Şimdi Ara

OYUN OYNANDIĞI İÇİN GARANTİDEN ÇIKAN SAMSUNG S8 (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
442
Cevap
12
Favori
53.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
554 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sol-acik-

    Benzer durum da ben kaldım Macbook pro ekranında retına soyulması oldu uluslararası degisim programı başlattalar anakart da oksit var dediler degismediler oksitlenme her metal de oksijen ile temasta olur dedim bugün bozulmasa yarın bozulur bize gelen bilgide oksitlenme varsa degisim yapmayın dediler diye bir bahane uydurdular. Yani Türkiye de büyük marka almamak hatta garantisiz dandik ürünleri tercih etmek şart .
    Apple Türkiye politikası çok iyi ama değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cem095

    Apple Türkiye politikası çok iyi ama değil mi?

    Alıntıları Göster
    Garanti kapsami evet oldukça iyi. Bozuğu ver sıfırı al. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • achfighter kullanıcısına yanıt
    tam tersine bilgisizliğimden değil applein garanti servisine güvenim tam oldugundan, konudaki gibi yüz üstü bırakılmadım 5sden 6sden beri en sondada 8 plusa geçtim ve mutluyum konu sahibi gibi heyet heyet dolaşmıyorum veya nereye şikayet edeyimde garantiye dahil olayım derdine düşmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -RAMMSTEIN-

    Garanti kapsami evet oldukça iyi. Bozuğu ver sıfırı al. :)

    Alıntıları Göster
    Servis den aldığın cihaz sıfır cihaz değil, SWAP cihaz :)) Yani başka birinin servise verdiği 2.el arızalı telefonun parçalarını sıfırı ile değiştirip sana veriyor. Sizlerde buna sıfır cihaz diyorsunuz. Böyle birşeyi ben şahsen kabul etmem. Arızalı parçayı değiştirin verin kendi cihazımı daha iyi Neden ben başkasının daha önce kullandığı, arızalandığı sonra da tamir edildiği telefonu kullanayım ki ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem095 -- 20 Aralık 2018; 0:24:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S5 s6 s7 kullandım hepsinde klavye izi ekranda kırmızılaşma amoled yanığı oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TIRAZLI kullanıcısına yanıt
    Sattığınız kişi nasıl yaptırmış ki serviste? Niye en önemli yeri atladınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun.
    Keşke cimere durumu yazmasaydınız, durumun cimer ile bir alakası yok, o kurumu boş yere oyalamış oluyorsunuz

    İkinci olarak yaşayacağınız durumu anlatıyorum.
    İkamet adresinizdeki ilçe THH'ye başvurun. Ancak çok kalabalık ise uzun bir süre beklemeniz söz konusu olabilir. İlçe THH'den olumlu karar çıkacaktır ama Samsung Türkiye, bu karara uymayacaktır. Sizin bu kararı icra takibine sokarak yaptırmanız gerekecektir. İcra takibine başladığınız anda yapmak zorunda kalacaklar ancak tüketici mahkemesine itiraz edecekler.
    İtiraz sonucunda dahi haklı çıkarsınız. Ama size, "mahkeme sonuçlanana kadar telefonu tamir edemeyiz" diyecekler. İnanmayın bal gibi tamir etmek zorundalar. Bunu yapabilmeleri için, mahkemeden icranın durdurulmasını talep etmeleri gerek, ancak mahkeme böyle bir karar vermez, çünkü telefon elzem bir ihtiyaç.

    Sonuç olarak 1-1,5 sene sürebilecek bir süreç içerisinde telefonunuzu yaptırırsınız. Sonrasında ise bir de tüketici mahkemesi ile uğraşırsınız.

    Keşke THH'ye gitmeseydiniz derim.

    Bu gibi durumlarda yapılacak en iyi şey; THH'ye gitmeden kabul edip telefonunuzu yaptırın. Daha sonra gidip THH'ye başvurun.
    Çünkü, THH'den çıkacak karar, telefonunuz tamir olmadıysa tamir olmasına yönelik olacaktır. Başka yerde yaptırırsanız garanti dışı kalacağı için karar lehinize çıksa da sorun yaşarsınız.
    Önce tamir ettirin sonra başvurun, ve paranızı yasal %9 faiziyle birlikte geri alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cem095

    Servis den aldığın cihaz sıfır cihaz değil, SWAP cihaz :)) Yani başka birinin servise verdiği 2.el arızalı telefonun parçalarını sıfırı ile değiştirip sana veriyor. Sizlerde buna sıfır cihaz diyorsunuz. Böyle birşeyi ben şahsen kabul etmem. Arızalı parçayı değiştirin verin kendi cihazımı daha iyi Neden ben başkasının daha önce kullandığı, arızalandığı sonra da tamir edildiği telefonu kullanayım ki ?

    Alıntıları Göster
    Sen swap cihaz diye kendini avutadur. :) servisten aldiğin cihazin üretim tarihini sorgula :) hangi hafta üretilmiş kendin bak ondan sonra swap diye dolaş bence. Servisten her gelen cihaz swap değil özellikle de cihazın güncel model ise swap cihaz gelmiyor. Apple ile kendin görüş bu konuda yasal olarak yenilenmemiş (swap olmayan) cihazı nasıl verdikleri sana anlatsinlar detaylıca...

    Delinin biri kuyuya bir taş atıyor misali. Ayrıca swap cihaz dahi olsa sorunsuz ürün aliyormusun aliyorsun. Adamın cihazını oyun oynadiniz diye kabul etmemişler daha neyin derdindesin anlamasim ki :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • -RAMMSTEIN- kullanıcısına yanıt
    anlatsanızda hala anlamazlar, örnek veriyorum gidip 5k verirler androide 2-3 ay geçmeden 4-3e satarlarsa öpüp başının üstüne koyarlar ama ben 8plusu 4050ye aldım 11 ay önce şimdi aldığım fiyattan fazlaya satıyorum bu durum androidde yaşanmıyor hep zarar ettiriyor.
  • teknoljinin aksamdan sabaha degisecegi yok . para verdik firmayi neden uzerime yapmadilar moduna girmeyin, adamlarin elinde istediginiz ozellikte teknolji yok. yansin istemezseniz IPS ekranli telefonlar, pastel , gercek disi renkler isterseniz, zamanla yansa da olur derseniz xOLED ekranlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoguzhan55

    anlatsanızda hala anlamazlar, örnek veriyorum gidip 5k verirler androide 2-3 ay geçmeden 4-3e satarlarsa öpüp başının üstüne koyarlar ama ben 8plusu 4050ye aldım 11 ay önce şimdi aldığım fiyattan fazlaya satıyorum bu durum androidde yaşanmıyor hep zarar ettiriyor.
    Ben yine de yazıyım da belki bir anlayan çıkar. Geçen sene 8 plus’ı yurtdışından 3100 tl’ye aldim 1 sene (365 gün) kullandım ve daha 2 hafta önce 3950 tl’ye satıp Xs Max aldım. Bu esnada cihazımı servise verdim (yurtdışı cihazımı) garanti kapsamında yurtiçi (imei kaydında ithalat yoluyla kaydedilen imei yazan) cihaz ile birebir değişti. Ve üretim haftasını seri numarasından kontrol ettiğimde benim aldığım tarihten 1 ay (30 gün) öncesiydi. Yani bana gelen değişim cihazını daha önceden birisi almiş bozmuş servise vermiş servis parçalarına ayirmiş çine göndermiş yeniden birleştirip toplamış tekrar türkiyeye gelmiş servis de bana vermiş ;) güzel kurgu. İsteyen google’a iPhone üretim haftası öğrenme diye yazıp swap cihazlarini kontrol edebilir. :) Zaten yenilenmiş cihaz ise refurbished tarzında birşey yazıyor. Zor değil buna bakmak. :) ama bilip bilmeden swap cihaz yhaaa deniliyor :) bir çeşit tatmin yöntemi olsa gerek...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoguzhan55

    tam tersine bilgisizliğimden değil applein garanti servisine güvenim tam oldugundan, konudaki gibi yüz üstü bırakılmadım 5sden 6sden beri en sondada 8 plusa geçtim ve mutluyum konu sahibi gibi heyet heyet dolaşmıyorum veya nereye şikayet edeyimde garantiye dahil olayım derdine düşmüyorum.
    Yalniz X serisi ile Apple da OLED panellere gecti. vintir iz kaming..
  • Kusura bakmayın ama 2018'in sonuna gelmişiz Samsung TR'nin hali ortadayken hala Samsung alana her şey müstahak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :ArHaus: -- 20 Aralık 2018; 1:59:34 >
  • djoguzhan55 kullanıcısına yanıt
    Telefonu satmak için almadığımdan sıkıntı yok. Daha öncede hiç bir telefonumu satmadım. Kim ne yaparsa yapar sanane? Telefona araba muamelesi(ki onu da satmak için almadım asla) yapmayı bırakın. Telefon bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Demokritos - kullanıcısına yanıt
    2 yorum öncesinde 5s ve 6sden 8 plusa geçtiğimi söyledim ilk iki telefonuda 2 sene kullandım ve aldıgım fiyatın hep üstüne sattım garantileri bittiği halde sadece 6sde 100-150 tl zarar ettirdi 8 plusuda 2 sene kullanmak için aldım 1 senesini doldurdu benim demeye çalıştığımı anlayan anladıda siz anlamamışsınız neyse.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • note5 kazıgından sonra birdaha samsung almam..etrafımdakı kımseyede aldırmam
  • Telefona bunca parala veriliyor aklım almıyor abi ,adam milyar veriyor taksite giriyor aldığı 3 -5 kuruş maaş yaptığı sabahtan akşama kadar ınstagram girip PUPG oynayıp resim çekmek , 2000 tl ,3000 tl ,4000,tl ,5000 tl verilirmi telefona elin kadar değil yahu ,sonra OLED ekranı bilen bilir her pixsel kendi ışığını yaktığı için BURN-IN sorunları olan panel bunlar ,ha ekran olarak aşmış evet siyah gerçek siyah beyazıda baya iyileştirdiler IPS'e nazaran evet ama napıyor bu millet

    f/p ürünü telefon alınır yoluna bakılır yahu..mesela ben J7 2016 kullanıyorum çokda uyguna aldım 2 sene oldu daha yeni android 8.1 aldım canavar gibi telefon ...kapitalizm bitirmiş sizi sistem böyle emiyor işte, vermeyin şu telefonlara bu paraları..şimdi eviniz arsanız vardı yahu




  • MERNEPTAH kullanıcısına yanıt
    Sanane isteyen istediğini alır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung hiçbir telefon ve cihazının arkasında durmuyor. huawei tercih edin derim. ben şahsen birkaç defa başım yandır bunlarıda okudukça ve gördükçe kendi elimle kuyuya düşmek istememe. başınıza geldiğini düşünsenize kafayı yersiniz. hiçbir samsung cihazı almayın gerçekten garanti dışı bırakıp para almak için herşeyi yapıyorlar. buna tv lerde dahil...
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.