Şimdi Ara

passat cc mi bmw 320d mi????? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
12.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: xpug

    3 serisini kızılay dağıtıyor da nerede dağıtıyor bulamadım bir türlü :)

    tercihim 3 serisi olur.

    CC'den kesinlikle uzak durun derim.

    yakın zamanda bir tanıdığımız aldı. kısa süre sonra arabanın her yerinden ses gelmeye başladı. arabanın heryerini söktüler yeniden birleştirdiler sorun çözülmedi. sonra tesadüfen fark ettiler ki iki farklı malzeme birbirine punta ile tutturulmuş ve bu punta kopmuş. servis kaynak ile sorunu çözeriz dedi. tanıdığımız bir şekilde yeni bir CC ile (üzerine az bir ödeme yaparak) aracını değiştirtti. yeni aracında da kısa sürede benzer sesler duyulmaya başladı. şuan ne yapacağını şaşırmış durumda.

    Yaklaşık 4 ay önce beyaz panoramik tavanlı CC aldım ve gayet memnunum,hiç tıkırtı sesi falan gelmiyor.Hatta sokakta giderken önden bakanlara aynadan geriye doğru bakığımda herkes arabanın arkasınada bakıyor bu nedir gibilerindenArabayla gezerken kendimi reklamlardaki gibi hissediyorum
    Her arabada fabrika üretiminde bazı hatalar olabilir,bu mercedes,bmw,vw de olabilir.bence genelleme yapmamak lazım,karar sizin ama kesinlikle CC derim




  • Ben passat cc derim..Gercekten bmw 3 serisi artık heryer de var..bu arada biri 2.0 tdi 170 hp cc ye 7 dsg demiş..6 ileri dsg düzelteyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    3 serisi her köşe başında var. Sıradan geliyor artık. CC daha farklı bir seçim olacaktır.

    3 serisi, 184 Beygir ile 85.000 civarı rakamlara düştüğünden dolayı halk rağbet gösterdi..Fakat o eski albenisini de kaybetti. Zaten o fiyata alınan arabada otomatik klima, çelik jant dahi yok bildiğim kadarıyla. Tabii son tercih sizin.

    Satış rakamları görüldüğü gibi...


     passat cc mi bmw 320d mi?????



    Passat ın çok satması onu 3 serisinden iyi mi yapıyor ?




  • @Nike

    yanlış anladınız herhalde demek istediğimi..satışlarda gösterilen Passat. Buradaki konu Passat CC.

    CC ile Sedan Passat'lar ayrı satış rakamına sahip bildiğiniz gibi. Burada 3 serisinin çok sattığını belirttim. Farklılık isterseniz CC tercih edin dedim.

    Yoksa Passat 3'den iyidir demedim. Zaten genelde öyle daha iyidir kötüdür yerine özellikleriyle belirterek yorumlamayı tercih ederim.

    iyi günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the best or nothing -- 18 Eylül 2010; 13:22:37 >
  • Ben CC Alırdım Zaten 320 nin içi bana göre tam bir facia.Kafamı Nereye Çevirsem 320 görüyorum
  • 3.20 her yerde kaynıyor artık sıradan bir araç olmaya başladı.Bence Passat CC al hem ayrıcalığın olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw 3.20d dıyenler ıcıne bır baktımı bence kesınlıkle bmw ye yakısmıyor.. cok dar bır arac... bende cc dıyorum tasarımı dızaynı herseyı ıle once.. farklı bır arac alın derım heryer 3.20d dolu. cok basıt bır tasarımı var bmw ye yakısmıyor sırf adı bmw dıye alan vok kısı var... ıc mekan kalıtesınde bıle cc onde... ıkısınıde cok ıyı ınceledım... 3.20 yı bmw ye yakıstıtramıyorum.


    :-)
    Siz Passat CC'nin içine baktınız mı? Özellikle vitesin yanındaki, arka koltukların arasındaki (4 kişiliklerde) plastik kalitesine dikkat ediniz. Bir de BMW'ye bakınız.
    İçinin darlığı konusunda haklısınız, ona söylenecek pek söz yok.

    Tekrar söylüyorum BMW'nin VW group'taki dengi Audi'dir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Arkadaşlar 3.20d'nin donanım listesi yok mu? Fiyat listesinde sadece sedan-cabrio-coupe versiyolarının fiyatları var. Sedan versiyonunun donanımları nelerdir? Kaç tip donanımı var? Neler dahil bu donanımlara? Link varsa da olur.


    Donanım listesi 1-2 sayfa tutar.
    Bir BMW bayisine giderseniz donanım seçeneklerini söylerler. BMW ve Mercedes internet üzerinde tüm listeyi yayınlamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunlu -- 18 Eylül 2010; 14:46:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Irun_Each_Team

    Tasarım olarak passat CC geri kalan herşey için 3.20d daha iyidir fakat listeye c180 i de ekle derim

    katılıyorum..
  • BMW 3.20 d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw 3.20d dıyenler ıcıne bır baktımı bence kesınlıkle bmw ye yakısmıyor.. cok dar bır arac... bende cc dıyorum tasarımı dızaynı herseyı ıle once.. farklı bır arac alın derım heryer 3.20d dolu. cok basıt bır tasarımı var bmw ye yakısmıyor sırf adı bmw dıye alan vok kısı var... ıc mekan kalıtesınde bıle cc onde... ıkısınıde cok ıyı ınceledım... 3.20 yı bmw ye yakıstıtramıyorum.


    :-)
    Siz Passat CC'nin içine baktınız mı? Özellikle vitesin yanındaki, arka koltukların arasındaki (4 kişiliklerde) plastik kalitesine dikkat ediniz. Bir de BMW'ye bakınız.
    İçinin darlığı konusunda haklısınız, ona söylenecek pek söz yok.

    Tekrar söylüyorum BMW'nin VW group'taki dengi Audi'dir.


    bmw nın dengi tabıkı audi. arka koltukların artasında sert plastık kullanılması geyet normal. orda yumusak plastık kullsnmak deformeye neden olabılır. onemlı olan konsoldur. bmw ye yakıstıramadıgım bı konsola sahıp 3.20.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidrojenperoksit -- 18 Eylül 2010; 17:12:13 >




  • araçların teknik özellikleri hakkında bilgim olmadığı için sadece dış görünümü ile yorum yapacağım,


    görüntü olarak CC derim, iki aracı yan yana görsem CC daha çok dikkatimi çeker,

    her gün en az bi tane 3 serisi görüyorum ama CC ayda bir ya denk geliyor ya gelmiyor,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw nın dengi tabıkı audi. arka koltukların artasında sert plastık kullanılması geyet normal. orda yumusak plastık kullsnmak deformeye neden olabılır. onemlı olan konsoldur. bmw ye yakıstıramadıgım bı konsola sahıp 3.20.


    Sertlikle ya da yumuşaklıkla alakalı değil, kullanılan malzemenin kalitesi bariz olarak düşük.
    Passat CC'de beni bu durum çok hayal kırıklığına uğratmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw 3.20d dıyenler ıcıne bır baktımı bence kesınlıkle bmw ye yakısmıyor.. cok dar bır arac... bende cc dıyorum tasarımı dızaynı herseyı ıle once.. farklı bır arac alın derım heryer 3.20d dolu. cok basıt bır tasarımı var bmw ye yakısmıyor sırf adı bmw dıye alan vok kısı var... ıc mekan kalıtesınde bıle cc onde... ıkısınıde cok ıyı ınceledım... 3.20 yı bmw ye yakıstıtramıyorum.


    :-)
    Siz Passat CC'nin içine baktınız mı? Özellikle vitesin yanındaki, arka koltukların arasındaki (4 kişiliklerde) plastik kalitesine dikkat ediniz. Bir de BMW'ye bakınız.
    İçinin darlığı konusunda haklısınız, ona söylenecek pek söz yok.

    Tekrar söylüyorum BMW'nin VW group'taki dengi Audi'dir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Arkadaşlar 3.20d'nin donanım listesi yok mu? Fiyat listesinde sadece sedan-cabrio-coupe versiyolarının fiyatları var. Sedan versiyonunun donanımları nelerdir? Kaç tip donanımı var? Neler dahil bu donanımlara? Link varsa da olur.


    Donanım listesi 1-2 sayfa tutar.
    Bir BMW bayisine giderseniz donanım seçeneklerini söylerler. BMW ve Mercedes internet üzerinde tüm listeyi yayınlamıyor.


    ben yayınlıyim o zaman,




  • kimyacı olarak soruyorum serlıkle ılgısı yoksa malzemenın kalıtesını dokunmadan bakarak nasıl anladınız... yoksa su ne alırsan 1 mılyoncudakı legenlerın plastıgnemı benzıyordu...:) hereket eden acılır kapanır konumdakı bardaklık tarzı plastıkler hep sert plastıkten yapılır... ben arabayı detaylıca ıncelemıs bırı olarak vw nın en ıyı malzeme kullandıgı aracı dıyebılırım... ama sızde kotu bır hıs uyandırmıs olabılır. bende 3.20 ye bındıgımde bumu bmw demıstım cok sıradan basıt bır konsolu varsı. ama bındıgım her aracın konsolunu bır mıncıklarım:)
    quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw nın dengi tabıkı audi. arka koltukların artasında sert plastık kullanılması geyet normal. orda yumusak plastık kullsnmak deformeye neden olabılır. onemlı olan konsoldur. bmw ye yakıstıramadıgım bı konsola sahıp 3.20.


    Sertlikle ya da yumuşaklıkla alakalı değil, kullanılan malzemenin kalitesi bariz olarak düşük.
    Passat CC'de beni bu durum çok hayal kırıklığına uğratmıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bmw 3.20d dıyenler ıcıne bır baktımı bence kesınlıkle bmw ye yakısmıyor.. cok dar bır arac... bende cc dıyorum tasarımı dızaynı herseyı ıle once.. farklı bır arac alın derım heryer 3.20d dolu. cok basıt bır tasarımı var bmw ye yakısmıyor sırf adı bmw dıye alan vok kısı var... ıc mekan kalıtesınde bıle cc onde... ıkısınıde cok ıyı ınceledım... 3.20 yı bmw ye yakıstıtramıyorum.


    :-)
    Siz Passat CC'nin içine baktınız mı? Özellikle vitesin yanındaki, arka koltukların arasındaki (4 kişiliklerde) plastik kalitesine dikkat ediniz. Bir de BMW'ye bakınız.
    İçinin darlığı konusunda haklısınız, ona söylenecek pek söz yok.

    Tekrar söylüyorum BMW'nin VW group'taki dengi Audi'dir.


    bmw nın dengi tabıkı audi. arka koltukların artasında sert plastık kullanılması geyet normal. orda yumusak plastık kullsnmak deformeye neden olabılır. onemlı olan konsoldur. bmw ye yakıstıramadıgım bı konsola sahıp 3.20.




    artık passat CC'lerde arka koltuklar 5 kişilik.
    yani o beğenmediğiniz plastik konusu söz konusu değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    kimyacı olarak soruyorum serlıkle ılgısı yoksa malzemenın kalıtesını dokunmadan bakarak nasıl anladınız... yoksa su ne alırsan 1 mılyoncudakı legenlerın plastıgnemı benzıyordu...:) hereket eden acılır kapanır konumdakı bardaklık tarzı plastıkler hep sert plastıkten yapılır... ben arabayı detaylıca ıncelemıs bırı olarak vw nın en ıyı malzeme kullandıgı aracı dıyebılırım... ama sızde kotu bır hıs uyandırmıs olabılır. bende 3.20 ye bındıgımde bumu bmw demıstım cok sıradan basıt bır konsolu varsı. ama bındıgım her aracın konsolunu bır mıncıklarım:)


    Yaptığınız işe karışmak ya da bilmişlik taslamak gibi bir niyetim yok, lütfen söylediklerimi saygısızlık olarak algılamayın.

    Plastiğin sertliği ya da yumuşaklığı malzemenin niteliğidir, tek bir niteliğe bakılarak iyi ya da kötü şeklinde bir yargıya varmak yanlış olur. Malzemenin dayanıklığı, burkulma direnci, güneş ışığı maruziyetine tepkisi, geridönüştürülebilir olması gibi birçok kriter de malzeme kalitesini değerlendirmek için gereklidir.
    Volkswagen'in malzeme kalitesi en iyi modeli şu anda Toureg, Passat CC daha iyi olmalıydı. Ama yine de Mercedes C Serisi ya da BMW 3 Serisi ile karşılaştırılamaz.

    Her aracı kendi sınıfı içerisinde değerlenmek lazım. Bana göre iç mekan olarak Mercedes C Serisi de kalitesizdir, Mercedes E Serisi de kalitesizdir, Audi A6 da kalitesizdir, hatta Ferrari F430 da kalitesizdir.




  • sayın hunlu,
    kesınlıkle oyle algılamadım tabiki tatlı bir atışma sadece sizde yanlıs anlamayın lutfen... bende 3.20 nin konsolu gorunce hayal kırıklıgına ugramıstım. kişiden kişiye değişiyor tabiki beğeni bende arka koltuklar arasındakı o kısmı cok gereksız bulmustum fakat artık kaldırmıslar...

    2010 model bir 3.20 nin iç mekanı asagıdakı fotografta. acıkcası bmw ye yakısmayacak kadar basit...
     passat cc mi bmw 320d mi?????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidrojenperoksit -- 18 Eylül 2010; 19:45:27 >




  • @ hidrojenperoksit

    :-)
    BMW 3 Serisi'ni asla savunmuyorum, sadece Passat CC'den iyi olduğunu söylüyorum.
    BMW basit orta konsol tasarımlarını seviyor ama BMW 3 Serisi'ndeki orta konsol çok boş ve itici. Her ne kadar i-drive ile zenginleşse de yine iticiliği üzerinden atamıyor. Malzeme kalitesi ise Mercedes C Serisii'nde hallice. Bir düşünüyorum da BMW'nin "Şu modelinin iç mekanı gerçekten hoşuma gidiyor." diyeceğim tek Z4 var.

    D segmentinde iç mekanı olarak Audi B8 kasalı araçların işçiliği güzel. A4, A5, A5 SB'nin konsolunda ufak farklılıklar var: A4'te yolcu tarafında ahşap kaplama var, A5/A5 SB'de sürücü tarafında dashboard deri kaplanabiliyor gibi.
    Yaklaşık 12 ay kullandıktan sonra Audi B8 kasalı araçların malzeme eksiğini bulabildim. Tavanı Alcantara alamıyoruz, vites ve kül tablasının yan kısmı plastik yerine ahşap kaplamalı olsaydı keşke.




  • bence audi malzeme kalıtesı konusunda cok yol katetti... merso ve bmw sankı gerı vıtese takmıs durumda.. hele eskı mersoların kalıtesını yenılerde goremıyoruz... ama audi bu konuda cok yol katetti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence audi malzeme kalıtesı konusunda cok yol katetti... merso ve bmw sankı gerı vıtese takmıs durumda.. hele eskı mersoların kalıtesını yenılerde goremıyoruz... ama audi bu konuda cok yol katetti...


    Bentley sürekli zarar ediyor ve VW Group bunu önemsemiyor.
    Audi, son beş yılda malzeme kalitesindeki gelişmelerini Bentley'e borçlu. Güncel Audi A8'de de bu durum çok belirgin bir şekilde izleniyor.

    Mercedes ticari kaygılara yenik düştü. Mercedes C Serisi ile başlayan kalite düşüklüğü Mercedes E Serisi ile devam ediyor. (Doğrudur; dashboard deri kaplandığında, Alcantara tavan kullanıldığında, nappa deri koltuk alındığında, ahşap kaplandığında güzel gözüküyor ama bu şekilde araç 100 000 Euro fiyat bandına geliyor.)
    Mercedes CLS Serisi ile güzel şeyler olacağını düşünüyordum ama resimleri pek umut vermiyor, bayilere geldiğinde bakmak lazım.

    BMW performansı ile önde bir üretici olduğu için iç mekanı pek önemsemiyor. Deri koltukları muşamba gibi. (Nappa deri olanları değil.)




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.