Şimdi Ara

Ortaklar Anlaşamadı Ramzey’de Hayat Durdu !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Ortaklar Anlaşamadı Ramzey’de Hayat Durdu !


    Türkiye’nin ilk motosiklet markaları arasında yer alan Ramzey senelerce yerli motosiklet üretimlerine bulunmuştu. En yakın rakipleri Kanuni, Bisan, Beldeyama motosiklet fabrikalarıydı… 2004 senesinde Çinden Aydın/Nazilli’ye motor getiren bir iş adamı Haojin markasının Türkiye fabrikasını kurup Ramzey, Kanuni, Bisan’a rest çekmiş bizde bu sektörde varız demişti.
    Bu gelişmeler sonucunda çoğu firma akıllılık yapıp sektör değiştirip paranın gücüyle çinden neredeyse bedavaya motorlar getirmeye başladı.
    Bu atılımdan sonra Koç Grubu Beldeyama fabrikasını insanların ucuz kalitesi düşük motorları tercih etmesi ve beklenen satış rakamlarını yakalayamaması sebebiyle sektörden çekilme kararı almıştı. bu haber 2 zamanlı motor üretiminin ülkemizde uyarı sinyalleri verdiğininde habercisiydi.
    O gündür bu gündür çok şey değişti. Kimi firmalar sektöre ayak uyduramadı görevine odaklanamayan ve yanlış modelleri ürün ağına ekleyen yöneticiler yüzünden gerilemeye başladı. O sıralarda da Ramzey 1.000.000’cu motorunu üretmiş Afrika ’ya gönderiyordu. Büyük bir gurur verici başarıydı Türkiye’de motosiklet sektöründe bizi en iyi şekilde temsil etmek ihracat yapmak.
    Öyle böyle derken ne yazık ki sektör Çin mallarına dayanamaz hal almıştı Türkiye’de mobilya gıda vsvs…. işi yapan firmalar çok karlı gördükleri için Çin ’den motorları alıp alıp…. Türkiye’ye yığmıştı. Tam o zamanlarda artık “Made İn Turkey” yazılı motorların son günleriydi ve öyle oldu yerli üretim bitirildi Çin ‘den motor alıp direk satmak firmalara daha karlı geldi.
    Günümüz Türkiye’sinde şuanda sayısını ve adını bilmediğimiz bir sürü motosiklet markası var. Cebine parayı dolduran Çin ’li motorları ülkeye yığar oldu.
    Ama Türk halkı artık uyandı bu motorlara 2015 yılı itibari ile ilgi göstermez oldu. Çünkü masraf masraf masraf…
    Şimdilerde yeni modanın Hindistan , Alman , Japon vs.. markalarının motorları oldu. Sektörde pek çok firma yan firma olarak bu markaların Türkiye’deki satış sorumluluğunu üstlendi.
    Ramzey ‘de ise bu dönemlerde gerilimler devam ediyor markanın ortakları anlaşamıyordu. Son olarak duyduğumuz ve üzüldüğümüz kadarıyla da şuanda ortaklar arasında anlaşmazlık sebebiyle tüm faaliyetlerin durdurulduğunu öğrendik. Yaklaşık 3 aydır müşteri hizmetleri ve internet sitelerine de erişim sağlanamıyor. Konu hakkında bilgi topladığımızda fabrika ortaklarının tüm motorları bayilere ucuza dağıttığını duyduk. 3800 TL’ye satılan Scooter ‘in şuanda sıfırları internette 2000 liradan satılıyor kapış kapış…
    Son olarak Ramzey markası hakkında şunları iletti arkadaşlarımız; Ramzey ‘in 2 ortağının yakın zamanda toplantı yapıp karar alacağı ve markayı iki ortaktan birinin satacağı ve alan diğer ortağında tekrar markayı aktif hale getireceği iletildi.

    alıntıdır.
    http://www.turbotuning.gen.tr/ortaklar-anlasamadi-ramzeyde-hayat-durdu.html







  • çinlilerle rekabet etmek kolay değil, hayırlısı olsun.
  • ne yerlisi ya çinden getirip montaj yapıyorlardı başkalarıda "ulan niye montajla uğraşim toptan alır satarım " dedi olay bu onlarca insan bu gözü dönmüş türk girişimcileri tarafından yaralandı öldü sakat kaldı şimdi bu dandik yürüyen tabutları kimse almayınca 3 gram kalite getirdiler 1000 gram üstüne koyup satıyorlar almayın aldırmayın bu rezil çin mallarını
  • heyyy gidi ramzey

    sıfır mobilet 1800 lira bionik olsa alırım ramzeye para verimez
  • 2004 yılından önce yerli üretim yapıyordu sonra çin malları getirmeyi denedi ama pek satamadı. 2010'da yamaha ile üretime geçti ama yamaha çin malları yüzünden türkiye'den 2 zamanlı motorlarda elini çekmişti...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.