Şimdi Ara

Onno Usta'dan Çok Konuşulacak LPG Dosyası (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
3
Favori
5.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netttt2627

    Bu mesaj silindi.
    Ekim ayinda vision mds 115 bine almistim aksesuarsiz hediye olarak garanti uzatma 5 yil arka park sensoru paspas bagaj havuzu almistim kasim aralik ayinda 125 bine ekran takip satiliyordu o zaman ya vision alacaksiniz yada ikinci el hybrid arastirabilirsiniz sehir ici cok fazla kullanacaksaniz mantikli olur 12 aksesuar ney merak ettim ?

    Uyku sersemligi 12 aksesuar sandim bir iki aksesuar ekran ve janttir buyuk ihtimal 👍



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 17 Mayıs 2020; 2:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bunun konuyu anlatan kişiler açısından sebepleri bazı ustalar ya çok eskide kaldılar ondan yeni teknolojileri kabullenemiyorlar ustalık hastalığıdır bu veya yeni yetme youtuberlar ki çoğu prim peşinde bunların kulaktan dolma bilgiler ile anlatıyorlar.

    Son kullanıcı içinde olay birisi hangi LPG'yi taktırayım dediği zaman klasik cevap " yaaa ne gereği var o kadar para vermeye taktır X markasının ucuz ürününü " cevabı geliyor ve çoğu kullanıcı da bunu taktırıyor. Böyle bir dünya yok, 5 bin TL'ye satılan kit ile 2500 TL'ye satılan kit aynı olsa idi eğer 5 bin TL'lik kit üretilmezdi.

    Tabi hangi araç LPG ile ne kadar uyumlu bunun da baştan araştırılması lazım. Aracına göre belli kmlerde sübaplar yenilenmek isteyebilir veya araç LPG'ye uyumlu değildir veya sadece belirli marka ve modellerle uyumludur.

    Örnek vereyim, Toyota Corolla şu anda piyasadaki LPG'ye en uyumlu motorlardan birisi,ben en az üç senedir kim sorarsa BRC Seq32 veya başka markalarda buna eş değer kiti takın dedim birebir gerçek hayatta bana soranlara ve bir tanesi bile sorun yaşamadı,ilerleyen kmlerde de yaşamayacaklar. Pahalı bir kit sanırım şu anda 4-5 bin TL aralığında belki daha pahalı ama sağlam bir kit,baş ağrıtmıyor iyi bir usta taktıktan sonra ki bölge bayileri genelde iyi işcilik çıkartıyor.

    Ama sosyal medya gruplarına giriyorsun sorun yaşayan yaşayana, niye daha ucuz bir modele daha ucuz bir ustada kaçmış. O yüzden her ağlayan,dert yanan kişiye araştırmadan inanmamak lazım. Bizim insanımız ağlamayı,dert yanmayı,kötülemeyi çok sever. Boşver sorunları ile boğuşsun dursun,böyle böyle öğrenecek herkes hayatı.

    Alıntıları Göster
    Hocam atiker yerli kit daha ucuz olması normaldir, ithal kitler haliyle daha pahalı olacak. Ayrıca lpg firmaları aslında araçlara özgü ayar yapabilmek adına lpg programlarını geliştirseler, benzin ile aynı parametrelerde yürüyecek şekilde daha sağlıklı olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Otomobil anlatıcısi,Anlatan adamlar felan kısmen teorik doğrular söyleyip gerçeklerle bağdaşmayan kendi yorumlarını katiyorlar sıradan işin teorisini pratiğini tecrübe etmemiş kişilerde yiyor bu durumu

    Alıntıları Göster
    Hocam otomobil ANLATICISI mühendis birisi. Ezbere sallayacağını sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler birkez yazıcam tekrar yazmıycam.

    Lpg ile benzin arasındaki en büyük fark benzin piston içinde patladığında yaklaşık 650 derecelik bir ısı meydana getiriyor lpg ise 200 derece daha fazlası yaklaşık 850 derecelik bir ısı meydana getiriyor,

    Eğer motor bu ısıya dayanacak şekilde tasarlanmadıysa vay haline motor YANIYOR.

    1 günde çıkmaz acısı ama yıllar içinde belli eder.

    Bizdeki eski araçta bundan muzdaripti 3 sene sonra hararet sorunlarıyla boğuştuk ne radyatörler fanlar denedim ama nafile motorun şartı kaydı bir kere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG işine fazla kafa yormamak gerek. 2008 Palio marka aracım var. 10 senedir Atiker sıralı sistem LPG kullanıyorum. Totalde 165bin km yaptım. Senede bir LPG bakımı yaptırıyorum o kadar. Atiker tirt falan demişler yorumlarda. Ben bir tırtlığını yaşamadım kendi aracımda. Heee gidip Audi ye takılırsa nolur ben anlamam ama ucuz arabada ucuz LPG iş görüyor. Belki de Fiat in 1.4 fire motorundan da kaynaklanıyor olabilir.

    Bunu satarsam sonraki aracımda LPG'li olur muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yapayzeka037

    LPG işine fazla kafa yormamak gerek. 2008 Palio marka aracım var. 10 senedir Atiker sıralı sistem LPG kullanıyorum. Totalde 165bin km yaptım. Senede bir LPG bakımı yaptırıyorum o kadar. Atiker tirt falan demişler yorumlarda. Ben bir tırtlığını yaşamadım kendi aracımda. Heee gidip Audi ye takılırsa nolur ben anlamam ama ucuz arabada ucuz LPG iş görüyor. Belki de Fiat in 1.4 fire motorundan da kaynaklanıyor olabilir.

    Bunu satarsam sonraki aracımda LPG'li olur muhtemelen.
    aynen hocam bazı yorumlarda atikere bok atılmış ama bugün atiker olmasaydı o brc 32 ler,lovato obd2 ve aynı segmentdaki kitler 1000 euro dan aşağı satılmazdı.atiker sayesinde fiyatlarını minumum düzeyinde tutabiliyolar.artı atiker gold ve grand kitler alayınla da yarışır tatmin düzeyinde.
  • Atikerin tüm kitleri ucuz değil, ayrıca her parçası da yerli değil. Siz olayın özünü kaçırmışsınız konu Atiker veya başka marka meselesi değil. Atiker taksanız bu seferde niye aynı markanın en ucuz modelini taktırmadın derler. O dediğiniz geliştirmeler para ile oluyor ki zaten geliştiriyorlar da ama o kitler ucuz değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu LPG ama benim derdim otomatik 1.6 tgdi 177 bglik Tucson alıp LPG taksam çift kavrama şanzıman başıma iş açar mı şeklinde:) LPG ile ilgili sorun gözümü korkutmuyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kavrama veya şanzıman ile lpg'nin ne alakası var? Nihat hocaya sorulan orucu ne bozar sorularına döndü bu lpg işi de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netttt2627

    Bu mesaj silindi.
    Bende 1.33 auris almayı düşünüyorum. Nasıl 1.33 motor iş görür mü baskan ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şeyin orjinali güzeldir. Ekonomi haricinde lpg'nin savunulacak bir yanı yok. Lpg takıldığından beri arabamdan soğudum.

    Senelik 10 bin Km'yi geçmeyen kullanıcının lpg taktırmasının ekonomik olarak bile kayda değer bir artısı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netttt2627

    Bu mesaj silindi.
    1.4 fire motor 2008 Palio. Konfor ve kalitesi nasıl başkan ? Palio dan Auris e geçince çok farkettirir mı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atiker'in sıkıntılı tarafı regülatörü ve enjektörleri. Onun dışında beyin AEB firmasının zaten. Sadece üretim yerli. Aldığım 98 volvo'nun üzerinde 10 yıllık atiker fast sistem var halen. 2.2mm nozullu albien 2ohm enjektör taktım kendim. Regülatör halen sıkıntılı basınç tam tutmuyor. Ayarını da kendim sesine benzin performansına bakarak yaptım. Burada afr ayarı yapan kimse yok. LPGciler tam bir kasap zaten. Kötü usta insanı usta yapıyor. araç 300binde belki daha fazla. Aldığım kişi aracı vurdurarak çalıştırmış egzantrikler subaplar değişmiş Yani inşallah bir süre daha lpg sıkıntı çıkarmaz. Yıl sonunda tankın süresi dolacak bi onu değiştirince devam.
  • superficista S kullanıcısına yanıt
    Ankaradakş taksşlerşn çoğu lpg'li

    İstanbulun çoğu dizel
  • Lpg ile yillarca sorunsuz bol tasarruflu mutlu mesut yaşayan kullanicilar kiskaniliyor mu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • McCandlesss kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun

    Bu kadar tecrübeden sonra bize ne tavsiye edersiniz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.