Şimdi Ara

Patpat (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
3
Favori
32.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lamborgini değil yaw lombardini motorun markası
  • Markası ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Yakın zaman önce bu Patpat'ları üretip Afganistan'a ihraç ettiğimizi okudum diye hatılıyorum.


    Afyon tarlalarında kullanılacaktır

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Isparta-Senirkent-Büyükkabaca
    Patpat dünyasının Detroit'idir. Az buz adam öldürmemiştir bunlar.



    Niye öldürmüş ?




    Hafif olmaları sebebiyle 80-90 km hıza ulaşabilirler.
    Opsiyonel donanımda emniyet kemeri bile yoktur;bunun yerine kavak kesmek için testere veya tarla sulamak için boru vardır.
    Kasası duruma göre 5-20 kişilik kapasiteye sahiptir.Yol tutuşun da sıfır olduğunu düşünüldüğünde kazası kaçınılmazdır;kurtulmak da kaçınılmazdır.

    Eski örnekleri elle iple çevirmek suretiyle çalışırken,daha sonraki modeller akü ve marş motoru donanımıyla kontakla donatılmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Isparta-Senirkent-Büyükkabaca
    Patpat dünyasının Detroit'idir. Az buz adam öldürmemiştir bunlar.


    Hocam çatladım gülmekten. Son zamanlarda okuduğum en güzel yorum bu.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imbus_civata

    afyonda askerlık yaptım.bunlardan gecılmıordu.olmayanları dovuyorlardı resmen.afyon dınar bu arada :D


    Afyon'da patpat'ı olmayana kız vermiyorlarmış filan......
  • Edirne'de de yaygın bu patpalar.

    Niyetim var, at arabasına su motoru takıp yapmaya bir tane.

    Maksat zaman geçsin.
  • güney marmara bölgesinde görmenizde mümkündür , yapısı römorkun üzerine su motoru , şaft , vites olmasıdır başka birşey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    güney marmara bölgesinde görmenizde mümkündür , yapısı römorkun üzerine su motoru , şaft , vites olmasıdır başka birşey yok


    Tarlada çalışırken kliması olması lazım. Yok mu.
  • Kullanılmaz mı kullanıyor,gece ışıkları olmadan trafikteler hemde
    quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara
    Şimdi hala kullanılıyor mu bilmiyorum.

     Patpat

  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    güney marmara bölgesinde görmenizde mümkündür , yapısı römorkun üzerine su motoru , şaft , vites olmasıdır başka birşey yok


    Tarlada çalışırken kliması olması lazım. Yok mu.



    Çekişten düşüyor diye opsiyonel satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    güney marmara bölgesinde görmenizde mümkündür , yapısı römorkun üzerine su motoru , şaft , vites olmasıdır başka birşey yok


    Tarlada çalışırken kliması olması lazım. Yok mu.



    standart olarak araçlarda güneşlenmeniz için şezlong (köy kahvesinden alınan sandalye) mevcut

    ne zamandan beri köye gitmiyorum belki azalmıştır artık sayıları.




  • atv leri ilk gördüğümde çok beğenmiştim. ve gördüğümde aklıma bu papatlar gelmişti. işte budur demiştim kendi kendime. bu atv ler köylerin yeni yıldızı olacak. arkasına römork bağlanacak. yük çekecek. tarlalara insanlar bununla girecek. çamurlu yerlere bununla gidilecek. ama düşündüğüm gibi olmadı. köylüler atv ile hiç ilgilenmedi. zaten tarım ve hayvancılık sektöründe bir türlü anlamadığım iki şeyden biridir bu. birincisi çobanlar neden sürü güderken at ile yapmazlar da yayan yaparlar. ikincisi de atv ler neden köylerde tutulmadı. bilmiyorum. bence tutulmalıydı. tahminimde yanıldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    Bilmiyorum içinizde bu araca binen var mı? ben küçükken çok kullandım bunu. köylünün sağ koluydu o zaman. ağır yüklere, tarladan çekilen mahsüle kadar her işte kullanılırdı. Aynı zamanda da bir ulaşım aracıydı. Damperli olması nedeniyle, kum, toprak, gübre gibi malzemeyi de bununla çekebilirdiniz. Küçük tarlası olan köylü için güzeldi. Şimdi hala kullanılıyor mu bilmiyorum.

     Patpat




    Patpat'ın Anavatanı imzamda'dır. Hatta Çobanlar diye bir ilçemizdir.




  • Kusura bakmayın üstüste oldu mesajlar ama patpat gerçekten ilkel denebilecek bir araç ancak son zamanlarda öyle donanımlarla :D çıkıyor ki mesela
    * marş motoru ile çalışma( eskiden kolla yada iple)
    * Disk arka frenler
    * Far takımları
    * damperli kasa
    * korna
    * isteğe bağlı kapalı kabin
    Not: Bizim orada birisi bu alete murat 124 motoru takmıştı. Normalde çok gürültülü çalışır ancak karşıdan sessiz bir patpatın geldiğini görürseniz bilin ki o artık daha çağdaştır :D:D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    atv leri ilk gördüğümde çok beğenmiştim. ve gördüğümde aklıma bu papatlar gelmişti. işte budur demiştim kendi kendime. bu atv ler köylerin yeni yıldızı olacak. arkasına römork bağlanacak. yük çekecek. tarlalara insanlar bununla girecek. çamurlu yerlere bununla gidilecek. ama düşündüğüm gibi olmadı. köylüler atv ile hiç ilgilenmedi. zaten tarım ve hayvancılık sektöründe bir türlü anlamadığım iki şeyden biridir bu. birincisi çobanlar neden sürü güderken at ile yapmazlar da yayan yaparlar. ikincisi de atv ler neden köylerde tutulmadı. bilmiyorum. bence tutulmalıydı. tahminimde yanıldım.


    atvler benzinli olduğu için tutulmamış olabilir , ayrıca köylünün yanına gidip denettirmeniz lazım yani iş pazarlamaya bakıyor.

    ben gördüğüm kırsal kesimlerde çoğunlukla r12 var , tofaşın araçlarını görmek çok zor , bunlar hep pazarlama stratejisi

    hala da renaultun hakimiyeti bu yörelerde sürüyor (güney marmara) megane , fluance , symbol...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man From The Cold Water -- 14 Mayıs 2011; 1:22:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    atv leri ilk gördüğümde çok beğenmiştim. ve gördüğümde aklıma bu papatlar gelmişti. işte budur demiştim kendi kendime. bu atv ler köylerin yeni yıldızı olacak. arkasına römork bağlanacak. yük çekecek. tarlalara insanlar bununla girecek. çamurlu yerlere bununla gidilecek. ama düşündüğüm gibi olmadı. köylüler atv ile hiç ilgilenmedi. zaten tarım ve hayvancılık sektöründe bir türlü anlamadığım iki şeyden biridir bu. birincisi çobanlar neden sürü güderken at ile yapmazlar da yayan yaparlar. ikincisi de atv ler neden köylerde tutulmadı. bilmiyorum. bence tutulmalıydı. tahminimde yanıldım.

    Atv nin plakası var vergisi var bazı yerlerde 4 tekerlikli olduğu için otomobil kadar vergi verdiklerini biliyorum,pat pata tak su motorunu git ne vergi derdi var ne de plaka çatır çatır geçiyorlar trafik polisinin önünden,köylünün tarlaya gitmek için traktörü var zaten tarlaya neden gider gübre atmaya-çapalamaya vb işler için bu işler içinde en az 3-4 kişi gerekir yanlarındaki alet edevat erzak vb derken atv bu ihtiyaçları karşılayamaz,atv benzinli traktör dizel bir çok köyde sadece dizel pompası olan yerler var atv ye yakıt bulmakta mesele vb daha bir çok sebep bulunabilinir.




  • Patpatın geldiği son nokta :D ilanda yazdığına göre bu araca 5500 ya da 6500 tl ye sahip olunuyor
     Patpat

     Patpat

     Patpat

     Patpat


    Alıntı:http://intoko.kijiji.com.tr/c-Oto-Diger-Vasita-Arazi-Araclari-patpat-patpat-imalati-sifir-patpat-ikinciel-patpat-cobanlar-pa-W0QQAdIdZ262964378#




  • Evet üstteki resimler afyon bölgesinde kullanılan patpatlardan,üstünde de yazıyor zaten çobanlar diye çobanlar ilçesi afyonda patpatın başkentidir
    diğer küçük olan tipler kasalı motor gibi olanlar konya bölgesinde daha yaygındır.
  • Son resimdeki resmen kamyonet. Bunlara ehliyet soruluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Son resimdeki resmen kamyonet. Bunlara ehliyet soruluyor mu?

    Bunlara hiç bişiy sorulmuyor bolvadinde trafikte geziyorlar birde öyle gürültülü çalışıyorki zannedersin helikopter geçiyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.