Şimdi Ara

OYUN OYNANDIĞI İÇİN GARANTİDEN ÇIKAN SAMSUNG S8 (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
442
Cevap
12
Favori
53.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
554 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok hocam clash of clans. Ama sorun sadece o değil, klavye, youtube ekranları da görünür halde.



    Yani baştan aşağı boyandı ekran, ne yazık ki.

    ~mustafa~ : kesinlikle haklısınız, oyun gibi yoğun işlem gerektiren uygulamalar yüzünden cihazlar ısınıyor fan koyacak halleri yok, kasada cücük kadar, sonuç bu. Yani estetik kaygı güderken bu sefer mühendislik sıkıntısı çıkıyor.

    djoguzhan55 : doğru bir karar vermişsiniz. Ancak benim önceki telefonum iphone 6 plus idi, onda da batarya sorunları baş gösterdi garanti bittiği için büyük para talep ettiler, cihaz yavaşladı güncellemelerle falan filan. Ama yine de apple tüketicisini üzmez, mesela huawei'de öyle imiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amon_Amarth -- 24 Aralık 2018; 16:58:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amon_Amarth A kullanıcısına yanıt
    kısa süre kala zora sokmucam kendimi, şuan cihazı garantiye verip o sürede telsiz kalmak istemiyorum yoksa çoktan vermiştim yedek cihazımda yok bakalım daha 1 sene 1 ay var belki başka sıkıntılarda çıkar sadece ekranı değişip verceklerine değişim cihazı verirler kutuyu açmadan takasla xe geçerim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bilgi olsun diye yaziyorum:

    Dubai'de yasiyorum ve daha once hem S8 hem S8+ telefonlarimda AMOLED yanigi oldugunu belirtmistim. Note-9 ile degisim kampanyasi icin Samsung satis noktasina gitigimde ekran yanigindan dolayi urunleri A yerine C olarak siniflandirip dusuk bir bedel onerdiklerinden vazgecmistim.

    Dun sansimi baska bir Samsung satis noktasinda denedigimde sonuc degismedi ama ilginc birsey ogrendim.

    "Eger garantiniz devam ediyor olsaymis telefonlarinizin ekranini ucretsiz degisim icin servise yollardik" dediler...

    Demekki TR'de yasanan sorunlar tamamen Samsung-TR'nin tutumu ile alakali.

    Rezillik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravoecho -- 27 Aralık 2018; 14:34:48 >
  • bravoecho kullanıcısına yanıt
    Bizim ülkenin tüketicisini devlet korumuyor hocam, başka ülkelerde kan alırlar böyle durumlarda. Bir çok ülkede ya direk değişim yapıyorlar ya da ekranı ücretsiz değistiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bravoecho kullanıcısına yanıt
    DEgisim kampanyasindaki cihazlar Samsung a gitmiyor ki yoksa garantili olan cihazlar kullanici hatasi olmayan ekran yanigi gibi sorunlarda zaten onarim vesilesiyle degisim bedeli kirpilmadan yapilmasi gerekirdi.


    Turkiye dahil bircok ulkede degisim yapilan cihazlar aslinda 3. parti baska firmalarca anlasmalidir elbette onlar toplayip parcalara ayirip yedek parca niyetine satis veya uzatilmis garanti denilen veya kirilmaya dusmeye kullanici hatasi olan hatalara karsi ozel bir garanti var iste orada kullanilmaktadir ...


    Note9 umu alirken Note8 imi bu sekilde degisim ile satin almistim fixpack ( sadece biridir baska firmalar da Samsung ile anlasmislardir ) firmasi topluyor . Sonra kisabir arastirma yapmistim megerse bu firma kullanici hatalari ile ozel bir tur garanti uzatma hizmeti de ayrica vermektedir iste kaniti :

    https://www.fixpack.com.tr/fixpack-nedir



    Yani bir rezillik yokta eldeki cihazinizi acil hemen satmak icin idealdir . Sonucta elimdeki eski Note8 o zamanlarda bile cok temizdi ekrani da yeni degismisti garantili olarak kilif ile kullaniyordum ama simdi beklemek istemedim Note9 ile kampanyasi vardi faydalandim ...


    Yine de Samsung u elestirmek gerekirse : Cihaz zaten garantili ve kullanici hatalki degilse serviste degisim olacagini varsayarak bir yolunu bulup Samsung ile fixpack gibi firmalar anlastigi firmalar yani seri bir sekilde kendi aralarinda cozebilmesi gerekirdi . Top Samsung ta yani ...


    Baska ulkelerde de benzer durum boyledir aslinda bircok markada da boyledir ...


    Konuya donersek : Buna benzer bircok sorun ( sadece ekran yanigi degil baska donanimsal kullaniic hatasi olmayan arizalarda ) baska yetkili servise de giderek cozmusumdur . Gerci kademe kademe yaklasimimi tekrar ifade edeyim : Yasak olsa da israrla yetkili tekniker ile gorusme yuz yuze olayi kendiniz gostererek mumkunse benzer durumdaki cihazlarin sanal alemden veya orada mumkunse baska ayni cihazlar ile kiyaslayarak sorunu ifade etmek bircok kez idrak edip daha hizli islemleri garantili halletmislerdir .


    Baktin yine olmadi elbette baska yetkili servislere gidilir ...


    Ayrica bazi Samsung yekili servislerin profesyonelligi de esit ve ayni seviyede degildir ... Arastirmak gerekir yorumlardan ...


    Tum bunlar bizzat kendi tecrubelerimdir yillara dayaniyor ... Yine ifade edeyim eskiden daha iyi servis hizmeti veriyordu simdi bozdular sanki paralel ithalat garantisi seviyesinde hizmet algisi var . Anakart firma kaynakli ariza var diyorlar ki cok pahali ! Diyorum ki yetkili servis odemiyor Samsung Guney Kore ye yansiyor bu parca bedeli vs diyorum susuyorlar cunku anlasmalari gerei bu tur parca temin vs maliyeti biraz da anlasilmis yerel sirketlere de ozel imtiyazlar ile pratikte kullaniciya pek hayri olmamaktadir . Franchising sistemi Turkiye de pek uyumsuz olmasi ve istense de tutturulamamasi ...




  • Hakem heyeti kararı ve ekran yanığı oluşan s8 ı samsung a göndermiştik iki hafta üstüne bu mesaj geldi. Paranın gelmesi yakındır.





    OYUN OYNANDIĞI İÇİN GARANTİDEN ÇIKAN SAMSUNG S8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaja bak; Ücret iadesi talebi onaylanmış.Hakem heyeti kararı var mecburlar zaten. Sanki lutfeder gibi mesaj atmışlar.
  • Yaklaşık 4 ay sürdü süreç ama para iadesi aldık.





    OYUN OYNANDIĞI İÇİN GARANTİDEN ÇIKAN SAMSUNG S8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tebrik ederim, hakkınız yedirmemek için mücadele etmişsiniz darısı bize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt
    Şikayette ayıplı mal yazdım. Bu arada ilk mesaja bakarsanız, işle süreciyle ilgili bilgilendirme mevcut. Gitmeden orayı okumanızı tavsiye ederim.



    Fatura tutarı ne kadar ise o kadar ödüyorlar. Kurumla yaptığınız anlaşma neticesinde değişen fiyatlar karşılanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amon_Amarth A kullanıcısına yanıt
    Başımdan geçenleri video olarakta anlatıp YouTube a yükledim izlemek isteyen olursa link bırakıyorum.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bugün s8+ cihazımı servise verdim sorun açıklaması: “Ekran yanığı iade isteniyor” yazmışlar. Ben serviste cihazı teslim alan kişiye gri ekranda karanlık bir ortamda parlaklığı açtığımızda belli oluyor yaz dememe rağmen kendisi bana teknisyenlerimiz zaten tüm koşullarda testlerini yapıyorlar eğer bir sorunu var ise sizi bilgilendiririz dedi. 15dk önce cep telefonuma gelen mesajda 421******* kaydınızın işlemleri bittiği cihazı mesai saatleri içerisinde teslim alabileceğim yazıyor. İnternetten servis numarası ile sorguladığımda “SERVİS TALEBİ İPTAL EDİLDİ” yazıyor. Herhangi bir sorun bulunmadığı anlamına mı geliyor? Eğer bu anlama geliyorsa direkt tüketici hakem heyetine şikayet mi edeyim yoksa video,fotoğraf çekerek sorunları servise tekrardan mı vereyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OSMANLI TEAM kullanıcısına yanıt
    Hocam videonuzu izledim, hakkınızı aradığınız için de tebrik ederim.

    Sizin anlattığınız gibi hakem heyetine gereken başvuruyu yaptık, ücret iadesi talep ettik bekliyoruz.

    OSMANLI TEAM : Hocam sizin sorunuza gelince. Size bir teknik servis imzalı kağıt verecekler. Orada 3. parti uygulama ekran yanığı veya ghosting diye bir yazacak. O belgeyi ve benim ilk mesajda yazdığım belgeleri alıyorsunuz ve telefon değeri 4500 tl altındaysa ilçe tüketici hakem heyetine gidip şikayetinizi yapıyorsunuz. Ben para iadesi istedim, siz ekran değişimi ya da yeni cihaz talep edebilirsiniz, o karar size kalmış. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amon_Amarth -- 18 Ocak 2019; 22:35:7 >
  • Amon_Amarth A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam bilgilendirmeniz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A7 2017 model aynı sorunla müzdaribim.Balıkesir edremitte'kine başvuracağım ilçe sorun olmaz herhalde.Cihaz şu an serviste geldiği gibi başvuracağız.İnşallah iade alacağım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mierzejewski

    Benim S9+ da ekranda ton farkı oluştu. 1-2 gün içinde servise götüreceğim ama benim için de aynı durum olacak muhtemelen. Heyete başvuranlar rapor olarak ne paylaşıyor yazarsa seviniriz.


    Note 9 kullanıcısı olarak korktum şu an valla. Geçtiğimiz yaz antalya yıldırım elektronik samsung servisinde hanımın note 8 in ekranı sorgusuz sualsiz değişmişti. Sanırım samsung strateji değiştirdi. Son zamanlarda bütün telefon servisleri bir tuhaf iphone servislerinin de devamlı yetkisiz müdehale adi altında civarı garanti dışı bıraktığı konuşuluyor her yerde.

    Dolar kurundan sonra çamura atma olayı galiba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Samsung tüm yetkili servislerine, burn in, ghosting efektleri oluşan cihazları, " 3. Parti yazılım, kullanıcı hatası " raporu tutmaya ve ekran değişim ücreti istemeye mecbur bırakmış. Servisten öyle söylediler. Yani bu iş sadece türkiye'de böyle.

    Yurt dışında sorgusuz sualsiz değiştiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba s8+cihazım için bende başvurmuştum thh ye bu arada 2.el satın almıştım cihazı. Bugün karar elime ulaştı faturada yazan isim ile başvuran isim farklı olduğu için reddetmişler nasıl bir yol izlemeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.