Bildirim
Outlook köprü
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Sunulan kolay düzeltme
Bu sorunu sizin adınıza gidermemizi isterseniz "Sunulan kolay düzeltme" bölümüne gidin. Sorunu el ile gidermeyi tercih ediyorsanız "Kendim düzeltmek istiyorum" bölümüne gidin.
Sunulan kolay düzeltme
Bu sorunu otomatik olarak düzeltmek için İndir düğmesine tıklayın. Dosya İndirme iletişim kutusunda Çalıştır'a veya Aç'a tıklayın ve kolay düzeltme sihirbazındaki adımları uygulayın.
Bu sihirbaz yalnızca İngilizce olabilir. Ancak otomatik düzeltme, Windows'un diğer dil sürümleri için de çalışmaktadır.
Şu anda kullandığınız bilgisayar sorun yaşadığınız bilgisayar değilse kolay düzeltme çözümünü bir flash sürücüye veya CD'ye kaydedin ve sorunun yaşandığı bilgisayarda çalıştırın.
Kendim düzeltmek istiyorum
Önemli Bu bölümdeki adımları dikkatlice izleyin. Kayıt defterini hatalı olarak değiştirirseniz önemli sorunlar oluşabilir. Değiştirmeden önce, sorun oluşma olasılığını göz önüne alarak geri yükleme amacıyla kayıt defterini yedekleyin .
Bu sorunu çözmek için aşağıdaki yöntemleri sırayla uygulayın. Her yöntemin ardından sorunun giderilmiş olup olmadığını denetleyin.
Yöntem 1: Internet Explorer ayarlarını sıfırlama
Internet Explorer 11 ve Internet Explorer 10
Uyarı Windows 10, Windows 8.1 veya Windows 8 kullanıyorsanız yöntem 2'ye geçin.
Internet Explorer'ı başlatın.
Araçlar simgesini ve ardından Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Gelişmiş sekmesini ve ardından Sıfırla'yı tıklayın.
Internet Explorer Ayarlarını Sıfırla penceresinde, Kişisel ayarları sil onay kutusunu işaretleyin ve ardından Sıfırla'yı tıklayın.
Tamamlandığında, Kapat'ı tıklayın.
Internet Explorer'ı kapatıp yeniden başlatın.
Araçlar simgesini ve ardından Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Programlar sekmesini ve ardından Programları ayarla'yı tıklayın.
Varsayılan programlarınızı ayarlayın'ı tıklayın.
Programlar listesinde, Microsoft Outlook'u tıklayın ve ardından Bu programı varsayılan olarak ayarla'yı tıklayın.
Varsayılan programlar listesinin başına dönün, Internet Explorer'ı vurgulayın ve Bu programı varsayılan olarak ayarla'yı tıklayın.
Tamam'ı tıklayın ve Varsayılan Programlar iletişim kutusunu kapatın.
Internet Explorer 9
Internet Explorer'ı başlatın.
Araçlar simgesini ve ardından Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Gelişmiş sekmesini ve ardından Sıfırla'yı tıklayın.
Internet Explorer Ayarlarını Sıfırla penceresinde, Kişisel ayarları sil onay kutusunu işaretleyin ve ardından Sıfırla'yı tıklayın.
Tamamlandığında, Kapat'ı tıklayın.
Internet Explorer'ı yeniden başlatın.
Araçlar simgesini ve ardından Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Programlar sekmesini ve ardından Programları ayarla'yı tıklayın.
Varsayılan programlarınızı ayarlayın'ı tıklayın.
Programlar listesinde, Microsoft Outlook'u tıklayın ve ardından Bu programı varsayılan olarak ayarla'yı tıklayın.
Tamam'ı tıklayın ve Varsayılan Programlar iletişim kutusunu kapatın.
Internet Seçenekleri iletişim kutusunda, Programlar sekmesini tıklayın ve Varsayılan web tarayıcısı altında Varsayılan yap'ı tıklayın.
Tamam'ı tıklayın.
Internet Explorer 8 ve Internet Explorer 7
Internet Explorer'ı başlatın.
Araçlar menüsünde Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Gelişmiş sekmesini ve ardından Sıfırla'yı tıklayın.
Programlar sekmesini ve ardından Programları ayarla'yı tıklayın.
Varsayılan Programları Ayarla'yı tıklayın.
Microsoft Outlook'u seçin ve ardından Bu programı varsayılan olarak ayarla'yı tıklayın.
Tamam'ı tıklayın ve Varsayılan Programlar iletişim kutusunu kapatın.
Internet Seçenekleri iletişim kutusunda, Programlar sekmesini tıklayın ve Varsayılan web tarayıcısı altında Varsayılan yap'ı tıklayın.
Tamam'ı tıklayın.
Internet Explorer 6
Internet Explorer'ı başlatın.
Araçlar menüsünde Internet Seçenekleri'ni tıklayın.
Programlar sekmesini ve ardından Web Ayarlarını Sıfırla'yı tıklayın.
Internet programları altında, doğru e-posta programının seçildiğinden emin olun.
Internet Explorer, varsayılan tarayıcı olup olmadığını denetlesin onay kutusunu seçin.
Uygula'yı ve ardından Tamam'ı tıklayın.
Not Internet Explorer başlatıldığında aşağıdaki iletiyi alabilirsiniz:
Internet Explorer geçerli varsayılan tarayıcınız değil. Varsayılan tarayıcınız yapmak ister misiniz?
Bu iletiyi alırsanız, Evet'i tıklayın.
Yöntem 2: Kayıt defteri anahtarını başka bir bilgisayardan dışarı ve içeri aktarma
Bu bölüm ileri düzey bilgisayar kullanıcılarına yöneliktir. Gelişmiş sorun giderme konusunda yardım için sistem yöneticinize danışın veya Microsoft Desteği'ne başvurun.
Not Bu yöntemi yalnızca her bir tarayıcının önceki yönergeleri bu sorunun giderilmesinde işe yaramazsa kullanın.
Adım 1: Kayıt defteri anahtarını başka bir bilgisayardan dışarı aktarma
Bu sorunun yaşanmadığı bir bilgisayarda, Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklayın.
Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklayın.
Aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarını bulup tıklatın:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\htmlfile\shell\open\command
Dosya veya Kayıt Defteri menüsünde (işletim sisteminize bağlıdır), Ver'i tıklayın.
Dosyanın kaydedileceği konumu not alın. Kayıt defteri dosyası doğrudan sabit diske veya diskete kaydedilebilir.
Benzersiz bir dosya adı yazın ve ardından Kaydet'i tıklayın.
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
Adım 2: Kayıt defteri anahtarını alma
Verilen kayıt defteri anahtarını, sorunun yaşandığı bilgisayarda masaüstüne kopyalayın.
.reg dosyasını çift tıklatın.
Aşağıdaki iletiyi alabilirsiniz:
Windows 10, Windows 8.1 ve Windows 8
Bilgilerin eklenmesi, değerlerin istenmeden değiştirilmesine veya silinmesine neden olabilir ya da bileşenler düzgün şekilde çalışmayabilir. C:Kullanıcılar\<oturumunuz>Masaüstü\regkey.reg içindeki bu bilgilerin kaynağına güvenmiyorsanız bunları kayıt defterine eklemeyin.
Windows 7
sürücü: dosyanın kopyalandığı konum\dosya adı.reg dosyasında bulunan bilgiyi kayıt defterine eklemek istediğinizden emin misiniz?
Evet'i ve ardından Tamam'ı tıklayın.
Adım 3: "HKEY_CLASSES_ROOT \.html" anahtarının Dize (Varsayılan) değerinin "htmlfile" olduğunu doğrulayın
Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklayın.
Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklayın.
Aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarını bulup tıklayın:
HKEY_CLASSES_ROOT \.html
Dize (Varsayılan) değerinin "htmlfile" olduğundan emin olun. "htmlfile" değilse, (Varsayılan)'ı sağ tıklayın, Değiştir'i tıklayın, Değer verisi kutusuna htmlfile yazın ve Tamam'ı tıklayın.
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
-
Konuyu kilitleyebilirsiniz...Güncellemelerden sonra düzeldi.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X