Şimdi Ara

Pagani Hakkında Düşünceleriniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
2.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bunlar mükemmel ötesi performansta araçlardır. Özellikle 0-100 değerleri çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabada pagani forvette cavani
  • Pagani Zonda model ismi her ne kadar benim üzerimde Şabani Nonda gibi bir etki bıraksa da, egzotik kelimesini sonuna kadar hakeden, takdir ettiğim, beğendiğim araçlardır.
  • bir s2000 yada nsx değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brian O Conner

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: Brian O Conner

    McLaren MP4-12C ve Pagani Zonda kullandım. McLaren'in sürüş dinamiği, performansı ve motor sesi Pagani'ye göre daha iyi bence.

    Nerde kullandiniz acaba ? Ilgincccc

    Her akşam 1-2 saat kullanıyorum. Pagani'nin şekli güzel ama benim tercihim McLaren. Siz de kullanmak isterseniz Most Wanted 2 yükleyin istediğiniz zaman kullanın Benzin bedava.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bazı sanat eseri tablolar vardır.Ağzı burnu kaymış resme 100 milyon dolar isterler sana göre ne alırsan 1 lmilyoncudaki 3 boyutlu resim ona beş basar ya işte pagani o sanat eseridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada paganiye motoru mercedes veriyor. Mukemmel firmanin mukemmel tercihi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheHandOfGod

    Dünyanın en büyük otomobil,kamyon,kamyonet,minibüs ve otobüs üreticisi Mercedes-Benz Renault motoru kullanmayacak mıydı ? Bazen yüksek maliyete motor,teknoloji üretmek yerine bence ihtiyacı karşılayan başka markaların ürünleri kullanılabilir.Vw dsg nin bugatti de bile kullanılması gibi vs.vb.

    Bugatti zaten VW ye ait VW parçaları kullanılması normal motoru da VW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Firmalara bakınca pek çok "Direk tedarik." ya da "Outsourcing." olayı görüyoruz.Farklı bir konuda tekrar yazmıştım eğer tedarik ettiği blok,motor vs işini görüyor,ihtiyaçlarına cevap veriyorsa bunun namus meselesi yapılmasına bence gerek yok.Koenigsegg hız rekorunu kırdığı zaman Ford motoru kullanıyordu.Yanlış olmasın ama yine Gallardo'nun ilk neslinde kullanılan makine Audi-Lamborghini-Cosworth üçgeninden çıkmaydı.McLaren-Ricardo.Hani sırf bu yüzden Pagani'ye bu tür şeyler söyleyen arkadaşlar bence açsın bir iki Zonda R araştırması yapsın. :)

    @guyverland

    Konuya bekleniyorsunuz.

    Peki paganiyi ozel kilan nedir? Bir ferrari ile kiyaslarsak ne gibi ustunluk saglayabilir?

    Mesela Zonda Enzo'yu madara etti, Ferrari FXX ile karşılık verebildi.
    Pagani yaptığı araçlarla Ascari'yi, Koenigsegg'i ve diğer extrem araç üreticilerini imha etti.

    Zonda C12 S , Enzo'dan performans anlamında çok geri bir araçtır.Ne pist ne yol performansı Enzo ile boy ölçüşemez.Aynı şekilde 3 sene genç olduğu halde Zonda F.O dönemlerde Ferrari FXX falan öyle karşılık verme muhabbeti falan olamaz zira Pagani'de o dönemler FXX'in cevap vereceği bir araç yoktu.Hani FXX öyle cevap verme falan.Iı ıh.
    @Source

    Ben bu tür firmalarda alt-üst , iyi-kötü muhabbetine hiç girmiyorum.Hepsi farklı tarz ve duyguların araçları bence.Tabii ki performans,mühendislik vs anlamında aralarında farklar "İyi-kötü." gibi durumlar oluşur.Ama bunları böyle genelleyip ortaya bir şey çıkarmakta zor olur biraz.

    Zonda'nın bir kritiğini okumuştum ve Enzo'dan üstün diyordu, ama hatırlamıyorum şimdi Cinque miydi F miydi yoksa R mıydı.
    Herşeye rağmen Pagani hem muhteşem egzotik, hem de gerçek sürücü otomobilleri üretiyor.
    Yalnız Huayra Zonda gibi efsane olur mu bilemem.

    Ferrari tabi ki dünyanın en büyük spor otomobil üreticisi (bana göre), fakat Pagani de çok büyük işler başardı.

    Evo dergisinin son 50 yılın en iyi sürücü otomobilleri listesinin en üstünde bir Pagani Zonda'nın olduğunu da atlamamak gerekli diye düşünüyorum.




  • nfs de az sürmedik
  • Source kullanıcısına yanıt
    Gorod kullanıcısına yanıt
    Bir otomobil üreticisi motoru üretmeli mi evet denilebilir peki bir makine üreticisi üretmeli mi gerekli değil bir mühendislik atelyesi/garajı için ise mümkün değil yada lüzumsuz. Peki Pagani nedir? bir mühendislik garajıdır. Aynı Shelby ve Mclaren gibi bunlar birçok dönem kendi motorlarını üretmezler. Yapıları ile Ferrari, Porsche, Lamborghini gibi bu alanda dev sayılan üreticilerden ayrılmaktalar. Üst satırda saydığımız adamların işi insanların bakıpda "bu mümkün değil" dediği şasi, component, aero birimleri, teknoloji ürünlerini geliştirmektir. Motor üretimi yaptıklarından daha zor ve mühendislik anlamında zorlayıcı birşey kesinlikle değil sadece imalat ve testing yönüyle çok pahalı bir production. Motor üretimi için gerekli ayrı bir tesis ve üretim tezgahlarına fazlaca yatırım yapmak yerine rüzgar tünellerinde daha fazla vakit geçirebilir, daha pahalı şanzımanları kullanabilir yada kendileri için özel geliştirilmesini isteyebilirler. Mühendislik garajları sektöre teknoloji geliştirir ve bunu kendilerinden Bin kat daha büyük sektör sanayi devlerine satarak asli geçimlerini sağlarlar ve yarışırlar. Pagani bir alaşım teknolojileri labaratuarıdır ve kendi alanında sektörün ilk sıralarda ki (sayılı olan supercar alanı gibi) birkaç firmasından birisi. Aynı Mclaren ve Williams'ın bugün ulaştıkları noktalar ile elektronik ünite geliştirmede çok önemli bir noktada oldukları gibi.

    Kendi üretmeyen Supercar üreticisi olmaz şeklinde bir anlayış doğru kabul edilebilecek olsaydı ne motorsporları nede günlük otomobiller bugün ki noktalarına erişemezlerdi. Geçmişten bugüne farklı sınıflarda sport ürün geliştiren küçük büyük işletmelerin neredeyse %60'ından fazlasının kendi güç ünitesini üretmediği görülecektir ki birçok dalıyla mevcut ve bugüne geliş timeline'ında mühendislik garajlarından kurulu motorsporları sektörünün %90'ından fazlası kendi güç ünitelerini geliştirmezler. Geliştiremezler denilebilir ancak bunun beceri ile ilgili olmadığı anlaşılabilir. Tabi ki dünya üzerinde 10 binlerce 600HP+ racing motor üretebilecek mühendis bulunmuyor bu da sektörün ne kadar dar olduğu üzerine bir etken olabilir.
    Mesela Toyota, BMW, GM motorsporları ve hafif, ağır serilere motor tedarik eden dev üreticilerin başında geliyor. Bu dönem dönem diğer üreticilerin katılması ve ayrılmasıyla da çeşitlilik gösteriyor. Şirket kültürleri ile çok alakalı. Pagani'nin de tedariğini sağlayan dünün departmanı olup bugün bir şirket hüviyetinde olan AMG de bu şekilde ve hedefleri, kültürleri ile de bu yönde ilerliyorlar.

    Gorod'un bahsettiği gibi Cosworth bu sektörün çok önemli şirketlerinden birisi özellikle güç üniteleri geliştirmeleri ile engin bir tecrübeleri bulunmakta. Toyota ve Lotus uzun seneler Cosworth ile çalıştılar ve zaman zaman devam da ediyorlar.

    Peki bir Ferrari ile kıyaslarsak. Şirket seviyesi ve üretimi yönüyle kıyaslamamız çok çok güç. Ferrari bugün neredeyse bir seri üretim bandına sahip sektör devi. Mühendislik garajı yönüyle sadece Scuderia departmanı bulunuyor. Evet burada herşey el ile üretilir. Ferrari bugün birçok üniteyi kendi üretme dışında istediği birimi ürettirebilecek bir potansiyel ve güce sahip. Scuderia demişken aktif yarışmanın dışında (Formula 1) CS, Scuderia denilen hafifletilmiş ve forged/racing paketlenmiş ürünleri, GT2/3 satış makinelerini (458GT2, F430GT2), OneOff ürünleri (P4/5, MC12 GT1 ve Corsa) ve FXX/XX Evo ürünleri geliştiren bir labaratuar, departmandan bahsediyoruz ki bu kıyaslamanın yine ne kadar güç olduğunu gösterir sanıyorum. Ayrıca Ferrari sadece SuperCar sınıf üretimleri yapmıyor. GT ve Coupe üretimleri asıl ağırlığını karşılıyor ki bu da Porsche gibi olmaktır. Büyük tesisleşmedir.
    Bay Pagani motorsporları içerisinden yetişmiş ve ustalaşmış bir isimdir. Uzun yılların kendi şasi modeline sahip olma fikrini geç denilebilecek bir dönemde ancak başarabildi bunun da nedeni maddidir.
    Ürünleri yönüyle Ferrari'nin tek bir model ağacında üretimler yapıyor ve bunlar olağan üstü ürünler. Pagani'nin kendi rüzgar tüneli ve testlab'ları bulunmuyor bunu para ile satın alabiliyor. Güvenlik kafesi ve şasi harici neredeyse herşeyi satın alıyor ancak işin asıl zor olan temel dinamik mühendisliği kendilerine ait.
    İşin teknik spec'ler yönüne bence girmeye gerek yok. Pagani, Ferrari, Mclaren vs vs gibi Supercar piyasaya ürün sunabilen dünyada kaç kuruluş var ki. Pist olsun, topspeed ve ivmelenme olsun daha belki kullanıcıya bakan yönüyle hissiyatı olsun geride denilemeyecek ürünler olduğu çok açık.
    Zonda R ve ortaya dökülecek veliahtı gibi bir deha makineyi dünyada üretebilecek çok fazla insan ve bunu göze alabilecek şirket yok. Büyüklerin isimleri büyük daha fazlacana. Bugatti gibi de sadece birkaç kulvarda en iyiyi hedefleyen ürünler ortaya koymuyorlar bakışları total.
    Pagani, Lotus, Caterham gibi şirketler gerçeklik için var halen o eski kültürün budur, buyuz sözlü mücadelesi için diğerleri yarışırken bile maddi, ajansıl geri dönüş almak istiyorlar ve zorundalar.
    :)
    Benden bu kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 14 Ocak 2014; 19:51:04 >




  • Araba sadece motordan oluşmadığına göre motorunu üretmeyen gerçek üretici değildir fikri saçma bir fikir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheHandOfGod

    Dünyanın en büyük otomobil,kamyon,kamyonet,minibüs ve otobüs üreticisi Mercedes-Benz Renault motoru kullanmayacak mıydı ? Bazen yüksek maliyete motor,teknoloji üretmek yerine bence ihtiyacı karşılayan başka markaların ürünleri kullanılabilir.Vw dsg nin bugatti de bile kullanılması gibi vs.vb.

    Bugatti zaten VW ye ait VW parçaları kullanılması normal motoru da VW

    bende biliyorum hocam demek istediğim başlı başına özgür bir araç değil yani demek istediğim pagani de gayet normal bence bu yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Koenigsegg varken fuzuli..

    agera r gibi 402 km /h hıza çıkan bir otomobil varken ne gereği var pagani nin.
  • Kim ne derse desin... Bence dünyanın en iyi süper sporlarını İtalyanlar üretiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi şamil değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    bi şamil değil.

  • bu gune kadar bir cok super spor otomobil incelemis biri olarak pagani hicbir ureticiye benzemiyor ama koeniggseg le benzer biraz....ferrari veya lamborgini tarzi bir fabrikalari yok....onlar gibi bir model cikartip 300 adet 400 adet uretmiyorlar siparis uzerine teslimat yapiliyor...ve cok ozel arac her zenginin alabilecegi degil yalnizca ucuk zenginlerin gozunu kirpmadan 1 milyon euro verebilecekleri huayra gibi hic bir otomobile benzemeyen ic konsolundaki guzellik bence hicbir otomobilde olmayan....arka taraftaki sira disi egsoz goruntusu ...egsoz demisken egsoz bile ozel uretim egzosu ozel urettiren bir firma varmi...otomobilin parcalari camdan bir fanusun icinde sergileniyor tek tek cunku sanat eseri gibi.....gercektende oyle.....diger firmalara gore cok.farkli bir tarzi var ozellikle huayra ve zonda r modelleri ile tavan yapmistir....motor uretmek her sey degildir....motoru ureten motorun ham maddesini kendimi yapiyor sanki....yada lastigini kendimi uretiyor her uretici....ferrari arabasindaki plastigi kendimi uretiyor hayir....ben yapilan ise bakarim....ADAMLAR YAPMIS.net........pagani ve ferrari otomobil uretiminde benim icin en yukarida iki farkli tarzi olan firmadir.....seri uretim spor otomobilde ferrari ....ozel uretim ruya otomobilde pagani...ferrari ozel uretim araclari 5 yilda bir yapar ortalama....ferrari enzo ...fxx...son olarak laferrari gibi....bunlar sayili uretim yapilir ferraride ....458 italya ise siradan zenginlerin alabilecegi seri uretim spor otomobildir milyon euro yapmaz yani ....baska arzunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu paganiyle kaza yapsan ne olur acaba.kaputu zaten kucağında taşıyorsun =D,direk ölür mü çarpan acaba merak ediyorum mesela 80 90 ile bir arabaya arkadan girse.

    hoş bu arabayla arkadan girersek eğer büyük bir ihtimalle öndeki aracı üstüne alır bu alet öyle bi eğrilik ve alçaklık var.

    spor otomobil dediğin corvette gibi olacak kaputu uzun motoru arkada hissedeceksin.pagani gibi ziuvvvvvvv çıkaran motorları hiç sevmiyorum,ses ciğerden gelecek corvette gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Johnnie Walkerr kullanıcısına yanıt
    pagani otomobili kaportasi karbon fiber malzemeden uretiliyor....normal otomobil sacından degil...onlara gore daha hafif ve 3 kat daha dayanikli.....arkadan carptiginda emin ol chevrolet den daha guvenlidir...suana kadar paganinile ile kaza yapip ölen kimse yok....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.