Şirket mailini kullanırken otomatik arşivleme yapmadığı için mail alamamaya başladım diğer kullanıcılarda herhangi bir problem yok ama sisteme giriş yaptığım zaman arşiv yapmadığını klosörü sürekli doldurduğunu görüyorum konu hakkında elinde bilgi olan veya bilgi sahibi birilerinden yardım bekliyorum. Arşiv ayarlarımı ekledim görsel olarak ![]() |
Microsoft Outlook Otomatik Arşiv Problemi



-
-
Konu biraz karmaşık. Gerçekten anlayan birinin bakması gerekiyor. Ben sadece seninki ile benzer bir durumu yaşayan arkadaşımın çözümünü anlatıyorum sana. Şirket mailini kullanıyorsan, farklı bir yöntemi yoksa onunda bulut tabanlı bir yedekleme sistemi kullandığını varsayıyorum. Bu bulut tabanlı yedekleme sistemi bilgisayarındaki yedeklerinden farklı. İlk gelen mail buluta gider ve orada depolanır. Sen mail geldiğine dair bildirim alırsın ve maili açmak istediğinde mail bilgisayarına iner ve bilgisayarında görüntülersin. Ama buluttaki mail depolama alanın dolduğunda mail alıp gönderme de sıkıntılar yaşarsın. Arşivleme olsun olmasın mail alamazsın buluttaki yerin dolmuştur. Buluttaki hesabına girip bulut yerinin dolup dolmadığını kontrol edebilirsin. Şayet doluysa oradaki maillerini kontrol edip gereksiz olanları silip yer açman gerekiyor.
Benim aklıma gelen bu. Senin farklı bir sıkıntın olabilir tabi.
Kolay gelsin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X