Şimdi Ara

Otomobil Bebek/Çocuk Koltukları [İlk Sayfa Güncel] (13.03.2017) (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.205
Cevap
272
Favori
617.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar bu urunu alsam kac ay kullanirim

    Buna uyumlu puset var

    http://www.nar-bebe.com/Maxi-Cosi-Family-Fix-Isofix-Baza,PR-6067.html

    Bu ürünü cabrio fix ana kucağı ve pearl oto koltuğuyla kullanabiliyorsunuz, çocuğunuz 18kg'a ulaşıncaya dek bu kombinasyonlarla kullanabilirsiniz. Biz Maxi Cosi pebble ana kucağı almıştık ama bazasını kullanmadık. 3-4 aylıkken de oto koltuğuna geçtik.

    Hocam bende puset var baya bir kullaniriz gibi

    Almak istiyorum sabit kalsin diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Doc

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar bu urunu alsam kac ay kullanirim

    Buna uyumlu puset var

    http://www.nar-bebe.com/Maxi-Cosi-Family-Fix-Isofix-Baza,PR-6067.html

    Bu ürünü cabrio fix ana kucağı ve pearl oto koltuğuyla kullanabiliyorsunuz, çocuğunuz 18kg'a ulaşıncaya dek bu kombinasyonlarla kullanabilirsiniz. Biz Maxi Cosi pebble ana kucağı almıştık ama bazasını kullanmadık. 3-4 aylıkken de oto koltuğuna geçtik.

    Hocam bende puset var baya bir kullaniriz gibi

    Almak istiyorum sabit kalsin diye

    Biz almamistik zamaninda, tercihimizi 0-18 kg oto koltugundan yana kullandik. Bu baza isofix bağlantılı olduğundan daha güvenli olacaktır ama ben yine de geriye dönük oto koltugunu onerecegim. Iskandinav ülkelerinde çocuk 4 yasina girene degin one dogru seyahat etmesi yasakmis bildigim kadariyla. Ingilterede de 2 seneye kadar geriye dönük olmasi icin calismalar varmis. Onemli olan isofix bağlantısından ziyade bebeginizi mümkün oldugunca uzun süre geriye donuk olarak taşımak.
    Yine de tercih sizin, baza ve koltugu az once de dedigim gibi 18 kg`a kadar ihtiyacinizi görecektir(puseti geriye donuk ama, oto koltugu ileriye donuk kullanmak durumunda kalacaksınız, bu da isofixli olmasina ragmen gerye dönük kullanima gore önden yapılması muhtemel kaza durumlarinda daha fazla yaralanma riskine yol açacaktır).
    Saygilar...




  • the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor

    Hocam zaten 18 kg olunca cocuk 4 yas civarinda oluyorve gerlye donuk seyahat etmesini gerektiren boyun veomurga zayifligi, kaslarinhenuz gelismemis olmasi, kafanin vucuda agirlikorani fazlaligi gibi durumlar ortadan kalkmis oluyor. Ikinci el alirken 2 seyi sorgulayin: koltuk aractayken kaza gerceklesmis mi ve koltugun son kullanim tarihi ne zaman (bu bilgi koltugun kenarinda veya etiketinde yazar.koltuktaki darbe emici vetutucu parcalar kompozzit malz3meden yapildigi icin belirli bir bozulma sureleri var, o nedenle son kullanma tarihi gecmis koltuk koruyucu ozelligini yitiriyor.) Hocam dexiginiz gibi bu isler butceisi ama bebisinizin saglik ve guvenligi icin,sizin guvendeseyahat ettiginizibilerek huzuyrla arckullanmanizicin bu bedel odeniyor bi sekilde. Yazim htalarinin kusuruna bakmayin mobilden yaziyorum. Saygilar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor

    Yine söylüyorum tekrar olacak ama ne kadar araştırıp, kaza anında (Allah korusun) en güvenli olacağını düşündüğümüz koltuğu alsak bile çocukları koltuğa bağlamadıktan sonra bunların hiçbir anlamı kalmıyor. Özellikle 2-3 yaş çok kritik, bu yaşlarda çocuğu emniyet kemerine alıştıramazsak, dünyanın parasını verip çocukların altında oturak, yükselteç haline getiririz o koltukları. Ben bu açıdan bakıyorum ve o yüzden benim için en güvenli koltuk en kolay, en pratik bağlanan koltuktur diyorum.
    Diğer taraftan internetten model seçmek doğru olmuyor, hele de çocuk biraz büyükse en güzeli onunla gidip seçmek. Ben de şu önden barlı modelleri çok beğenmiştim internette görünce ama birebir gördüğümde bizim için hiç kullanışlı olmadığını anlamamız uzun sürmedi.
    Genel olarak söylüyorum şahsi kanaatim 0-13 kg'lık olan ilk ana kucağı kısmını çok para vermeden ama tabiki bilindik bir marka ile geçirmek daha mantıklı çünkü yaşına kadar genelde bebeğin yanında birisi oluyor. İkinci aşamada 9-18'lik koltuk almak ki en önemli aşama bu koltuk işte. Burada çocuk büyümüş oluyor ve onu bağlamaya alıştırmak gerekiyor. Çoğu zamanda çocuk arkada yalnız seyahat edecek oluyor. Fakat çocuk bu koltuğu da fazla kullanmayacağı için fazla para bağlamamak lazım. Üçüncü ve son koltuk ise 18-36 kglık olmalı. Çocuk 3-4 yaşından sonra uzun süreli bu koltuğu kullanacak. O yüzden bunda kesenin ağzını biraz açmanız iyi olur. Yani şahsi görüşüm ana kucağından sonra 9-36 kglık koltuk almak doğru değil. Çünkü bunlar tam yatmıyorlar ve ara çözüm koltukları. Oysa 3-4 yaşına kadar çocuklar çok fazla uyuyor araçta. Yatan koltuk buluyorsun bu sefer de başka bir şeyini beğenmiyorsun filan. Ayrıca 9-36 kglık koltuğu teorik olarak 10 yaşına kadar kullanmak olası olsa bile bu pratikte hiç de böyle olmayacaktır. Dolayısı ile muhtemelen 3-4 yıl sonra başka bir koltuk alma zorunluluğu ortaya çıkacaktır. O yüzden en optimum çözüm 3 ayrı çeşit koltuk almak. Ana kucağı için 150-200 tl, 9-18 kglıklar için 250-300 tl ve nihayetinde 18-36 kglıklar içinse 500-600 tl bütçe ayırsak ve çocuğun bunları 10 sene kullandığını düşünsek yıllık 100 tl'ye gelir.
    Bir de arkadan gelen ikinci bir çocuk varsa tadından yenmez




  • Ben kendi çocuğuma, koltuk eğitimini verdim, diğer kapıdan binse bile, gidip koltuğuna biniyor. Bu çok önemli, çünkü ilk bindiklerinde çoğu hiç istemiyor, eğer biz de çocuk istemiyor, kucakta dursun, ağlamasın deseydik şimdi hala koltuğa alıştırmaya çalışıyorduk. Bu aralar koltuktan tıkırtı sesi gelmeye başladı, zaten zar zor kendim ugrasarak takmıştım kontrol etmeye bile çekiniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor

    Yine söylüyorum tekrar olacak ama ne kadar araştırıp, kaza anında (Allah korusun) en güvenli olacağını düşündüğümüz koltuğu alsak bile çocukları koltuğa bağlamadıktan sonra bunların hiçbir anlamı kalmıyor. Özellikle 2-3 yaş çok kritik, bu yaşlarda çocuğu emniyet kemerine alıştıramazsak, dünyanın parasını verip çocukların altında oturak, yükselteç haline getiririz o koltukları. Ben bu açıdan bakıyorum ve o yüzden benim için en güvenli koltuk en kolay, en pratik bağlanan koltuktur diyorum.
    Diğer taraftan internetten model seçmek doğru olmuyor, hele de çocuk biraz büyükse en güzeli onunla gidip seçmek. Ben de şu önden barlı modelleri çok beğenmiştim internette görünce ama birebir gördüğümde bizim için hiç kullanışlı olmadığını anlamamız uzun sürmedi.
    Genel olarak söylüyorum şahsi kanaatim 0-13 kg'lık olan ilk ana kucağı kısmını çok para vermeden ama tabiki bilindik bir marka ile geçirmek daha mantıklı çünkü yaşına kadar genelde bebeğin yanında birisi oluyor. İkinci aşamada 9-18'lik koltuk almak ki en önemli aşama bu koltuk işte. Burada çocuk büyümüş oluyor ve onu bağlamaya alıştırmak gerekiyor. Çoğu zamanda çocuk arkada yalnız seyahat edecek oluyor. Fakat çocuk bu koltuğu da fazla kullanmayacağı için fazla para bağlamamak lazım. Üçüncü ve son koltuk ise 18-36 kglık olmalı. Çocuk 3-4 yaşından sonra uzun süreli bu koltuğu kullanacak. O yüzden bunda kesenin ağzını biraz açmanız iyi olur. Yani şahsi görüşüm ana kucağından sonra 9-36 kglık koltuk almak doğru değil. Çünkü bunlar tam yatmıyorlar ve ara çözüm koltukları. Oysa 3-4 yaşına kadar çocuklar çok fazla uyuyor araçta. Yatan koltuk buluyorsun bu sefer de başka bir şeyini beğenmiyorsun filan. Ayrıca 9-36 kglık koltuğu teorik olarak 10 yaşına kadar kullanmak olası olsa bile bu pratikte hiç de böyle olmayacaktır. Dolayısı ile muhtemelen 3-4 yıl sonra başka bir koltuk alma zorunluluğu ortaya çıkacaktır. O yüzden en optimum çözüm 3 ayrı çeşit koltuk almak. Ana kucağı için 150-200 tl, 9-18 kglıklar için 250-300 tl ve nihayetinde 18-36 kglıklar içinse 500-600 tl bütçe ayırsak ve çocuğun bunları 10 sene kullandığını düşünsek yıllık 100 tl'ye gelir.
    Bir de arkadan gelen ikinci bir çocuk varsa tadından yenmez


    Yazdıklarınızın altına imzamı atarım. Yolda pek çok araçta dikkatimi çekiyor, çocuk koltuğu var ama kemeri takılı değil. O şekilde sadece yükselteç oluyor - hiç bir koruma özelliği kalmıyor. Kendimizi bağlayıp çocuğumuzu bağlamıyorsak, büyük sorumsuzluk demek... Ben de geçen gün üşendim, kısa mesafeye gidiyoruz diye. Ama ara yoldan araba çıkınca sert fren yapmak zorunda kaldım, arka koltuktan bir ses "babacıımm, benim kemerimi bağlamayı unutmuşsunn".. Sonra düşündüm, ya benim üşengeçliğim yüzünden bir şekilde yaralansaydı.. Onun için her seferinde -yol kısa olsa bile- sürekli bağlıyorum. Hem bu şekilde alışkanlık oturuyor.

    Dediğiniz gibi, seçim olarak da, kolay bağlanıp çözülebilen koltuk tercih etmekte fayda var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor

    Yine söylüyorum tekrar olacak ama ne kadar araştırıp, kaza anında (Allah korusun) en güvenli olacağını düşündüğümüz koltuğu alsak bile çocukları koltuğa bağlamadıktan sonra bunların hiçbir anlamı kalmıyor. Özellikle 2-3 yaş çok kritik, bu yaşlarda çocuğu emniyet kemerine alıştıramazsak, dünyanın parasını verip çocukların altında oturak, yükselteç haline getiririz o koltukları. Ben bu açıdan bakıyorum ve o yüzden benim için en güvenli koltuk en kolay, en pratik bağlanan koltuktur diyorum.
    Diğer taraftan internetten model seçmek doğru olmuyor, hele de çocuk biraz büyükse en güzeli onunla gidip seçmek. Ben de şu önden barlı modelleri çok beğenmiştim internette görünce ama birebir gördüğümde bizim için hiç kullanışlı olmadığını anlamamız uzun sürmedi.
    Genel olarak söylüyorum şahsi kanaatim 0-13 kg'lık olan ilk ana kucağı kısmını çok para vermeden ama tabiki bilindik bir marka ile geçirmek daha mantıklı çünkü yaşına kadar genelde bebeğin yanında birisi oluyor. İkinci aşamada 9-18'lik koltuk almak ki en önemli aşama bu koltuk işte. Burada çocuk büyümüş oluyor ve onu bağlamaya alıştırmak gerekiyor. Çoğu zamanda çocuk arkada yalnız seyahat edecek oluyor. Fakat çocuk bu koltuğu da fazla kullanmayacağı için fazla para bağlamamak lazım. Üçüncü ve son koltuk ise 18-36 kglık olmalı. Çocuk 3-4 yaşından sonra uzun süreli bu koltuğu kullanacak. O yüzden bunda kesenin ağzını biraz açmanız iyi olur. Yani şahsi görüşüm ana kucağından sonra 9-36 kglık koltuk almak doğru değil. Çünkü bunlar tam yatmıyorlar ve ara çözüm koltukları. Oysa 3-4 yaşına kadar çocuklar çok fazla uyuyor araçta. Yatan koltuk buluyorsun bu sefer de başka bir şeyini beğenmiyorsun filan. Ayrıca 9-36 kglık koltuğu teorik olarak 10 yaşına kadar kullanmak olası olsa bile bu pratikte hiç de böyle olmayacaktır. Dolayısı ile muhtemelen 3-4 yıl sonra başka bir koltuk alma zorunluluğu ortaya çıkacaktır. O yüzden en optimum çözüm 3 ayrı çeşit koltuk almak. Ana kucağı için 150-200 tl, 9-18 kglıklar için 250-300 tl ve nihayetinde 18-36 kglıklar içinse 500-600 tl bütçe ayırsak ve çocuğun bunları 10 sene kullandığını düşünsek yıllık 100 tl'ye gelir.
    Bir de arkadan gelen ikinci bir çocuk varsa tadından yenmez


    Yazdıklarınızın altına imzamı atarım. Yolda pek çok araçta dikkatimi çekiyor, çocuk koltuğu var ama kemeri takılı değil. O şekilde sadece yükselteç oluyor - hiç bir koruma özelliği kalmıyor. Kendimizi bağlayıp çocuğumuzu bağlamıyorsak, büyük sorumsuzluk demek... Ben de geçen gün üşendim, kısa mesafeye gidiyoruz diye. Ama ara yoldan araba çıkınca sert fren yapmak zorunda kaldım, arka koltuktan bir ses "babacıımm, benim kemerimi bağlamayı unutmuşsunn".. Sonra düşündüm, ya benim üşengeçliğim yüzünden bir şekilde yaralansaydı.. Onun için her seferinde -yol kısa olsa bile- sürekli bağlıyorum. Hem bu şekilde alışkanlık oturuyor.

    Dediğiniz gibi, seçim olarak da, kolay bağlanıp çözülebilen koltuk tercih etmekte fayda var.

    Hocam güzel yazmìssìnìz kemer konusunda, ancak 2-300tlye guvenli 9-18kg koltuk yok. Maxi cosi 690tl ki emniyet kemerli oldugu halde test sonuçlarì isofixli olup aynì zamanda güvenli olanlara yakìn.
    Güvenli kelimesi göreceli, cocuk fìrlamìyorsa güvenli demek yeterli degil, ece 14 sertifikasì yetmez güvenli demek için,hangi bolgesine nekadar yuk aldìgìna bakmak lazìm. Buna gore chicco xpace isofix, romer duo ve trifix, maxi cosi tobi gibi 3-4 seçenek var, bunlar da 560-1000tl. Graco, maxi cosi, chicconun orta seviye guvenlikli cok modeli var, onlar bile 3-500tl.
    Bu suna benziyor, ncap 3yìldìz 5yìldìz alan araçlara ncap a girmiş güvenli demek gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    the Doc ve ilker67 , cevaplar için teşekkür ederim.

    bahsettiğiniz yerleri inceledim. şunu anladım ki (yanlış anlamadıysam) bu ters koltuklar 18 kg ye kadar. zaten 18 kgden büyük çocuk ters olarak oturunca koltuğa sığmaz

    ikinci el durumlarını inceleyeceğim artık, yenisini almak biraz zor gibi görünüyor. 300 liraları zorlarken 550 liralara zor çıktık, daha fazlası bütçeyi aşıyor

    Yine söylüyorum tekrar olacak ama ne kadar araştırıp, kaza anında (Allah korusun) en güvenli olacağını düşündüğümüz koltuğu alsak bile çocukları koltuğa bağlamadıktan sonra bunların hiçbir anlamı kalmıyor. Özellikle 2-3 yaş çok kritik, bu yaşlarda çocuğu emniyet kemerine alıştıramazsak, dünyanın parasını verip çocukların altında oturak, yükselteç haline getiririz o koltukları. Ben bu açıdan bakıyorum ve o yüzden benim için en güvenli koltuk en kolay, en pratik bağlanan koltuktur diyorum.
    Diğer taraftan internetten model seçmek doğru olmuyor, hele de çocuk biraz büyükse en güzeli onunla gidip seçmek. Ben de şu önden barlı modelleri çok beğenmiştim internette görünce ama birebir gördüğümde bizim için hiç kullanışlı olmadığını anlamamız uzun sürmedi.
    Genel olarak söylüyorum şahsi kanaatim 0-13 kg'lık olan ilk ana kucağı kısmını çok para vermeden ama tabiki bilindik bir marka ile geçirmek daha mantıklı çünkü yaşına kadar genelde bebeğin yanında birisi oluyor. İkinci aşamada 9-18'lik koltuk almak ki en önemli aşama bu koltuk işte. Burada çocuk büyümüş oluyor ve onu bağlamaya alıştırmak gerekiyor. Çoğu zamanda çocuk arkada yalnız seyahat edecek oluyor. Fakat çocuk bu koltuğu da fazla kullanmayacağı için fazla para bağlamamak lazım. Üçüncü ve son koltuk ise 18-36 kglık olmalı. Çocuk 3-4 yaşından sonra uzun süreli bu koltuğu kullanacak. O yüzden bunda kesenin ağzını biraz açmanız iyi olur. Yani şahsi görüşüm ana kucağından sonra 9-36 kglık koltuk almak doğru değil. Çünkü bunlar tam yatmıyorlar ve ara çözüm koltukları. Oysa 3-4 yaşına kadar çocuklar çok fazla uyuyor araçta. Yatan koltuk buluyorsun bu sefer de başka bir şeyini beğenmiyorsun filan. Ayrıca 9-36 kglık koltuğu teorik olarak 10 yaşına kadar kullanmak olası olsa bile bu pratikte hiç de böyle olmayacaktır. Dolayısı ile muhtemelen 3-4 yıl sonra başka bir koltuk alma zorunluluğu ortaya çıkacaktır. O yüzden en optimum çözüm 3 ayrı çeşit koltuk almak. Ana kucağı için 150-200 tl, 9-18 kglıklar için 250-300 tl ve nihayetinde 18-36 kglıklar içinse 500-600 tl bütçe ayırsak ve çocuğun bunları 10 sene kullandığını düşünsek yıllık 100 tl'ye gelir.
    Bir de arkadan gelen ikinci bir çocuk varsa tadından yenmez


    Yazdıklarınızın altına imzamı atarım. Yolda pek çok araçta dikkatimi çekiyor, çocuk koltuğu var ama kemeri takılı değil. O şekilde sadece yükselteç oluyor - hiç bir koruma özelliği kalmıyor. Kendimizi bağlayıp çocuğumuzu bağlamıyorsak, büyük sorumsuzluk demek... Ben de geçen gün üşendim, kısa mesafeye gidiyoruz diye. Ama ara yoldan araba çıkınca sert fren yapmak zorunda kaldım, arka koltuktan bir ses "babacıımm, benim kemerimi bağlamayı unutmuşsunn".. Sonra düşündüm, ya benim üşengeçliğim yüzünden bir şekilde yaralansaydı.. Onun için her seferinde -yol kısa olsa bile- sürekli bağlıyorum. Hem bu şekilde alışkanlık oturuyor.

    Dediğiniz gibi, seçim olarak da, kolay bağlanıp çözülebilen koltuk tercih etmekte fayda var.

    Hocam güzel yazmìssìnìz kemer konusunda, ancak 2-300tlye guvenli 9-18kg koltuk yok. Maxi cosi 690tl ki emniyet kemerli oldugu halde test sonuçlarì isofixli olup aynì zamanda güvenli olanlara yakìn.
    Güvenli kelimesi göreceli, cocuk fìrlamìyorsa güvenli demek yeterli degil, ece 14 sertifikasì yetmez güvenli demek için,hangi bolgesine nekadar yuk aldìgìna bakmak lazìm. Buna gore chicco xpace isofix, romer duo ve trifix, maxi cosi tobi gibi 3-4 seçenek var, bunlar da 560-1000tl. Graco, maxi cosi, chicconun orta seviye guvenlikli cok modeli var, onlar bile 3-500tl.
    Bu suna benziyor, ncap 3yìldìz 5yìldìz alan araçlara ncap a girmiş güvenli demek gibi.




    ncap ile karşılaştırılmamalı bence. Çocuk koltukları birer çelik kafes değil, ncap testi ile uzaktan yakından alakası yok. Nihayetinde hepsinin içinde köpük var ve hepsi plastik. Önemli nokta araca düzgün bağlanması ve çocuğunda koltuğa düzgün bağlanması. Tabi ki sarsıntı, kemerin kaza anında omurilik yaralanmalarına sebebiyet vermemesi önemli ama çocuk koltuğunda güvenliğin bu kadar ön plana çıkartılması anne-babaların hassasiyetini kullanarak yapılan pazarlama stratejisinden başka bir şey değil. Tabi ki Çin malı koltuk alıp, çocukları bağlayın demiyorum ama 1000 tl'ler aşırı yüksek fiyatlar çocuk koltuğu için.




  • Dostum hepsi kopuk ve plastik demek biraz yanlış bir benzetme olmadı mi sizce? Otomobiller de metal ve plastikten oluşuyor ama ncap de 1 yıldız alanla 5 yıldız alan bir değil.
    Adac da bağımsız testler yapıyor, bunlardan bir tanesi de çocuk koltukları. Önerdiği, şartli önerdiği ya da önermedigi koltuklar arasında mutlaka fark olacaktır.
    Tabi ki herhangi bir koltuk, hiç bağlanmadan gitmesinden iyidir ama hepsi benzer korumayi yapar diyerek seçim kriterini para yaparsak yanilabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin beklentisi farklì, görüsü farklì olabilir ama firma bile bir kriter, üretilen her ürünün ppm seviyesi aynì kalitede olmasì her firmada yapìlabilen bişey degil. Kendi crash test lab. ì olan, tasarìm , patenti ve ürün testlerini düzenli yapan firma sayìsì az. Bu yatìrìmì yapìp ciddi üretimler yapìlan ürünler pahalì, plastik parça icindeki metal parçalar, plastigin tasarìmì, malzemesi, kaynak kalitesi her firmada yada her üründe ve farklì.
    Crash testlere katìlan, sektörü bilen biri emn.kemerleronin güvenirliginin bile farklì oldugunu biliyor.
    Tercihler farklì olabilir. Yatìrìmì, tasarìm ve işcilik maliyetlerini ürün sayìsìna böldügünüzde fiyat ortaya cìkìyor, araya pazarlama, nakliye ve aracì kurum rantlarì girdiginde özellikle ülkemizde aracì firmalarìn karlarìnìn cocuk koltugu sektorunde cok yuksek olmasì nedenli maliyetinin çok üstünde fiyatlara satìn alìnìyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Çin malı koltuktan uzak durulsun diyorum zaten. Sadece güvenlik açısından da değil sağlık açısından da riskli olabilir Çin malı olanlar. f/p olarak 1000 tllik koltuk ile 250 tllik başka bir Alman malı koltuk arasında 4 katı koruma gibi bir durum söz konusu değil diyorum. Örnek de vereyim Römer, Concord...Çok astronomik fiyatlara satılıyorlar. 1000 tl bir çocuk koltuğu olur mu ya! 100 euro, hadi bilemedin 150 euro olsun. 450 euro çok çok yüksek bir rakam. İşte burada pazarlama işin içine giriyor!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Ben Çin malı koltuktan uzak durulsun diyorum zaten. Sadece güvenlik açısından da değil sağlık açısından da riskli olabilir Çin malı olanlar. f/p olarak 1000 tllik koltuk ile 250 tllik başka bir Alman malı koltuk arasında 4 katı koruma gibi bir durum söz konusu değil diyorum. Örnek de vereyim Römer, Concord...Çok astronomik fiyatlara satılıyorlar. 1000 tl bir çocuk koltuğu olur mu ya! 100 euro, hadi bilemedin 150 euro olsun. 450 euro çok çok yüksek bir rakam. İşte burada pazarlama işin içine giriyor!

    Fiyatlandırma konusundaki adaletsizliğe bende karşıyım. Bu saydığınız markaların yurt dışı sitelerde fiyatları zaten 100-150 Euro. Fakat koruma konusundaki yorumlarınıza katılmıyorum. 4 katı korumasında en az 2 katı korusun. Hatta rakamları geçelim daha fazla koruduğunu bilmek bile yeterli. 1000 tl pahalıymış.. Vereceksin arkadaş. Söz konusu olan çocuğun güvenliği. Kullandığınız arabanın fiyatı nedir. Ya da cep telefonunuzun. Yahut bilgisayarınızın. Yapmayın arkadaşlar. İnsaf. Pahalı dediğiniz bu koltuklarda 2 çocuk büyütseniz yıllık maliyetini siz hesaplayın. Bende oğlum için koltuk alacağım. Marka tavsiyesi için araştırdım siteyi fakat yanlış yerdeyim sanırım. Avrupalı bize gülüyor. Adamlar 1 aylığına geliyor Türkiye' ye en Kralı'ndan arabasını kiralayıp en kalitelisinden oto koltuklarını alıyorlar. Giderkende yok pahasına satıp gidiyorlar. Bizim çocuklarımız daha mı kıymetsiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.hepsiburada.com/liste/nania-cosmo-sp-isofix-9-18-kg-oto-koltugu-top-tether-hediyeli/productDetails.aspx?productId=oyunak356090231&categoryId=23021016

    ben bunu almıştım...kızım 25 aylık...30 aylık olunca nasipse kardeşi gelecek...2 koltuk koyacağız arabaya ancak 3. olunca(nasipse tabi) 3 çocuk birden nasıl sığacaklar düşündürücü...:)
  • @muratcandogan pm attım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Markası: Maxi Cosi
    Modeli: Rodi SPS
    Ürün Kategorisi: Anakucağı Oto Koltuğu
    Ürün Alt Kategorisi: Oto Koltuğu

    Özellikleri:

    3,5 Yaş 12 Yaş arası çocuklar için uygun bir yükseltici oto koltuğudur.
    En ferah iç hacim ile grubunda lider olan Rodi SPS bardaklık ve yazlık havlu kılıfı ile aksesuar serisini de tamamlar.

    Fonksiyonları

    Benzersiz yan koruma sistemi SPS
    Yükseklik ve genişlik ayarlı sırt desteği
    Mükemmel güvenlik için kemer askıları

    Ürün Ölçüleri

    Koltuk iç genişliği: 270mm
    Koltuk iç derinliği: 330mm
    İç yükseklik: 555+160mm
    Koltuk dış derinlik: 410mm
    Koltuk dış yükseklik: 675+160mm

    Kalite Belgeleri: ECE R44/04

    Taşıma Kapasitesi: 15–36 Kg Miktar/ ml/ Kg: 3,4 Kg

    Hitap Ettiği Yaş Aralığı: 3,5 Yaşından itibaren

    Markanın Ait Olduğu Ülke: Hollanda





    Oto Koltuğu Alırken Nelere Dikkat Etmeliyiz ?

    Öncelikle otomobilinize uygun oto koltuğunu araştırın, bazı otomobil firmaları gerek kullanma kılavuzlarında gerekse satış ofislerinde bu konuda size yardımcı olacak bilgileri sunmaktadır. Bunun dışında bebeğin ağırlığı ve yaşı uygun koltuğu seçmek için belirleyici olacaktır.
    Oto koltuk sistemleri için beş ayrı yaş ve kilo grubu saptanmış:
    1. 0 grubu olarak adlandırılan ilk kategori yenidoğandan 9 aya ve 10 kiloya kadar olan bebekler için tasarlanmıştır
    Bebeklerin tamamen ya da yari yatar vaziyette (yaklaşık 45 derce açı olacak biçimde) taşınması gerekir.
    Kullanımda ise oto koltuğunun arkaya dönük olması şarttır. Burada kullanılan oto koltuklarının ergonomik taşıma sistemlerinin olmasına dikkat etmek gerekir. Sapı olanlar taşıma rahatlığı açısından tercih edilebilir.
    2. İkinci kategori olan 1. grup, yaşı 9 aydan 3 yaşa kadar olan ve 9 – 18 kilo arasındaki çocukları kapsar. Arka koltuğa sağlamca tutturulmuş, öne doğru bakan koltuk çeşitleridir ve oturma sekli diktir. Yüzünü öne dönük olarak kullanmaya başladığınızda, kemerleri yukarı hareket ettiren kuvvetlendirilmiş delikleri vardır.
    3. Bir sonraki grup olan 2.grup ise 15 – 25 kilo arasındaki 3 – 7 yaş çocuklarını içerir. Bunlar esas itibari ile ikinci grupla ayni olmakla birlikte gerek oto koltuğunun sağlamlığı gerekse kemerlerin ölçüleri yaş grubuna uygun olarak yapılmıştır.
    4. Son kategori ise 22 ile 36 kilo arasındaki ve 6 – 12 yaş arasındaki çocukları kapsıyor. Yetişkinler için tasarlanmış emniyet kemerleri tam güvenlik sağlamadığından tercih edilmelidir.
    5. Booster koltukları (Yükseltici koltuklar): Sadece yetişkin kucağındayken ve omuz kemeri ile kullanılırlar 36 kilodan itibaren kullanılmamalıdır.


    DİKKAT!


    · Araba koltuğunun bebeğiniz için hayati önem taşıdığını Unutmayın. kısa mesafelerde bile çocuğunuzun mutlaka araba koltuğuna oturmasını sağlayın.
    · Avrupa kalite ve standart belgesi olmayan ürünleri kullanmamaya çalısın, aldığınız ürün arabanızla uyumlu olmalıdır.
    · 5 nokta emniyet sistemine sahip oto koltukları çocuğunuzu hem omuz hem kalçadan kavrayacağı için daha güvenlidir.
    · Oto koltuğunun emniyet kemerlerinin çocuğu çok sıkmamasına dikkat etmek gerekir.
    · Hava yastığı olan koltuklara kesinlikle araba güvenlik koltuğu bağlamayın.
    · 0 – 12 ay arası modellerin aracın kendi emniyet kemeri ile ters olarak bağlanacağını aklınızdan çıkarmayın.
    · Bebekler kemikleri güçleninceye yani yaklaşık 1 yaşına kadar oto koltuğunda 45 derecelik açı ve yüz arkaya dönük olacak şekilde oturtulmalıdır.
    · Arabanıza Bebek Var yazısı olması pek çok kotu durumda karşı taraf için caydırıcı olabilir.
    · Taşınabilir modellerde bebek omuz emniyet kemerinin bulunup bulunmadığını mutlaka kontrol edin.
    · Sabit emniyet kemeri ile araca bağlanmayıp, sadece takılan ürünleri kesinlikle tercih etmeyin. eğer arka koltukta kemeriniz yoksa ön koltuğa takabilirsiniz ama sadece 0-9 ay arası olanlarda. Bu durumda da yukarıda bahsettiğimiz üzere hava yastığı olmamasına özellikle dikkat etmelisiniz.
    · Oto koltuğu kumasının terletmeyen ve yıkanabilir cinsten olmasına özen gösterin. Bas kısmına yastık yüzü ya da minik bir havlu koymanız terleme durumunda faydalı olabilir.
    · Kullanım kılavuzunu muhakkak okuyun ve saklayın.
    · Yola çıkacağınız her seferde oto koltuğunun doğru şekilde bağlı olup olmadığını ve sağlamlığını kontrol edin.
    · Çocuk oto koltuğunu sadece taşıtın hareketsiz olduğu anlarda açın. Araba hareket halindeyken Bebeğinizi koltuktan çıkarmaya çalışmayın.
    · Kaza geçirmiş, kemeri asinmiş yada yırtılmış olan bir oto koltuğunu kesinlikle kullanmayın. 6 yıldan daha eski bir oto koltuğunu değiştir ve daha fazla eski olanlarını kullanmayın.


    http://www.hepsibayiden.com/Urun/Maxi-Cosi-Rodi-SPS-15-36-Kg-Oto-Koltugu-pmu1587.html

    Otomobil Bebek/Çocuk Koltukları [İlk Sayfa Güncel] (13.03.2017)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muratcandogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Ben Çin malı koltuktan uzak durulsun diyorum zaten. Sadece güvenlik açısından da değil sağlık açısından da riskli olabilir Çin malı olanlar. f/p olarak 1000 tllik koltuk ile 250 tllik başka bir Alman malı koltuk arasında 4 katı koruma gibi bir durum söz konusu değil diyorum. Örnek de vereyim Römer, Concord...Çok astronomik fiyatlara satılıyorlar. 1000 tl bir çocuk koltuğu olur mu ya! 100 euro, hadi bilemedin 150 euro olsun. 450 euro çok çok yüksek bir rakam. İşte burada pazarlama işin içine giriyor!

    Fiyatlandırma konusundaki adaletsizliğe bende karşıyım. Bu saydığınız markaların yurt dışı sitelerde fiyatları zaten 100-150 Euro. Fakat koruma konusundaki yorumlarınıza katılmıyorum. 4 katı korumasında en az 2 katı korusun. Hatta rakamları geçelim daha fazla koruduğunu bilmek bile yeterli. 1000 tl pahalıymış.. Vereceksin arkadaş. Söz konusu olan çocuğun güvenliği. Kullandığınız arabanın fiyatı nedir. Ya da cep telefonunuzun. Yahut bilgisayarınızın. Yapmayın arkadaşlar. İnsaf. Pahalı dediğiniz bu koltuklarda 2 çocuk büyütseniz yıllık maliyetini siz hesaplayın. Bende oğlum için koltuk alacağım. Marka tavsiyesi için araştırdım siteyi fakat yanlış yerdeyim sanırım. Avrupalı bize gülüyor. Adamlar 1 aylığına geliyor Türkiye' ye en Kralı'ndan arabasını kiralayıp en kalitelisinden oto koltuklarını alıyorlar. Giderkende yok pahasına satıp gidiyorlar. Bizim çocuklarımız daha mı kıymetsiz.

    Maalesef katılmıyorum. Pazarlamacıların söylediği de bu: Çocuğunun güvenliğinden daha mı önemli! İşte buradan vurmaya çalışıyorlar. Sadece şunu söyleyeyim 1000 tl'lik Römer ile 250 tl'Lik Cybex arasında ikisi de doğru bağlanmak kaydıyla hiçbir güvenlik farkı yok bence. Testlere filanda girmiyorum hiç. Basitçe koltuğun ana işlevi emniyet kemeri ile aynı. Onun dışındaki korumalar ciddi bir darbede ne karar korur? Dediğim gibi çelik bir bariyer değil ki bunlar.




  • herkeze selamlar ;


    bende baya bi araştırdım 100 tl altı bulduğum en güzel koltuk , sunny baby sb-03 veya yine sb-05 diye bir koltuk 1-2-3 grubada uygun altta firmanın linkini atıyorum ;

    http://www.sunnybaby.com.tr/tr/default.asp?rsm=121100000000&id=18&SB-03%20RODI

    kullanan veya fikri olan cevaplarsa sevinirim .

    bu firmada fiyat uygun 6 taksit ,

    http://www.aynigunkargo.com/urun/sunny-baby-sb-03-rodi-oto-koltugu----pesin-fiyatina-6-taksit.aspx



    Otomobil Bebek/Çocuk Koltukları [İlk Sayfa Güncel] (13.03.2017)




  • herkese merhaba
    oğlumuz 9kiloyu geçince geriye dönük bebeconfort creatis fix araç koltuğuna sığamaz oldu ve biz de yeni bir koltuk arayışına girdik
    pimpirikli anne olan ben konuyu irdeledikçe ve otomotivci olmanın da avantajıyla birçok test sonucuna kolayca ulaşabildim ve geriye dönük araç koltuğu alma konusunda iliklerime kadar ikna oldum
    eşimi ikna etmem de biraz zaman alsa da zor olmadı

    bu hafta besafe izi combi x3ümüzün siparişini vereceğiz. oğlumuz umarım sorun çıkarmaz ve öne çevirmek zorunda kalmayız.
    chicconun bir modeli ve volvonun römer işbirliğiyle geliştirdiği multitech modelini de inceledik ama yatış pozisyonları ve test sonuçlarına göre besafede karar kıldık.

    herkesin googleda ufak bir araştırma yaparak geriye dönük -rearfacing- kullanımın ne kadar önemli olduğunu incelemesini tavsiye ederim
    bu ufaklıklar bizlere emanet
    onlar için en güvenilir olanı araştırıp bulmak lazım
    selamlar




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.