Şimdi Ara

OnePlus 5T [ANA KONU] (61. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.273
Cevap
35
Favori
106.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Android 9.0.3 güncellemesi geldi Oya üzerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffrisby

    Android 9.0.3 güncellemesi geldi Oya üzerinden.
    Stabil sürüm mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocaman1321 K kullanıcısına yanıt
    Evet stabil sürüm.



    OnePlus 5T [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstfdlkts1 -- 23 Ocak 2019; 16:15:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocaman1321 K kullanıcısına yanıt
    N11 den nano ekran koruyucu aldım, memnunum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler telefonun hızlı şarj olduğunu nereden anlıyorduk ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaosGeneto kullanıcısına yanıt
    Ben mavi LED ışığı yanmasından anlıyorum. Birde ekranda (dash adaptörü ile şarj olurken) dash charge isareti olan yıldırım çıkıyor altta minik şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şarj ederken hiçbir şekilde mavi yanmıyor. Hep kırmızı. Zaten 2.5 saatte şarj oluyor. AliExpress ten yeni kablo aldım umarım düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaosGeneto kullanıcısına yanıt
    Dash adaptörü ile şarj ederken hep mavi led, pc uzerinden veya başka adaptör ile şarj da sarı ışık ile şarj oluyor.

    Sürüm 8.1

    Sürüm 7 ile almıştım cihazı o zaman da aynı durumdu şuan da aynı. Sürüm 9 u veya betalari bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Hocam LED falan geçtik,2.5 saatte şarj oluyor telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaosGeneto kullanıcısına yanıt
    Adaptör dash mı?

    Cihaz rootlu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Evet dash adaptör. 2 ay oldu telefonu alalı. Sıfır aldım. Root moot anlamam ki valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XaosGeneto kullanıcısına yanıt
    O zaman bilmiyorum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XaosGeneto

    Evet dash adaptör. 2 ay oldu telefonu alalı. Sıfır aldım. Root moot anlamam ki valla
    Hocam şarj olurken %10-%30 civarındayken telefon uygulamasına arama kısmına *#808# yazın açılan yerde Charger (Fast Charge) yazan yere girip bakın fast charge pass diyorsa ve current 3000-4000 civarıysa sıkıntı yoktur. 2.5 saate şarj oluyor demişsiniz adaptörün çakması çok fazla orjinal adaptör olduğuna emin miyiz? Bu arada dash charge çakması çok fazla orjinal olduğuna emin miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocaman1321 -- 24 Ocak 2019; 18:4:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün evdeki 5T'ye Android 9 geldi ota üzerinden. Yedekleme için vakit olmadığından direk sürüm yükselttik. Şimdilik stabil ancak Android 9 ile gelen Gesture Button olayı aktif olmuyor. Ayarlardan seçsek bile normal yuvarlaklı üçgenli navigasyon butonu çıkıyor. Böyle bir şey yaşayıp formatsız düzelten var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9.0.3 bana da geldi ama indirenlerin genel olarak yorumu şarj süresinin kısaldığı ve görüşme kayıt programlarının çalışmadığı şeklinde. bu sorunları yaşayan başkaları var mı? veya bu sorunların çözümü var mıdır?

    bu iki problem de benim için çok önemli, çözümünü bulmadan güncelleme yapmayı planlamıyorum
  • kocaman1321 K kullanıcısına yanıt
    Hocam dediklerini yaptım



    OnePlus 5T [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XaosGeneto

    Hocam dediklerini yaptım



    Hocam gördüğünüz gibi değerler düşük hatta yarı yarıya hızlı şarj da etkin değil. Sıfır aldığınıza göre garanti varsa garantiye götürün. Sorun adaptör de olabilir cihazda da olabilir kabloda da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kocaman1321 K kullanıcısına yanıt
    Hocam AliExpressten yeni kablo aldım. Düzelmezse yeni adaptör ile deneyeceğim. Artık o da olmazsa garantiye yollarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar son güncellemeyi yapan ve sorun yaşayan var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mafe M kullanıcısına yanıt
    Bende sorun yok hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.