Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

p4 2.4 ü 2.6 yapmak riskli mi???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
44
Cevap
0
Favori
394
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2750 Mesaj
    Aynen öle zaten X'in mesajdan sonra bunları yazdım hani adamın ram'ler dandik falansa die
    quote:

    Orjinalden alıntı: mete656

    ii de oem olsa bile 400@500 de calisan bi ram nasi dandik olabilir ki???
    tabii sanirim burda yanlis anlasilma var...
    ben X in sistem icin konusuyorum sen de topic i acan arkadasinkinden bashediyon galiba
    quote:

    Orjinalden alıntı: reLo


    quote:

    Orjinalden alıntı: mete656

    niye ki 1:1 vermezsin olur biter...ramler icin 5:4 de 440 mhz civari bisey yapar yapar...
    indirirsin timingleri 2-2-2-6 ya veya artik o hizda hangi degerleri kaldiriyosa...
    al sana iste mis gibi
    quote:

    Orjinalden alıntı: reLo


    quote:

    Orjinalden alıntı: X

    Yap kardeş korkma.Bak imzada değerler var.Daha fan bile almadım.Taaa en eski tip P4 fanı var üstünde.İyi bişey alınca artık 3.6 GHZ'e kadar yolu var rahat rahat...


    Onun yolu varda acaba o fsb'ye dayanacak ram'lerinin gücü varmı bide oradan bak konuya




    Oda var tabi ama bide şöle bak ben kingston ları 166 mhz kitleyip 260 fspye cıkarıorum stabil olarak ama adamdaki oem'se daha dandikse(beterin beteri vardır hesabı) o değerleri kasarak cıkabilir stabilite olamayabilir o bakımdan diyorum bende



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6143 Mesaj
    hiç bir sorun olmaz 200 mhz ile
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Yaw daha alıntı yapmayalaım şişti iyice topik

    Neyse...İşte öle.40 dolara aldığım HYNIX D43'ler DUAL CHANNEL + PAT enabled + 2.75 VOLT'da + 2.5 4 4 5
    gecikmelerle 500 MHZ yapıyorsa ben ne yapıyım.Oxford var dı da okumadık mı? OCZ vardı da almadık mı?
    |
    |
    _____________________________
    MSI Z87 G-45 GAMING | INTEL I5 4670K @4.3GHZ @1.17V | GSKILL DDR3 @2200 MHZ @CL11-11-11-1T @1.58V | EVGA GTX1070 FTW 8GB @ 2025/4400 MHZ
    OCZ VENDETTA | 240GB MEMORIGHT V3M SSD | 1TB WESTERN DIGITAL BLUE | CREATIVE X-FI TITANIUM PCI-E | LOGITECH G51 5.1 | PHILIPS 278E9Q
    RECOM BACKDRAFT | COOLER MASTER THUNDER 600W | RAMPAGE KB-R8 | A4 TECH X7 LASER
  • Yarbay
    2750 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: X

    Yaw daha alıntı yapmayalaım şişti iyice topik

    Neyse...İşte öle.40 dolara aldığım HYNIX D43'ler DUAL CHANNEL + PAT enabled + 2.75 VOLT'da + 2.5 4 4 5
    gecikmelerle 500 MHZ yapıyorsa ben ne yapıyım.Oxford var dı da okumadık mı? OCZ vardı da almadık mı?



    a-data DDR 566 nerdeeeeeee
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2561 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: X

    Yaw daha alıntı yapmayalaım şişti iyice topik

    Neyse...İşte öle.40 dolara aldığım HYNIX D43'ler DUAL CHANNEL + PAT enabled + 2.75 VOLT'da + 2.5 4 4 5
    gecikmelerle 500 MHZ yapıyorsa ben ne yapıyım.Oxford var dı da okumadık mı? OCZ vardı da almadık mı?



    Hocam ne yapmışsın öyle çok iyi ya bravo valla.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1156 Mesaj
    arkadaşım korkma 2.4 işlemcini uygun ram voltajları ,uygun soğutmalarla,gerekirse fan desteğiyle 3.4 e kadar çıkarırsın,biz arkaşın 3.0 prescotunu 4.0 yapıyoz,canavar gibi,ne ses ne bişi,oyunlarda 42-45 de sıcaklığı geziyo.korkma 200mhz den bişi çıkmaz,elini korkak alıştırma devam,devam.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6892 Mesaj
    andac5 benim imzama bak. ve bu daha hiçbişey. 2.4@3.5 yapanlar war.(benim uygun ramim yok ondan)
    |
    |
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    ooooooohooooooo üst konudan bakıp oc yapmak kitaba bakarak ameliyat yapmaya benziyor
    |
    |
  • Yarbay
    4305 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: andac5

    Bende p4 2.4 ghz işlemci var kasamda ek fan yok şimdi ben bu işlemciyi 2.6 ya çıkarsam işlemcinin yanma olasılığı yüksek mi???


    sakın yapma.. aldanma bunların sölediklerine
    |
    |
    _____________________________
    Firmalar ve Kişisel hesaplar için Instagram Takipçi, Beğeni, İzlenme - Etkileşim Hizmetleri Makul Fiyatlarla güvenilir kullanıcıdan ! Detaylar için dükkanımdan ilanlarıma göz atabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/kisisel-ve-firmalar-icin-instagram-takipci-etkilesim-hizmetleri--129610924#129610924
  • Yarbay
    4305 Mesaj
    şaka şaka ben P4 2.4 ü 3.0 ghz yapıyorum ama anakarttan voltaj veremiyorum versem tık demeyecek yane :P
    |
    |
    _____________________________
    Firmalar ve Kişisel hesaplar için Instagram Takipçi, Beğeni, İzlenme - Etkileşim Hizmetleri Makul Fiyatlarla güvenilir kullanıcıdan ! Detaylar için dükkanımdan ilanlarıma göz atabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/kisisel-ve-firmalar-icin-instagram-takipci-etkilesim-hizmetleri--129610924#129610924
  • Yüzbaşı
    772 Mesaj
    doğru söylüyo yakarsın işlemciyi sonra anahtarlık diye kullanırsın ha sakın ha
    |
    |
    _____________________________
    MUGEN SEIKI MTX-4 &XRAY NT1&FUTUBA3PKS DSM
  • Yarbay
    6892 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dardo

    doğru söylüyo yakarsın işlemciyi sonra anahtarlık diye kullanırsın ha sakın ha


    benim cpu nie yanmıyor yaw
    |
    |
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • Yüzbaşı
    772 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: TEKnaKILLAH


    quote:

    Orjinalden alıntı: dardo

    doğru söylüyo yakarsın işlemciyi sonra anahtarlık diye kullanırsın ha sakın ha


    benim cpu nie yanmıyor yaw



    seninki üretim hatalıdırda ondan
    şaka bir yana 2.6 yı ne yapacan ya ver 3.0 ı 2.4 ler canavar gibi işlemci korkak alıştırma
    |
    |
    _____________________________
    MUGEN SEIKI MTX-4 &XRAY NT1&FUTUBA3PKS DSM




  • Yarbay
    6892 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dardo


    quote:

    Orjinalden alıntı: TEKnaKILLAH


    quote:

    Orjinalden alıntı: dardo

    doğru söylüyo yakarsın işlemciyi sonra anahtarlık diye kullanırsın ha sakın ha


    benim cpu nie yanmıyor yaw



    seninki üretim hatalıdırda ondan
    şaka bir yana 2.6 yı ne yapacan ya ver 3.0 ı 2.4 ler canavar gibi işlemci korkak alıştırma

    hadi yaaa.
    neyse garantisi bitmeden deiştireyim ben bunu baari.
    |
    |
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT




  • Yüzbaşı
    772 Mesaj
    boş ver ya satma sen onu kullan diyecem ama , üretim hatalı bi kerem ya
    |
    |
    _____________________________
    MUGEN SEIKI MTX-4 &XRAY NT1&FUTUBA3PKS DSM
  • Yüzbaşı
    567 Mesaj
    yaw arkadaşlar iyi demişsiniz de benim anakart gigabyte bende bunun resmi sitesinde easy tuner diye bir program buldum o/c için.Neyse açtım yavaş yavaş artırıyorum 2.6 ya tam geldi kasadan uzun bir dıt sesi geldi ve pc kendine restart attı windows açıldığında sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı dedi

    Peki siz nasıl 1ghz o/c yapıyorsunuz anlamadım...
    |
    |
    _____________________________
    http://www.engvoca.com
    Learn english vocabulary,Learn italian vocabulary,Learn spanish vocabulary,Learn french vocabulary,Learn german vocabulary
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    arkadasim gercekten ole bi soru soruyosun ki yani....
    yanlis anlama ama burdan sifirdan anlatilacak birsey degil....
    ust konu falan yapmislar biraz arastir bak ne nasil oluyo diye....
    ama eger rahatima duskunum diyosan cevrende evine gelebilecek ve bu islerden anliyan birini bul en kolay yol olsun sana....yok ben ogrenmek istiyorum diyosan o zaman arastirman gerekir tabii....
    gelen tepkilerin biraz asiri oldugu dogrudur zaten ben de belirtmistim...ama biraz da anlayisla karsilamak lazim...cunku eger arastirsaydin biraz bole bi soru sormazdin...
    o yuzden ne istedigine gore hareket en uygunu olur....ilk basta oc nasi yapilir baslikli sticky i okursun baslarsin bolece denersin ve tikandigin yerlerde su ayarlarda sole oldu die sorarsan daha ii yardimci olabiliriz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    567 Mesaj
    Tamam o/c nasıl yapılır yazısını iyice okudum ve ilk o/c mu yaptım

    ilk başta 3056 yapmıştım ama sonra 2786 ya düşürdüm...







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andac5 -- 25 Aralık 2004, 15:33:41 >
    |
    |
    _____________________________
    http://www.engvoca.com
    Learn english vocabulary,Learn italian vocabulary,Learn spanish vocabulary,Learn french vocabulary,Learn german vocabulary
  • Yüzbaşı
    772 Mesaj
    ya kullanma o easy tune 3 müdür nedir hiçbir işe yaramıyor o gir bios a voltaj kontroldan arttır yavaş yavaş yavaş ben aynı kart aynı işlemciyle 3.3 rahat gördüm direk 3.0 da yukseltme hadi başarılar
    |
    |
    _____________________________
    MUGEN SEIKI MTX-4 &XRAY NT1&FUTUBA3PKS DSM
  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dardo

    ya kullanma o easy tune 3 müdür nedir hiçbir işe yaramıyor o gir bios a voltaj kontroldan arttır yavaş yavaş yavaş ben aynı kart aynı işlemciyle 3.3 rahat gördüm direk 3.0 da yukseltme hadi başarılar

    Doğru demiş.... Yavaş yavaş arttıracan sorun olduğu yerde bir geriye dönüp paşa paşa kullanacan
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
SEO
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,775
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.