< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Şirket aracı olarak 2 tane symbol 0.9 tce kullanıyoruz ikisi de 200 bin km yi geçti ve ikisi de bakım hariç masraf çıkarmadı ki 20 binde bir giriyor bakıma. Yani herkes eline yüzüne bulaştırmadı. |
Gecmis olsun
Corsayla alakasi yok a dan z ye tum 1.2 puretechler boyle. Triger yagin icinde calistigi icin dikkat edilmezse boyle olabiliyormus. Yag degisimlerinize dikkat etmeniz, servisin dedigi yagi kullanmaniz, trigerinizi 50 bin de filan degistirmeniz ve yag değişimlerinde karteri actirip motor suzgecini temizletmeniz lazim. Bu sekilde bebek gibi itina edip bakarsaniz sorun yasamiyormussunuz. Bazilari bu sorunu hic kabul etmiyor, size oyle de denk gelmis olabilir. Hayirli gunler |
Güya son 1-2 senedir bu sorun halledilmişti...
|
Her sene 10 beygir düşe düşe gelen kaç kişinin sandık motor değiştiği belli olmayan 1.4 tsi de dahil mi bu yüze bulaşmayanlar için, yoksa o kölelik sözleşmesinde göz ardı edilir mi yazıyor? |
Yeni mild hybridler hariç tüm 1.2 puretechlerde olan bir sorun. Bu bir döngü 40-50bin kmlerde değişmesi lazım. Bir şekilde atlanırsa motoru kucağa alırsınız. Tüm bakımlar yetkili serviste ve uygun yağ ile yapılmak zorunda. Garanti süreci içinde sorun oluştuğu için triger garanti kapsamında değiştirilecektir. Geçmiş olsun. Maddi olarak yormayacaksa garanti uzatmanızı öneririm
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Aralık 2024; 19:40:58 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bu motor 2016'dan beri sorunlu, Opel'in PSA öncesi kendi üretimi 1 litrelik turboları vardı onlar temelli sorunluydu satıştan kalktı motor. VW hariç herkes turbo benzinlileri eline yüzüne bulaştırdı. PSA'dan araç alınacaksa dizel alınmalı. 2 milyona dizel oto C5 Aircross var cillop gibi araba işte. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Şirket aracı olarak 2 tane symbol 0.9 tce kullanıyoruz ikisi de 200 bin km yi geçti ve ikisi de bakım hariç masraf çıkarmadı ki 20 binde bir giriyor bakıma. Yani herkes eline yüzüne bulaştırmadı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Neredeyse her gün PSA Grubuna ait sıfır yada 2. el Otomobilleri ile sorunu olanların paylaşımlarını görüyorum. Kocaman bir firma ve bir çok otomobil markasını bünyesinde barındırıyor.Bu sorunlu Motora çözüm bulacak hiç mi kimse yok koca şirkette vede bir çok şikayeti görmüyorlar mı ? |
_____________________________
|
Yeni 1.2 mhevlerde sorun yok zincirli trigerden ötürü, dolayısıyla çözüm bulundu sayılır. Eski motorlara çözüm olarak da dayanıklı kayış ve özel yağ kullanılıyor, o da anca bu kadar etkili olabiliyor. Bu motora sahip psa grubu araçlarını alan kişiler bunu ve boya durumunu bilerek alacak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Peugeot'nun 1.6 puretech 180 ve 225 hp'lik motoru da sağlam motor. Ayrıca vw'nin 1.4 TSI motoru da habire revize edilip durdu en son 1.5 tsi motora geçtiler. Vw de motor açısından çok sağlam değil yağ eksiltme vardı onda da < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Değil hocam. Zincir hybrid motorlara geldi, size yeni dökülmeyen kayış takılacak şu anda yeni kayış değişimi 90.000 ama 120.000'e çıkarmayı da düşünüyorlar,gerçi her halükarda 6 yılda bir değişecek. Siz 2019'da güncellenen kayışla satılan son araçlardan birini almışsınız, ciddi dökülme yapmaz zaten filtrede var ama servisler en ufak bir şey görürse yenisi ile değiştiriyorlar.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Her sene 10 beygir düşe düşe gelen kaç kişinin sandık motor değiştiği belli olmayan 1.4 tsi de dahil mi bu yüze bulaşmayanlar için, yoksa o kölelik sözleşmesinde göz ardı edilir mi yazıyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hibrit versiyonunu almadığınız her senaryoda başlıktaki durumu yaşayacaksınız ki bu motor henüz 100 bine bile gelmemiş. Uzun süre diken üstünde gitmek ister misiniz yoksa alternatiflere mi yönelirsiniz sizin takdiriniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
FX-6300 || 970A-UD3P || Kingston HyperX Fury 12 Gb 1866Mhz || Asus r9 270 2Gb || WD 1Tb Green || Xigmatek Asgard Pro || Xigmatek X-Calibre 600W 80 PLUS || CM Hyper T4 ||
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Yep yenilenmiş kayisla gelecek, ama servis bakımı ile devam etmenizi tavsiye ederim bir sorun duymadım yenilenmiş kayışla ve Avrupa'da180.000 km'ye kadar garanti verdiler ama ne olur ne olmaz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 4 Aralık 2024; 20:51:18 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Bahsi geçen 1.4 TSi tam 21 senelik motor. Sandık motor muhabbetine gelince sekizdilindirin 350 binde Octavia videosu var 350 binde TSi nin trigeri bile değişmemis turbo vs sıfır gibi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|