Şimdi Ara

PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
320
Cevap
0
Favori
173.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşım 110 beygirli modeli, bursada bayii'nin önünde 4-5 tane vardı hemde özellikle bakmıştım. kadranlarına bakmadım arkadaşım, ama büyük ihtimalle bizimkilerle aynı. yol bilgisayarı normal bizimkiler gibi. grafik ekran sadece avrupada satılanlarda var.
  • beyler bu soğuk havalarda aracın ısıtması süper.. çok deil 10-15 saniye içerisi fırın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkboys

    beyler bu soğuk havalarda aracın ısıtması süper.. çok deil 10-15 saniye içerisi fırın...


    Bu imkansız! Klima ile mi ısıtıyorsun 10-15 saniyede aracın içini? Aracı bende bugün alıyorum, deniyecem
  • hayır klima ile deil.. aracı ilk çalıştırınca zaten hemen ısınmasını bekleyemessin. motor ısındıktan sonra, son kademeye koyverince walla fırın gibi oluyo..buyur dene..
  • Birde birşey sormak istiyorum; bu yeni kasa partner/berlingo ların iç bagaj hacimleri eski kasadan gerçekten daha mı büyük? bana kalırsa sanki araçta dış hacmi ve önü büyütmüşler gibi duruyor, 2 metre ön var arabada. genişlikte 7 cm geniş ama içinde de geniş mi acaba? koltuklar katlandığında tam olarak ön koltuğa yaslanmıyor. yarıda kalıyor. koltuğu sökmeyince eski partnerden kısa bir bagaj gibi görünüyor. ön konusunda kangoo bence en iyi işi yapmış. sürücünün oturduğu yer arabanın ortası değil ön tarafta kalıyor ve boyutları çok çok daha verimli kullanmış.
  • arkadaşım bu yeni kasa tepee'ler eski kasalara göre gerçekten iç hacimleri daha geniş.. hatta bagaj uzunlugu caddy'den bile 13 cm daha uzun.. kangoo'nun iç boyutları daha ufak. her iki arabayı yan yana koy. bak bakalım ikisininde ön tarafı aynı boyutlarda iddia'yada girerim. koltuklar bağımsız olarak ister sök ister tak. her biri bağımsız katlanıp açılıyor ve sonuna kadar kapanıyor. eski partnerkerdeki tüm sorunları ortadan kaldırmışlar. sürücü koltugu'da tepee'de gayet güzel bir konuma sahip, ortada deil bence önünde.. arkadaşım dediğim gibi her iki aracı yan yana getirip öyle konuş...
  • Berlingo yu bugün aldık sonunda. ilk izlenimlerim, vites berbat, arka amortisörlerden kasislerde dehşet sert ses geliyor. içi minibus havasında. binek otomobil rahatlığı yok. ama bunların dışında eskisinden kat kat daha iyi bir araç. jeep gibi bişey, hoş olmuş :)


    Bir sorum olacak. yol bilgisayarında 3 seçenek var, ilki benzin alımından sonra gidilen yol. 2. ve 3. nedir anlayamadım? benzin yakım desek bizimki 9lara çıkmış.
  • Hayırlı olsun arabanız ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee

    Berlingo yu bugün aldık sonunda. ilk izlenimlerim, vites berbat, arka amortisörlerden kasislerde dehşet sert ses geliyor. içi minibus havasında. binek otomobil rahatlığı yok. ama bunların dışında eskisinden kat kat daha iyi bir araç. jeep gibi bişey, hoş olmuş :)


    Bir sorum olacak. yol bilgisayarında 3 seçenek var, ilki benzin alımından sonra gidilen yol. 2. ve 3. nedir anlayamadım? benzin yakım desek bizimki 9lara çıkmış.


    menzil:depodaki kalan yakıt ile gidilecek mesafe
    ortalama tüketim (100km)
    anlık tüketim

    herhalde bunlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geremy -- 6 Ocak 2009; 6:00:40 >
  • gürkan lee arkadaşm.. araca herhalde alışamadın ondandır bu tepkin, mesela bizim eski arabamız pick_up'du L200 mitsubishi.. onu sattıktan sonra tepee'yi alıp binince çok garip çok tuhaf gelmişti bana.. ama amortisörlerden ses gelmemesi lasım bende öyle bir sorun yok. haaaa birde amortisörler konfor ve yük olarak ayarlanıor onu belirteyim sana.. minibüs havası derken bana hiç öyle gelmedi... tepee ile belingo içi hemen hemen aynı onu belirteyim.. geremy arkadaşın yazdıkları doğru, ilk olarak kaç kilometre yapmışın sen sıfırlamadıgın sürece onu gösterir. sonra kalan mazotla ne kadar gidersin onu gösterir tahmini, birde anlık yakıt tüketimini gösterir.. birde ortalama hızını gösterir.. babam yavaş kullandıgı için arabayı, ben hızlı kullanıyorum ama ortalama 40 km gösteriyor.. sen en iyisi araçla birlikte sana arabanın kitabını vermedilermi? onu baştan aşşağı oku, orda ne istersen yazıyor, merak ettiğin öğrenmek istediğin herşey yazıyor.. ben bir hafta kitabı elimden düşürmedim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkboys

    gürkan lee arkadaşm.. araca herhalde alışamadın ondandır bu tepkin, mesela bizim eski arabamız pick_up'du L200 mitsubishi.. onu sattıktan sonra tepee'yi alıp binince çok garip çok tuhaf gelmişti bana.. ama amortisörlerden ses gelmemesi lasım bende öyle bir sorun yok. haaaa birde amortisörler konfor ve yük olarak ayarlanıor onu belirteyim sana.. minibüs havası derken bana hiç öyle gelmedi... tepee ile belingo içi hemen hemen aynı onu belirteyim.. geremy arkadaşın yazdıkları doğru, ilk olarak kaç kilometre yapmışın sen sıfırlamadıgın sürece onu gösterir. sonra kalan mazotla ne kadar gidersin onu gösterir tahmini, birde anlık yakıt tüketimini gösterir.. birde ortalama hızını gösterir.. babam yavaş kullandıgı için arabayı, ben hızlı kullanıyorum ama ortalama 40 km gösteriyor.. sen en iyisi araçla birlikte sana arabanın kitabını vermedilermi? onu baştan aşşağı oku, orda ne istersen yazıyor, merak ettiğin öğrenmek istediğin herşey yazıyor.. ben bir hafta kitabı elimden düşürmedim...



    Tamam tamam çözdüm olayı no problem

    amortisör konusunda çokta ses yapmıyor, yeni araç sonuçta. bugün koltukları sökerek yükleme yaptık, dehşet büyük bagaj varmış gerçekten.
    Minubus havası konusunda ben haklıyım, çünkü sen zaten tam minıbusten gelmişsin sana normal gelebilir ama ben eski kasa 2.0 hdi dan geldiğimden anlayabiliyorum. gerçi sürüş çok hoş, eleştiri için demedim bunu.

    Son olarak; bendeki 2005 2.0 hdi 90 beygir 205 tork araç, şimdiki 1.6 hdi 92 beygir 215 tork kadar hızlı kalkışı yok gibi geldi bana. biraz daha ağır araç ondan sanırım. G basıncını pek hissettiremiyor eski kasalar gibi :) gerçi bende focusta var eski kasa benzinli dehşet kalkışı var ondada g basıncı pek olmuyor, herhalde gelişmişlikle yazılımla özellikle alakalı bir şey olsagerek...




  • zamanla alışırsın merak etme araca.. yalnız bende 2008 mondeo'da var onu söyliyeyim. mitsubishiye ne kadar bindiysem mondeo'yada o kadar bindim.. o yüzden bu araç bana pek minibüs gibi gelmedi basbayağı binek oto.. birde şu var döşemelerin rengi bej ise birazda sana o havayı vermiş olabilirler:) sürüşüne diyecek birşey yok zaten.. ama binekle kıyaslamak ayıp olur.. g basıncı derken mesela ben bunu azda olsa hissedebiliyorum, birde yüklendikten sonra özellikle ikiye atınca araç daha bi hızlı fırlıyor gibi geldi.. ama g basıncını hissettirmesini bu tür araçlarda bekleme ama.. birde 2006 partnerde kullandım ben 7-8 ay kadar, onun kalkışı bununkisi kadar hızlı değildi.. dedim ya kullandıkça alışacaksın.. ben arabaa 1 ay alışamadım fren debriyaj ayarına bayagı bi alışmak zor oldu:) araban çok çok güsel hayırlı olsun.. kangoo'dan daha iyidir boşşver
  • Biz de şu tepee'yi alıp, buralara yorum yazabilsek ne hoş olacak.
    Ne var ki, peugeot öğretmenlere kampanya yapıyor ama yüzlerine bakmıyor. Nedense tepee'ler gemiden bir türlü inemedi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkboys

    zamanla alışırsın merak etme araca.. yalnız bende 2008 mondeo'da var onu söyliyeyim. mitsubishiye ne kadar bindiysem mondeo'yada o kadar bindim.. o yüzden bu araç bana pek minibüs gibi gelmedi basbayağı binek oto.. birde şu var döşemelerin rengi bej ise birazda sana o havayı vermiş olabilirler:) sürüşüne diyecek birşey yok zaten.. ama binekle kıyaslamak ayıp olur.. g basıncı derken mesela ben bunu azda olsa hissedebiliyorum, birde yüklendikten sonra özellikle ikiye atınca araç daha bi hızlı fırlıyor gibi geldi.. ama g basıncını hissettirmesini bu tür araçlarda bekleme ama.. birde 2006 partnerde kullandım ben 7-8 ay kadar, onun kalkışı bununkisi kadar hızlı değildi.. dedim ya kullandıkça alışacaksın.. ben arabaa 1 ay alışamadım fren debriyaj ayarına bayagı bi alışmak zor oldu:) araban çok çok güsel hayırlı olsun.. kangoo'dan daha iyidir boşşver



    Haklısın dostum. birde motor açılma durumu var, daha yeni araç, zamanla kendini bulacaktır.




  • bu tepee nin okunuşu nasıl tipii gibimi tepii gibimi?
  • walla biz tepee'yi öğretmenler kampanyası, yıl sonu bide krizden dolayı bayagı bir indirimli aldık.. tepee kalmamışmı türkiyede? walla biz aracı teslim almaya gittiğimizde, bayii'nin önünde kakılıydı bir sürü tepee.. bursaya bakmanı tavsiye ederim rayen arkadaş... gürkan lee arkadaşım motor yeni oldugu için zaten zorlamaya korkuyoruz, bayii 3000 km dolana kadar devir saatin 3'ün üzerine çıkmayacak dedi... daha 1100 km'de... bu arada tepee'nin okunuşu tepe de yeter:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fenerbahçe.

    ESPsi varmış opsiyonel de olsa.


    esp opsiyonel olsada var gene megane napsın
  • darkboys Bursa'da tepee bol demişsin. Onların 75 lik comfort ve 90 lık premium olduklarını sanıyorum. Bu araçlar Ankara'da da var. Ancak ben 110 luk premium pack + esp istediğim için bir türlü bulamıyorum. Hatta aracı görmeden almak istemediğimden 110 luk alan birinin aracını adama teslim etmeden önce beni çağırdılar. Böylece aracı inceleme fırsatım oldu.
    Sizin imzanızdaki arac 90 lık premium pack Türkiye'ye gelmiyor peugeotun sitesini incelerseniz fiyatlar kısmında bu aracın listeden kaldırıldığını görürsünüz.
    Sizin aracın sadece premium olma ihtimali var mı? Tamponlar yan kuşaklar boyalı ise pack tir. Yoksa burda da 90 lık normal premimum bulmak kolay.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkboys
    haaaa birde amortisörler konfor ve yük olarak ayarlanıor onu belirteyim sana..

    darkboys, Bu ayarlama nasıl yapılıyor?. Bu konuda bilgi verirsen sevinirim.
  • rayen arkadaşım kendi aracımın premium'mu yoksa premium pack'mı oldugunu ayırtedemiyecek kadar cahil değilim. yani aracım premium ama ben +pack sanıyorum öylemi? lütfen, bu aracın her modelini en ince ayrıntısına kadar ezberledim yuttum... bu aracı almadan önce 3 ay boyunca araştırdık durduk.. ilk olarak 75 beygirlik modelin üzerinde durduk, fakat daha sonra 90 beygirik modelde karar kıldık.. şimdi, premium modelinin nakit en son 29500 tl fiyat verildi bize'ki normal satış fiyatı 31700 tl idi kasım ayının başlarında.. daha detaylı bir inceleme yaptıgımızda, premium pack modelinin bizim için daha uygun ve konforlu olduguna karar verdik... daha önceden edindiğimiz tecrübelere dayanarak, aralık ayını bekledik fiyat açısından... premium pack modelinde ise normal satış fiyatı 33500 tl idi.. bu modelde sıkı bir pazarlığa girdik, zaten yıl sonu, öğretmenler kampanyası, ve kriz dolayısı ile düşen satışlara hareketlilik getirmek için birde bilirsiniz bayii'lerin kota doldurma çabaları oldugu için, bu aracı 2 aralık tarihinde keş para 30600 tl'ye anahtar teslim olarak anlaştık.. aracımın tampon dahil heryeri gövde renginde boyalıdır.. ve şunu söyliyeyim, bursa şançelik otomotiv'e telefon açıpta sorabilirsiniz.. bi gittiğimizde 90 hp premium pack modelinden ellerinde 4 adet daha vardı, 110 hp modelinden ise 6 tane daha vardı.. şu an piyasada kalmamış olabilir sitedende çekmiş olabilirler bilemem... rayen arkadaş isterdimki 110 beygirlik modelini amak ama fiyatı çok tuzlu geldi, banka kredisi gibi bir hatada yapmak istemedik.. aracımda emniyet paketi mevcut (esp+asr+hill holder) konfor paketi ve görüş paketide dahildir.... birde amortisörleri yük ve konfor olarak nasıl ayarlanır onu sormuşsun.. bunu için servise gidip ayar yaptırman lazım'ki biz aracı teslim aldıgımızda konfor olarak amortisörlere ayar çektiler.. ve gerçekten çok rahat bir kullanım sundu.. daha önceden bildiğim için, deneme sürüşü yaptıgımız tepee'ler, çok kalas gibiydi çok ses geliyordu amortisörlerden..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.