< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
ParamKart 11.11'de tüm alışverişlerde %11 indirim. Max 200₺ (17. sayfa)
-
-
Paramda iyiden iyiye çirkef çıktı. Madem bir söz verdin, mert ol sözünde dur.
iadeyi alamayanlar mutlaka firmaya yazmalı en az 1 hafta beklemeli, firmaya yazdığınıza dair delil ile bankacılık hakem heyetine şikayette bulunmalı.
Firmaya yazıp cevap almadan ve ya belirli bir süre cevap için beklenmeden haken heyeti başvurunuzu reddedecektir.
Telefonla değil, yazılı şikayette bulunun , elinizde yazdığınızın ispatı olmalı.
-
bankacılık hakem heyeti dediğiniz ilçe hakem heyetleri mi? değilse ilgili adres paylaşabilir misiniz?
-
www.tbb.org.trTürkiye Bankalar Birliği - BİREYSEL MÜŞTERİ HAKEM HEYETİhttps://www.tbb.org.tr/tr/finansal-tuketici/bireysel-musteri-hakem-heyeti/2469
Veya e-devlet üzerinden ıslak imzaya gerek duymadanda da şikayet oluşturula bilinir.
ve ya
www.tbb.org.trTürkiye Bankalar Birliği - Başvuru Formuhttps://www.tbb.org.tr/tr/finansal-tuketici/musteri-sikayetleri-hakem-heyeti/basvuru-formu/304Parama yazarken "sorunuma olumsuzda olsa cevap verin , aldığım belgeyle Bankacılık hakem heyetine başvuracağım" diye yazın. ( örtülü tehtid )
Muhtemelen fazla uzatmadan iade ederler :-D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 16 Kasım 2021; 22:12:52 >
-
Arkadaşlar, parası yatmayanların oraya buraya şikayet etmesine gerek yok. destek@param.com.tr ye durumu bildiren bir mail atın, bir iki saate iadeyi yapıyorlar. Sitedeki canlı destek bölümü tırt. Orayla oyalanmayın. Bende bu şekilde oldu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunlar tam bir kazma gerçekten. Dün sabah kayıt oluşturduk gün içerisinde manuel yatırılır dediler gelen giden yok. Mail içeriği nasıl olmalı hocam özelden paylaşırmısın?
-
XXXXXXXXXX kart numarasıyla platformunuza üyeyim. 11.11 kampanyanız kapsamında 11.11.2021 tarihinde XXX TL - XXX TL ve XXX TL tutarlarında olmak üzere 3 ayrı işlemde toplam da XXX TL' lik işlem yaptım. bu harcamalarıma istinaden tarafıma XXX TL iade yapılması gerekirken aradan 6 gün geçmesine rağmen herhangi bir gelişme yaşanmadı. ilgili iadenin biran önce yapılmasını talep ediyorum.
İsim soyisim
Tel no
Ben böyle detaylı yazdım ama siz sadece 11.11 tarihindeki harcamalarıma istinaden tarafıma iadeler yapılmadı yazsanız da aynı işi görecektir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hoccam. Bu arada Money pay ve Param için aynı mh den talep oluşturulabiliyor, mail içeriğinde ikisinide belirtip atabiliriz.
-
Arkadaşlar moneypay de iade veriyor muydu?Trendyolda kullanmiştım bende ama gelen giden olmayınca heralde dahil değildir demiştim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
oldubil içinde oluşturabilir miyiz?
-
Evet o kartta kampanyaya dahildi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiziki kartım geldi ama kullanamıyorum. Pos cihazları kart reddedildi diyor. Müşteri hizmetleri kartınız ile ilgili sorun yok dese de ortada bir sorun var çözemiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben de atıyorum gelen cevap
Merhaba,
Konu ile ilgili 0850 988 88 88 numaralı destek merkezimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
İyi Çalışmalar.
Siz ne yaziyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende bilet açılıp kapanıyor.Umarım memnun kalmışsınızdır diyor kapandı yazan mailde ama gelen giden,bilgi veren yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bende desteğe yazdım bugün. Yarım saat ara ile bilet kapanmıştır yanıtı geldi. İade de yok ortada. Adam gibi cevapta yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
yazdım ve iade geldi. teşekkürler
-
Vay be deneyelim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de bize yazından app içinden yazmıştım bana da iade yattı (ag'de 300 TL harcamıştım)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X