Şimdi Ara

Kolonoskopi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
7.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler yarın ilk defa kolonoskopi ve endoskopi yaptıracağım birkaç sorum var.
    Lavman ne oluyor evde kesinlikle yapmam lazım mı?
    Kolonoskopi için makatın oradaki kılları falan kesmem lazım mı?
    Bir de bir isal ilacı verildi. Onu bir meyve suyuyla falan içebilir miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bilgim yok ama büyük geçmiş olsun
  • İlacı meyve suyu ile içebilirsin

    Berrak sıvı olsun ama

    Kıllarıda temizle tabi

    Diğer konuyu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lavman kalınbağırsağın temizlenmesi işlemiydi yanlış hatırlamıyorsam. Nasıl yapıldığı hakkında bir fikrim yok. İshal ilacını bu yüzden vermiş olabilir. Geçmiş olsun.

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler beyler. Lavman İnternetten baktım da kolonoskopi gibi birşey tam anlayamadım ben kendim kayganlaştırıcı mı ne sürecekmişim o tür birşeymiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok sıkıntılı iş geçmiş olsun. İbs teşhisi konduysa kolonoskopiye falan gerek yok boşa yaptırma derim.



    Lavmanı ise nette arattım birisi;

    Lavmana filan gerek yok, lastikçiden kompresörle 32bar hava basıp, sibopla kapatın. Daha sonra pencerenin önünde, popo cama bakacak şekilde amuda kaldırıp sibobu çıkarıyorsun. Böylece ne var ne yok hepsi boşalır. Camı açmayı unutmayın, yoksa günlerce cam temizlersiniz.

    Yarıldım shshshzgshdhd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Kılları temizlemesen de kolonoskopi yapılabilir ancak temiz gözüksün falan diye kesebilirsin. Lavman yapabilirler bir sıvıyı makattan verip 15 dk icinde tutman istenebilir yarın hazır ol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • respectable_man kullanıcısına yanıt
    Benim bugün yapmama gerek yok yani değil mi? 210 ml Lavman alın diyor da nasıl yapılacağını falan hiçbirşey söylenmedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alonen kullanıcısına yanıt
    Emin olmamakla birlikte, adece alın demişlerse siz yapmassınız bence.

    Lavman uzun süre kabız kalanlara veya dışkı testi lazim olanlara yapıldığını biliyorum çevremden. Hastanede yaptırmışlardı. Yanı amacı belli dışkıyı atmak.



    Bu arada işlemlerden sonra nasıl hissettiğinizi zorluğunu kolayıgını yazıp beni de etiketlerseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caga_89 kullanıcısına yanıt
    Yarın akşam editlerim konuyu. Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alonen kullanıcısına yanıt
    Yanında götüreceksin o zaman hocam orada onlar sana işlem öncesi yapacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam olarak hastalık veya sorun nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben rektoskopi yaptırdım, ilaç aldırıyorlar, söyledikleri pozisyonda yatıyorsun , o ilacı malum bölgeye sokup , sıkıyolar , 20dk filan bekliyosun , sonra tuvalete gidip güzelce hallediyosun , sonra alıyolar seni.

    Kendi kendime lavman da yaptım bu arada , zordu ama başardım
  • Okurken bile tuhaf oldum. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ggwp kardezim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da zamanında bağırsak bölgesi ameliyatı için lavman ve bağırsak temizleme ilacı vermişlerdi. İlacı ben suya karıştırıp içmiştim. Yoğunluğu azaldığı için daha kolay içiliyor. Meyve suyu ile olur mu bilemiyorum, belki yoğun sıvı olduğu için kalıntı bırakabilir. Lavmanıda hastanede bir tane doktor yardımcı olmuştu . Düşündükçe doktora üzülüyorum. Şahsen birini domaltıp döt deliğine ilaç şişesi sokmayı kim ister . Lavmanı yaparken deliğine içinde ilaç olan şişenin ucunu sokuyorlar ve o ilacı sıkıyorlar bağırsağının içine. Onu tutuyorsun 20 dk civarı ve sonra tuvalete zıçıyorsun cırtcırt şeklinde. Kısaca lavman olayı bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuroTrumpSimulator2 -- 24 Nisan 2017; 18:18:51 >




  • Sağ olun beyler. Valla şimdi şu ilacı içtim bir de 2lt su için diyor. 1.5 zor içtim şimdilik patlıcam sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş çok geçmiş olsun yorumları okuyunca züt deliğim acıdı seni düşünemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.