Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.011
Cevap
49
Favori
127.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Vw Özöna ascona ile gitsem alıcı değil bu vs gibi düşünceler olurmu?

    Birde Özon a uzun zamandır gitmedi m elleri nde Highline passat var mıdır abi belki bilgin vardır?

    Arabana göre muamele yapmazlar, parana göre yaparlar :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Vw Özöna ascona ile gitsem alıcı değil bu vs gibi düşünceler olurmu?

    Birde Özon a uzun zamandır gitmedi m elleri nde Highline passat var mıdır abi belki bilgin vardır?

    Ne ile gidersen git sıkıntı olmaz sonuçta arabayı dışarı park ediyorsun. Şaka bir yana hiç kimsenin hiç kimseyi maddî şeylerle yargılama değerlendirme hizmet te kusur etme hakkı yok highlina gelirsek 2 yıldır samsundayim showroomda hiç highline passat gördüğümu hatırlamıyor um bu hafta sonu geçen sana tavsiye ettiğim cerato yu görmek için felek'e gittim ama satılmış ti. Bu arada piyasa ikinci elde çok sıkışmış durumda süper fiyatlara iyi arabalar düşüyor 2015 hatasız edition elegance veya business insigina 1.6 cdti at ler 80-82 bandında bulunabiliyor. Lounge donanım li Lpgli etorq egea yı 55 bine geçen gün satan oldu gibi gibi

    Bugünden geçti piazzadayim ama bu hafta vw'e bir gideyim ellerinde hangi kombinasyon araçlar var bakacak.

    İkinci elde gerçekten güzel fırsatlar oluyor belli olmaz istediğim gibi bir araç yakalarsa belki sessiz soluksuz alır konuda biterim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 23 Ekim 2016; 22:03:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Vw Özöna ascona ile gitsem alıcı değil bu vs gibi düşünceler olurmu?

    Birde Özon a uzun zamandır gitmedi m elleri nde Highline passat var mıdır abi belki bilgin vardır?

    Arabana göre muamele yapmazlar, parana göre yaparlar :))

    İyi öyleyse

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Bana göre 100'ü geçince premiumlar devreye girer.

    Öyle ama 0 Km'yi 0 km ile kıyaslamak gerek diye düşünüyorum hocam Dizel dolu Premium araçların fiyatları malum Dolu bir C200d 190-200.000 TL Dolu A4 TDI'ın fiyatını söylemeyeyim bile baz donanım en son 190 bin civarı idi.320d yine benzer fiyatlarda.Benzinli araçlara geçersek aradaki makas azalıyor ama yine highline tsi passat 120 bin civarı iken dolu 320ied c180 amg gibi araçlar +170 bin lira

    Bir yanım bu kadar verdikten sonra bayiiden ilk sen çıkar evin önüne koltuk pöşetleri ile gel diyor.Diğer yanım 2.el a6 E Class al paşalar gibi bin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.

    Ben asıl Polo'yu 1.4 TSİ 150 Motor ile merak ediyorum.Şehir içinde dsg ile çok tatlı olacağına eminim.1.4 150 Tsi Passat,superb gibi araçları bile çok güzel yürütüyor.Polo kaputunun altında şehir içinde 320 ed leri fena bunaltır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Bana göre 100'ü geçince premiumlar devreye girer.

    Öyle ama 0 Km'yi 0 km ile kıyaslamak gerek diye düşünüyorum hocam Dizel dolu Premium araçların fiyatları malum Dolu bir C200d 190-200.000 TL Dolu A4 TDI'ın fiyatını söylemeyeyim bile baz donanım en son 190 bin civarı idi.320d yine benzer fiyatlarda.Benzinli araçlara geçersek aradaki makas azalıyor ama yine highline tsi passat 120 bin civarı iken dolu 320ied c180 amg gibi araçlar +170 bin lira

    Bir yanım bu kadar verdikten sonra bayiiden ilk sen çıkar evin önüne koltuk pöşetleri ile gel diyor.Diğer yanım 2.el a6 E Class al paşalar gibi bin

    Abim de Insignia'yı sattıktan sonra 100 bin civarı araç bakmaya başladı. Dizel otomatik insignia, passat baktıktan sonra 3.20d alıp çıktı.

    Passat'ı hor görmüyorum, kaliteli araç fakat 130 bin lira Passat'a yazık. O yüzden 70-80 arası 1.4 trendline bana göre en alınabilir araç. Geçen yıl bu zamanlar 72 bin liraydı, şimdi 82 bin lira




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.

    Ben asıl Polo'yu 1.4 TSİ 150 Motor ile merak ediyorum.Şehir içinde dsg ile çok tatlı olacağına eminim.1.4 150 Tsi Passat,superb gibi araçları bile çok güzel yürütüyor.Polo kaputunun altında şehir içinde 320 ed leri fena bunaltır

    Uzun dönemde sorun çıkartır mı? sorusuna ikna olamadığım için Polo'ya yazılım yaptıramıyorum.

    Hali hazırda aracımı üzmeden kullanırken; sorunu yok ve az yakıyorken, yazılımdan sonra bunlarda olumsuzluk yaşanırsa diye cesaret edemiyorum.

    Benim için max hız artışı vs önemli değil. Zaten yazılımdan sonra da 90hp'lik araç gibi kullanmaya devam edeceğime eminim. Yazılımdan faydalanmak isteyeceğim tek şey: ara hızlanmaları daha iyi olsun, gaz pedalına ani çıkışlarda 2/4 değilde 1/4 daha yükleneyim birden kaçsın istiyorum. Yani 160 tork değil de 220-230 torkla birlikte birden atılsın ve yol vermeyenlerden yolu daha rahat alayım istiyorum, trafik içinde.

    Bu küçük beklentilerden dolayı aracı yoracağımı sanmasamda, cesarette edemiyorum.

    Şu zamana kadar ciddi üzdü diyebileceğim bir durum olmadı, hatta 90hp bir arabadan daha atik hissettiriyor kendini ilk üç vites ancak 130-150hp Polo'yu inan ben de hayal edemiyorum. Cidden çok sağlam uzar.


    Kişisel önerim: Yazılım attıranların bu arabayı 15" lerle kullanmaktan ziyade 16" ebatlara geçmesi. Kalın taban, yere biraz daha iyi oturmasını sağlayacaktır. Çünkü bahsedilen güç Polo'nun cüssesine göre az değil ve standart fabrika çıkışı ile tehlike yaşatabilir. Bildiğim kadarıyla Polo BlueGT de süspansiyon alçaltılmış ve 16" jantlarla geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Bana göre 100'ü geçince premiumlar devreye girer.

    Öyle ama 0 Km'yi 0 km ile kıyaslamak gerek diye düşünüyorum hocam Dizel dolu Premium araçların fiyatları malum Dolu bir C200d 190-200.000 TL Dolu A4 TDI'ın fiyatını söylemeyeyim bile baz donanım en son 190 bin civarı idi.320d yine benzer fiyatlarda.Benzinli araçlara geçersek aradaki makas azalıyor ama yine highline tsi passat 120 bin civarı iken dolu 320ied c180 amg gibi araçlar +170 bin lira

    Bir yanım bu kadar verdikten sonra bayiiden ilk sen çıkar evin önüne koltuk pöşetleri ile gel diyor.Diğer yanım 2.el a6 E Class al paşalar gibi bin

    Abim de Insignia'yı sattıktan sonra 100 bin civarı araç bakmaya başladı. Dizel otomatik insignia, passat baktıktan sonra 3.20d alıp çıktı.

    Passat'ı hor görmüyorum, kaliteli araç fakat 130 bin lira Passat'a yazık. O yüzden 70-80 arası 1.4 trendline bana göre en alınabilir araç. Geçen yıl bu zamanlar 72 bin liraydı, şimdi 82 bin lira

    Boş benzinli D Segment araç gerçekten keyifsiz oluyor hocam ayrıca bugün biraz passat club tr'de gezindim.1.6 Tdı araca 170 Bin lira veren kişiler var.Onlardan sonra bana 130-140 civarı uçuk gelmedi.

    Bu arada kullananların açıklamalarıda bana çok mantıksız gelmedi.''170 Bin liraya Comfort 520i de alabilirdim.Evet 5 Serisine binerdim Ama! Tdı passat'ın her km'de yaklaşık 2,5 katı yakarak ve daha boş(Passat elektrikli bagaj,hayalet gösterge vs dolu) bir araca binecektim''gibi cümleler okudum.

    Çıkardığım sonuç yüksek bir meblaya passat alıp binmek premium araçlara göre daha keyifsiz olsada kullanım ve satış olarak daha kârlı bir iş oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 23 Ekim 2016; 22:33:32 >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Yüksek meblağlar bende Error veriyor hocam ama ikinci el Passat altın gibi o kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.

    Ben asıl Polo'yu 1.4 TSİ 150 Motor ile merak ediyorum.Şehir içinde dsg ile çok tatlı olacağına eminim.1.4 150 Tsi Passat,superb gibi araçları bile çok güzel yürütüyor.Polo kaputunun altında şehir içinde 320 ed leri fena bunaltır

    Uzun dönemde sorun çıkartır mı? sorusuna ikna olamadığım için Polo'ya yazılım yaptıramıyorum.

    Hali hazırda aracımı üzmeden kullanırken; sorunu yok ve az yakıyorken, yazılımdan sonra bunlarda olumsuzluk yaşanırsa diye cesaret edemiyorum.

    Benim için max hız artışı vs önemli değil. Zaten yazılımdan sonra da 90hp'lik araç gibi kullanmaya devam edeceğime eminim. Yazılımdan faydalanmak isteyeceğim tek şey: ara hızlanmaları daha iyi olsun, gaz pedalına ani çıkışlarda 2/4 değilde 1/4 daha yükleneyim birden kaçsın istiyorum. Yani 160 tork değil de 220-230 torkla birlikte birden atılsın ve yol vermeyenlerden yolu daha rahat alayım istiyorum, trafik içinde.

    Bu küçük beklentilerden dolayı aracı yoracağımı sanmasamda, cesarette edemiyorum.

    Şu zamana kadar ciddi üzdü diyebileceğim bir durum olmadı, hatta 90hp bir arabadan daha atik hissettiriyor kendini ilk üç vites ancak 130-150hp Polo'yu inan ben de hayal edemiyorum. Cidden çok sağlam uzar.


    Kişisel önerim: Yazılım attıranların bu arabayı 15" lerle kullanmaktan ziyade 16" ebatlara geçmesi. Kalın taban, yere biraz daha iyi oturmasını sağlayacaktır. Çünkü bahsedilen güç Polo'nun cüssesine göre az değil ve standart fabrika çıkışı ile tehlike yaşatabilir. Bildiğim kadarıyla Polo BlueGT de süspansiyon alçaltılmış ve 16" jantlarla geliyor.

    250 Nm dayanımlı kuru kavrama şanzımanlı aracına yazılım yaptırım 300-320 nm tork ile binenler mevcut.Düz vites tsi'da yazılım sanırım daha az riskli olur

    Genel olarak motor ömründen çaldığı su götürmez gerçek.Bu işi sanayi sitesi aralarında çakallıkla değilde gerçekten düzgün yapan firma sahipleri bunu inkar etmiyor,söylüyor.

    Ama şu devirde içinde bulunduğumuz 2016 türkiyesinde kim aldığı son model aracı 10-15 yıl 300.000-500.000 km kullanıyor bakmak lazım.Böyle şartlarda kullanan varsa yazılım attırıp,attırmama konusunda kararsız kalabilir.Onun haricinde bence düşünmeye değer çok birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.

    Ben asıl Polo'yu 1.4 TSİ 150 Motor ile merak ediyorum.Şehir içinde dsg ile çok tatlı olacağına eminim.1.4 150 Tsi Passat,superb gibi araçları bile çok güzel yürütüyor.Polo kaputunun altında şehir içinde 320 ed leri fena bunaltır

    Uzun dönemde sorun çıkartır mı? sorusuna ikna olamadığım için Polo'ya yazılım yaptıramıyorum.

    Hali hazırda aracımı üzmeden kullanırken; sorunu yok ve az yakıyorken, yazılımdan sonra bunlarda olumsuzluk yaşanırsa diye cesaret edemiyorum.

    Benim için max hız artışı vs önemli değil. Zaten yazılımdan sonra da 90hp'lik araç gibi kullanmaya devam edeceğime eminim. Yazılımdan faydalanmak isteyeceğim tek şey: ara hızlanmaları daha iyi olsun, gaz pedalına ani çıkışlarda 2/4 değilde 1/4 daha yükleneyim birden kaçsın istiyorum. Yani 160 tork değil de 220-230 torkla birlikte birden atılsın ve yol vermeyenlerden yolu daha rahat alayım istiyorum, trafik içinde.

    Bu küçük beklentilerden dolayı aracı yoracağımı sanmasamda, cesarette edemiyorum.

    Şu zamana kadar ciddi üzdü diyebileceğim bir durum olmadı, hatta 90hp bir arabadan daha atik hissettiriyor kendini ilk üç vites ancak 130-150hp Polo'yu inan ben de hayal edemiyorum. Cidden çok sağlam uzar.


    Kişisel önerim: Yazılım attıranların bu arabayı 15" lerle kullanmaktan ziyade 16" ebatlara geçmesi. Kalın taban, yere biraz daha iyi oturmasını sağlayacaktır. Çünkü bahsedilen güç Polo'nun cüssesine göre az değil ve standart fabrika çıkışı ile tehlike yaşatabilir. Bildiğim kadarıyla Polo BlueGT de süspansiyon alçaltılmış ve 16" jantlarla geliyor.

    250 Nm dayanımlı kuru kavrama şanzımanlı aracına yazılım yaptırım 300-320 nm tork ile binenler mevcut.Düz vites tsi'da yazılım sanırım daha az riskli olur

    Genel olarak motor ömründen çaldığı su götürmez gerçek.Bu işi sanayi sitesi aralarında çakallıkla değilde gerçekten düzgün yapan firma sahipleri bunu inkar etmiyor,söylüyor.

    Ama şu devirde içinde bulunduğumuz 2016 türkiyesinde kim aldığı son model aracı 10-15 yıl 300.000-500.000 km kullanıyor bakmak lazım.Böyle şartlarda kullanan varsa yazılım attırıp,attırmama konusunda kararsız kalabilir.Onun haricinde bence düşünmeye değer çok birşey yok.


    Uzun sureli kullanim konusunda haklisin. Hatta bunu defalarca ben de kendi kendime soyledim.

    Benim ki sadece psikolojik belki de.. Sans eseri bir sorun yasayacaksam da bu yazilimdan sonra olursa " Lan acaba yazilimdan mi? " endisesini yasamak istemiyorum.

    Onun haricinde epeydir aklimda olan bir durum bu yazilim. Bazen diyorum kalk git neyse yaptir, sonra bosver deyip oturuyorum.

    Bakalim seytan bir gun durterse gidip yaptiracagim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Polo için ilk yabancı testlerinden birinde "araç pahalı görünse de aslında onu minik bir Golf e benzetmek mümkün, kelepir fiyata küçültülmüş Golf denilebilir" vb yazıyordu, ben de birkaç defa kullandığım üzere gayet olgun bir sürüşü vardı.

    Yüksek araç alıp da ısınamama konusunda ben de şüpheliyim, yoksa hanım ve çocuklar ısrarla Suv istiyorlar.


    Polo konusunda yazılanlara ben de katılıyorum. Daha önce de yazdım, eğer Comfortline olsaydı zaten almazdım ancak o araç o haliyle çok sıkıcı. Ancak Polo Lounge farkını direk belli ediyor iç yaşam alanında. Onun dışında sürüş özellikleri B segmentinin çok çok üstünde. C'de bile yiyebileceği bir çok araç var. Dün yemekten çıkarken vale bile en dolu modelini ilk kullanışı olduğunu, diğerlerinden çok farklı olduğunu vurguladı. Hatta " küçük bir Golf'ü hissettirdi " demişti.

    2016 Tiguan'ın o 130km/h süratten sonra gövde salınımını gördükten sonra yüksek araçtan net bir biçimde korkmaya başladım. O araca ben sahip olmuş olsaydım muhtemelen hemen satardım.. Araç resmen uzun yolda güven vermiyor.

    Ben asıl Polo'yu 1.4 TSİ 150 Motor ile merak ediyorum.Şehir içinde dsg ile çok tatlı olacağına eminim.1.4 150 Tsi Passat,superb gibi araçları bile çok güzel yürütüyor.Polo kaputunun altında şehir içinde 320 ed leri fena bunaltır

    Uzun dönemde sorun çıkartır mı? sorusuna ikna olamadığım için Polo'ya yazılım yaptıramıyorum.

    Hali hazırda aracımı üzmeden kullanırken; sorunu yok ve az yakıyorken, yazılımdan sonra bunlarda olumsuzluk yaşanırsa diye cesaret edemiyorum.

    Benim için max hız artışı vs önemli değil. Zaten yazılımdan sonra da 90hp'lik araç gibi kullanmaya devam edeceğime eminim. Yazılımdan faydalanmak isteyeceğim tek şey: ara hızlanmaları daha iyi olsun, gaz pedalına ani çıkışlarda 2/4 değilde 1/4 daha yükleneyim birden kaçsın istiyorum. Yani 160 tork değil de 220-230 torkla birlikte birden atılsın ve yol vermeyenlerden yolu daha rahat alayım istiyorum, trafik içinde.

    Bu küçük beklentilerden dolayı aracı yoracağımı sanmasamda, cesarette edemiyorum.

    Şu zamana kadar ciddi üzdü diyebileceğim bir durum olmadı, hatta 90hp bir arabadan daha atik hissettiriyor kendini ilk üç vites ancak 130-150hp Polo'yu inan ben de hayal edemiyorum. Cidden çok sağlam uzar.


    Kişisel önerim: Yazılım attıranların bu arabayı 15" lerle kullanmaktan ziyade 16" ebatlara geçmesi. Kalın taban, yere biraz daha iyi oturmasını sağlayacaktır. Çünkü bahsedilen güç Polo'nun cüssesine göre az değil ve standart fabrika çıkışı ile tehlike yaşatabilir. Bildiğim kadarıyla Polo BlueGT de süspansiyon alçaltılmış ve 16" jantlarla geliyor.

    250 Nm dayanımlı kuru kavrama şanzımanlı aracına yazılım yaptırım 300-320 nm tork ile binenler mevcut.Düz vites tsi'da yazılım sanırım daha az riskli olur

    Genel olarak motor ömründen çaldığı su götürmez gerçek.Bu işi sanayi sitesi aralarında çakallıkla değilde gerçekten düzgün yapan firma sahipleri bunu inkar etmiyor,söylüyor.

    Ama şu devirde içinde bulunduğumuz 2016 türkiyesinde kim aldığı son model aracı 10-15 yıl 300.000-500.000 km kullanıyor bakmak lazım.Böyle şartlarda kullanan varsa yazılım attırıp,attırmama konusunda kararsız kalabilir.Onun haricinde bence düşünmeye değer çok birşey yok.


    Uzun sureli kullanim konusunda haklisin. Hatta bunu defalarca ben de kendi kendime soyledim.

    Benim ki sadece psikolojik belki de.. Sans eseri bir sorun yasayacaksam da bu yazilimdan sonra olursa " Lan acaba yazilimdan mi? " endisesini yasamak istemiyorum.

    Onun haricinde epeydir aklimda olan bir durum bu yazilim. Bazen diyorum kalk git neyse yaptir, sonra bosver deyip oturuyorum.

    Bakalim seytan bir gun durterse gidip yaptiracagim. :)

    Hayırlısı olsun :) Yalnız bursa'da çok güzel araçlar var söylemeden geçemiyecem.Makul fiyatlarda 2.El Luxury 320 ed'ler var.Samsunda hiç böyle araç denk gelmiyor




  • Haftasonu Toyota Auris'e binme şansım oldu. Hatta kısa bir uzun yol yaptık diyebilirim. (Ankara-Polatlı) Araç çok farklı geldi.

    Ön cam çok küçük gibi, sanki yarış otomobili camları gibi. Arka cam da çok küçük olduğundan görüş açısı biraz zayıf geldi.

    Bindiğim araçta cam tavan vardı. Arka koltukta oturuyordum ve tavan alçak geldi. Hatta Punto'dan alçak olduğunu hissettim. Kafam sürekli kapı üzerinde tutacaklara çarptı.

    Birde araç 1.4 dizeldi, çekiş iyiydi motor sesi içeri gelmiyordu. Fakat yol gürültüsünü iyi alıyor. Hatta arka sağ kapıdan baya rüzgar sesi alıyor içeri.

    İç mekanın ben kaliteli olduğunu hissettim, rahatsız etmedi.

    Fiyatının uygun olduğu düşünülünce C sınıfı için incelenebilir bir araç gibi duruyor.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Haftasonu Toyota Auris'e binme şansım oldu. Hatta kısa bir uzun yol yaptık diyebilirim. (Ankara-Polatlı) Araç çok farklı geldi.

    Ön cam çok küçük gibi, sanki yarış otomobili camları gibi. Arka cam da çok küçük olduğundan görüş açısı biraz zayıf geldi.

    Bindiğim araçta cam tavan vardı. Arka koltukta oturuyordum ve tavan alçak geldi. Hatta Punto'dan alçak olduğunu hissettim. Kafam sürekli kapı üzerinde tutacaklara çarptı.

    Birde araç 1.4 dizeldi, çekiş iyiydi motor sesi içeri gelmiyordu. Fakat yol gürültüsünü iyi alıyor. Hatta arka sağ kapıdan baya rüzgar sesi alıyor içeri.

    İç mekanın ben kaliteli olduğunu hissettim, rahatsız etmedi.

    Fiyatının uygun olduğu düşünülünce C sınıfı için incelenebilir bir araç gibi duruyor.

    Saygılar.

    Auris bencede fiyatına göre ideal,alınabilir bir araç,corolla'dan kalite ve işçilik olarak üstün olduğu halde daha uygun fiyata satılıyor.

    Şu aralar epey popüler olan megan hb ile kıyaslarsak(Toyotoda pazarlıkla güzel indirim alınabiliyor bunuda göz önünde bulundurmakta fayda var)

    Benzinli baz donanım

    Joy 1.6 16V 115 bg 64.600 TL

    Auris 1.33 Life 54,950 TL



    Benzinli otm vites ful donanım (auris'te cam tavan,koltuk ısıtma standart)

    Icon 1.2 Tce EDC 130 bg 85.900 TL

    Auris 1.6 Premium Multidrive S 82,750 TL



    Dizel düz vites ful donanım (biraz daha adil olması için 1.6 dci yerine 1.5 dci)

    Icon 1.5 dCi 110 bg 89.650 TL

    Auris Dizel 1.4 D-4D Premium 88,700 TL

    Edit:Düzeltme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 26 Ekim 2016; 15:23:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Haftasonu Toyota Auris'e binme şansım oldu. Hatta kısa bir uzun yol yaptık diyebilirim. (Ankara-Polatlı) Araç çok farklı geldi.

    Ön cam çok küçük gibi, sanki yarış otomobili camları gibi. Arka cam da çok küçük olduğundan görüş açısı biraz zayıf geldi.

    Bindiğim araçta cam tavan vardı. Arka koltukta oturuyordum ve tavan alçak geldi. Hatta Punto'dan alçak olduğunu hissettim. Kafam sürekli kapı üzerinde tutacaklara çarptı.

    Birde araç 1.4 dizeldi, çekiş iyiydi motor sesi içeri gelmiyordu. Fakat yol gürültüsünü iyi alıyor. Hatta arka sağ kapıdan baya rüzgar sesi alıyor içeri.

    İç mekanın ben kaliteli olduğunu hissettim, rahatsız etmedi.

    Fiyatının uygun olduğu düşünülünce C sınıfı için incelenebilir bir araç gibi duruyor.

    Saygılar.

    Yazın trafikte - park yerlerinde bencil büyük şehir sürücüleri yüzünden yaşadığım öfke patlamalarıyla Insignia mı hb bir C sınıfı ile değişmeye kalkmıştım, o esnada denediğim 1.6 Cvt Auris in mekanik hissiyatı ve basit ama uzun ömürlü iç mekanı hoşuma gitmişti fiyatı da gayet uygundu ama kaba arka tasarım ve dar arka yaşam alanı içime sinmemişti, içeriye de hatrısayılır derecede yol sesi alıyordu. Insignia da memnun olduğum yönlerin başında tasarımı da var zira.




  • Fiyatı bence de uygun, fakat sürmeden kesinlikle karar verilmemeli. Çünkü tavan çok alçak arkada oturanlar için. Benim boy 1.75 kafam camların üstündeki tutacaklara çarptı mesela.

    Bir de esmerce hocamın dediği gibi içeriye gerçekten hatrısayılır derecede yol sesi alıyor.
  • kendi testimden aklımda kalanlar göğüsün tuhaf bir açı ile aşağı inmesi ve berbat koltuk kumaşları. araç en ufak bir his uyandırmamış demekki. düşünüyorum aklıma başka bir şey gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler hocalar koşun koşun !!!

    Egea Ncap testi.


    http://www.euroncap.com/tr/results/fiat/tipo/25458
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.