Şimdi Ara

ÖNE ÇIKARIN! SAMSUNG TR MÜŞTERİ HİZMETLERİ ORGANİZASYONU BERBAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Monitör için Samsung Türkiye Müşteri hizmetlerini arıyorum, adresim belli, yerim belli bir Pendik'e yönlendiriliyorum, bir Ümraniye'ye, Sancaktepe'yi arıyorum biz 28 inch üstüne bakmıyoruz diyorlar.

    Anlaşılan adamlar 28 inch üstü monitörlere şimdiye kadar hiç servis hizmeti vermemişler bugüne kadar. VAH ki VAH.

    Pazartesi'den beri bekliyoruz, ben aramasam zaten yalan. Müşteri hizmetlerindeki veriler yanlış, adres yönlendirmeleri yanlış.

    Öyle mal satmakla, videolara çıkıp poz vermekle olmuyor bu işler.

    SAMSUNG TÜRKİYE PAZARLAMA ORGANİZASYONU müşteri hizmetleriniz ve servis merkezlerindeki temsilcilerinizin tavrı berbat. Ürün için markanızla görüşün ne demek ya? Sen marka değil misin? Destech'den söylenen lafa bak. Sıfır yardım, sıfır yönlendirme.

    HİÇ Mİ ŞİMDİYE KADAR 28 inch'den büyük monitöre servis vermediniz?

    Bu olayı global Samsung sayfalarına da yazacağım, görsünler karmaşayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cronus75 -- 4 Mart 2020; 17:31:49 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.