Şimdi Ara

Opel Astra Sedan 1.6 CDTI 136 HP Testim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
20.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Muharrem'cigim Zaten standart 115 bg falan kiyaslanamaz bu 3 motorla, Hyundai mesela,128 Bg ama gel gor ki 0-100 vasat..Bu motor gucune gore yani neden? Aktarim oranlari, vites oranlari vs vs..

    Su an kiyaslanacak 3 dizel motor var kendi aralarin da..Honda-Renault ve Opel'in en guclu dizelleri..

    GT-LINE :Aracin yere aktarim organlari o kadar iyi ki, ne patinaja dusuyor, ne de ruzgardan etkileniyor, Rijit bir kasa, yere cok yakin spor bir sasisi var..Ancak gunluk kullanim da Konfor arayamazsin,Opel gibi..

    Honda Dizel: Son hizi 207 ( Ben 220 yaptim biraktim araci henuz tanimiyorum diye-232 yapan arkadaslar var )

    Ivlenme acisindan 2 vitese kadar ( 2. Vites dahil ) patinaja dusmesine ragmen, 2. Vitesten sonra Gt-line ile kapisir..200 Km hiza kadar Nefessiz bir ivlenmesi var..5. Vitesde 195 yaptim..6.Vites Allah ne verdiyse....4.1 yakit ortalamasini yakalayan arkadaslar var sehir ici...Ben cok agresif kullanmama ragmen 5.6 civari...Vites gecisleri o kadar kisa ve net ki? Spor bir hissiyat var...

    Opel ise yurt disi arastirmalarima gore agirlik ve Uzun aktarim organlarindan memnuniyetsizler..Agir bir arac dolayisiyla,yakit ortalama olarak 6.5 civari seyredecektir sehir icin de..
    bu motorda DPF var mı ? birde ADBLUE (amonyaklı sıvı) katkı deposu var mı?




  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Eline saglik guzel inceleme. Araba yurumuyor, bayiliyor diyen cok bilmisler konuya gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Arabistan'da kullanırsın hocam 6-7 litreliğini

    Yok kardeşim, oranın kanunlar beni bozuyor

    Atv veya cross alıp kum tepelerinde bale yapmayı düşünüyorum. Her şeyden önce yedek parça-satış fiyatlarını vs incelemem gerekli ama. Hayırlısı bakalım. Uzun süre kalırsam güçlü birşeyler alabilirimde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Emegine saglik Kardesim, ben bu motorun Benim Honda Civic Dizeli veya Dci 130 Bg'i performans ve yakit tuketimi olarak gecebilecegini pek sanmiyorum acikcasi..

    Herseyi Kiloya baglamak da buyuk hata, aktarim organlari da cok onemli motor teknolojisinin yanin da..


    Opel yillardir dizel sutcu beygiriyle buyuk basari yakaladi ulkemiz de satis olarak..

    Bu motorada sükür...Ancak fiyatlar fiyatlar fiyatlar...

    Hocam dediğiniz doğruda olabilir, kullanıcısını şaşırtadabilir. İlerleyen zamanlardaki testleri görmek lazım.
    Benim Vw Golf Tdi aktarması oldukça başarılı derler ama 120 km/h dan sonra hızlanması çok yetersiz kalıyor her ne kadar aktarma başarılı olsa da 120-130 km/h dan sonra hp gücü daha önemli oluyor. Bunu 0-100 ü 1.4 turbo Insigniam'dan daha başarılı olan yeni Golf sahibi olarak söylüyorum. İki araca da bindim aralarında 300 kg fark var Golf lehine ama 35 hp güç çok fark ettiriyor

    Alıntıları Göster
    direksiyon büyük, orta konsolda düğme kalabalığı var , kasa ağır ,, konsol dediğin sade ve şık olacak, mesela yeni 308 fena değil ,, motor banada olmuş gibi geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Ben 128 hp lik Hyundai için aynı fikirde değilim 1.6 crdi Accent blue 0-100 km'de 1.6 130 HP DCİ ile kapışabilecek performansa sahip.128 HP'lik crdi inin akıllarda hantal kalmasının en büyük sebebi i30+Tam otm şanzıman birleşmesinden oluştu.

    Fikrinize saygiliyim ama imkani yok malesef...

    Tork ve Bg gucuyle Fark atar oyle boyle degil kabullenmek lazim..Civic ve Astra dahil...

    Gt-line 0-100 : 9.8 sn Manuel
    Hyundai I30 0-100 : 10.9 Sn Manuel

    Kalkista 1 saniye fark demek hemen hemen 3-4 boy fark demek..Ve dusunun ki gittikce Artacak bu fark..

    C segmentleri..

    Accent Blue hafif oldugu icin hizli gelebilir size kalkislarda...Ancak hiz arttikca tikanmasi soz konusu ki, Ben Honda Civic ile bayagi bayagi fark attim otobanda her turlu..Gt-line ile Oyle kapismasi kolay degil...Motor Sanziman uyumuyla,Kilo ve rijit kasa ile en guclusu Gt-Line Dci 130 Bg'dir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 2 Nisan 2014; 7:11:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Muharrem'cigim Zaten standart 115 bg falan kiyaslanamaz bu 3 motorla, Hyundai mesela,128 Bg ama gel gor ki 0-100 vasat..Bu motor gucune gore yani neden? Aktarim oranlari, vites oranlari vs vs..

    Su an kiyaslanacak 3 dizel motor var kendi aralarin da..Honda-Renault ve Opel'in en guclu dizelleri..

    GT-LINE :Aracin yere aktarim organlari o kadar iyi ki, ne patinaja dusuyor, ne de ruzgardan etkileniyor, Rijit bir kasa, yere cok yakin spor bir sasisi var..Ancak gunluk kullanim da Konfor arayamazsin,Opel gibi..

    Honda Dizel: Son hizi 207 ( Ben 220 yaptim biraktim araci henuz tanimiyorum diye-232 yapan arkadaslar var )

    Ivlenme acisindan 2 vitese kadar ( 2. Vites dahil ) patinaja dusmesine ragmen, 2. Vitesten sonra Gt-line ile kapisir..200 Km hiza kadar Nefessiz bir ivlenmesi var..5. Vitesde 195 yaptim..6.Vites Allah ne verdiyse....4.1 yakit ortalamasini yakalayan arkadaslar var sehir ici...Ben cok agresif kullanmama ragmen 5.6 civari...Vites gecisleri o kadar kisa ve net ki? Spor bir hissiyat var...

    Opel ise yurt disi arastirmalarima gore agirlik ve Uzun aktarim organlarindan memnuniyetsizler..Agir bir arac dolayisiyla,yakit ortalama olarak 6.5 civari seyredecektir sehir icin de..

    Uzun süreli testlerde görmek lazım hocam. Opel 0-100 olarak biraz ağır kanlı ilerliyor çokta hoşuma giden birşey değil ama yinede çok kötü değil 10,3 saniye 0-100 hızlanması olması lazım.
    Opel uzun soluklu hızlanmalarda çok daha başarılı mesela ben F30 316i ile rolling yapmıştım belki konusunu görmüşsünüzdür daha sonra kitlendi tahrik ediciymiş Neyse 0-100 ü 9,2 saniye olan ve son hızı 210 km/h olan F30 316i benim 0-100 ü 10,9 saniye olan ve son hızı 205 km/h olan aracıma 90-180 km/h hızlanmasında 1,5 boy atabildi ve benim aracımda 50 kg bagaj vardı, Bmw'de yoktu. Bazen ilginçtir ki belli bir hızlanma aralığında marka kopup gidiyor.


    Edit: Mesela bu kıyaslama konuya cuk oturuyor :) Vw Scirocco ile İnsignia Sport tourer kıyaslama olarak scirocco kopup gitmesi lazım neticede 300 kg hafif ve aktarması daha iyi ama sonuca baktığında 200 km/h da Insignia St öne geçiyor

    http://www.zeperfs.com/duel2417-2988.htm

    Youtube'yi açamıyorum bir video var scirocco vs insignia diye aratırsanız çıkar 230 km/h lara çıkıyor scirocco yine de yakalayamıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 2 Nisan 2014; 8:43:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Muharrem'cigim Zaten standart 115 bg falan kiyaslanamaz bu 3 motorla, Hyundai mesela,128 Bg ama gel gor ki 0-100 vasat..Bu motor gucune gore yani neden? Aktarim oranlari, vites oranlari vs vs..

    Su an kiyaslanacak 3 dizel motor var kendi aralarin da..Honda-Renault ve Opel'in en guclu dizelleri..

    GT-LINE :Aracin yere aktarim organlari o kadar iyi ki, ne patinaja dusuyor, ne de ruzgardan etkileniyor, Rijit bir kasa, yere cok yakin spor bir sasisi var..Ancak gunluk kullanim da Konfor arayamazsin,Opel gibi..

    Honda Dizel: Son hizi 207 ( Ben 220 yaptim biraktim araci henuz tanimiyorum diye-232 yapan arkadaslar var )

    Ivlenme acisindan 2 vitese kadar ( 2. Vites dahil ) patinaja dusmesine ragmen, 2. Vitesten sonra Gt-line ile kapisir..200 Km hiza kadar Nefessiz bir ivlenmesi var..5. Vitesde 195 yaptim..6.Vites Allah ne verdiyse....4.1 yakit ortalamasini yakalayan arkadaslar var sehir ici...Ben cok agresif kullanmama ragmen 5.6 civari...Vites gecisleri o kadar kisa ve net ki? Spor bir hissiyat var...

    Opel ise yurt disi arastirmalarima gore agirlik ve Uzun aktarim organlarindan memnuniyetsizler..Agir bir arac dolayisiyla,yakit ortalama olarak 6.5 civari seyredecektir sehir icin de..

    Uzun süreli testlerde görmek lazım hocam. Opel 0-100 olarak biraz ağır kanlı ilerliyor çokta hoşuma giden birşey değil ama yinede çok kötü değil 10,3 saniye 0-100 hızlanması olması lazım.
    Opel uzun soluklu hızlanmalarda çok daha başarılı mesela ben F30 316i ile rolling yapmıştım belki konusunu görmüşsünüzdür daha sonra kitlendi tahrik ediciymiş Neyse 0-100 ü 9,2 saniye olan ve son hızı 210 km/h olan F30 316i benim 0-100 ü 10,9 saniye olan ve son hızı 205 km/h olan aracıma 90-180 km/h hızlanmasında 1,5 boy atabildi ve benim aracımda 50 kg bagaj vardı, Bmw'de yoktu. Bazen ilginçtir ki belli bir hızlanma aralığında marka kopup gidiyor.


    Edit: Mesela bu kıyaslama konuya cuk oturuyor :) Vw Scirocco ile İnsignia Sport tourer kıyaslama olarak scirocco kopup gitmesi lazım neticede 300 kg hafif ve aktarması daha iyi ama sonuca baktığında 200 km/h da Insignia St öne geçiyor

    http://www.zeperfs.com/duel2417-2988.htm

    Youtube'yi açamıyorum bir video var scirocco vs insignia diye aratırsanız çıkar 230 km/h lara çıkıyor scirocco yine de yakalayamıyor

    Alıntıları Göster
    Ya Muharrem Allah aşkına bir konunda da 0-100 muhabbetinden, kapışmaktan arabayı bağırtmaktan, arayı açmaktan, yola kapanmaktan başka bir şey okuyalım yalvarıyorum sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Opel bi spor fitnessa yazılsa on numara olur bu arada
    05:15'te Mitsubishi İ-Miev mi geçiyor?

    Aynen hocam görünce bende şaşırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç güzelde aracın fiyatı hoşuma gitmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Opel bi spor fitnessa yazılsa on numara olur bu arada
    05:15'te Mitsubishi İ-Miev mi geçiyor?

    Aynen hocam görünce bende şaşırdım.

    Alıntıları Göster
    bu konuları okudukça saniye heaplarını gördükçe 4-5 ölümlü kazalara şaşırmıyorum Allah herkese akıl fikir versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krom7

    bu konuları okudukça saniye heaplarını gördükçe 4-5 ölümlü kazalara şaşırmıyorum Allah herkese akıl fikir versin.

    Iyide bunu genele yayamazsin ki! Bazen guclu arac seni ani bir hareletle kurtulmani bile saglayabilir, mesele gucun kontrol edilmesi.
    Herkes az yaksin cok kacsin ister. Hadi onu birakin supersport araclari ne yapacagiz? O araclarda saniye cok daha onemli ve kazalarin buyuk cogunlugu ölümlü oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 2 Nisan 2014; 9:51:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersin Özbükey

    Ya Muharrem Allah aşkına bir konunda da 0-100 muhabbetinden, kapışmaktan arabayı bağırtmaktan, arayı açmaktan, yola kapanmaktan başka bir şey okuyalım yalvarıyorum sana

    Yorumlarda konu nereye doğru şekilleniyorsa o noktaya değiniyorum. İlk mesajımda kapışmaktan çok tüketim, ara hızlanma ve yalıtıma değindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ersin Özbükey

    Ya Muharrem Allah aşkına bir konunda da 0-100 muhabbetinden, kapışmaktan arabayı bağırtmaktan, arayı açmaktan, yola kapanmaktan başka bir şey okuyalım yalvarıyorum sana

    Yorumlarda konu nereye doğru şekilleniyorsa o noktaya değiniyorum. İlk mesajımda kapışmaktan çok tüketim, ara hızlanma ve yalıtıma değindim.

    Alıntıları Göster
    performans ve az tüketim için bu arabayı düşünmeyin derim ben. baya bir kilolu obez bir araba. zayıflamadan olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Ben 128 hp lik Hyundai için aynı fikirde değilim 1.6 crdi Accent blue 0-100 km'de 1.6 130 HP DCİ ile kapışabilecek performansa sahip.128 HP'lik crdi inin akıllarda hantal kalmasının en büyük sebebi i30+Tam otm şanzıman birleşmesinden oluştu.

    Fikrinize saygiliyim ama imkani yok malesef...

    Tork ve Bg gucuyle Fark atar oyle boyle degil kabullenmek lazim..Civic ve Astra dahil...

    Gt-line 0-100 : 9.8 sn Manuel
    Hyundai I30 0-100 : 10.9 Sn Manuel

    Kalkista 1 saniye fark demek hemen hemen 3-4 boy fark demek..Ve dusunun ki gittikce Artacak bu fark..

    C segmentleri..

    Accent Blue hafif oldugu icin hizli gelebilir size kalkislarda...Ancak hiz arttikca tikanmasi soz konusu ki, Ben Honda Civic ile bayagi bayagi fark attim otobanda her turlu..Gt-line ile Oyle kapismasi kolay degil...Motor Sanziman uyumuyla,Kilo ve rijit kasa ile en guclusu Gt-Line Dci 130 Bg'dir..



    Söylediğiniz herşeye bende katılıyorum ancak Civic'iniz dizel galiba eğer dizelse motor gücü sebebiyle değil alçaklığı ve aerodinamisi sayesinde yüksek hızlarda fark atabilirsiniz maximum güç olarak CRDİ 8 hp daha önde.




  • ilhan555 kullanıcısına yanıt
    Iste diyorum ya? Aracin alcakligi, kilosu, dizayni bunlara etken ama ;

    Aktarim oranlari,vites gecis oranlari bu yukarida soylediklerimden daha onemlidir, aracin o beygirlerin hakkini verebilmesi icin..Tork da onemli bu arada..Tork olarak Hyundai geride malesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 2 Nisan 2014; 10:56:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Evet tork olarak Hyundai dizelleri pek cömert değiller.Ama unutmayalımki aracı maximum süratine ulaştıran Tork değil beygir gücüdür.
  • ilhan555 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle,ama torkun gucuyle de ( iletken hiz ) En yuksek hiza kac saniye de ciktigi da onemlidir..

    Hersey teknolojide bitiyor hocam..Sanziman,verimlilik, kilo, arac dizayni, Bg, tork vs...

    En basit ornegi vereyim, eski ksas Hyundai Accent var cok hafif.. sirket araci kullaniyorum..O kadar seri ki kalkislar da,Passat,Jetta gibi araclar plaka okuyor kalkislarda sonra? Tikaniyor belli bir sure sonra geciliyorum mesela..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Evet tork olarak Hyundai dizelleri pek cömert değiller.Ama unutmayalımki aracı maximum süratine ulaştıran Tork değil beygir gücüdür.

    konu yine hız, ivmelenme olayına geldi ama yazmadan edemeyeceğim. hocam ben i30 ve ceed'in motoruyla aynı motora sahip test aracı Accent blue CRDi kullandım. ki accent blue hem ceed'den hem de i30'dan daha hafiftir.
    keza test aracı olarak civic dizel ve megane 1.6 dci da kullandım. hyundai bu ikisiyle de baş edemez.
    ha ezdirmez kendisini ama yan yana gidemez kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Kesinlikle,ama torkun gucuyle de ( iletken hiz ) En yuksek hiza kac saniye de ciktigi da onemlidir..

    Hersey teknolojide bitiyor hocam..Sanziman,verimlilik, kilo, arac dizayni, Bg, tork vs...

    En basit ornegi vereyim, eski ksas Hyundai Accent var cok hafif.. sirket araci kullaniyorum..O kadar seri ki kalkislar da,Passat,Jetta gibi araclar plaka okuyor kalkislarda sonra? Tikaniyor belli bir sure sonra geciliyorum mesela..


    Haklısın söylediklerine aynen katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Evet tork olarak Hyundai dizelleri pek cömert değiller.Ama unutmayalımki aracı maximum süratine ulaştıran Tork değil beygir gücüdür.

    konu yine hız, ivmelenme olayına geldi ama yazmadan edemeyeceğim. hocam ben i30 ve ceed'in motoruyla aynı motora sahip test aracı Accent blue CRDi kullandım. ki accent blue hem ceed'den hem de i30'dan daha hafiftir.
    keza test aracı olarak civic dizel ve megane 1.6 dci da kullandım. hyundai bu ikisiyle de baş edemez.
    ha ezdirmez kendisini ama yan yana gidemez kesinlikle.

    Civic dizelin 120 HP'ye göre iyi gittiğini düşünmeye başladım hiç test etmemiştim bugün iş yerinden erken kaçıp bir honda bayisine test etmeye gidicem.Bilgiler için sağolun.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.