Şimdi Ara

ParamKart 11.11'de tüm alışverişlerde %11 indirim. Max 200₺ (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
377
Cevap
28
Favori
30.230
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ty Cüzdan ile yapılan İadeleri yatmadı.bilgisi olan var mı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Paramda iyiden iyiye çirkef çıktı. Madem bir söz verdin, mert ol sözünde dur.


    iadeyi alamayanlar mutlaka firmaya yazmalı en az 1 hafta beklemeli, firmaya yazdığınıza dair delil ile bankacılık hakem heyetine şikayette bulunmalı.



    Firmaya yazıp cevap almadan ve ya belirli bir süre cevap için beklenmeden haken heyeti başvurunuzu reddedecektir.


    Telefonla değil, yazılı şikayette bulunun , elinizde yazdığınızın ispatı olmalı.

  • xxlboy kullanıcısına yanıt

    bankacılık hakem heyeti dediğiniz ilçe hakem heyetleri mi? değilse ilgili adres paylaşabilir misiniz?

  • Sume kullanıcısına yanıt
    www.tbb.org.tr
    Türkiye Bankalar Birliği - BİREYSEL MÜŞTERİ HAKEM HEYETİ
    https://www.tbb.org.tr/tr/finansal-tuketici/bireysel-musteri-hakem-heyeti/2469


    Veya e-devlet üzerinden ıslak imzaya gerek duymadanda da şikayet oluşturula bilinir.



    ve ya




    Parama yazarken "sorunuma olumsuzda olsa cevap verin , aldığım belgeyle Bankacılık hakem heyetine başvuracağım" diye yazın. ( örtülü tehtid )


    Muhtemelen fazla uzatmadan iade ederler :-D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 16 Kasım 2021; 22:12:52 >




  • Arkadaşlar, parası yatmayanların oraya buraya şikayet etmesine gerek yok. destek@param.com.tr ye durumu bildiren bir mail atın, bir iki saate iadeyi yapıyorlar. Sitedeki canlı destek bölümü tırt. Orayla oyalanmayın. Bende bu şekilde oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • exponent kullanıcısına yanıt

    Bunlar tam bir kazma gerçekten. Dün sabah kayıt oluşturduk gün içerisinde manuel yatırılır dediler gelen giden yok. Mail içeriği nasıl olmalı hocam özelden paylaşırmısın?

  • NEVERDIES kullanıcısına yanıt
    XXXXXXXXXX kart numarasıyla platformunuza üyeyim. 11.11 kampanyanız kapsamında 11.11.2021 tarihinde XXX TL - XXX TL ve XXX TL tutarlarında olmak üzere 3 ayrı işlemde toplam da XXX TL' lik işlem yaptım. bu harcamalarıma istinaden tarafıma XXX TL iade yapılması gerekirken aradan 6 gün geçmesine rağmen herhangi bir gelişme yaşanmadı. ilgili iadenin biran önce yapılmasını talep ediyorum.

    İsim soyisim
    Tel no

    Ben böyle detaylı yazdım ama siz sadece 11.11 tarihindeki harcamalarıma istinaden tarafıma iadeler yapılmadı yazsanız da aynı işi görecektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • exponent kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hoccam. Bu arada Money pay ve Param için aynı mh den talep oluşturulabiliyor, mail içeriğinde ikisinide belirtip atabiliriz.

  • Arkadaşlar moneypay de iade veriyor muydu?Trendyolda kullanmiştım bende ama gelen giden olmayınca heralde dahil değildir demiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NEVERDIES kullanıcısına yanıt

    oldubil içinde oluşturabilir miyiz?

  • Fatih KARAHAN kullanıcısına yanıt
    Evet o kartta kampanyaya dahildi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziki kartım geldi ama kullanamıyorum. Pos cihazları kart reddedildi diyor. Müşteri hizmetleri kartınız ile ilgili sorun yok dese de ortada bir sorun var çözemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desteğe mail attım hem MP hem de Param iadeleri 1 saat sonra geldi. Bilgilendirme için teşekkürler hocam



    @exponent



    @Sume Müşteri hizm. bu ikisine bakıyor diye biliyorum, onu sormak gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEVERDIES -- 17 Kasım 2021; 17:28:51 >
  • NEVERDIES kullanıcısına yanıt

    Ben de atıyorum gelen cevap

    Merhaba,



    Konu ile ilgili 0850 988 88 88 numaralı destek merkezimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.



    İyi Çalışmalar.


    Siz ne yaziyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bilet açılıp kapanıyor.Umarım memnun kalmışsınızdır diyor kapandı yazan mailde ama gelen giden,bilgi veren yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatih KARAHAN kullanıcısına yanıt
    Aynen bende desteğe yazdım bugün. Yarım saat ara ile bilet kapanmıştır yanıtı geldi. İade de yok ortada. Adam gibi cevapta yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazdım ve iade geldi. teşekkürler

  • NEVERDIES kullanıcısına yanıt
    Vay be deneyelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de bize yazından app içinden yazmıştım bana da iade yattı (ag'de 300 TL harcamıştım)

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.