bence 2 aracında fiyatı yüksek heleki satanlar galeri olunca bence 2 kez daha düşünmekte fayda var
Alıntıları Göster
Aracım 206 Fever 2007 model. aracımın km si gerçekten suan gerçekten cok yüksek. 272 binde. bu yuzden buradakı arkadasların yasadıgı cogu sorunu bende yaşadım. tavandan su damlatması, ilk çalıştırmada gelen cık cık sesi, sağ koltugun altının su dolması, kalorifer sorunu.... yani kısaca 206 modellerının sorunu asla bitmez. nazar değmesin su ara bi sorun cıkarmıyo dediğim gün sorun cıkarıyo yine arabam. benden demesi uzak durun paranıza yazık.
quote:
Orijinalden alıntı: Hakaan006
Aracım 206 Fever 2007 model. aracımın km si gerçekten suan gerçekten cok yüksek. 272 binde. bu yuzden buradakı arkadasların yasadıgı cogu sorunu bende yaşadım. tavandan su damlatması, ilk çalıştırmada gelen cık cık sesi, sağ koltugun altının su dolması, kalorifer sorunu.... yani kısaca 206 modellerının sorunu asla bitmez. nazar değmesin su ara bi sorun cıkarmıyo dediğim gün sorun cıkarıyo yine arabam. benden demesi uzak durun paranıza yazık.
Alıntıları Göster
merhabalar; 2006 model pejo 206 otomatik aracım var km si 60000... sabahları aracı ilk kullandığımda süper ve kar modu ışıkları yanıyor ve araç kendini korumaya alıyor. aracı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor gün içerisinde tekrarlamıyor. bu sorunla karşılaşıp çözen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: rad33
merhabalar; 2006 model pejo 206 otomatik aracım var km si 60000... sabahları aracı ilk kullandığımda süper ve kar modu ışıkları yanıyor ve araç kendini korumaya alıyor. aracı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor gün içerisinde tekrarlamıyor. bu sorunla karşılaşıp çözen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
Konuda ve forumda daha önce yazılmış bir sorun
İnsanlar okuyup öğreneceğine sizin gibi hemen soru sorma yoluna gidiyor
Aynı soruyu soran onlarca insan var cevapta hep aynı zahmet edip okuyanlar için
Selenoid valflerinin değişimi ve şanzuman yağ değişimi gerekli 500-700 lira arası masrafı var
quote:
Orijinalden alıntı: koraycan677
yakın bir arkadaşımın arabasında arıza lambası yandı,izmirde çok iyi bir otomatik ustası var,adamın tek işi bu,550 tl ye sıfır gibi yaptı adam iki tane sensör değişti conta falan canavar gibi oldu
nerde o usta
quote:
Orijinalden alıntı: teenator
quote:
Orijinalden alıntı: koraycan677
yakın bir arkadaşımın arabasında arıza lambası yandı,izmirde çok iyi bir otomatik ustası var,adamın tek işi bu,550 tl ye sıfır gibi yaptı adam iki tane sensör değişti conta falan canavar gibi oldu
nerde o usta
Alıntıları Göster
Arkadaşlar hepinize merhabalar ben aracımı yeni aldım 170 binde dörtlüleri yakınca sağ farın üstündeki lamba yanmıyordu şimdi o yanıyor kısa farım yanmıyor mazot filtresinde su teması ikazı veriyor birde kontağı çeviriken akü işaretleri falan kırmızı yanıyor sönmüyor bunlara nasıl çözeriz acaba servise gitmeme gerek varmı.
quote:
Orijinalden alıntı: erdemchetin
Arkadaşlar hepinize merhabalar ben aracımı yeni aldım 170 binde dörtlüleri yakınca sağ farın üstündeki lamba yanmıyordu şimdi o yanıyor kısa farım yanmıyor mazot filtresinde su teması ikazı veriyor birde kontağı çeviriken akü işaretleri falan kırmızı yanıyor sönmüyor bunlara nasıl çözeriz acaba servise gitmeme gerek varmı.
Alıntıları Göster
arkadaslar bende peugeot star 103 var motor çalısıyo ama kazı vermeyi kesinçe stop ediyo karbörötörü temizlettim bujiyi temizledim ayna kazı kesince stop ediyo hic kazı kesmededen gidince çok hızlı gidiyo sizce sorun nerededir napmalıyım yada kac tl ye olur
quote:
Orijinalden alıntı: uğur zehir
arkadaslar bende peugeot star 103 var motor çalısıyo ama kazı vermeyi kesinçe stop ediyo karbörötörü temizlettim bujiyi temizledim ayna kazı kesince stop ediyo hic kazı kesmededen gidince çok hızlı gidiyo sizce sorun nerededir napmalıyım yada kac tl ye olur
Alıntıları Göster
arkadaslar kolay gelsın. benım soyle bı problemım var. 2000 model 206 xs tek kapı sahıbıyım. kontagı actıgımda km gostergesının oldugu yerde aracın orjınal km sınden ayrı bı rakam cıkıyor. 7000 yazıyor su anda. aracı calıstırdıgımda normal aracımın km si gelıyor. ılk cıkan rakam aracın bakım km simi acaba. konuyla ilgili bilgilendirirseniz sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: 34KG009
arkadaslar kolay gelsın. benım soyle bı problemım var. 2000 model 206 xs tek kapı sahıbıyım. kontagı actıgımda km gostergesının oldugu yerde aracın orjınal km sınden ayrı bı rakam cıkıyor. 7000 yazıyor su anda. aracı calıstırdıgımda normal aracımın km si gelıyor. ılk cıkan rakam aracın bakım km simi acaba. konuyla ilgili bilgilendirirseniz sevinirim.
o ilk çıkan rakam aracın servise gitmek için kalan km si dikkat edin aracı kullandığınızda o km de düşüş göreceksiniz onun bir sıfırlanma yöntemi var şuan hatırlamıyorum ama sıfırlayıncada 20000 felan oluyo
quote:
Orijinalden alıntı: erdemchetin
Arkadaşlar hepinize merhabalar ben aracımı yeni aldım 170 binde dörtlüleri yakınca sağ farın üstündeki lamba yanmıyordu şimdi o yanıyor kısa farım yanmıyor mazot filtresinde su teması ikazı veriyor birde kontağı çeviriken akü işaretleri falan kırmızı yanıyor sönmüyor bunlara nasıl çözeriz acaba servise gitmeme gerek varmı.
normalde kontağı çevirdiğinde aküdür yağ lambasıdır el frenidir bunlar yanar ama çalıştırdığında akü ve yağ lambası söner sönmüyorsa akü bitmiştir aküyü kontrol edin yağ bitmiştir kontrol edin eğer bunlarda sıkıntı yoksa göstergelerde problem olabilir gelelim sinyal ve far sorununuza öncelikle sigortalarını kontrol edin ama büyük ihtimalle şase yapıyodur bi yerden elektrikçiye gidin
quote:
Orijinalden alıntı: uğur zehir
arkadaslar bende peugeot star 103 var motor çalısıyo ama kazı vermeyi kesinçe stop ediyo karbörötörü temizlettim bujiyi temizledim ayna kazı kesince stop ediyo hic kazı kesmededen gidince çok hızlı gidiyo sizce sorun nerededir napmalıyım yada kac tl ye olur
lpg nin beyninden de olabilir gaz ayarından da olabilir rolanti ayarından da olabilir
quote:
Orijinalden alıntı: TheBaBa55
quote:
Orijinalden alıntı: uğur zehir
arkadaslar bende peugeot star 103 var motor çalısıyo ama kazı vermeyi kesinçe stop ediyo karbörötörü temizlettim bujiyi temizledim ayna kazı kesince stop ediyo hic kazı kesmededen gidince çok hızlı gidiyo sizce sorun nerededir napmalıyım yada kac tl ye olur
lpg nin beyninden de olabilir gaz ayarından da olabilir rolanti ayarından da olabilir
Alıntıları Göster
merhaba arkadaşlar bir sorum olucak ,arabanın teybini değiştirdikten sonra dijital göstergedeki saat bozuldu sürekli geri kalıyor,ayrıca bazen kapı açık uyarısı gösteriyor, gösterge düzeltilebiliyormu ?
quote:
Orijinalden alıntı: ShankaFB
merhaba arkadaşlar bir sorum olucak ,arabanın teybini değiştirdikten sonra dijital göstergedeki saat bozuldu sürekli geri kalıyor,ayrıca bazen kapı açık uyarısı gösteriyor, gösterge düzeltilebiliyormu ?
Alıntıları Göster
Selamlar, Aracım 206 x-design 1.4 2006 model. sorunum: Merkezi kilit çalışmıyor. Anahtar ve sonradan takılmış kumanda sinyal gönderiyor. kapatıp açma tuşlarına basıldığında (her ikisinde de) dörtlüler yanıp sönüyor. Direksiyon altındaki sigorta tablasından tık tık sesleri geliyor. araç içindeki kilitleme/açma tuşuna basınca da aynı şekilde tık tık sesi geliyor ama kapılarda hareket yok. kapıyı anahtarla açıp kapattığımda da 4 kapı değil sadece anahtarı taktığım kapı açılıp kapanıyor.
bütün bunlar durup dururken oldu. bir sabah kumandayla açtığım kapılar, gideceğim yere gidip arabamı kilitlemek istediğimde kapanmaz ve açılmaz oldu.
konu hakkında bilgisi olanların yardımlarını rica ediyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: roadhouse
Selamlar, Aracım 206 x-design 1.4 2006 model. sorunum: Merkezi kilit çalışmıyor. Anahtar ve sonradan takılmış kumanda sinyal gönderiyor. kapatıp açma tuşlarına basıldığında (her ikisinde de) dörtlüler yanıp sönüyor. Direksiyon altındaki sigorta tablasından tık tık sesleri geliyor. araç içindeki kilitleme/açma tuşuna basınca da aynı şekilde tık tık sesi geliyor ama kapılarda hareket yok. kapıyı anahtarla açıp kapattığımda da 4 kapı değil sadece anahtarı taktığım kapı açılıp kapanıyor.
bütün bunlar durup dururken oldu. bir sabah kumandayla açtığım kapılar, gideceğim yere gidip arabamı kilitlemek istediğimde kapanmaz ve açılmaz oldu.
konu hakkında bilgisi olanların yardımlarını rica ediyorum.
bagaj dahil kapıları kontrol et yerine tam oturmadıysa böyle yapabilir. hepsini aç kapa bikaç kez
Yanit icin tesekkur. Kapilari acip kapadim ama bagaji acamadim. Bagaj kilitli kaldi cunku. Manuel acma imkani yok.
Merabalar bende 206 cc var bi ariza ile karsilastim bana yardimci olabilecek arkadas var mi Katlanabilir tavan elektronik kutu ariza yapmis cikma nasil bulabilirim orjinali cok pahali yardimmmm.Tesekkurler...
Arkadaşlar 206 ya arka silecek için normal muz silecek takilirmi. Aldım bi tane takamadim Olmuyorsa hangi silecegi almam lazim link veya resim verebilirmisiniz
quote:
Orijinalden alıntı: ShankaFB
merhaba arkadaşlar bir sorum olucak ,arabanın teybini değiştirdikten sonra dijital göstergedeki saat bozuldu sürekli geri kalıyor,ayrıca bazen kapı açık uyarısı gösteriyor, gösterge düzeltilebiliyormu ?
bilen yokmu ?
quote:
Orijinalden alıntı: ShankaFB
quote:
Orijinalden alıntı: ShankaFB
merhaba arkadaşlar bir sorum olucak ,arabanın teybini değiştirdikten sonra dijital göstergedeki saat bozuldu sürekli geri kalıyor,ayrıca bazen kapı açık uyarısı gösteriyor, gösterge düzeltilebiliyormu ?
bilen yokmu ?
Alıntıları Göster
haziran 2014 te 175.000 km de 206 fever aldım. forumlarda o kadar kötülemişlerdi ki 1000 defa düşünüp araştırdım, gördüklerimin arasından bana göre en temizini 19.000 tl ye aldım. bizim evde 2012 model 15.000 km de otomatik vites 1,6 benzinli reno grandtour sw olduğu için ,kendime 2. araç olarak mini sınıfından bakmıştım . araştırırken ilk koşulum yakıt, sonra güç , sonra motor/yürüyen dayanıklılığı , en son konfor. bu arada bütçem 15.000-20.000tl . aracı tek başıma, düz- temiz ve yazlık bi yerde kullanacağım için donanım olarak airbag ve klima kafi diye düşündüm. seçenekler ford fiesta/ fiat palio / peugeot 206 idi. delikanlı zamanlarımın bilincimin altına kazıdığı ve başka bişey alsam gönlüm hep onda olacağını bildiğimden içimde kalmasın dedim ve siyah 206 hdi aldım. ancak ! aracı saatli bomba kullanır gibi sürdüm bi süre, 2000 devir ve gözler sürekli tetikte, araç yoldan çıkacak , sağ aks kopacak, ekzos düşecek tavan delinecek , kapı uçacak aklımdan neler geçiyor neler.. taaki eniştem aracı cenazeye yetişmek için benden alana kadar. araca kıyamadığımı bildiğinden direksiyona geçti. 6 aydır 3000 devir görmeyen aracıma önce 3500 devirde vites değiştirerek başladı, bilerek yapıyo sandım içimden söylendim azcık, benim 60 ile girmeye kortuğum virajlara 110 la girip çıktı, sollamalarda 4500 deviri buluyor utanmasa 6000 ini deniyecek dedim araç otobanda bende max 130 u gördü ,eniştede turbo tam dolduktan sonra rahat bi yolda hız 170 km ve devir 5000 bile değil !neyse cenazeye gittik geldik, ertesi gün işe gitmek için aracı çalıştırıp tam yağlandıktan sonra gaza bastım, dokuduğum gibi araç şahlanmaya başladı, meğersem aylar boyunca düşük devirde kullanarak motora korezyon bağlatmışım , bununda sebebi formlardan edindiğim ön yargıdan aracıma güvenmemem, araca iyi yada kötü şeklinde yorum yapılamaz arkadaş, neye göre iyi veya kötü kıyaslarsan olur. bende o şekilde hissettiklerimi anlatacam iyi/kötüye siz karar verin ablamın aracı : renault grandtour (1.6 benzin otomatik vites) 2012 kız arkadaşım: hyundai getz (1.5 dizel) 2010 iş arkadaşım: punto 1.4 lpg 2011 babam: duster 1,5 dizel 2012 ablamın eşi :polo 1,4 lpg 2011 ben : peugeot 206 1,4 dzl 2007 fever :D hepsini aktif kullandığım için kendimde yorum hakkı görüyorum, ister istemez aracıma torpil geçebilirim :) yalan /yanlış gördüğünüzü uyarırsanız sevinirim bu araçlar arasındaki en konforlu olanı bence punto sonra grandtour puntonun kokpiti kuzenimin jettasından bile rahatlatıcı huzurlu rahat ama araç gitmiyor! pejonun 3 vitese kalkış hali gibi kokpit hariç diğer yerleri 206 dan daha kötü gergisi çabuk bozuluyor tavan düşme eğiliminde 6 ayda bir servise gidip bişeylerin vidasını sıktırtıyor. ama araç çok geniş b sınıfı değil c olarak görüyorum . b sınıfı araçtan bekleneni veremedi, (pratiklik park serilik) kısa mesafede iş olduğunda araç beni yormayın diye söyleniyor yani en az 20 dk yol mesafen varsa çalıştırırsın yoksa aracı hiç yorma. grandtour allah var reno alman aracı yapmış hissi veriyor kokpiti puntoya göre zayıf 2012 model olduğu için kurtarıyor ,o aracı da c sınıfına koymak istiyorum çünkü çok ağır bence puntodan daha geniş kesinlikle performans aracı değil zaten engelli ablam güvenliğe önem veriyor onun için ideal ama peco maksimum 200tl yakıt sarfettiği koşullarda bu otomatik vites araç minimum 600 tl yakıt tüketiyordu, zaten yakıtına para vereceğime peco nun 1 aylık taksidine veriyorum. grandtour uzun yolda hiç kasmadı ve yormadı yan rüzgarları hissettirmedi parça kalitesi puntodan bile kat kat iyi. mükemmel yol tutuşu süspansiyonu var tek eksiği çok yakıyor (100km /10 lt karma ) inşaatçı olan bababın dusterı tam ona göre , öncesinde şahin vardı kopamadı ondan bu araca çarpa çarpa alıştı, kıyasladıklarımın arasında kaputu en sağlam olan araç duster ,yakıtı çekişi fena değil kokpit tasırımı hoş ama 206 ya yakıştırılan döküntü kelimesi bu araç için daha uygun. 3 yıl olmadan araba tekerli tenekeye dönüştü, her yer insana batıyor koltuklar bile , motoru ve yürüyeni sağlam şimdilik onun dışında sağlam hiçbir yanı yok sürüş keyfi sıfır tabi SUV olmasından kaynaklanıyor ama demirin üzerine bez bağlamışlar iç dizayn demişler , fiyatıda ona göre 80 km hızı geçtinmi araç dualar okutturuyor. getz 22.000 km de alındı ilk sahibi garaj arabası yapmış, sıfıra yakın gibiyken aldık günde 60 km yapan kız arkadaşıma ideal birazda agresif kullanıyor aracı. iç tasarımı ve döşeme kalitesi dusterden 1 tık önde araç bakımsız bırakılmıyor ama çin malı cep telefonu gibi aylar geçtikçe parçalar dışarı fırlıyor ! bi aracın ne kadar konforlu olduğunu kendi aracından inip diğerine binerek anlarsın . 206 dan inip puntoya binince bir huzur kapladı bedenimi :) ama araç gitmeyince sıkıntıdan yolculuk nezaman bitecek diye bekledim 206 dan önce grandtour, at binenin kılıç kulşananın bahanesiyle hep bendeydi , direksiyona geçtiğimde adaptasyon sorunu yaşamıyorum direksiyonu biraz daha yumuşak. kokpit konforu hemem hemen 206 ile aynı. eniştenin polosu beni şaşırttı, bu araçta almanların fransız aracı gibi duruyor ,yani 206 getz ve polo yu aynı kefeye koyarım, üçününde yalıtımı c sınıfına göre zayıf puntodan aldığım keyfi poloda aradım ,yok arkadaş ne gezer 206 aracımdan farksız; yol sesini içeri alır, tekerler koltuğunun altında döner, çukurları getz gibi rahat rahat hissedersin iç dizaynı 206 dan birazcık daha ferah ama araç 2011 model olsun okadarda ,sac kalınlığı 206 ile aynı ! kapı kalınlığıda aynı , 206 ile aynı miktar bakım yapıldığı zaman aynı sorunsuzluğu yaşarsın , neden 206 nın iki katı fiyatını veriyoruz, 206 ya toplam2000 tl lik adam gibi yalıtım ve döşeme süspansiyon yaptır polodan daha ferah bi aracın olur , kız arkadaşım aracını benden 5 ay önce aldı ortaklaşa kullanıyorduk getz koltuğundan inip kendi aracıma ilk bindiğimde pejo çok rahat geldi , 22000 km deki getzin tıkırtıları benim araçtaki tıkırtıların aynısıydı , 206 iç tasarımı için bakım sütü deri besleyici malzemeler kullandım tıkırtılar geçti , benzer tıkırtılar getzde geçmiyor sacı 206 dan daha ince ve ortalama yakıtı 206 dan hatta dusterden bile fazla 206 getze göre çok daha rahat sürüş daha iyi yol tutuş veriyor, en azından hızlandıkça yere yapıştığını yoldan çıkmayacağını anlıyorsun ama getz 130 dan sonra atarım seni diyor resmen. gelelim arızalara punto alındıktan 2 sene sonra kapı gergileri komple değişti tavan su sızdırmış gibi kavlayıp düşmeden değişti sorun yok diyebilirim , 10 üzerinden 8 (araç hantal) grantour sade ve güvenli bi araç sadece silecek papuçları değişti 10 üzerinden 7,5 (çok yakıyor yeni lpg ye geçildi 1 aydır bu sefer lpgyi sömürüyor, ama yinede masraf yarıya indi ) duster araç birden güçten düştü turbo değişti galiba, kalıbının aracı değil 206 ile aynı fiyatta olsa yine almam 10 üzeerinden 2 ( en ucuz suv olduğu için yoksa direk 0 verilir) getz detaylı bakıma gitmiyoruz dunyanın masrafını çıkaracağını düşünüyorum , motor arızası olmadı ama motor sesi iyi değil bi sorun var, 10 üzerinden 4 ( 140 km hızdan sonra araç kendini imha edecek şekilde sallanıyor çok çok güvensiz ve parça kalitesi zayıf ) polo arıza yapmadı güvenli araç ama yol tutuşu 206 ile aynı, parça kaliteside aynı gibi, bence ülkede abartılmış 10 üzerinden 5 (yeni kasa fiesta al daha iyi fiyatı 10,000tl olsa 10 üzerinden 7 verirdim) 206 6 ay boyunca sadece yağ değişimi ve rot balans yaptım, 8000 km de bir yağ değiştiririm ve her 6000 km wrüth enjektör temizleyici kullanır balans ayarı yaptırırım 10 üzerinden 6,5 (motor sesi ve kokpitini hiç beğenmedim ama çok alıştım araç pert olana kadar bende kalacak ! fiyatına göre 10 numara, tabi ikinci el fiyatından bahsediyorum , bu araç türkiye yollarına geldiğinde sırf tasarımından dolayı çok tutuldu ve şişirme fiyatlara satıldı, alıcı da malzeme kalitesini farkettiği an popülerliği düştü, sıfır araç fiyatını kesinlikle haketmiyor ,ama 2. el fiyatı bence çok çok iyi bu araca rakip olarak bi tek eski kasa ford fiyestayı görürüm fiyestanın her yönü 206 dan bir adım önde ama dış görünüşü öküze benziyor , yani dıştan yaratıcı 206 ile fiestayı kıyaslamam bile . biri opel corsa 206 dan daha iyi demiş , arkadaşım sorun peugeotun her sene farklı araç çıkarıp farklı model isim vermesinden kaynaklanıyor , ama opel 1996 dakinede corsa diyor 2015 teki aracınada corsa diyecek, 2007 deki aynı km ye sahip araçla kıyaslayın zira 206 opele bile kendini ezdirmez )
ShankaFB
kullanıcısına yanıt
düzelir en garantilisi servisine götür aracı 2 dk da yapıyorlar.
aperpil
kullanıcısına yanıt
merhabalar kardeş sorunuzu okudum baya bir zaman geçmiş ama aynı sorunlar şu anda bende de var nasıl çözdünüz bilgi verirseniz sevinirim... şimdiden teşekkürler..