Şimdi Ara

Opel Astra radyatör fanının devreye girmemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle merhaba, bahse konu aracım 2011 astra hb dün aşırı sıcakta radyatör kapağından yani antifrizin haznesinden su geldi be hararet yaptı, bjnu yaparken de klima da açıktı fakat radyatör fanı devreye girmedi hatta aradan 4 saat geçtiği ve tekrar motoru çalıştırdığım halde yine devreye girmedi yani kısacası çalıştığını görmedim, ayrıca rölantide çalıştırırken klimayı da açtığımda arabanın devir ibresi sürekli yükselip alçalıyor kısacası bu sorun veya sorunlar neler olabilir, ilginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hararet murşurunu degıstır sorun ortadan kalkar
  • yada termostatında problem var kı mursur daha once bakılması gerekebılır bu sekılde yola cıkmayın sekmanları elınıze alırsınız motor yapılması gerekır hararet yapan arac ıcın aklınızda bulunsun hemen stop edılmez rolentıde bır muddet calıstıktan sonra stop edılır tabı rolentıde artıcak kadar hararetlerde degıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemkara35

    yada termostatında problem var kı mursur daha once bakılması gerekebılır bu sekılde yola cıkmayın sekmanları elınıze alırsınız motor yapılması gerekır hararet yapan arac ıcın aklınızda bulunsun hemen stop edılmez rolentıde bır muddet calıstıktan sonra stop edılır tabı rolentıde artıcak kadar hararetlerde degıl

    Sağolasın verdiğin bilgiler için, servise gittim meğerse radyatör önündeki fan devreye girmediğinden dolayı motor soğutma yapmıyormuş ve fan ın soket girişlerini takmayı unutmuşlar soketi takınca herşey yerine oturdu galiba bir de tekrardan müşüle baktırmak gerekir mi, şimdi fan da çalışıyor motor da soğutuyor ama tekrardan su kaynatabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brokerisst B kullanıcısına yanıt
    Soketi takmayı unutan kim?
    Bu haliyle düzelmiş görünüyor bir daha problem çıkaracağını sanmam.
  • Brokerisst B kullanıcısına yanıt
    yok hocam korkma bırsey olmaz o soketı takmayı unutan ustaya bırdaha ugramaman daha ıyı olur boyle bır hata nasıl yapılabılırkı kontrol etmeden araç teslımı nasıl olmuş dedıgım gıbı sımdı korkulcak bısı yok ama yolda arada bır haralete bak bakalım yukselcekmı zaten 10 kmde kendını hemen bellı eder yukselmesse sorunsuz bınebılırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Soketi takmayı unutan kim?
    Bu haliyle düzelmiş görünüyor bir daha problem çıkaracağını sanmam.

    Soketi takmayı unutan Opel Adana onatça servisi şuan herşey normal 30 km gittim sıkıntı yok, teşekkür ederim ilginiz alakanız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • erdemkara35 E kullanıcısına yanıt
    üstad hararete bak demişsin ama (gösterge panelini kastetti isen) opellerde (astra) motor hararet göstergesi mevcut değil. nasıl kontrol yapılır. Kaput açıp bakmak hariç :)
  • eagle_3406 E kullanıcısına yanıt
    Bildiğiniz gibi Astra H modelinde hararet göstergesi bulunmamakta. Olası bir hararet durumunda kadranda bir uyarı ışığı yanıp sizi hararet konusunda uyarıyor. Ancak, ben arada bir motor suyunun sıcaklığına bakarım; içim rahat olmaz diyorsanız, astra h aracınızda harareti ekranda dijital olarak görmeniz mümkün. Bu ve diğer bilgileri görmek için gizli menüye girmeniz gerekmekte. Bu gizli menüden akü voltajını, dijital hızınızı, motor suyu sıcaklığını, depoda kalan net yakıt miktarını vb. görebilirsiniz.

    Gizli Menüye Girmek:

    1. Radyonuzu açın ve Settings tuşunu ‘DIT’ sesini duyana kadar basılı tutun.

    2. DIT uyarı sesini duyduğunuzda arka planda gizli menü açılmış olacak. Bundan sonra 2 kez BC tuşuna basın. Gizli menü’nün ilk sayfası açılmış olacak. Sayfaları atlamak için BC tuşuna basın. Her bir BC tuşuna bastığınızda gizli menü sayfaları arasında geçiş yaparsınız.

    3. GID ekran kullanan araçlarda COOLANT yazan yer, BID ekran kullanan araçlarda T: yazan yer motor suyu sıcaklığını yani harareti gösterir. Aşağıdaki fotoğrafları inceleyiniz.



    4. Gizli menüdeki bilgilere müdahele edip değiştiremezsiniz. Sadece bilgi amaçlıdır.

    5. Radyo ekranına dönmek için BC tuşunu kullanın. Gizli menü arka planda çalışmaya devam eder. Bazen gizli menüden radyoya atladığınızda radyo kanalı yerine anlamsız sayı ve harflerin çıktığını görürsünüz. Bunlar radyonun frekans kodlarıdır. Endişelenmenize gerek yok. Gizli Menünün tam anlamıyla kapanması için aracı stop edip kapıları kilitlemeniz gerekir. Merak etmeyin menü kendini kapatacak radyo eski haline dönecektir.


    GID ekranda Harareti göreceğiniz yer: Coolant



    BID ekranda Gizli Menü: Hararet T: ile gösterilir. Yukardaki fotoğrafta görülen 74 derece.


    En kısa sürede youtube videolu anlatımı ve ekranlı teyp kullanan arkadaşların bu menüye nasıl ulaşacağını anlatacağız. Ayrıca gizli menünün diğer sayfalarındaki bilgiler açıklamalarıyla birlikte burada olacak. Takipte kalın…




  • erdemkara35 E kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için teşekkürler.
    gizli menü bölümüne daha öncelerden bakmıştım.Fakat haraket halinde iken bunu yapmak sıkıntı, insan göstergelerde görmek istiyo.Opel de bunu neden böyle yapmış anlamsız ya da araçlarına güveniyorlar hararet konusunda.
    Sağolasın.
  • eagle_3406 E kullanıcısına yanıt
    opel zaten kolay kolay hararet yapan arac degıldır ama hangı mantıkla oyle yaptılar oda ? olrak kalır Rica ederim kafana baska problemler takılırsa bana yazabılırsın elımden geldıgınce yardımcı olmaya calısırım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.