Şimdi Ara

Özel Servis Abonelik Dolandırıcılığı Şikayet Nasıl Yapılmalı (Çözümlü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlıktan anlaşılacağı üzere malum konu; cepten internette dolaşırken saçma sapan bir servise üye yapılıp cebinizdeki paranın gasp edilmesi ve buna hiç kimsenin müdahale etmemesidir. Biliyorum arkadaşlar bunun gibi sayısız konu gördünüz ben yakınmaktan çok çözüm buldum ve destek bekliyorum.

    Özet geçerek durumu açıklayım; Operatör vodafone, Dün paketimin sonuydu 3gb net haybeye gidecek limitsizamcadan film indirmeye çalıştım. (film boyutu 1,3 GB indirme sonrası kalan kota 100mb bu konu ayrıca bir muamma o konuya hiç girmeyecem). reklam sayfalarını takır takır açtı herhangi bir onayım olmadan LiveTV diye bir servise üye oldum. 14 TL gitti hesabımdan. Malum konular vodafone'yi aradım (diğerleri aynı cevapları veriyormuş araştırdım) bizle alakası yok girmseydiniz diyo. internette dolaşırken dikkatli olmanız gerekiyor diyo dalga geçer gibi. özel servis ödemelerim hattımda kapalı diyorum tamam ama bu internetten ödeme diyo. kapat diyorum kapatılmıyor diyo.

    Dolandırıcılık açık ve operatörler tarafından ortak yapılıyor. Mantığa bakar mısınız tıklamasaymışız. benim hesabımı sen başkasına sorgusuz sualsiz açıyorsun demek. Bu mantıkla bu dolandırıcılar iş bankasına varsalar sizin müşteri bizi tıkladı hesabından şu kadar üyelik parası alacaz dese iş bankası muhtemelen s....tir la bebe diyip kovalar. Yok vodafone'u hattı taşıyacam diye tehdit ediyorum ama aynı zamanda biliyorum hepsi aynı b.... soyu. Muz cumhuriyetinde müdahale edende yok nasılsa. Ya cep teli kullanmıcaz ya da hattı Zimbabve'ye taşıayacaz telide çağrı cihazı gibi kullanırız artık.


    Başıma gelmez demeyin sizde bimer cimer neresi işinize gelirse şikayet edin. Amaaa durun şikayeti operatör veya sizin dolandıran paravan şirket için yapmayın. BTK'yı şikayet edin. Yıllardan beri bu mevzuda bişey yapmayan sebebi bilinmez göz yuman görevini yapmayan BTK'yı şikayet edin.







  • Hocam geçen ay geldi banada bu üyelik denen olay.Geçen ay faturama herhangi bir ücret yansımadı,ama bu ay 14 TL ekstra ücret gelmiş benimde faturama üstelik BTK'ya ve Bimere şikayet ettiğim halde.Siz çözüm bulabildinizmi?
  • Sturmbannführer kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bu işin çözümü yok. Adamlar sistemi kurmuş. 3 operatörde bu işten iyi nemalanıyor galiba. kimsenin olayı görmek müşteriyi korumak gibi çabası yok. muz cumhuriyeti ya herkes kafasına göre hareket ediyor. 4-5 sene önce yine yaşamıştım yukarıda yazdığımla 2. kez oldu.. yıllar geçmiş hala değişen ve müdahale eden bir devlet kurumu yok. 70milyon üzeri hat var. dolandırılık yapılan rakamlar inanılmaz rakamlara çıkıyordur. Bence şikayetinizi paranızı kurtarmak için değil işini düzgün yapmayan kamu kurumları için yapmalısınız.
  • Benim de vodafone'de başıma gelmişti. En çok can sıkan ise insanı bu şekilde dolandırıp keriz yerine koymaları. Bende telefon masada dururken üyelik gerçekleşti, üstelik mesaja evet yazıp cevaplamışım güya, şaka gibi
    Dediğiniz gibi Btk kurumu onca şikayete rağmen bunlara kesin çözüm bulmaması olacak şey değil. Bahsettiğiniz örnekteki gibi bankadaki paramızı nasıl kimse alamıyorsa, bunlar bakiyemizi alma kolaylığını nerden buluyor ve biz bunu kapatamıyoruz, engel olamıyoruz. En basitinden, bu servis veya imkan sadece isteyen abonenin hattına talep üzerine tanımlansa böyle bir üçkağıtçılık da olmayacak. Ama ne desek boş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.