Şimdi Ara

Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
8.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tefennili kullanıcısına yanıt

    Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankut1907

    Keşke çözümü bu kadar kolay olsa hocam. Maalesef nerdeyse her markada bu veya buna benzer sorunlar var ve çoğunun da müşteriye yaklaşımı bu şekilde. Halbuki müşteriye yaklaşım biraz insan odaklı olsa orta yol bulunacak. Ama günümüz Türkiye'sinde bunun olma ihtimalini görmüyorum.

    Bu söylediğiniz de haklısınız Hocam her marka da bu tür sorunlar olabiliyor ama emin olun, Opel sorun çıkarma konusun da yıllardır sabıkalı, Astra G ve H kasalar, Vectra B, C kasalar abuk subuk arıza konusun da her zaman ilk akla gelen markalardır. Opel araçlar için,"Konforlu, sürüş hissi harika" falan derseniz kimse size itiraz etmez, ama "Sağlam, sorunsuz" derseniz inanın size gülerler yıllardır bu böyle maalesef, umarım PSA gurub bünyesi için de daha iyi işler yaparlar.





  • Astra J ve Astra K forumda kötülenen C4 ve 308 gibi arabalardaan daha sorunlu ve kalitesizdir.

  • Araç seçimi yaparken tork konvertörlü şanzımana sahip olmasına özen göstermiştim. Tam 308 sahibi olacak iken yaşanan bazı aksiliklerden ötürü seçimimi Astra K dan yana kullandım ve 2 yıldır bu kararımdan dolayı pişman olduğum bir durum yaşamadım. Ancak son zamanlarda grup içinde bu arızanın ayyuka çıkmasıyla birlikte servislerin ve merkezin genel tutumu canımı sıktı.


    Bu arada şunu belirtmek isterim. Bir aracı yorumlayabilmek için önce o araca belli bir dönem sahip olmak ve km yapmış olmak gerektiği kanısındayım.

    Bilgi ve tecrübe sahibi olmadan fikir sahibi olmak çok tehlikeli bir şey.

  • cankut1907 C kullanıcısına yanıt

    Hepsi aynı falan değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankut1907

    Araç seçimi yaparken tork konvertörlü şanzımana sahip olmasına özen göstermiştim. Tam 308 sahibi olacak iken yaşanan bazı aksiliklerden ötürü seçimimi Astra K dan yana kullandım ve 2 yıldır bu kararımdan dolayı pişman olduğum bir durum yaşamadım. Ancak son zamanlarda grup içinde bu arızanın ayyuka çıkmasıyla birlikte servislerin ve merkezin genel tutumu canımı sıktı.


    Bu arada şunu belirtmek isterim. Bir aracı yorumlayabilmek için önce o araca belli bir dönem sahip olmak ve km yapmış olmak gerektiği kanısındayım.

    Bilgi ve tecrübe sahibi olmadan fikir sahibi olmak çok tehlikeli bir şey.

    Opel'in mali sıkıntılarla boğuşurken ürettiği arabalar bunlar, iflasın eşiğindeki bir firmanın sağlıklı bir şekilde Ar-Ge yapıp sağlam arabalar üretmesi pek mümkün değil.


    Zaten GM'nin Opel'i elden çıkaracağı zaman VW'in hiç yanaşmamasından şüphelenmiştim, adamlar Favorit'te, Forman'da ışık görüp 93'te Skoda'yı aldı ama Opel'de o ışığı göremedi.



    Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası



    Bunlar Avrupa satışları, mesela Opel'in sağlam arabalar ürettiği 90'ların sonunda 1,5 milyon adedi aştığını görüyoruz, geçen yıl ise satışları en çok düşen firmalardan biri oldu. Opel'in eski havası yok, Dacia kadar bir firma artık. PSA almasaydı geçen yılın sonunu görmesi imkansızdı. PSA'nın kan kaybeder gibi para akıtıp, farlarına kadar Valeo yani Fransız olan modelleri Opel logosuyla sattığı halde satışları fena çakılmış.


    Dacia'nın 3-4 modelle geçen yıl 400 bin sattığını düşünürsek, Opel Avrupalılar tarafından eskisi kadar iyi görülen bir firma değil, dediğim gibi B7 kasa olsun, C4 SUV kasa olsun hepsi de Astra J ve K'den üstün arabalar benim gözümde.



    Not: 90'ların sonunda dünya geneli satılan araba sayısı günümüzden çok daha azdı, o zamanki 1.5 milyonu 3 milyon gibi düşünebiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 2 Eylül 2021; 15:19:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Opel'in mali sıkıntılarla boğuşurken ürettiği arabalar bunlar, iflasın eşiğindeki bir firmanın sağlıklı bir şekilde Ar-Ge yapıp sağlam arabalar üretmesi pek mümkün değil.


    Zaten GM'nin Opel'i elden çıkaracağı zaman VW'in hiç yanaşmamasından şüphelenmiştim, adamlar Favorit'te, Forman'da ışık görüp 93'te Skoda'yı aldı ama Opel'de o ışığı göremedi.





    Bunlar Avrupa satışları, mesela Opel'in sağlam arabalar ürettiği 90'ların sonunda 1,5 milyon adedi aştığını görüyoruz, geçen yıl ise satışları en çok düşen firmalardan biri oldu. Opel'in eski havası yok, Dacia kadar bir firma artık. PSA almasaydı geçen yılın sonunu görmesi imkansızdı. PSA'nın kan kaybeder gibi para akıtıp, farlarına kadar Valeo yani Fransız olan modelleri Opel logosuyla sattığı halde satışları fena çakılmış.


    Dacia'nın 3-4 modelle geçen yıl 400 bin sattığını düşünürsek, Opel Avrupalılar tarafından eskisi kadar iyi görülen bir firma değil, dediğim gibi B7 kasa olsun, C4 SUV kasa olsun hepsi de Astra J ve K'den üstün arabalar benim gözümde.



    Not: 90'ların sonunda dünya geneli satılan araba sayısı günümüzden çok daha azdı, o zamanki 1.5 milyonu 3 milyon gibi düşünebiliriz.



    Alıntıları Göster

    Nokta gibi cvp olmuş fikir bilgi herşey var daha cvp gelmez herhalde helalOpel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası Ustelik forumda son dönem opellerle ilgili her gün arıza ,problem vs konuları bol miktarda varken ne biliyim Opel almakOpel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 2 Eylül 2021; 16:54:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet hocam Opel'in yürütülemeyen yönetim politikası sonucunda sürekli zarar açıklaması, nihayetinde PSA grup tarafından satın alınması ile sonuçlandı. Tablonun bu noktalara gelmesindeki sebep GM ' nin karanlık geleceğinden müşterilerin endişe duyması mı yoksa ürettiği her arabanın arıza yumağı haline gelmesi mi bilmiyorum. Ama neticede ortada ciddi bir düşüş olduğu ortada. PSA gruba geçişiyle birlikte umarım eski günlerine geri döner. Zira benim hiçbir markaya karşı antipatim ya da düşmanlığım olmadığını söylemiştim. Bütçem dahilinde beklentileri karşılayan her arabayı satın alabilirim. Zaten bu konuyu açmamdaki sebebin herhangi bir markayı kötüleyip diğerini yüceltmek olmadığını anlamışsınızdır diye düşünüyorum. Benim tek odak noktam herhangi bir sorunla karşılaştığımızda distribütörün müşteriye insan odaklı yaklaşımı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Siz hangi marka ve modelleri tavsiye edersiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt

    Müşteriye yaklaşım ve çözüm odaklılık açısından en iyi marka hangisi sizce hocam? Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Hatta bununla ilgili bir istatistik vs varsa paylaşırsanız çok sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankut1907

    Siz hangi marka ve modelleri tavsiye edersiniz?

    Defansif bir yaklasimla sorulmuş bir suale cevap veremeyeceğim Opel Astra K direksiyon kolon kilidi arızası 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Bende öyle tahmin etmiştim. Ancak benim bu soruyu sormamdaki tek amaç fikir edinmek ve bakış açınızı öğrenmek. Beni bu forumda her konuya balıklama atlayıp milletle alay etmeye veya küçük düşürmeye çalışan, saçma yorumlarla fanboyluk taslayanlarla karıştırmayın hocam. Ben arabalara hiçbir zaman o gözle bakmadım. İnsanların kalbini böyle gereksiz bir şey için asla kırmam.

    Mesela siz bana Honda-Toyota tavsiye edersiniz taş devrinden kalma atmosferik motor kullanıyor demem.

    Vw tavsiye ederseniz alman çöpünü burda premium diye satıyorlar demem.

    Peugot-Citroen-Renault tavsiye ederseniz fransız çöpü demem.


    Bunlaf benim bu forumda duyduklarım saçmalıklar silsilesi. Bu liste uzar gider.

    Her insanın arabadan beklentisi farklıdır ve doğal olarak bu işin tek doğrusu olamaz. İstediğiniz bir araca sahip değilseniz ya bütçe elverişli değildir ya da sadece yanlış bir tercih yapmışsınız demektir. Olay o kadar basit benim için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Bir önce kullandığım Opel’e garanti kapsamında 70-80 bine yakın masraf çıkmıştır
    Yurtdışında yolda kaldığımda oldu
    Şu an 3. Opel’i kullanıyorum
    Bundan sonra incelerim isteklerimi karşılarsa yine Opel tercih ederim
    Ne zaman arızasız olduğu iddia edilen bir araç üretilir o zaman bakarız
    Ben seviyorum ve beğeniyorum
    Özellikle J kasa astra en sevdiğim araçlardan , kullandığım insignia yine çok severek tercih ettim
    Mercedes , vw , vs vs ,
    Hepsi en az Opel kadar sorun çıkartıyor

    Abartacak durum yok , 30-50 bin Euro arası araçlardan bahsediyoruz
    250 bin Euro ya tezgah alıp 2 hafta yattığı oluyor sürpriz bir sorundan ötürü

    Bence bu otomobil konusunda sorunlarla alakalı bu kadar konuşulmasının nedeni sizi de tenzih ederim kimsede üzerine alınmasın , insanların herhalde arabadan başka parası yüksek mekanik / elektronik makina alet vs hiç bir şeyden haberi olmaması
    O kadar uzak ki insanlar teknolojiden , 50 bin Euro luk araç bir problem çıkardığında ekstra büyük rol biçiyor

    Fazla abartıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 2 Eylül 2021; 21:43:52 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Naçizane her araca markaya mesafeli fanboyluktan uzak cebini düşünerek( sonuçta az kazanan bireyim) ailemle rahat edebilecek ,yolda biraknayacak her marka aracı alabilir kullanırım ama kendimce naçizane tecrübelerim uzak doğu araçlarına binince çok fazla sürprizle karşılaşmadığimi ama asla da ölümüne onları alın demeyecegimi belirtmek isterim.Araclari zevk için değil ihtiyactan ötürü alır kullanır gerektiginde değiştiririm ama bu benim bakış açım .Kendi araclarimi da eleştirim sonuçta masraf çıktığında markalar karsilamiyo arızalarını Niye ölümüne savunayim.Uzattim affola


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Ben araç değiştirme düşüncesine girdiğimde diğerlerine göre nispeten daha ekonomik olduğu için manuel vites Egea hb almayı düşünmüştüm. Ancak baktım ki Euro Ncap testinde çocuk yolcu güvenliğinden 60 puan almış. Tam da oğlumun dünyaya geldiği dönemde bu seçimi yapmayı mantıklı bulmadım. Bütçeyi bir miktar arttırarak tam otomatik dizel ve hb bir araç almakta karar kıldım. Aslında c segmentinde çift kavramalı şanzıman kullanan güzel araçlar vardı ancak garantisi devam eden bir araç almaya bütçem el vermediği için bu riski göze alamadım. Benim için en iyi seçenek olarak 308 ve Astra kalmıştı. Nihayetinde Astra aldım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Henry Ford'un torunusunuz sanırım, dedenizi de çok güzel savunmuşsunuz tebrikler. Nitekim başka bir sağlıklı zihnin bir marka için kurulan cümleden bu kadar rahatsızlık duyacağını sanmıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandir24

    Henry Ford'un torunusunuz sanırım, dedenizi de çok güzel savunmuşsunuz tebrikler. Nitekim başka bir sağlıklı zihnin bir marka için kurulan cümleden bu kadar rahatsızlık duyacağını sanmıyorum.

    Tamam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef Alman firmaları kendilerince ülkemizi 3. dünya ülkesi olarak gördükleri için hizmeti de ona göre yapıyor. Bu araçlar size çok bile bir de beğenmiyormusunuz tarzında hareket ediyorlar. Opel eskiden de garanti konusunda çok sıkıntılı firma idi şimdi de öyle. Zamanında Vectra B ler de dünya kadar sorun yaşanıyordu ve yepyeni araçların pek azını garantiye sokuyorlardı. Bu gün Tospa firması da aynısını yapıyor insanlara, fakat gariptir ki biz bu kadar kazığa rağmen Alaman saplantısından vazgeçmiyoruz adamlarda saplamaya devam ediyor.

  • selam dostum,


    başına gelmeden neden yazdın diyen vs olmuş. tebrik ederim sesini çıkardığın için. lakin senin de bahsettiğin gibi opel arkasında durmuyor. 2016 1.4 dynamic 150 bg manuel kırmızı renkte aracım var. 70.000 km'de. geçen hafta kolon kilidi arızası verdi ve araç çalışmadı. yolda kaldım.yarım saat start stop aç kapa yaptım direksiyon çevirdim vs sonra çalıştı. yakıtım full olmasına rağmen yakıtın boş diye uyarı verdi. bir iki gün sonra tekrar çalışmadı aç kapa vs yaptım çok uzun sürmedi 2 3 dk ya çalıştı. daha sonra sinyal kolun bozuk diye uyarı verdi. beyni karışmış durumda aracın. herhangi bir kaza modifiye veya orjinal olmayan parça yok. fabrikadan nasıl çıktıysa o şekilde yapıyor, bakımlarını önceden yaptırıyorum. servisie götürdükten sonra buraya tekrar yazarım.

  • rastbin01 R kullanıcısına yanıt

    hocam akünüz ne durumda? akü zayıfsa da böyle elektronik saçma hatalar verebiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.