Şimdi Ara

Pet şişede alkol saklanırmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
3.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar rakı pet şişede duruyor 1 haftadır dolapta bi sıkıntı olurmu aceba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Pet Şişede Alkol Saklama: Bilmeniz Gerekenler

    Alkolün plastik şişelerde saklanması konusunda bazı endişeler mevcuttur. Özellikle yüksek alkollü içkilerin pet şişelerde uzun süreli depolanmasının güvenli olup olmadığı merak edilmektedir.

    Pet Şişede Saklama Tehlikeleri

    • Plastik şişelerdeki kimyasalların alkol ile reaksiyon göstererek sağlığa zararlı bileşikler oluşturabileceğine dair endişeler vardır.
    • Pet şişeler hava geçirgendir, bu da oksijenin alkol ile temas etmesine ve bozulmasına neden olabilir.
    • Uzun süreli pet şişe depolanması, plastiğin tadını ve kokusunu alkole aktarabilir ve içilemez hale getirebilir.

    Rakı ve Pet Şişeler

    Özellikle rakı gibi yüksek alkollü içkilerin pet şişelerde saklanması önerilmez. Rakının yüksek alkol içeriği, pet şişelerdeki kimyasallarla daha hızlı reaksiyona girmesine neden olabilir. Ayrıca, rakının aroması ve tadı, pet şişe depolanmasından olumsuz etkilenebilir.

    Güvenli Saklama Yöntemleri

    Alkolü güvenli bir şekilde saklamak için cam veya metal kaplar tercih edilmelidir. Cam kaplar hava geçirmez ve kimyasal reaksiyonlara neden olmaz. Metal kaplar da alkolün bozulmasını önlemeye yardımcı olabilir.

    Önemli Hatırlatmalar

    • Alkolü pet şişelerde sadece kısa süreli depolamak için kullanın.
    • Uzun süreli depolama için cam veya metal kapları tercih edin.
    • Açılmış alkollü içkileri buzdolabında saklayın.
    • Bozulmuş alkolü tüketmekten kaçının.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • TEKNOLOJİ.DOKTORU

    UYİ VUYİ YUİ

    @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull @Kanatlandırmayan_Redbull VV
    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz




  • Teknoloji.Doktoru kullanıcısına yanıt
    Rakiya birsey olmaz hocam
    Hangi seri iciyorsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kanatlandırmayan_Redbull kullanıcısına yanıt
    el yapımı hocam
    _____________________________
    Asus m4n68t-m v2 (Anakart)
    Amd Athlon(tm) II X2 250 Processor 3.00GHz
    ATI Radeon Hd 4600 Series
    Kingston 4GB Ram (Windows 7 64 BİT)
  • ben %96 saf etili bunda saklıyorum aylardır sorun olmuyor



    Pet şişede alkol saklanırmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
    Gözlerimde Silivri hasreti ...
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Bende olmaz die düşünüyorum aslında bi kaç yerde bozulur die okudum ama boğma rakıların çoğu pet şişede duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus m4n68t-m v2 (Anakart)
    Amd Athlon(tm) II X2 250 Processor 3.00GHz
    ATI Radeon Hd 4600 Series
    Kingston 4GB Ram (Windows 7 64 BİT)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus m4n68t-m v2 (Anakart)
    Amd Athlon(tm) II X2 250 Processor 3.00GHz
    ATI Radeon Hd 4600 Series
    Kingston 4GB Ram (Windows 7 64 BİT)
  • Sorun olmaz diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • bence pet tadı geçiyor alkole ya, vodkada bariz hissediyorum yani. pet şişede tutacaksanız bile dolapta dursun muhakkak.
    _____________________________
  • Dolapta saklıyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus m4n68t-m v2 (Anakart)
    Amd Athlon(tm) II X2 250 Processor 3.00GHz
    ATI Radeon Hd 4600 Series
    Kingston 4GB Ram (Windows 7 64 BİT)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.