Şimdi Ara

PEJO PARTNER Tepee & YENİ Tepee Family (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
321
Cevap
0
Favori
173.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yeni prtner tepee 110 hp likler yıl başından sonra gelecektir ayrıca premium modellerinin hepsi türkiyeye geliyorpremium packlarda daha çok donanım özellikleri bulunmaktadır örneğin yan camlarda gizli perdeler ön tarafta büyük eşya dolabı çif bölgeli elektronik klima hız sabitleme hız sınırlayıcı mp3 çalarlı cd çalar bulumaktadır premium pack modellerinin fiyatı 33.700dür her bayide fiyatlar aynıdır ve caddyden kat kat daha güzel bir arabadır caddy yanında halt etsin hem fiyat olarak acayip pahalı hemde bütün özellikler opsiyonel olarak sunulmuş yeni partner tepee de hepsi standrt özellik olarak sunulmuştur bunları nerden bildiğimi sorarsanız bizimde bir peugeot servisimiz var sizleri bilgilendirmek amacıyla yazdım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asxpr

    arkadaşlar yeni prtner tepee 110 hp likler yıl başından sonra gelecektir ayrıca premium modellerinin hepsi türkiyeye geliyorpremium packlarda daha çok donanım özellikleri bulunmaktadır örneğin yan camlarda gizli perdeler ön tarafta büyük eşya dolabı çif bölgeli elektronik klima hız sabitleme hız sınırlayıcı mp3 çalarlı cd çalar bulumaktadır premium pack modellerinin fiyatı 33.700dür her bayide fiyatlar aynıdır ve caddyden kat kat daha güzel bir arabadır caddy yanında halt etsin hem fiyat olarak acayip pahalı hemde bütün özellikler opsiyonel olarak sunulmuş yeni partner tepee de hepsi standrt özellik olarak sunulmuştur bunları nerden bildiğimi sorarsanız bizimde bir peugeot servisimiz var sizleri bilgilendirmek amacıyla yazdım



    Bilgiler için teşekkür ederim arkadaşım. Ama 110 hp Türkiye'ye birkaç hafta önce geldi. Bir yanlışın olduğunu sanıyorum. Yılbaşına çok var çünkü. Yoksa şuan 110 hp diye satılanlar 110 hp değilmi benide tereddüte düşürdün. Bir daha bi araştır derim ben, çünkü büyük bir bayi ile görüştüm siparişle 110 hp getiriyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee


    quote:

    Orjinalden alıntı: asxpr

    arkadaşlar yeni prtner tepee 110 hp likler yıl başından sonra gelecektir ayrıca premium modellerinin hepsi türkiyeye geliyorpremium packlarda daha çok donanım özellikleri bulunmaktadır örneğin yan camlarda gizli perdeler ön tarafta büyük eşya dolabı çif bölgeli elektronik klima hız sabitleme hız sınırlayıcı mp3 çalarlı cd çalar bulumaktadır premium pack modellerinin fiyatı 33.700dür her bayide fiyatlar aynıdır ve caddyden kat kat daha güzel bir arabadır caddy yanında halt etsin hem fiyat olarak acayip pahalı hemde bütün özellikler opsiyonel olarak sunulmuş yeni partner tepee de hepsi standrt özellik olarak sunulmuştur bunları nerden bildiğimi sorarsanız bizimde bir peugeot servisimiz var sizleri bilgilendirmek amacıyla yazdım



    Bilgiler için teşekkür ederim arkadaşım. Ama 110 hp Türkiye'ye birkaç hafta önce geldi. Bir yanlışın olduğunu sanıyorum. Yılbaşına çok var çünkü. Yoksa şuan 110 hp diye satılanlar 110 hp değilmi benide tereddüte düşürdün. Bir daha bi araştır derim ben, çünkü büyük bir bayi ile görüştüm siparişle 110 hp getiriyorlar.

    Evet 110'luklar bir kaç tane gelmiş satılmış. Bugünlerde almak isterseniz 2 ay kadar beklemeniz gerekir diyorlar. İki haftaya yakındır almak için girişimlerde bulunuyorum. Ancak, üretimdeki araçlarda bir türlü benim istediğim emniyet paketlisini bulamadım. 90 hp lik alayım diyorum, bu seferde 90 hp lik premium pack üretim bandında yok diyorlar. Peugeot'un ilginç bir satış stratejisi var. İstediğiniz opsiyonların hepsini bir arada bulamıyorsunuz.
    Benim merak ettiğim 90 hp ile 110 hp arasında performans açısından çok fark var mıdır? Ben ticari amaçlı değil binek amaçlı kullanacağım. Bu araçları kullanan arkadaşlar varsa ve bu konuda bilgilendirirlerse sevinirim.
  • vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani


    Mesele sadece 20 beygir olsa idi, 90 lığa program attır olsun 110 beygir.
  • 90 lığın 85 lik yeni kangoo yla karşılaştırması vardı dergide.0-100 de pejo 0,3 sn daha iyi ama öenmli olan ara hızlanmalarda kangoo iyi fark atmış.
    60-100 4 .vites kangoo 9,2 pejo 12-13 sn
    80-120 5.vites kangoo 15 pejo 16 sn
    yakıt da ortalama kangoo 6.1 pejo 6.3
    frenlerde de kangoo 41m pejo 43m(sıcak)

    Tip olarak pejo diilde citroen berlingo daha güzel.Ben kangoo yu tercih ederdim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani


    Mesele sadece 20 beygir olsa idi, 90 lığa program attır olsun 110 beygir.


    neymiş ozaman mesele söylede bilelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    90 lığın 85 lik yeni kangoo yla karşılaştırması vardı dergide.0-100 de pejo 0,3 sn daha iyi ama öenmli olan ara hızlanmalarda kangoo iyi fark atmış.
    60-100 4 .vites kangoo 9,2 pejo 12-13 sn
    80-120 5.vites kangoo 15 pejo 16 sn
    yakıt da ortalama kangoo 6.1 pejo 6.3
    frenlerde de kangoo 41m pejo 43m(sıcak)

    Tip olarak pejo diilde citroen berlingo daha güzel.Ben kangoo yu tercih ederdim.





    +++

    Arkadaşlar peugeot eski Partner'dada arka yolcu kısmında kapı we tavan döşemelerinde daha kaliteli bir dizayn yapmıştı. Doblo,caddy,kangoo... hepsininde arka yolcu kısmı demirleri açıktaydı.(kangoo ve eski doblo da ön kapı döşemelerinin bile yarısı metale bırakılmıştı.) Fakat buna rağmen hiç sevmediğim Partner'da bu kısımlar plastik+kadife kaplamalı şekildeydi. (Not : Fabrika araçları değerlendirmesidir. Sonradan yapılan döşemeler konumuza dahil değildir.)
    Lafı uzatmayalım diyeceğim ama "araba olunca konu,gelmiyo lafın sonu:)"
    Neyse hafiften peugeot'un eski Partner'da bütün berbatlığa rağmen sağlam attığı konfor temeline değindikten sonra günümüze dönelim:) Partner Tepee hakkında konfora söyleyecek yok ama performans değerlerini sağolsun arkadaşımız yukarıda vermiş. 90 hp'Lik versiyonla 170 yapabilen arkadaşlara şaşırdım. Çünkü Yeni Kangoo Multix'in 105 hp'Lik versiyonunda maksimum hız 170 olarak geçmiş.Tabi fabrika değerlerini geçen bir çok arabayıda biliyoruz ama bu bana abartı gibi geldi. Kango'nun ağırlık farkının bu kadar ters etki yapacağını sanmıyorum.
    Bu kez Renault ve Peugeot (bunLa beraber Citroen) kozlarını sergilemiş oldu. Şu anda boyutları açısındanda,bu boyutların her yanındaki bütün ayrıntılarlada lider Kangoo. Doblo'dan gelen saçma Carioca yenilemesinden sonra yenilenen yüzü görmemiz biraz geç kalabilir. Ama Ford'dan güzel bir atak bekliyoruz hepimiz. Eski kabaca duran dizaynına rağmen konfor,performans ve sağlamlık gibi genel özellikleriyle pazarda önemli yer eden Connect'in bu sefer biraz daha konsept ve teknolojiyi fazlasıyla zorlayan yeni tasarımını beklicez.
    Partner daha küçük ve konsept tasarımıyla ticaretten kaçan bi tasarıma sahip. Fakat Kangoo her haliyle,her an, her yerde yanındayım diyen bi havaya sahip:)
    Kangoo, Partner farketmez ikiside güzel araçlar ama amaçlarınıza göre doğru aracı seçip sonradan pişman olmamanız dileğiyle.. İyi forumlar herkese..
  • Berlingo yu tavsiye ederim ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani


    Mesele sadece 20 beygir olsa idi, 90 lığa program attır olsun 110 beygir.


    neymiş ozaman mesele söylede bilelim.


    Laf olsun diye yazıyo..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ForAS_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani


    Mesele sadece 20 beygir olsa idi, 90 lığa program attır olsun 110 beygir.


    neymiş ozaman mesele söylede bilelim.


    Laf olsun diye yazıyo..




    Ohooo arkamdan neler neler olmuş böylee

    İşin garibi ne biliyormusunuz, dün pejo bayine gittim ve adama 2 aydır beklediğim 110 hp partneri sordum adam listeninbaşında olduğumu araçlarında hala yolda göründüğünü söyledi. dedim kardeşim neydi bu araba mubarek marstanmı geliyo hala yolda! Neyse adam bana 1.6 hdi motorların hepsinin aynı olduğunu söyledi.
    308 dahil. Dedim aç bakayım partnerin motorunu, 90 hp olan ve 308 motorunu. hakikatende görünüş olarak tıpatıp aynıydi. e ozaman neden 1.6 75 beygir var dedim, hemde daha fazla mazot yakıyor. hepsi 110luk olsun az yaksın güçlü olsun müşteri çeksin filan. adam her markada böyle şeyler var dedi. iyi dedim ozaman.
    ben 90 hp lik alıp 110 yaptırmayı düşünüyorum ama fabrika çıkışlı 110luklar gibimi olur bilemiyor. motorlar aynı. ama şöyle birşeyde duydum 110 luklarda overboost diye bir özellikte var. bu özellikte sadece yazılımsalmı ozaman! Ben ilk mesajımı yazarken partner 110 hp liği citroen de olmayan advendure modeli gibi sanmıştım ama sanırım öyle birşey yok. 90 hp premium packle 110 hp premium pack arasında hiçbirfark yok anladığım kadarıyla, 2 yazılım attır mesele hallolsun.

    ama şurasıda varki 1.6 90 beygiri 110 yapınca nasıl oluyorda daha az mazot yakıyor? ve motor rahatlıyor. ozaman neden 75 beygir var?? motor aynı motor.

    Birde madem motor işi halloldu ben artık görünüşe göre araç almak istiyorum ve citroen tampon boyalı full filan siyah renk hiçte kötü durmuyo. citroen e kayabilirim, araçlarda donanımda dahil bildiğim hiçbir fark yok. sizce partner mi berlingo mu????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee
    sizce partner mi berlingo mu????

    Sizi bilemem ama ben şahsen Berlingo almayı düşünüyorum.Ama ben de sizin gibi 1.6 hdi motorun 75 mi 92 hp liğini mi alayım konusunda tereddüte düştüm.Katalogtaki tüketim değerleri aynı verilmiş.Sorduğum birçok kişi 92 liğ almamı önerdi.Çünkü 1430 kg civarındaki tank gibi bir arabaya 75 hp az bence.Kİmine göre idealdir o ayrı konu tabi.Ama size Berlingo almanızı öneririm ...
  • Arkadaşlar durum şundan ibarettir;

    1,5 ton ağırlığı bağladığınızda 90 hp'lik aracın 4000 devir'de çıktığı rampayı, 110 hp'lik araç 3000 devir'de çıkar. Devir arttıkça doğaL olarak yakıt tüketimi artacağı için ağır araçlarda motor cüssesine uygun olmalıdır. Aşağı yukarı 1 ton'luk binek otomobile 100hp motor bağlıyorlarsa, 1,5 ton'luk(yüklüyken 2-2,5 ton) aracada 90hp'lik motor bağlamaları ne kadar mantıklı uzun uzun tartışılabilir..
  • Berlingo' da karar kıldım arkadaşlar. 92 hp diyorlar ama doğrumu bilmem. Söylemelerine bakarsak içerdeki bazı motor harici teknik donanımlardan kaynaklanıyormuş bu 2 beygirlik artış.
    Özel bir motor servisine şu soruyu sordum, motor hacmi aynı olduğu halde beygir güçleri ve yakıt tüketimleri neden farklı? o da şuna benzer bir cevap verdi, motor harici turbo vs. parçaları farklı olabilir. bu yüzden beygir farkı tork farkı olabilir. Ozaman benim altta yazdığım yazı biraz doğru sayılıyor 110 hplik sadece yazılımsan değil, donanımsalda farklı olabilir. yanı yazılımını yükselt 110 hp olsun diyemeyiz. Ama işin doğrusunu bilemiyorum tabi. bunlar varsayım.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ForAS_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    vaybe 20 beygir fazla olsun dersen 2 ay bekleyeceksin yani


    Mesele sadece 20 beygir olsa idi, 90 lığa program attır olsun 110 beygir.


    neymiş ozaman mesele söylede bilelim.


    Laf olsun diye yazıyo..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee

    Berlingo' da karar kıldım arkadaşlar. 92 hp diyorlar ama doğrumu bilmem. Söylemelerine bakarsak içerdeki bazı motor harici teknik donanımlardan kaynaklanıyormuş bu 2 beygirlik artış.
    Özel bir motor servisine şu soruyu sordum, motor hacmi aynı olduğu halde beygir güçleri ve yakıt tüketimleri neden farklı? o da şuna benzer bir cevap verdi, motor harici turbo vs. parçaları farklı olabilir. bu yüzden beygir farkı tork farkı olabilir. Ozaman benim altta yazdığım yazı biraz doğru sayılıyor 110 hplik sadece yazılımsan değil, donanımsalda farklı olabilir. yanı yazılımını yükselt 110 hp olsun diyemeyiz. Ama işin doğrusunu bilemiyorum tabi. bunlar varsayım.



    tepee'lerde 90bg ile 110bg motorlar arasındaki en temel fark yazılım değil, değişken geometrili manifold yani donanımdır sonrasında bir kısım yazılım farkı var.
  • Tarz ve amaç nedir?

    Hafif ticari ile toplu insan taşımacılığımı?
  • ESPsi varmış opsiyonel de olsa.
  • ESP 95 model arabalarda bile var olsun artık arkadaşım 25-30bin YTL para ödüyorsun..
  • arkadaşlar 90 hp premium pack modeline sahibim tepee'nin ve gerçekten çok çok memnunum araçtan.. berlingo'yada baktık fakat tepee kadar sıcak gelmedi bize. eps dahil herşey mevcut. hızlanmalar olsun, ataklık olsun çok çok mükemmel.. alacak arkadaşlar 1 dakika düşünmesin. iç işçilik donanım harika..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GurkanLee
    motor hacmi aynı olduğu halde beygir güçleri ve yakıt tüketimleri neden farklı?

    Yakıt tüketimleri katalogta aynı gözüküyor ?
    (Berlingo Combi X / SX 75 ve 92 hp ş.içi:7; ş.dışı:5 ; ortalama:5.7lt )
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.