DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Omuzda ve Sırtta Sivilce?
76
Cevap
3
Favori
66.110
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Omuzda ve Sırtta Sivilce?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3194 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:16:58 Konu Sahibi
      Arkadaşlar hani suratakileri felan anladık da bu omuz ve sırt bölümünde sivilceler iyice azıttı. Bunun bir yöntemi felan var mıdır geçirmek için?



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:19:37
      em onları

      şaka bi yanada bendede çok var ya
      |
      |
      _____________________________

      Yanlizlik kordon baginin kesilmesiyle basladi..
    • Yüzbaşı
      948 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:20:46
      aynen bende de var. Yüzümde yok omuzlarda dolu.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      381 Mesaj

      iOS Beta Tester
      05 Temmuz 2009 01:22:26
      Aynen yaa bendede var yüzde az bel-sırt-omuz dolu irili ufaklı
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      182 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:23:02
      1 hafta deniz + güneş en kısa çözüm.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3194 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:23:20 Konu Sahibi
      Yüz çevresinde geçti izler kaldı ama bu sefer omuzlarda fena çıkmaya başladı. Ne yapacağım bilemiyorum. Bilen birileri yardım ederse çok iyi olur.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5738 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:24:47
      Bende de her yerde çıkıyor.Kolumda bile 5-6 tane beyazlaşmış var
      |
      |
      _____________________________

      Opel Astra J HB 1.4T AT Cosmo 180 HP

      Sunroof//Infinity Sound//Navi
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:25:08
      Bende de çok var
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      381 Mesaj

      iOS Beta Tester
      05 Temmuz 2009 01:26:15
      fan clup mı kursak
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2968 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:27:15
      Elma sirkesi ve su karışımı önermişler aşağıdaki forumda;

      http://www.cilthekimi.c...or/showthread.php?t=5417

      Ben tuzlu su öneriyorum deniz kum güneş falan.Sivilcelere iyi geliyor.
      |
      |
      _____________________________

      Now Play'n: Witcher 3, MGS: PP, Mad Max
    • Yarbay
      3194 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:28:45 Konu Sahibi
      Fan kılap değil de bi çözüm arasak daha iyi ve yararlı olur bence.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      12496 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:28:46
      eğer güneşe çıkamıyorsan nemlendirici tavsiye ederim
      |
      |
      _____________________________

      "Erol Egemen benim."
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Temmuz 2009 01:32:06
      sık duş alıp temizlenmek çözümü
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Temmuz 2009 01:35:41
      hep pislikten oluyor bunlar. duş alın
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3194 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:37:13 Konu Sahibi
      Ne pisliği kardeşim ne diyorsun sen Allah aşkına? Hergün 2 kere duş alıyorum. Biraz düzgün konuşun zor değil.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      724 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:38:37
      quote:

      Orjinalden alıntı: OSadam_92

      fan clup mı kursak

      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Temmuz 2009 01:40:55
      Bende de olmuştu; dendiği gibi biraz güneşin altında denizde vakit geçirin, geçer.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      410 Mesaj
      05 Temmuz 2009 01:52:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: biarkadasabakpcikcam

      1 hafta deniz + güneş en kısa çözüm.


      aynen oyle bende de vardı denize gittim sadece bi gun hepsi yok oldu şimdi 2 senedir denize girmedim yine cıkmaya başladılar birde ellediğind daha da cogalıyolar bencede en iyi cozumu deniz+guneş
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      197 Mesaj
      05 Temmuz 2009 02:00:30
      Benzamycin diye bir krem var..Onu gece yatmadan önce sürün..Sonra sabah duş alın..1 hafta sonra sivilce dene bişey kalmaz..Çok iyi kurutuyor..
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3789 Mesaj
      05 Temmuz 2009 02:17:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: biarkadasabakpcikcam

      1 hafta deniz + güneş en kısa çözüm.

      ilac felan kullanma once bu tavsiyeye uy,5-6ayda gecmeyen sivilceler 2 gunde gecti,gunes ve denizdeki tuzlu su etikili oluyor
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.