Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.011
Cevap
49
Favori
127.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-128.000-km-temiz-ve-bakimli-clk-348742952/detay

    hanıma ilk araç olarak şunun siyahı nasıl fikir acaba. 0 araç almam. ufak araç olmaz. zaten bir cabrio alma isteğimiz de var. var mı bilgisi olan.

    Gürcü'de bayanların altında çok var bu araçtan.Gürcü şarkıları açmış 2 Orta yaşlarda bayan geziyor oluyorlarBencede güzel araba

    Hehe hanım yarı rus yarı fransız. slk beğendi ama 2 kişilik araç hayatta almam. sıkıştırır bizim gerizekalılar. şimdi volvo c70 cabriolara bakıyorum 2.5 motor, sonuçta volvo. 2009'ları 65'e falan alınır. birde vw eos fena gelmedi. cabrio'da seçenek az yav.

    vw eos Volvoda iyidir bence Hiçbiri bir CLK 320 V6 Etmez

    he hanımın ilk aracı v6 olsun başka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    Megan sedan'ın dolu 1.5 dci edc kombinasyonu için 115 bin civarı fiyatlar söyleniyor abi Valla o fiyatlardan sonra Civic fiyatları bana çok uçuk gelmedi.Hatta turbo beslemeli motor gelseydi ben ''Alınır''bile diyebilirdim.

    Megan sedan'ı sanırım Touch donanım almak daha mantıklı diğer türlü fiyat uçuyor.

    tam dolusu 95 diye biliyorum. paketli fiyatıdır o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    3008'e bende bir bakacağım yolum düşünce, içi hoşuma gitti. yalnız gt line 134. benzinli orta donanım mantıklı olan gibi. fiyat olarak bence etmez. alınacaksa 2. el mantıklı. ya da pejo elde kalanları 2017 ortasında kampanyaya sokar zaten.

    Hocam benzinli ile dizel farkı 7000 tl idi yanlış aklımda kalmadıysa bence o fark için dizel tercih edilir ama ben o segment bir araç alacak olsam Tucson tercih ederdim (araziye çıkmayacak) kullanirken ciddi anlamda keyif aldığım bir araç Tucson eğer denemediyseniz tavsiye ederim bi deneyin. Hem kuga ile kiyaslarsiniz bizde okuruz.

    tucson'u denedim hocam. kuga olmasa 2. sırada seçerim. çok donanımlı, cidden konforlu, sessiz ve yakışıklı araç. lakin kusurları da var. malzeme kalitesi o kadar iyi değil. ilk gaz tepkisi sürekli düşük viteste tutma isteği dolayısı ile kötü. arazi yeteneği hiç yok. ve direksiyonu hissiz. tam bir şehirli. yerden yüksek olsun, otobanda basınca gitsin. karda falanda işte 4*2'den bir tık iyi olsun. ama konfor yönü,tipi ve donanımları almaya yeter sebepler.

    Tabiki kusurları var ancak verilen paranın karşılığı noktasında bence iyi bir nokta da ve bununla birlikte surusu gerçekten cok keyifli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    Megan sedan'ın dolu 1.5 dci edc kombinasyonu için 115 bin civarı fiyatlar söyleniyor abi Valla o fiyatlardan sonra Civic fiyatları bana çok uçuk gelmedi.Hatta turbo beslemeli motor gelseydi ben ''Alınır''bile diyebilirdim.

    Megan sedan'ı sanırım Touch donanım almak daha mantıklı diğer türlü fiyat uçuyor.

    tam dolusu 95 diye biliyorum. paketli fiyatıdır o.

    Ivır zıvır opsiyonlar ile o fiyatlara geliyor.Bayiide video,fotoğraf çekenler var showromlarda 115 bin liralık megan kaynıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    3008'e bende bir bakacağım yolum düşünce, içi hoşuma gitti. yalnız gt line 134. benzinli orta donanım mantıklı olan gibi. fiyat olarak bence etmez. alınacaksa 2. el mantıklı. ya da pejo elde kalanları 2017 ortasında kampanyaya sokar zaten.

    Hocam benzinli ile dizel farkı 7000 tl idi yanlış aklımda kalmadıysa bence o fark için dizel tercih edilir ama ben o segment bir araç alacak olsam Tucson tercih ederdim (araziye çıkmayacak) kullanirken ciddi anlamda keyif aldığım bir araç Tucson eğer denemediyseniz tavsiye ederim bi deneyin. Hem kuga ile kiyaslarsiniz bizde okuruz.

    tucson'u denedim hocam. kuga olmasa 2. sırada seçerim. çok donanımlı, cidden konforlu, sessiz ve yakışıklı araç. lakin kusurları da var. malzeme kalitesi o kadar iyi değil. ilk gaz tepkisi sürekli düşük viteste tutma isteği dolayısı ile kötü. arazi yeteneği hiç yok. ve direksiyonu hissiz. tam bir şehirli. yerden yüksek olsun, otobanda basınca gitsin. karda falanda işte 4*2'den bir tık iyi olsun. ama konfor yönü,tipi ve donanımları almaya yeter sebepler.

    Tabiki kusurları var ancak verilen paranın karşılığı noktasında bence iyi bir nokta da ve bununla birlikte surusu gerçekten cok keyifli

    hocam sürüş zevki kısmına pek katılmam. konfor tamam, paranın karşılığı tamam, ama hissiz direksiyon ve zayıf ilk gaz tepkisi ile zevkli sürüş yanyana gelmemeli. hoş şehiriçinde trafikte bunlar ne kadar gerekli tartışılır tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    3008'e bende bir bakacağım yolum düşünce, içi hoşuma gitti. yalnız gt line 134. benzinli orta donanım mantıklı olan gibi. fiyat olarak bence etmez. alınacaksa 2. el mantıklı. ya da pejo elde kalanları 2017 ortasında kampanyaya sokar zaten.

    Hocam benzinli ile dizel farkı 7000 tl idi yanlış aklımda kalmadıysa bence o fark için dizel tercih edilir ama ben o segment bir araç alacak olsam Tucson tercih ederdim (araziye çıkmayacak) kullanirken ciddi anlamda keyif aldığım bir araç Tucson eğer denemediyseniz tavsiye ederim bi deneyin. Hem kuga ile kiyaslarsiniz bizde okuruz.

    tucson'u denedim hocam. kuga olmasa 2. sırada seçerim. çok donanımlı, cidden konforlu, sessiz ve yakışıklı araç. lakin kusurları da var. malzeme kalitesi o kadar iyi değil. ilk gaz tepkisi sürekli düşük viteste tutma isteği dolayısı ile kötü. arazi yeteneği hiç yok. ve direksiyonu hissiz. tam bir şehirli. yerden yüksek olsun, otobanda basınca gitsin. karda falanda işte 4*2'den bir tık iyi olsun. ama konfor yönü,tipi ve donanımları almaya yeter sebepler.

    Tabiki kusurları var ancak verilen paranın karşılığı noktasında bence iyi bir nokta da ve bununla birlikte surusu gerçekten cok keyifli

    hocam sürüş zevki kısmına pek katılmam. konfor tamam, paranın karşılığı tamam, ama hissiz direksiyon ve zayıf ilk gaz tepkisi ile zevkli sürüş yanyana gelmemeli. hoş şehiriçinde trafikte bunlar ne kadar gerekli tartışılır tabi.

    Hocam kendi sınıfındaki araçların hangisinde bariz olarak daha hisli bir direksiyon var ki? Kadjar, qq, crv,kuga,3008 kullandim. Gaz tepkilerinde ise ecobost kuga hariç hangisi tucsondan daha iyi? Hiçbiri. Kaldiki surus zevkinin en önemli unsuru bence bu cüsseli araçlarda yanal salınımlardir Ki bu anlamda da Tucson o cüssesi ile bu salınımlar la oldukça iyi baş ediyor. Hatta bu anlamda belki de sınıfının en iyi si. Katilirmisin bilmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    3008'e bende bir bakacağım yolum düşünce, içi hoşuma gitti. yalnız gt line 134. benzinli orta donanım mantıklı olan gibi. fiyat olarak bence etmez. alınacaksa 2. el mantıklı. ya da pejo elde kalanları 2017 ortasında kampanyaya sokar zaten.

    Hocam benzinli ile dizel farkı 7000 tl idi yanlış aklımda kalmadıysa bence o fark için dizel tercih edilir ama ben o segment bir araç alacak olsam Tucson tercih ederdim (araziye çıkmayacak) kullanirken ciddi anlamda keyif aldığım bir araç Tucson eğer denemediyseniz tavsiye ederim bi deneyin. Hem kuga ile kiyaslarsiniz bizde okuruz.

    tucson'u denedim hocam. kuga olmasa 2. sırada seçerim. çok donanımlı, cidden konforlu, sessiz ve yakışıklı araç. lakin kusurları da var. malzeme kalitesi o kadar iyi değil. ilk gaz tepkisi sürekli düşük viteste tutma isteği dolayısı ile kötü. arazi yeteneği hiç yok. ve direksiyonu hissiz. tam bir şehirli. yerden yüksek olsun, otobanda basınca gitsin. karda falanda işte 4*2'den bir tık iyi olsun. ama konfor yönü,tipi ve donanımları almaya yeter sebepler.

    Tabiki kusurları var ancak verilen paranın karşılığı noktasında bence iyi bir nokta da ve bununla birlikte surusu gerçekten cok keyifli

    hocam sürüş zevki kısmına pek katılmam. konfor tamam, paranın karşılığı tamam, ama hissiz direksiyon ve zayıf ilk gaz tepkisi ile zevkli sürüş yanyana gelmemeli. hoş şehiriçinde trafikte bunlar ne kadar gerekli tartışılır tabi.

    Hocam kendi sınıfındaki araçların hangisinde bariz olarak daha hisli bir direksiyon var ki? Kadjar, qq, crv,kuga,3008 kullandim. Gaz tepkilerinde ise ecobost kuga hariç hangisi tucsondan daha iyi? Hiçbiri. Kaldiki surus zevkinin en önemli unsuru bence bu cüsseli araçlarda yanal salınımlardir Ki bu anlamda da Tucson o cüssesi ile bu salınımlar la oldukça iyi baş ediyor. Hatta bu anlamda belki de sınıfının en iyi si. Katilirmisin bilmem.

    katılırım yalnız kuga'da direksiyon hissi var, süper diyemem ama geri bildirim alıyorsun.

    tucson ile tek viraj aldım cidden hot hatch gibiydi. bu konuda kuga'dan da iyi.

    dediğim gibi ben gene kuga alırdım malum arazi yapıyorum bazen. ama sırf şehirde kullanacak olsam tucson daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu hafta megane 4 sedan, civic, ve 3008i inceleyip test ettim. 3 u içinden bence mevcut aracını en ileri taşıyan 3008 olmuş megane 4 fluance den sonra daha tok yola daha iyi basan bir araç olmuş içerideki malzeme kalitesi ve işçilik bayağı mesafe kat etmis ancak arka yaşam alanı sınırlanmış fluance nin amortisör konforu da gitmiş. Civic için söylenecek tek şey var araç hacım olarak ne kadar iyi ise malzeme kalitesi ve işçilik olarak o kadar kötü çamurluklarin ic tarafındaki vidaları görünce zaten showroomuu direk terk ettim. O araca 75.000 tl yı isteyene bir kere helal olsun alana ise 2 kere. 3008 ise gerek dış gerekse iç tasarım olarak boyut değiştirmiş hoş bir araç olmuş eksik bulduğum tarafı yalıtım ve tokluk hissi ancak motor şanzıman gamı ve fiyatıyla (rakipleriyle kiyasayinca) tercih edilebilir bir model olmuş.

    3008'e bende bir bakacağım yolum düşünce, içi hoşuma gitti. yalnız gt line 134. benzinli orta donanım mantıklı olan gibi. fiyat olarak bence etmez. alınacaksa 2. el mantıklı. ya da pejo elde kalanları 2017 ortasında kampanyaya sokar zaten.

    Hocam benzinli ile dizel farkı 7000 tl idi yanlış aklımda kalmadıysa bence o fark için dizel tercih edilir ama ben o segment bir araç alacak olsam Tucson tercih ederdim (araziye çıkmayacak) kullanirken ciddi anlamda keyif aldığım bir araç Tucson eğer denemediyseniz tavsiye ederim bi deneyin. Hem kuga ile kiyaslarsiniz bizde okuruz.

    tucson'u denedim hocam. kuga olmasa 2. sırada seçerim. çok donanımlı, cidden konforlu, sessiz ve yakışıklı araç. lakin kusurları da var. malzeme kalitesi o kadar iyi değil. ilk gaz tepkisi sürekli düşük viteste tutma isteği dolayısı ile kötü. arazi yeteneği hiç yok. ve direksiyonu hissiz. tam bir şehirli. yerden yüksek olsun, otobanda basınca gitsin. karda falanda işte 4*2'den bir tık iyi olsun. ama konfor yönü,tipi ve donanımları almaya yeter sebepler.

    Tabiki kusurları var ancak verilen paranın karşılığı noktasında bence iyi bir nokta da ve bununla birlikte surusu gerçekten cok keyifli

    hocam sürüş zevki kısmına pek katılmam. konfor tamam, paranın karşılığı tamam, ama hissiz direksiyon ve zayıf ilk gaz tepkisi ile zevkli sürüş yanyana gelmemeli. hoş şehiriçinde trafikte bunlar ne kadar gerekli tartışılır tabi.

    Hocam kendi sınıfındaki araçların hangisinde bariz olarak daha hisli bir direksiyon var ki? Kadjar, qq, crv,kuga,3008 kullandim. Gaz tepkilerinde ise ecobost kuga hariç hangisi tucsondan daha iyi? Hiçbiri. Kaldiki surus zevkinin en önemli unsuru bence bu cüsseli araçlarda yanal salınımlardir Ki bu anlamda da Tucson o cüssesi ile bu salınımlar la oldukça iyi baş ediyor. Hatta bu anlamda belki de sınıfının en iyi si. Katilirmisin bilmem.

    katılırım yalnız kuga'da direksiyon hissi var, süper diyemem ama geri bildirim alıyorsun.

    tucson ile tek viraj aldım cidden hot hatch gibiydi. bu konuda kuga'dan da iyi.

    dediğim gibi ben gene kuga alırdım malum arazi yapıyorum bazen. ama sırf şehirde kullanacak olsam tucson daha mantıklı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha once bir poz yandan paylaşmıştık forumda allaha şükür 1 sene oldu bir kaza, nazar olmadi :) Bismillahirrahmanirrahim. şansimi zorluyorum yeniden paylaisiyorum fotograf :)

    Arkadaslar iyi aksamlar dilerim hepinize.
    Aracimiza follow me home modulu taktirmak istiyorum, resimde goruldugu gibi, kumandaya basildiginda(kilitlendiginde ve acildiginda), park+sis+ic aydinlatma 10 saniye yansin istiyorum. Daha önce bu modülden siparis eden oldu mu? 80lirayada var 30lirayada var...


    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    3008 in sürüşü seni etkilemedi demek, neden mesela?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    3008 in sürüşü seni etkilemedi demek, neden mesela?

    Hocam güzel araba, ama dediğin gibi beni benden almadi. Ben 100.000 tl civarı parayı bir arabaya vereceksem ondan keyif almalıyım. Bu anlamda sürerken bana keyif vermedi. Ama tasarımı, iç mekanın hem kalitesi hemde genişliği başarılı. Az yakitli bu tip araç bakan birisinin bence beğeneceği bir araç olmuş ama ben tucsonun tadını bu araçta bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    3008 in sürüşü seni etkilemedi demek, neden mesela?

    Hocam güzel araba, ama dediğin gibi beni benden almadi. Ben 100.000 tl civarı parayı bir arabaya vereceksem ondan keyif almalıyım. Bu anlamda sürerken bana keyif vermedi. Ama tasarımı, iç mekanın hem kalitesi hemde genişliği başarılı. Az yakitli bu tip araç bakan birisinin bence beğeneceği bir araç olmuş ama ben tucsonun tadını bu araçta bulamadım.

    3008 e kafayı fena takmış bir arkadaşıma senin yorumundan bahsettim, şiddetle detaylı bir mukayese bekliyor şuan!


    Tucson ve Kuga yı ben de denemiştim, ikisi de keyifliyken Kuga nın direksiyonu daha doğal tepkilere ve geri bildirime sahipti, Tucson ise biraz daha yalın ve modern bir iç mekana sahipti.



    3008 de hoşuna gitmeyen ne oldu sadece elektrik mi alamadın? :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    3008 in sürüşü seni etkilemedi demek, neden mesela?

    Hocam güzel araba, ama dediğin gibi beni benden almadi. Ben 100.000 tl civarı parayı bir arabaya vereceksem ondan keyif almalıyım. Bu anlamda sürerken bana keyif vermedi. Ama tasarımı, iç mekanın hem kalitesi hemde genişliği başarılı. Az yakitli bu tip araç bakan birisinin bence beğeneceği bir araç olmuş ama ben tucsonun tadını bu araçta bulamadım.

    3008 e kafayı fena takmış bir arkadaşıma senin yorumundan bahsettim, şiddetle detaylı bir mukayese bekliyor şuan!


    Tucson ve Kuga yı ben de denemiştim, ikisi de keyifliyken Kuga nın direksiyonu daha doğal tepkilere ve geri bildirime sahipti, Tucson ise biraz daha yalın ve modern bir iç mekana sahipti.



    3008 de hoşuna gitmeyen ne oldu sadece elektrik mi alamadın? :)


    Hocam 3008 de hoşuma gitmeyen şeyleri tucsonda hosuma giden şeyleri yazarak anlatayim o halde.cunku benim için önemli olan şeyler bir başkası için önemsiz olabilir.
    Tucson resmen bir binek gibi yeri kavriyor dolaysıyla güçlü motoru ve çift kavramanin gücü yola aktarırken ki dusuk kaybı nedeniyle araç benim diyen bineklerle cadde de aşık atabilir hizlanirken hiç nazlanmiyor mesela bunu 3008 le yapamazsınız. Yol tutuşu gerçekten çok iyi tucsonu devirmek için ciddi çaba harcamak gerekiyor (çok detaylı bir test surusu yaptım) gerçekten sınıfı için referans denilebilir heleki 1700 kg civarı yerden yüksek bir araç icin bu söylediklerim az şeyler değil. Hatirlatsan daha önce bir sohbette ağırlığı yol tutuşla birleştiren araçlardan keyif aldığımı söylemiştim Tucson bu anlamda benim için biçilmiş kaftan. 3008 e gelirsek eleştirilecek yönü yalıtımı biraz zayıf olmuş, motor şanzıman aracı götürüyor ancak öyle uçma kaçma durumu yok. Sonuçta herkesin araçtan beklentisi çok farklı, en başta yazdığım gibi pejo eski 3008in üzerine bayağı koymuş bu anlamda başarılı bulduğumu söyledim zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Yani Tucson için daha rijit ve sessiz yol alıyor diyebilir miyiz 3008 e göre? Bu iki kavrama çok takıntılı çünkü arkadaş :))


    Yeni nesil Hyundai lerden Tucson ve Elantra bana çok sağlam gibi geldi, testte st ye araçların akıcı biçimde yol aldıklarından bahsettiğimde bunda Hyundai nin kendi yüksek gerilimli çeliğinin bolca kullanılmış olmasının payından bahsetmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 22 Ekim 2016; 23:55:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yani Tucson için daha rijit ve sessiz yol alıyor diyebilir miyiz 3008 e göre? Bu iki kavrama çok takıntılı çünkü arkadaş :))


    Yeni nesil Hyundai lerden Tucson ve Elantra bana çok sağlam gibi geldi, testte st ye araçların akıcı biçimde yol aldıklarından bahsettiğimde bunda Hyundai nin kendi yüksek gerilimli çeliğinin bolca kullanılmış olmasının payından bahsetmişti.


    Bence diyebiliriz, ama 3008 inde iç mekan kalitesi tucsondan iyi, düşük tüketim sunacak motorları var dolayısıyla bence test edip kendileri görsünler arac çok yakışıklı olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tucson gerçekten güzel araç diğer SUV'ler gibi hantal,ağır hissettirmiyor.Daha çok atletik bir suv gibi davranıyor.Özellikle T-GDI Motor ile yerden yüksek hot hatc hissi var arabada ..
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Zaten İkitelli Peugeot da arkadaşın iş yerine çok yakınmış


    Ben de kararsız kalıyorum, annemdeki Yeti yi kullanınca misal; yükseklik ve ferahlıktan, trafiği kolayca görebilmekten ötürü içim açılıyor ama Insignia ile de uzun yolda 120 ve sonrasındaki kendinden eminlik, yüksek hızda bile hava şartlarını tınmazlık vs insanı ekiliyor açıkcası.

    Dün Balıkesir e giderken virajlı bir yokuşu 170 e sabitleyerek tırmandım sırf yanımdaki ihtiyar arkadaşın nabzı yükselsin diye araç o kadar stabil ve zorlanmaktan uzak ki.. Yani ister istemez bu tatları arada yaşamak çok çok iyi geliyor, yüksek bir araca geçsem bunlardan ne kadar feragat gerekecek bilemiyorum.




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    İnsignia dan sonra elbet o hislerde azalma olacak ama bence tucdon'da beklentisi karşılayabilir.Gercekten çok stabil ve çevik hissettiriyor.Fiyatlarida bence makul düzeyde benim bile aklım kaynıyor değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 23 Ekim 2016; 0:39:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Zaten İkitelli Peugeot da arkadaşın iş yerine çok yakınmış


    Ben de kararsız kalıyorum, annemdeki Yeti yi kullanınca misal; yükseklik ve ferahlıktan, trafiği kolayca görebilmekten ötürü içim açılıyor ama Insignia ile de uzun yolda 120 ve sonrasındaki kendinden eminlik, yüksek hızda bile hava şartlarını tınmazlık vs insanı ekiliyor açıkcası.

    Dün Balıkesir e giderken virajlı bir yokuşu 170 e sabitleyerek tırmandım sırf yanımdaki ihtiyar arkadaşın nabzı yükselsin diye araç o kadar stabil ve zorlanmaktan uzak ki.. Yani ister istemez bu tatları arada yaşamak çok çok iyi geliyor, yüksek bir araca geçsem bunlardan ne kadar feragat gerekecek bilemiyorum.


    Beklentim sizinkine biraz paralel.

    Benim icin onemli olan max suratten ziyade ara hizlanmalari iyi olsun, nazli davranmayip kedi gibi suzulsun. Aracin icinde teksem virajlarda limitte gitmekten cok hoslaniyorum.(oncelerde bunu cok daha fazla yaparken simdilerde azalttim.) Ancak yuksek araca gecmekten bu yuzden korkuyorum. Virajlarda saglam bir binegin yasattiklarini yasatamazsa tadim kacar, arabaya isinamam.

    Mesela Polo'ya gecerken en cok korktugum yol tutustu, cok sukur yuzumu kara cikartmadi. Sinifinin ustunde bir tutusu var. Direksiyonu bir Fiesta degil ama yol tutusu cok cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada Sıfır passat alınabilirliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Biliyorum bu soru sormak biraz risk ama ekipteki fikir leri merak ediyorum passat hakkında😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.