< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Tam tersine, eğer aracınız tam otomatik ise o şanzımanda asıl aşınma vitese girip-çıkarken olur. Yani N>D ve D>N yaptıkça. Dolayısıyla her ışıkta boşa alarak daha çok eskitiyorsunuz şanzımanı.
Tork konvertörlü şanzımanlarda aracı frenle tuttuğunuzda şanzımana yük binmez. Bütün işi tork konvertörü görür. O sistem de yağ ile çalıştığından aşınma olmaz. Olabilecek tek şey yağın eskimesidir. Bu yüzden 5-6 sene veya 60-80 bin km'de bir yağın değişmesi şiddetle önerilir. |
|
Forumda belli aralıklarla açılan sabit konulardandır. Cevabı ise basit, 4 ileri zamanlarından kalma eski otomatik şanzımanlı aracınız yoksa frene basınca 3-5 sn içinde kendi otomatik olarak boşa geçiyor. Bir sonraki otomatik şanzıman ve ışıklarda boşa alma konusunda görüşmek üzere
|
|
Ben de bir süre (yakıt tasarrufu amaçlı) ışıklarda "n" ye alıyordum ama ışık yeşile dönünce birkaç kez "d" ye almayı unuttuğum oldu. Birinde hafif rampada geri kaçınca bir daha almadım. Varsın çok yaksın, bu araç otomatik değil mi? Zırt bırt vitesle oynayacaksam otomatik olmasının cazibesi nerede?
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToggT12x -- 17 Mart 2022; 9:4:2 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black // _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
derin olan kuyu değil, kısa olan iptir.(kofüçyus)
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
"...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.” ![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 18 Ağustos 2018; 15:32:33 > |
|
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
|
_____________________________
![]() 2008' Audi S5 4.2L V8 quattro 2017' Egea HB 1.3 Multijet Urban Plus |
|
|
_____________________________
''Eğer hayallerin seni korkutmuyorsa yeterince büyük değillerdir.''
|
|
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 18 Ağustos 2018; 12:51:40 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
naver say never
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Canon EOS 550D | iPhone 17 | iPad Air 3 | Sony WH-1000XM5
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
|