Şimdi Ara

OPC Insignia 2.0 CDTI 160Hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek soru soruyorum kullandın mı? Tabi ki koca bir hayır. Ama ben kullandım. Diğer d sınıflarını da kullandım başta senin kullandığın b8 passat olmak üzere. Hiçbir d sınıfı 1.6 dizel bu aracı performans olarak geçemez. 130 luklardan bahsetmiyoruz. Ayrıca yıpranma payı falan demişsin de dünyanın tek yıpranan aracı bu mu Diğerleri kul yapımı değil mi?


    Kusura bakma ama son zamanlarda çok boş yapmaya başladın. Passat alan herkes fanatik olmak zorunda mı arkadaş. Muhtemelen beni ilk kez görüyorsun ancak uzun zamandır bu forumu fazla mesaj yazmasam da takip ederim incelemelerini de okudum zamanında, ama son zamanlarda akıllara zarar fanatiklikte yorumlar yapıyorsun.

    Bu kadar mesaj yazdım aracın eksi yönlerinden de bahsedeyim bari adımız fanatiğe çıkmasın.

    -Motor sesi traktörden hallice. Hele soğukken hiç çekilmiyor.
    -Şanzıman yavaş.
    -Yakıtı 2.0 motora göre bile fazla.
    -Araç muadillerinden 150 kilo daha ağır. Sürerken de bu ağırlığı hissediyorsunuz. Ama bunu çekmeme olarak değil de şehir içinde manevralarda aracın kıvrak ve atik olmamasından anlıyorsunuz. Performans olarak hiçbir sorunu köpek gibi gidiyor, hiç bir d sınıfı 1.6 dizelle karşılaştırılamaz bile.
  • Motoru iyiyse sizi üzmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel olmasına rağmen Teknik verisi şehir içi 7.8 litre.

    sen onu 8.5 - 9 olarak say. (tam otomatik birde çift kavramada değil rahat yakar)

    Boş ağırlığı 1.670 kg seninle birlikte olacak 1.750 kg yaklaşık (tek kişi ağırlığı)

    0- 100 = 11 saniye.

    Bu verilerle bu araç alınır mı bilmiyorum ?

    Performans desen yok.

    Tüketim ekonomi desen yok.

    Tek olayı donanım. Tabii siz bilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyWorldLife -- 20 Mayıs 2016; 15:31:18 >
  • Şanzıman sorunu olabilir almaya karar verirsen mutlaka test sürüşü yap ve arabayı biraz zorla
  • Arka 2 lastiğin farklı olması bile soru işareti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Dizel olmasına rağmen Teknik verisi şehir içi 7.8 litre.

    sen onu 8.5 - 9 olarak say. (tam otomatik birde çift kavramada değil rahat yakar)

    Boş ağırlığı 1.670 kg seninle birlikte olacak 1.750 kg yaklaşık (tek kişi ağırlığı)

    0- 100 = 11 saniye.

    Bu verilerle bu araç alınır mı bilmiyorum ?

    Performans desen yok.

    Tüketim ekonomi desen yok.

    Tek olayı donanım. Tabii siz bilirsiniz



    İyi sallamışsın ama 0-100 ü 9.6 saniye.
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Kardeşim buyur 1705 kg 6 ileri geartronic 163 hp s60 kullanıyorum. Gel ve test et nasıl yürüyor. Performans yokmuş falanmış filanmış. Lütfen kullanmadan yorum yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault Clio 0.9 tce
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2.0 motor için güncel yıpranma payı falan 10 saniye dizel d sınıfı modellerden tokat ye sonra 2.0 vergisi öde üstüne şehir içi 9 litre yak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 20 Mayıs 2016; 20:21:34 >
  • kkolds kullanıcısına yanıt
    9.2 sn 0-100 ve ayrıca Volvo'da şanzıman zaafı yok insignia ilk viteslerde gücü törpülüyor insignia kullandım güçlü ama ağır araç hissi değil sanki arkadan biri tutuyor hissi veriyor, kendi aracınızla karşılaştırmayın, sizin aracın problemi sadece ağırlık. Birde insignia bir Volvo'dan daha nazlı bir araç. İnsignia'ya dair 2 lt motorlarda yalıtım sıkıntısı da var d sınıfı araç alıp içeride sürekli traktör sesi gibi dizel sesini dinlemek de cabası, insignia'nın 2 lt dizelinde en tercih edilesi olanı 195 bi turbo onun da yine ses problemi olacak dizel insignia'ya motor için ek yalıtımsız binmek zor, yeni 1.6'da durum nedir bilemiyorum Opel o motora çok umut bağladı 1.6'larda yalıtım da çalışılmış olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2.0 motor için güncel yıpranma payı falan 10 saniye 1.6 dizel d sınıfı modellerden tokat ye sonra 2.0 vergisi öde üstüne şehir içi 9 litre yak

    Bu araç 7 yaşında değil mi ? Vergisi 1.6 larla neredeyse aynı 300 lira falan fark var .

    10 saniyenin altında olan 1.6 dizeller hangisi ? Ayrıca 140'tan sonra o 1.6 dizeller dilini dışarı çeker orta şeride geçer yüksek hacimler soldan devam

    Ha alır mıyım ? Almam Opel'in hissi , performansı , tasarımı bana göre değil uyuşmuyoruz birbirimize alana da hayırlı olsun derim ve geçerim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 20 Mayıs 2016; 20:07:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2.0 motor için güncel yıpranma payı falan 10 saniye 1.6 dizel d sınıfı modellerden tokat ye sonra 2.0 vergisi öde üstüne şehir içi 9 litre yak

    Tek soru soruyorum kullandın mı? Tabi ki koca bir hayır. Ama ben kullandım. Diğer d sınıflarını da kullandım başta senin kullandığın b8 passat olmak üzere. Hiçbir d sınıfı 1.6 dizel bu aracı performans olarak geçemez. 130 luklardan bahsetmiyoruz. Ayrıca yıpranma payı falan demişsin de dünyanın tek yıpranan aracı bu mu Diğerleri kul yapımı değil mi?


    Kusura bakma ama son zamanlarda çok boş yapmaya başladın. Passat alan herkes fanatik olmak zorunda mı arkadaş. Muhtemelen beni ilk kez görüyorsun ancak uzun zamandır bu forumu fazla mesaj yazmasam da takip ederim incelemelerini de okudum zamanında, ama son zamanlarda akıllara zarar fanatiklikte yorumlar yapıyorsun.

    Bu kadar mesaj yazdım aracın eksi yönlerinden de bahsedeyim bari adımız fanatiğe çıkmasın.

    -Motor sesi traktörden hallice. Hele soğukken hiç çekilmiyor.
    -Şanzıman yavaş.
    -Yakıtı 2.0 motora göre bile fazla.
    -Araç muadillerinden 150 kilo daha ağır. Sürerken de bu ağırlığı hissediyorsunuz. Ama bunu çekmeme olarak değil de şehir içinde manevralarda aracın kıvrak ve atik olmamasından anlıyorsunuz. Performans olarak hiçbir sorunu köpek gibi gidiyor, hiç bir d sınıfı 1.6 dizelle karşılaştırılamaz bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 20 Mayıs 2016; 20:16:43 >




  • İlan başlığı yakıyo, çakma olunca insignia opc yerine opc insignia oluyor herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    2.0 dizel 160lık Insignia'yı, Şuan piyasada olan 1.6 hacimli dizel motora sahip D segmenti modellerden, 1.6 dCi 160 beygirlik Talisman hariç geçebilecek bir araç yok. Talisman'da uzunda geçer mi orası muamma, Insignia'nın hacim avantajı var, ağırlıkları da oldukça yakın. Aracın yaşı olduğu için vergisi biraz düşmüş oluyor, şanzımanı sorunsuz sayılır, motorunda yüksek hızlardaki performansı gayet tatmin ediyor hocam, karmada 7.5-8 litreyle gezilir, biraz fazla ama yapacak birşey yok.

    1.6 dCi 160 Talisman vs 2.0 CDTi 160 Insignia performans karşılaştırması;

    http://www.zeperfs.com/en/duel2734-6162.htm




  • Vaktinde 1.4 turbo sport astra kullandık golften çok daha zevkli ve tasarım olarak başarılı bir araç. Opel tavsiye ettiğim yorumları da görmüşsünüzdür madem takip ettiyseniz yaptığım incelemeler devam ediyor genellikle güzel dönüş alıyorum.

    Ben şu anda Passat kullanmıyorum şu anda Corolla Crv ve Symbol var. Ben forumdaki yersiz Vw düşmanları yüzünden biraz da aşırıya kaçıyorum yorumlarda.

    Yakın zamana kadar 2.0 cdtı cosmo insignia kullandım gerçekten hantal. Tamam 1.6 dizel abartı oldu ancak ben şunu düşünüyorum

    2.0 selective mondeo varken insginia bakmam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Vaktinde 1.4 turbo sport astra kullandık golften çok daha zevkli ve tasarım olarak başarılı bir araç. Opel tavsiye ettiğim yorumları da görmüşsünüzdür madem takip ettiyseniz yaptığım incelemeler devam ediyor genellikle güzel dönüş alıyorum.

    Ben şu anda Passat kullanmıyorum şu anda Corolla Crv ve Symbol var. Ben forumdaki yersiz Vw düşmanları yüzünden biraz da aşırıya kaçıyorum yorumlarda.

    Yakın zamana kadar 2.0 cdtı cosmo insignia kullandım gerçekten hantal. Tamam 1.6 dizel abartı oldu ancak ben şunu düşünüyorum

    2.0 selective mondeo varken insginia bakmam

    Hadi kullandığınız 130 luktur belki diyeceğim de cosmo diyorsunuz o zaman otomatikman 160 lık oluyor. Açıkçası ben kullandığımda çok beğenmiştim. Tabi bir 3.20d gibi değildi, opelin aktarma ve ağırlık sorunları olduğu da bilinen bir geçek, ancak 160 lık motor havada karada götürüyordu hiç acımıyordu benim kullandığımda. Belki araçta sorun vardır, belki de performans beklentilerimiz farklıdır ancak dediğim gibi hiçbir 1.6 ile alakası yok bunu çok net söyleyebilirim Zaten siz de kabul etmişsiniz bunu sıkıntı yok.




  • Bilemiyorum hocam 160 lık ama pek hoşuma gitmedi dediğim gibi Ford mondeo d sınıfında hep bir tık önde benim için 163 hp ve powershift şanzıman aktarması oldukça iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bilemiyorum hocam 160 lık ama pek hoşuma gitmedi dediğim gibi Ford mondeo d sınıfında hep bir tık önde benim için 163 hp ve powershift şanzıman aktarması oldukça iyi

    2 arabayıda satın alıp kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim, mondeo insignianın yanında teneke
  • royal_flush_ kullanıcısına yanıt
    neye göre teneke ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bilemiyorum hocam 160 lık ama pek hoşuma gitmedi dediğim gibi Ford mondeo d sınıfında hep bir tık önde benim için 163 hp ve powershift şanzıman aktarması oldukça iyi

    2.0 dizel mondeo kullanmadım yorum yapamayacağım. Ama yeni kasa 1.5 eb 160 beygir tam otomatik kullanmıştım. Çekiş olarak 160 lık active select insigniadan daha kötüydü hatta şanzıman o kadar kötüydü ki d modunda 2. viteste araç devir kesiciye girmişti. Ancak motor şanzımanı hariç tutarsak çok çok beğendim yeni mondeoyu özellikle dış tasarım, yalıtım ve konfor olarak. Sıfır alacak olsam mondeoyu kesinlikle seçeneklerim arasında koyarım ancak 2009-2012 insignialar fiyatına göre çok iyi araçlar. Bu model yılında ben ikisi arasından insigniayı tercih ederdim.




  • Hocam zaten bahsettiğim 2011-2012 tdci selective mondeolar powershift şanzıman. Çift kavrama yani aktarma olarak başarılı.

    Yeni kasa ise 1.5 ecoboost tam otomatik gerçekten kötü şanzıman olarak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.