Şimdi Ara

ÖZENÇLER OTOGAZ'DA LPG TAKTIRANLAR (ÇORUM ve ÇEVRE İLLER) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
440
Cevap
23
Favori
49.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrblar mehmet bey

    pipo yöntemi lpg kullanımı için avantajları var gözüküyor ama aracımız benzindeyken bir dezavantajı olur mu sanırım benzin enjektörlerinin geri alnyormuş hassas subablı olan araclarda vsr özelliği açık olması ve kışın bellrli bir süre benzinde arabamız gideceğinden lpg kadar benzin kullanım durumu da önemli.bu konuda da kafamdaki soruları sileceğinizden eminim.saygılar sevgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makif60

    mrblar mehmet bey

    pipo yöntemi lpg kullanımı için avantajları var gözüküyor ama aracımız benzindeyken bir dezavantajı olur mu sanırım benzin enjektörlerinin geri alnyormuş hassas subablı olan araclarda vsr özelliği açık olması ve kışın bellrli bir süre benzinde arabamız gideceğinden lpg kadar benzin kullanım durumu da önemli.bu konuda da kafamdaki soruları sileceğinizden eminim.saygılar sevgiler


    Merhaba Makif60;

    BRC Gaz Pipoları üniversal değildir ; yani her araca takılamaz.Her aracın benzin enjektör yapısı ve emme manifolt yapısı aynı olmadığı için pipo yöntemi her araçta verimli olmaz.BRC Gaz Pipolarının uygun olduğu araçlar belirlidir ve bu araçlarda defalarca gaz pipolu montajlar yapılmıştır ,yukarda genel olarak belirttiğiniz durumlar uygun araçlarda yaşanmaz.

    *Bazı araçlarda ise gerek manifolt ve enjektör yapılarından dolayı gerekse bu yapılar uygun olmakla beraber benzin enjeksiyon püskürtme sürelerinde ki farklılıktan dolayı Gaz pipoları verimli çalışmaz ve yukarda bahsettiğiniz sorunlara neden olabilir.

    Gaz pipolu montajın mümkün olduğu araçları defalarca test ettim ve gaz pipolu montajlardan önce ve sonra ,araçları EOBD ile LFT ve SFT değerlerini kıyasladığımızda yanma oranlarında montaj öncesi ve sonrasında bir farklılık bulunmamakta.

    *BRC Gaz Pipolarının Sağladığı Avantajlar ;

    Emme manifoltunda her hangi bir delme işlemi olmadığı için çapak kaçma riski %100 ortadan kaldırılıyor ve istenilmeyen sonuçlar ortaya çıkmyor.
    LPG Gazı yanma odasına en yakın noktadan en doğru açı ile gönderildiğinden yakıtta ve performansta olumlu etkisi oluyor.

    Sonuç olarak Astra J lerde gaz piposu oldukça başarılıdır fakat Astra H'larda istenen sonucu vermez.Sizin aracınız Yeni Astra J olduğu için gaz pipolu montaj mümkündür ve başarılıdır.

    VSR programını aktif ettiğimizde araç belirlenen aralıkta belirlenen oranda lpg enjeksiyon sürelerinden kısılan miktar kadar benzin enjeksiyonu yapar bu işlem ise silindirlerde yanma odasında soğuma meydana getirir.Sizin aracınızda da VSR yi aktif edeceğiz.Selamlar...

     ÖZENÇLER OTOGAZ'DA LPG TAKTIRANLAR (ÇORUM ve ÇEVRE İLLER)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozenclerotogaz -- 8 Mart 2013; 8:45:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    O zaman size gelmek farz oldu mehmet bey. ilk sorum bu araçlar için özel genesisun olması ve bunun getirtilmesinden dolayı fiyatı artarmı? birde satın almak üzere olduğum araç 0,8 motor. 0,8 motorun ş.içi fabrika verisi 6,9 iken kullananlara sorduğumda 9,00 lt lpg tükettiklerini söylediler. 1,0 motor için fabrika verisi ş.içi 7,2 iken ş.içi 6.5 lt lpg tükettiğini ustaların ağzından(kullanıcı değil) duydum. amacım 8-8,5 lt lpg tüketimin altında tutabilmek. o yüzden biraz kararsız kaldım. kendi aracımla zaten 10,5 lt lpg tüketimi ile sabahları ankara keçiören trafiğinden çıkıp akşamları nispeten açık trafikte eve dönüyorum. günlük 40 km yolum var net. eşimin kullanacağı ikinci aracı sadece ş.içi kullanmayı düşündüğüm için mümkün olduğunca az yaksın istiyorum. O yüzden yanlış karar vermek istemiyorum. 0,8 veya 1,0 motor tercihi konusunda varsa fikrinizi ,tavsiyenizi veya tecrübenizi de yazarsanız memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhabalar drezin ;

    Fiyat konusunda herhangi bir ekstra maliyet söz konusu olmayacak.Yakıt tüketimi konusunda bu işin sistematiği benzinde 100 km de kaç lt benzin tüketiyorsa ,%15 daha fazla lpg tüketecektir. Ayrıca yapacağımız özel ayar ile net sonuç elde edeceğiz .Bu ayar aracın LFT ve SFT değerlerine , enj. ms lerine ve diğer yakıt parametrelerine göre olacağı için yakıt şikayetiniz kesinlikle olmayacaktır ,bu araç lpg'de ne tüketmesi gerekiyorsa onu tüketecektir. 0.8 mi 1.0 mı konusunda net bilgim ve tecrübem olmadığı için bu konuda yardımcı olamayacağım.

    Mehmet bey merhaba;

    O halde zaman kaybetmemek için o dediğiniz parçanın siparişini verelim. Hatta 23 Mart C.tesi gününe uygunsa randevulaşmış olalım. Dilerseniz özel mesajdan bildireceğiniz iban numarasına havale yapabilirim. birde işin tutarını özel mesajdan bildirirseniz memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhaba Drezin;

    Sparişinizi bu sabah geçtim , 800 mbar genisus 23 Mart'tan önce elimizde olacaktır. Havaleye gerek yok.Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    O zaman size gelmek farz oldu mehmet bey. ilk sorum bu araçlar için özel genesisun olması ve bunun getirtilmesinden dolayı fiyatı artarmı? birde satın almak üzere olduğum araç 0,8 motor. 0,8 motorun ş.içi fabrika verisi 6,9 iken kullananlara sorduğumda 9,00 lt lpg tükettiklerini söylediler. 1,0 motor için fabrika verisi ş.içi 7,2 iken ş.içi 6.5 lt lpg tükettiğini ustaların ağzından(kullanıcı değil) duydum. amacım 8-8,5 lt lpg tüketimin altında tutabilmek. o yüzden biraz kararsız kaldım. kendi aracımla zaten 10,5 lt lpg tüketimi ile sabahları ankara keçiören trafiğinden çıkıp akşamları nispeten açık trafikte eve dönüyorum. günlük 40 km yolum var net. eşimin kullanacağı ikinci aracı sadece ş.içi kullanmayı düşündüğüm için mümkün olduğunca az yaksın istiyorum. O yüzden yanlış karar vermek istemiyorum. 0,8 veya 1,0 motor tercihi konusunda varsa fikrinizi ,tavsiyenizi veya tecrübenizi de yazarsanız memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhabalar drezin ;

    Fiyat konusunda herhangi bir ekstra maliyet söz konusu olmayacak.Yakıt tüketimi konusunda bu işin sistematiği benzinde 100 km de kaç lt benzin tüketiyorsa ,%15 daha fazla lpg tüketecektir. Ayrıca yapacağımız özel ayar ile net sonuç elde edeceğiz .Bu ayar aracın LFT ve SFT değerlerine , enj. ms lerine ve diğer yakıt parametrelerine göre olacağı için yakıt şikayetiniz kesinlikle olmayacaktır ,bu araç lpg'de ne tüketmesi gerekiyorsa onu tüketecektir. 0.8 mi 1.0 mı konusunda net bilgim ve tecrübem olmadığı için bu konuda yardımcı olamayacağım.

    Mehmet bey merhaba;

    O halde zaman kaybetmemek için o dediğiniz parçanın siparişini verelim. Hatta 23 Mart C.tesi gününe uygunsa randevulaşmış olalım. Dilerseniz özel mesajdan bildireceğiniz iban numarasına havale yapabilirim. birde işin tutarını özel mesajdan bildirirseniz memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhaba Drezin;

    Sparişinizi bu sabah geçtim , 800 mbar genisus 23 Mart'tan önce elimizde olacaktır. Havaleye gerek yok.Selamlar

    Mehmet bey ilginiz için teşekkür ederim. 23 mart C.tesi saat 10.00 -11.00 arası Çoruma gelmiş olurum sanırım. Görüşmek üzere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: drezin

    O zaman size gelmek farz oldu mehmet bey. ilk sorum bu araçlar için özel genesisun olması ve bunun getirtilmesinden dolayı fiyatı artarmı? birde satın almak üzere olduğum araç 0,8 motor. 0,8 motorun ş.içi fabrika verisi 6,9 iken kullananlara sorduğumda 9,00 lt lpg tükettiklerini söylediler. 1,0 motor için fabrika verisi ş.içi 7,2 iken ş.içi 6.5 lt lpg tükettiğini ustaların ağzından(kullanıcı değil) duydum. amacım 8-8,5 lt lpg tüketimin altında tutabilmek. o yüzden biraz kararsız kaldım. kendi aracımla zaten 10,5 lt lpg tüketimi ile sabahları ankara keçiören trafiğinden çıkıp akşamları nispeten açık trafikte eve dönüyorum. günlük 40 km yolum var net. eşimin kullanacağı ikinci aracı sadece ş.içi kullanmayı düşündüğüm için mümkün olduğunca az yaksın istiyorum. O yüzden yanlış karar vermek istemiyorum. 0,8 veya 1,0 motor tercihi konusunda varsa fikrinizi ,tavsiyenizi veya tecrübenizi de yazarsanız memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhabalar drezin ;

    Fiyat konusunda herhangi bir ekstra maliyet söz konusu olmayacak.Yakıt tüketimi konusunda bu işin sistematiği benzinde 100 km de kaç lt benzin tüketiyorsa ,%15 daha fazla lpg tüketecektir. Ayrıca yapacağımız özel ayar ile net sonuç elde edeceğiz .Bu ayar aracın LFT ve SFT değerlerine , enj. ms lerine ve diğer yakıt parametrelerine göre olacağı için yakıt şikayetiniz kesinlikle olmayacaktır ,bu araç lpg'de ne tüketmesi gerekiyorsa onu tüketecektir. 0.8 mi 1.0 mı konusunda net bilgim ve tecrübem olmadığı için bu konuda yardımcı olamayacağım.

    Mehmet bey merhaba;

    O halde zaman kaybetmemek için o dediğiniz parçanın siparişini verelim. Hatta 23 Mart C.tesi gününe uygunsa randevulaşmış olalım. Dilerseniz özel mesajdan bildireceğiniz iban numarasına havale yapabilirim. birde işin tutarını özel mesajdan bildirirseniz memnun olurum. iyi çalışmalar

    Merhaba Drezin;

    Sparişinizi bu sabah geçtim , 800 mbar genisus 23 Mart'tan önce elimizde olacaktır. Havaleye gerek yok.Selamlar

    Mehmet bey ilginiz için teşekkür ederim. 23 mart C.tesi saat 10.00 -11.00 arası Çoruma gelmiş olurum sanırım. Görüşmek üzere

    Randevu kaydınız yapılmıştır ,görüşmek üzere




  • teşekkr ederm mehmet bey yalnız aracımın model 2012 astra classic yani h kasa motor kodu a16xer astra j deki motorla aynı olduğu söyleniyor ama farklılıkları var mı bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makif60

    teşekkr ederm mehmet bey yalnız aracımın model 2012 astra classic yani h kasa motor kodu a16xer astra j deki motorla aynı olduğu söyleniyor ama farklılıkları var mı bilmiyorum

    Merhaba ;

    Sizin aracınızda kronik subab sorunu yoktur.Astra J lerin motor yapısı farklıdır.Sizin aracınıza gaz pipolu montaj mümkün değil.Klasik gaz nipeli takılacaktır fakat bu işlemde de nipelin takılacağı yer çok önemlidir. Klasik sıralı gaz montajlarında gaz girişleri benzin enjektörüne en yakın yerden yapılmalıdır fakat sizin aracınızda bu şekilde montaj yapılırsa büyük sıkıntılar çıkabiliyor.Twinport manifolta nipelin takılacağı yer belirlidir ve bu yerden gaz gönderilmelidir.

     ÖZENÇLER OTOGAZ'DA LPG TAKTIRANLAR (ÇORUM ve ÇEVRE İLLER)




  • mehmet bey mrb
    h kasa opel astralarda 2004-2006 modeller twinport 105hp 2007 den sonrakiler ise normal ecotec 115hp diye biliyorum. twinport manifold yapısı devam etmiyor diye biliyorum.daha önce montaj yaptığınız bu modelle benim aracım aynı sizin faceden aldımhttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.146737885488678.33078.115448231950977&type=1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makif60

    mehmet bey mrb
    h kasa opel astralarda 2004-2006 modeller twinport 105hp 2007 den sonrakiler ise normal ecotec 115hp diye biliyorum. twinport manifold yapısı devam etmiyor diye biliyorum.daha önce montaj yaptığınız bu modelle benim aracım aynı sizin faceden aldımhttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.146737885488678.33078.115448231950977&type=1

    Merhaba makif ;

    2004 - 2006 modeller de 2007 den sonraki modeller de ecotec motor. Twinport 105 hp ler de sizin 115 Hp likler de lpg montajında emme manıfolt yapısı gereği gaz girişleri twinport manifoltlarda olduğu gibi farklı şekilde yapılmalıdır.Sizin arabanızda port yok fakat yine Twinportlardaki gibi emme manifoltu iç kısımda Twinport manifolt gibi ikiye ayrılır.Tek kanaldan yapılan gaz nipeli işlemlerinde araç belirli devirlerde tekleme ve arıza lambası yakar. Yukardaki mesajda bunu anlatmak istemiştim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz



    Mehmet Bey LPG için 10 bin bakımını(bakım denende filtre değişimi sadece)yaptırdım ve önümüzdeki hafta Yozgatta olacağım inşallah.Gelmişken aracında sizin servisin elinden geçmesini istiyorum.Mümkünmüdür ve mümkünse randevuya gerek var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord66

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz



    Mehmet Bey LPG için 10 bin bakımını(bakım denende filtre değişimi sadece)yaptırdım ve önümüzdeki hafta Yozgatta olacağım inşallah.Gelmişken aracında sizin servisin elinden geçmesini istiyorum.Mümkünmüdür ve mümkünse randevuya gerek var mıdır?

    Merhaba Hocam ;

    Geldiğinizde bizzat ben ilgilenmek isterim , özellikle ayarlarınızı gözden geçirmemin faydası olacaktır ,burdan yine haberleşiriz.Görüşmek üzere, selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz


    Merhaba Hocam ;

    Geldiğinizde bizzat ben ilgilenmek isterim , özellikle ayarlarınızı gözden geçirmemin faydası olacaktır ,burdan yine haberleşiriz.Görüşmek üzere, selamlar...

    Teşekkür ederim ilginiz için.Görüşmek üzere...
  • Merhabalar ;

    Subab yağlama sistemleri hakkında forumlarda verilen bilgi karmaşasına karşı yazdığım yazıyı sizlerle paylaşıyorum

    Subab yağlama sistemlerini önermiyorum , faydası olduğunu da düşünmüyorum aksine bu cihazların ticari kazanç sağlamak amacıyla satışının da bazı kimseler tarafından yapıldığını düşünüyorum.Piyasada lpg montajı yaptırana bu cihazların hediye bile edildiğini duyuyoruz burdan da anlayabiliriz ki piyasada bir çok farklı yağlama sistemi mevcut ve bunların büyük bir kısmının fiyatı oldukça düşük olmalı ki hediye dahi ediliyor.
    Öncelikle piyasadaki bir çok yağlama sistemi emme manifoltundan vakum beslemeli olarak tek kanaldan gönderiliyor ; diyelim ki bu mucizevi yağ subablarda koruma yapıyor !
    Vakum yoluyla tek kanaldan verilen bu yağ her silindire nasıl eşit ölçüde gönderiliyor? Bogaz kelebeğinin gerisinde ortak noktadan verilen bu yağ her silindire eşit gidemez!Hadi eşit gittiğini düşünelim peki silindire gönderilen bu yağ her devirde eşit yağ püskürtüyor ama silindirlerdeki yanma oranları ve ısısı her devirde aynı değil ki !!! 2.000 RPM de gönderdiğiniz yağı 5.000 RPM de de aynı oranda gönderiyorsunuz sizce her devirde aynı miktarın gönderilmesi ne kadar mantıklı?
    Şimdi bunun da farklı devirlerde farklı oranda ve farklı silindirlerden gönderildiğini düşünelim (pahalı bir markanın yağlama sisteminin yaptığı gibi )
    Aşağıdaki teknik resimi incelerseniz sübap yağlama sistemi emme manifoldu üzerinden emme sübaplarına bir miktar yağ gönderiyor ve bu içeriği %100 bilinmeyen yağın sübaplara yapışıp ,subab üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturacağı ya da soğumaya neden olacağı varsayılıyor. Yağın miktarı ve fiyatı da ayrı bir olay , binlerce kilometre sonunda biten yağın miktarı bir kaç litre ve bu bir kaç litre yağın fiyatı da hiç de ucuz değil . 4 silindire bölerseniz ve ortalama olarak 2500 devirde giden bir aracın her bir pistonunda saniyede 50 ye yakın patlama olduğunu hesaplanırsa nasıl bir soğuma olacak o da merak konusu !

    Hadi buna da tamam dedik , bu mucizevi yağ bir koruma hatta soğuma meydana getirdi Peki, ŞİMDİ DİKKAT!!! Emme subabları bu yağ sayesinde korundu peki EKSOZ SUBABLARI NE OLDU???

    Yağ emme manifoldundan sübaba verildi, hadi sübap o kısacık zaman aralığında bir miktar soğudu varsayalım. Ardından buji çaktı, patlama-yanma gerçekleşti ve içeriye giren bir miktarcık yağ yandı gitti... Pekiii, egzoz sübapları NE OLACAK?

    Emme sübaplarını korumayı başarsanız bile EKSOZ sübapları yine öngörülen zamanda eriyip gidecek. Sadece egzoz sübapları da değil, sübap yatakları ve ilerleyen zamanda silindir kapağı da mutlaka zarar görecek. Peki emme sübapları daha az zarar gördü diye motor kapağı bir kez açılınca sadece egzoz sübapları mı değiştirilir? Tabii ki hayır! 16 valfin hepsi de takım olarak değişir!

    Peki sübap yağlama sisteminin faydası nerede kaldı? Neye yaradı?


    Yağlama sistemlerini kesinlikle önermiyorum başta da dediğim gibi bir işe yaradığını da düşünmüyorum , Siz bir aracı yanlış sistem ve yanlış ayar ile yürütürseniz fakir karışımdan dolayı ister yağlama sistemi ister ballama sistemi ister ne sistemi olursa olsun o subablar aşınır.Burda subabı korumak için aracı doğru AFR ile yürütmeniz gerekiyor ,bunun içinde doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon gerekir




    Mehmet ÖZENÇ
    BRC Bölge Bayi ve Bölge Teknik Sorumlusu
    BRC Çorum Yetkili Servisi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    ...Yağın miktarı ve fiyatı da ayrı bir olay , binlerce kilometre sonunda biten yağın miktarı bir kaç litre ve bu bir kaç litre yağın fiyatı da hiç de ucuz değil ...

    Sübap çakılmasına karşı etkili olduğu söylenen Tunap 164 katkısını yılda bir filtre değişimi zamanında ekletip kullanmaya devam ediyorum. Bu katkı konusunda ne düşünüyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    ...Yağın miktarı ve fiyatı da ayrı bir olay , binlerce kilometre sonunda biten yağın miktarı bir kaç litre ve bu bir kaç litre yağın fiyatı da hiç de ucuz değil ...

    Sübap çakılmasına karşı etkili olduğu söylenen Tunap 164 katkısını yılda bir filtre değişimi zamanında ekletip kullanmaya devam ediyorum. Bu katkı konusunda ne düşünüyorsunuz.

    Siz bir aracı yanlış sistem ve yanlış ayar ile yürütürseniz fakir karışımdan dolayı ister yağlama sistemi ister ballama sistemi ister ne sistemi olursa olsun o subablar aşınır.Burda subabı korumak için aracı doğru AFR ile yürütmeniz gerekiyor ,bunun içinde doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon gerekir .Selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    Siz bir aracı yanlış sistem ve yanlış ayar ile yürütürseniz fakir karışımdan dolayı ister yağlama sistemi ister ballama sistemi ister ne sistemi olursa olsun o subablar aşınır.Burda subabı korumak için aracı doğru AFR ile yürütmeniz gerekiyor ,bunun içinde doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon gerekir .Selamlar...

    Teşekkürler. Hayırlı işler.
  • Ben aracımı aldığımdan beri LPG için PC ye bağlatmadım çok şükür çalışmasından memnunum gaz filitresini değiştirdim biraz yağlanma vardı çıkan filitre de.LPG li kullanımda dikkat etmem gereken neler vardır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Ben aracımı aldığımdan beri LPG için PC ye bağlatmadım çok şükür çalışmasından memnunum gaz filitresini değiştirdim biraz yağlanma vardı çıkan filitre de.LPG li kullanımda dikkat etmem gereken neler vardır?

    Merhaba ;

    Periyodik olarak aracınızın lpg sistemini kontrol ettirmeniz gerekiyor. Sadece flitre değişiminin bir önemi yok.Tüm gaz ve su bağlantıları ,tank bağlantıları kontrol edilmeli ,sızdırmazlık testleri yapılmalı ayrıca lpg kalibrasyonu kontrol edilmelidir.Selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Periyodik olarak aracınızın lpg sistemini kontrol ettirmeniz gerekiyor. Sadece flitre değişiminin bir önemi yok.Tüm gaz ve su bağlantıları ,tank bağlantıları kontrol edilmeli ,sızdırmazlık testleri yapılmalı ayrıca lpg kalibrasyonu kontrol edilmelidir.Selamlar...

    Herhangi bir sorun olmasa da yine de pc ye bağlayıp kontrol edilmesi gerek mi?Çünkü en son yapılan muayenede sızdırmazlık testi yapılmış ve ruhsatta duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Periyodik olarak aracınızın lpg sistemini kontrol ettirmeniz gerekiyor. Sadece flitre değişiminin bir önemi yok.Tüm gaz ve su bağlantıları ,tank bağlantıları kontrol edilmeli ,sızdırmazlık testleri yapılmalı ayrıca lpg kalibrasyonu kontrol edilmelidir.Selamlar...

    Herhangi bir sorun olmasa da yine de pc ye bağlayıp kontrol edilmesi gerek mi?Çünkü en son yapılan muayenede sızdırmazlık testi yapılmış ve ruhsatta duruyor.

    Evet aracınızı hangi ayar ile yürüttüğünüz motor ömrünüz açısından önemli.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.