Şimdi Ara

OPEL INSIGNIA 2.0 OTOMATİK KAMPANYA (78.000 TL) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
0
Favori
5.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    opelin 2.0 cdti 130 hp at nın ılk kampanyalı fiyatı kaç bin tl civarıydı hatırlayan varmı ? 68 bin tl hatırlıyorum da emın değilim

    62000 tl idi.
  • Tam Insignia Zamanı

    Baharın tüm ışıltısıyla geldiği günlerde Opel'in amiral gemisi Insignia ailesi de benzinli ve dizel motor seçenekleri ile geniş bir yelpaze sunuyor.

    Segmentindeki en tasarruflu benzinli Insignia 1.4 140 hp Turbo Edition donanımıyla 58.591 TL iken 1.6 180 hp benzinli Edition Elegance Paketli 65.223 TL.

    Insignia'nın hem dizel hem otomatik şanzıman konforunu sunan modeli 2.0 130 hp Dizel Active Select 81.952 TL. Ayrıca 2.0 220 hp benzinli Active Select Cosmo donanımıyla 111.011 TL iken 2.0 160 hp Dizel Active Select Cosmo donanımlı 94.962 TL ve en güçlü dizel, 2.0 195 hp Dizel Active Select Cosmo donanımyla 104.497 TL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yazmaı unutmusum kusura bakmayın. A3 1.6 tdi stronic. Konuyla neresi alakasız onu anlamadım. İnsignia alacagıma onu alırım diyorum. Kendi fikrim budur. Rahatsız etmesin kimseyi.

    Alakasız tabi.
    D sınıfı sedan bir araçla,c sınıfı hb bir aracın ne alakası var?
  • d sınıfı 2.0 motor 130 hp ve 300 nm torkluk, tam otomatik, yakıt ortalama değeri 5,9 olan, 500 lt bagajı olan, 2011 yılı nın otomobili seçilen, opelin bugüne kadar ürettiği en iyi otomobil olan İNSİGNİA yı 78.000 tl ye beğenmeyenlere

    önerim,
    tipsiz olan aynı özellik ve donanımda olan, üstelik yarı otomatik olan, 6 ay beklemeyle gelen, passatı öneririm, üstelik 98.00 tl fiyata ,
    20.000 tl vw kazığı, passatı alma iştahını artırır belki


    Passat 2.0 TDI 140 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 98.400
    Insignia NB 2.0 130 HP ‐ Dizel Active Select Edition Elegance Paketi 78.452

    İnsignia yı beğenmeyenler buyrun passata




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Dizel otomatik Passat da 105PS zaten.

    Ayrıca aracım Honda olmasına rağmen, bence Accord Benzinli otomatik olarak en fazla 80.000'e satılmalı. Üstü anlamsız. Aynı durum gerzekçe fiyat belirleyen Mazda 6 için de geçerli. Accord'dan zaten üstün bir araç değil Mazda 6. 105.000 hayatta etmez. Alan da yok zaten.

    Opel Insignia Edition Elegance zaten boş bir paket de değil. Bence mantıklı.

    Ayrıca isteyen Chip ekletip aracı 160 PS civarı yapabilir.



    Abi kac kisi 2000 benzinli accord yada mazda 6 alir ya parmakla sayarsin

    Hondanin mazdanin 1 yilda sattigi mazda 6 accord sayisi kadar

    vw de insanlar adini yazdiriyor biri vazgecer diye tdi dsg passat icin ::))) satmaktan cazgectim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 14 Nisan 2012; 20:18:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yazmaı unutmusum kusura bakmayın. A3 1.6 tdi stronic. Konuyla neresi alakasız onu anlamadım. İnsignia alacagıma onu alırım diyorum. Kendi fikrim budur. Rahatsız etmesin kimseyi.

    Suanda cok iyi bir kampanya var

    Ama d sinifi sedan konusu icinde bu yorum biraz ters olmus ::)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük punto atan arkadaşım, iyi ki "kocaman" yazmışsın yoksa nasıl? görecektik...




    2.0 otomatik, dizel D sınıfı, 150bg, ucuz araç isteyenlere; antalya günlas bayisinde EPİCA 2.0 Dizel LT AT var. 62.000TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paanther

    büyük punto atan arkadaşım, iyi ki "kocaman" yazmışsın yoksa nasıl? görecektik...




    2.0 otomatik, dizel D sınıfı, 150bg, ucuz araç isteyenlere; antalya günlas bayisinde EPİCA 2.0 Dizel LT AT var. 62.000TL

    pardon arkadaş
  • Audi A5'ten başlar arkadaşlar.

    100 bin olsa hemen koşarak topuklayarak alacağım araç. İstediğim donanım 150binden başlıyor maalesef. 2010 fiyatı ne kadardı onu merak ediyorum.

    Hoyratça para harcamayıp keşke kredi çekip kendimi bağlayıp alsaymışım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yazmaı unutmusum kusura bakmayın. A3 1.6 tdi stronic. Konuyla neresi alakasız onu anlamadım. İnsignia alacagıma onu alırım diyorum. Kendi fikrim budur. Rahatsız etmesin kimseyi.

    Suanda cok iyi bir kampanya var

    Ama d sinifi sedan konusu icinde bu yorum biraz ters olmus ::)))

    Abi konuya sınıfsal açıdan bakmayın ;) ona bakarsan biri audi biri opel ;) görüstügüm eleman cruise control de dair bircok seyin pakette var oldugunu söyledi. Sadece baska bir tane 17 jant begendim. Standart ı 16 jant. Bide yarı deri koltuga 2 bin euro fiyat çıkardı. Kaldı ki insignia da olan temel bircok özellik a3 te de yok mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: S0KRATES

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Dizel otomatik Passat da 105PS zaten.

    Ayrıca aracım Honda olmasına rağmen, bence Accord Benzinli otomatik olarak en fazla 80.000'e satılmalı. Üstü anlamsız. Aynı durum gerzekçe fiyat belirleyen Mazda 6 için de geçerli. Accord'dan zaten üstün bir araç değil Mazda 6. 105.000 hayatta etmez. Alan da yok zaten.

    Opel Insignia Edition Elegance zaten boş bir paket de değil. Bence mantıklı.

    Ayrıca isteyen Chip ekletip aracı 160 PS civarı yapabilir.



    insignia 2.0t otomatik cosma 111 bin tl.

    kıyaslama yaparken rakip donanım ve motor seçeneklerine bakın. uyduruk bir motor seçeneğinde kampanya yapıldı diye başka markaları yermenin anlamı yok.

    bu araçların ederi zaten bu değil ama fiyatların böyle olmasının sebebi markalarla değil devletle ve vergilerle alakalı. yani adamlar 50 ye civic satarken 100 e accord satmıyor. 35 civic 50 ye accord satıyor ama vergiler yüzünden makas açılıyor.

    Arkadaşım siz de iyi araştırın.

    Adamlar 105 PS 1.6 litre alt ÖTV dilimli aracı zaten Passat olarak bu fiyata satıyor.


    Opel aynı segmentte 2.0 litre yani ÖTV'si yüksek aracı bu fiyata satıyor.

    Ayrıca Passat da 105 PS ile zaten gitmiyor. 1.6 150 PS gibi sağlam ve bastın mı giden bir araç henüz VW de yapmadı.

    105 PS D sınıfı araba mı olurmuş.

    Adama gülerler.



    Neyse.


    Bu da 130 PS bir motor. Passat'ın çapulcu 1.6 güçsüz motoru kadar, Opel'in 2.0 motoru da gider.

    Ayrıca 2.0 motor her şartta daha avantajlıdır. Vergisi yılda fazladır o kadar.

    Bu da demek oluyor ki 2.0 140 PS Passat da istenirse 80.000'e satılabilir.

    Ama Doğuş inanılmaz paralar kazandığı için ve ülkemizdeki bilinçsiz tüketici 1.6 litre motora 80000 TL vermeyi sevdiği için durum böyle.

    Helal olsun OPEL'e.

    En azından 2.0 motor kazığını atmamış.

    Otomatik dizel isteyene iyi seçenek sunuyor.



    ben vw hakkında zaten yorumda bulunmadım. yada bu araç gitmiyor yada şu gidiyor demedim. honda daki fiyatlara yaptığınız eleştirilere göre yorumda bulundum. ama madem böyle bir cevap yazdınız;

    ülkemizdeki vergi sistemi ortada. aracı alımdan ziyade aracı yürütme maliyetleri de düşünülüyor (ki düşünülmek zorunda). bu yüzden 2.0 motorlu araçları isterse 1.6 dan ucuza satsınlar yinede alınmaz, tutulmaz. firmalarda bunun farkında, bu yüzden 1.6 araçlara gerçekten aşırı kar koyarak satıyorlar.

    zaten hiç bir aracın belirli bir fiyatı yoktur, satıldığı pazarın durumu ve piysasına göre şekillenir ve malesef bizim ülkemizde ki durum da bu. 2.0 araç 1.6 fiyatına satılamaz mı ? tabi ki satılır, insignia ve cruze bunun güzel bir örneği. bu tamamen firmaların elinde. ama niye yapsınlar ki zaten bu motor hacminde araç satamıyor, sattığı araçtan devlet kendinden daha çok para kazanıyor, bari kar yapıp öyle satalım mantığındalar.

    sizin dediğinizin aksine ülkemiz de ki tüketici bilinçsiz değil. eli mahkum. her yıl cebinden çıkacak daha fazla yakıt ve 3 katı vergi yükünü düşünmek zorunda. firmalarda bunu çok iyi kullanıp sömürmesini biliyor (yüksek hacimde devlet, düşük hacimde firma sömürüyor. kişide hangisi kendi karına ise onu tercih ediyor). yoksa emin olun kimse gidip de sırf dizel diye 1.6 araca 80-90 bin tl vermez. çünkü iş sadece aracı almakla bitmiyor. bu işin 2. eli(ülkemizde araç her zaman yatırım amacı güdülerek alınır (istisnalar kaideyi bozmaz)), vergisi, yakıtı, vs.

    opele helal olsun ama emin olun kimseye bir faydası yok. 1.6 ile aynı fiyat olsa da kimse yüzüne bakmayacak bu aracın (zaten 1.6 kadar anca gidiyor orasını hesaba katmadan sadece maliyet üzerine yorum yaparak konuşuyorum). 2.0 ın giderini-harcamalarını düşünmeyen adam da zaten arada ki farka bakmaz gider 160 lığını, 195 liğini alır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Edition elegance paketiyle , accordun donanimlarini karsilastirmak lazim ilk once. Ayrica 130 hp'lik enkaz dizel motoru enkaz sanzimanida cabasi. 160'lik 94 bin , 195 hp'lik 104 bin tl. Baya kapak olmus cidden.

    Ahh guzel ulkemin insanlarinin dizel aski , 78 bin tl'ye cetta vermiyorlar neredeyse asil kapak onlara olmus. 77 bin'e jetta yerine ne alinir diyenler buyrun bu konuya alalim sizi.

    nasıl yani? 130 hp 2.0 dizel araç enkaz mı oluyor? 2.0 atmosferik 150 hp accord motorundan çok daha yeni nesil bir motor. ayrıca opelin kullandığı 6 ileri At japon aisin marka. 5 ileri accord şanzımanından ne farkı var?

    accord ile kıyasına istinaden yazdım. diğer markaların motor ve şanzımanları ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araba 1 yıl olmadı daha 63bin tl idi. O zaman hayrına satıyor olsa şu anda 15 bin tl kar, hadi euro arttı falan 12 bin tl kar diyelim. Vay anasını...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Bu araba 1 yıl olmadı daha 63bin tl idi. O zaman hayrına satıyor olsa şu anda 15 bin tl kar, hadi euro arttı falan 12 bin tl kar diyelim. Vay anasını...

    ötv zammını es geçmeyin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kusura bakma ama çok cins bi adamsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Audi A5'ten başlar arkadaşlar.

    100 bin olsa hemen koşarak topuklayarak alacağım araç. İstediğim donanım 150binden başlıyor maalesef. 2010 fiyatı ne kadardı onu merak ediyorum.

    Hoyratça para harcamayıp keşke kredi çekip kendimi bağlayıp alsaymışım

    Boyle birsey yok hocam

    Audi her zaman audidir sen a5 seviyorsun ben sevmiyorum benim en begendigim audi araclari a1 a6 a7 a8

    Audi a1 ayri bir yeri var a8 ap ayri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Bu araba 1 yıl olmadı daha 63bin tl idi. O zaman hayrına satıyor olsa şu anda 15 bin tl kar, hadi euro arttı falan 12 bin tl kar diyelim. Vay anasını...

    ötv zammını es geçmeyin...

    euro kuru bundan 1 sene önce 2.17' ymiş , şu an 2.34' te. %7 fark yapar.
    ötv zammı da %12.5. Toplamda %20. fiyat artışı yaklaşık %25.

    fiyat artışının büyük kısmı kur ve ötv zammından kaynaklanmış.




    güncel şartlarda rakip modellerin fiyatlarına göre iyi fiyat çekiyorlar. bu sınıfta araç baksam düşünmeden gider alırdım. opel/chevrolet fiyat politikasıyla piyasanın en dikkat çekenlerinden biri, müşteri adına sevindirici.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Şu an da audi den geliyorum. 95 000 lira tek paket opsiyonları olan araç. 68 e bıraktı. Ben olsam her türlü audi derim. Tek sorun yeni kasa cıkıyor. O çok dusundurdu beni de

    hangi modeli bu audinin acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Bu araba 1 yıl olmadı daha 63bin tl idi. O zaman hayrına satıyor olsa şu anda 15 bin tl kar, hadi euro arttı falan 12 bin tl kar diyelim. Vay anasını...

    ötv zammını es geçmeyin...

    Haklısın hocam unutmuşum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Audi A5'ten başlar arkadaşlar.

    100 bin olsa hemen koşarak topuklayarak alacağım araç. İstediğim donanım 150binden başlıyor maalesef. 2010 fiyatı ne kadardı onu merak ediyorum.

    Hoyratça para harcamayıp keşke kredi çekip kendimi bağlayıp alsaymışım

    Boyle birsey yok hocam

    Audi her zaman audidir sen a5 seviyorsun ben sevmiyorum benim en begendigim audi araclari a1 a6 a7 a8

    Audi a1 ayri bir yeri var a8 ap ayri



    Ah o A8 yok mu, bugün F segmenti alsam ciddi ciddi incelerim. S almayacağım kesin de 7 ile A8 arasında gider gelirdim




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.