Fiesta mı almalıyım ?
  • Her türlü 208. Fiestanın tek bir artısi yok. Ama 208 10 tane sayarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    3008 daha yalıtımlı ve üst segment bir araç. O sebepten dolayı daha titreşimsiz olması normal. Bir dahaki sefere frene daha kuvvetli basın titreşim daha az oluyor. Frene hafif basınca araç onu "birazdan kalkacak, kavramayı hazır tutayım" diye yorumlayıp hazırda tutuyor. Titremesinin sebebi o bence.

    Aracınız iyi ve güncel bir kombinasyon bence değiştirmeyin. B segmenti araçlar yenileniyor, fiesta, polo, ibiza vs. ve 2018den sonra yeni 208 geliyor bence bekleyin
  • Merhaba arkadaşlar. Ön camları yarıya kadar açınca tıkırtı geliyor. Tam kapalıyken veya tam açıkken gelmiyor. Bu problemi yaşayan başka kimse var mı? Çözüm olarak ne yapabiliriz acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silenter

    Merhaba arkadaşlar. Ön camları yarıya kadar açınca tıkırtı geliyor. Tam kapalıyken veya tam açıkken gelmiyor. Bu problemi yaşayan başka kimse var mı? Çözüm olarak ne yapabiliriz acaba

    Sağ ön camda bende aynı sorun var. Cam yarı açıkken elle üzerine bir miktar bastırmak genelde işe yarıyor. Boşluk kalıyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halilowich kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için 1 sene sonra değişim kararı vereceğim dediginiz gibi yeni 208 ya da 209 u merakla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 212213214215216
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.