DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
ölümcül deney. zombie türünde filmler
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
35
Cevap
1
Favori
6.904
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Sinema >> ölümcül deney. zombie türünde filmler
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1669 Mesaj
      18 Aralık 2008 17:22:40 Konu Sahibi
      k.bakmayın 2konu açtımda ölümcül deney türünde zombili o film gibi ben başka güzel film duymadımda izlemedimde sizin bildiğiniz varmı? umarım konularımdan rahatsız olmuyorsunuzdur şimdiden teşekkürler...



      0
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      959 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:04:42
      Benim seyrettiğim en güzel virüslü zombili film "I am Legend" , yanlız Ölümcül deneyden bir az farklı zombiler daha az görülüyo..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      710 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:09:59
      quote:

      Orjinalden alıntı: hoguzkhan

      Benim seyrettiğim en güzel virüslü zombili film "I am Legend" , yanlız Ölümcül deneyden bir az farklı zombiler daha az görülüyo..


      I am Legend, gerçekten güzel bir film ama arkadaşın dediği gibi resident evil daki gibi zombiler çok fazla ön planda tutulmuyor...
      |
      |
      _____________________________



      We have been dreaming.But who can deny?
      It's the best way of living between the truth and the lies.
    • Yarbay
      2645 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:16:20
      28 Days Later ve 28 Weeks Later zombi türü
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      959 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:17:40
      evet.. zombilerin ön planda tutulduğu film Ölülerin Şafağı (Dawn of the Dead) var ..


      quote:

      Orjinalden alıntı: * Deniz *

      28 Days Later ve 28 Weeks Later zombi türü


      bunlarda güzel , özellikle ilk film 28 Days Later ..



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoguzkhan -- 18 Aralık 2008; 18:17:55 >
      |
      |
      _____________________________

    • DH Yönetici
      29285 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:35:34
      Mad Max
      I Am Legend
      28 gün sonra ve 28 hafta sonra
      Resident evil serisi bu türün önemli isimlerinden.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1048 Mesaj
      18 Aralık 2008 18:36:47
      Ayrıca [REC] de güzel bir zombi & gerilim filmi.
      |
      |
      _____________________________

      the song remains the same.
    • Yüzbaşı
      726 Mesaj
      18 Aralık 2008 19:03:25


      izleyin izlettirin selamlar...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      726 Mesaj
      18 Aralık 2008 19:09:08

      Film korkuyla karışık komedi. süperdi yaa...
      Valla izlemeyenler izlesin...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      726 Mesaj
      18 Aralık 2008 19:13:38

      ''Ölülerin Şafağı'' Zombi tarzı türünün en iyisi...aksiyon heyecan hiç bitmiyor...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      959 Mesaj
      18 Aralık 2008 19:50:10
      quote:

      Orjinalden alıntı: F3mania


      Film korkuyla karışık komedi. süperdi yaa...
      Valla izlemeyenler izlesin...


      haha , şimdi hatırladım filmi tvde seyretmiştim çok matraktı ... indirip tekrar izliyeyim aklıma gelmişken..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      726 Mesaj
      18 Aralık 2008 20:17:06
      hee gercekten cok manyakti bu flim ya
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1669 Mesaj
      18 Aralık 2008 23:26:22 Konu Sahibi
      ben izlemedim nasıl izleyenbilrm:S bide dawn of the death mı ne onu biraz izlemşm gibiymde onuda tam izleyeblceğim bşi varmı :D msjdan atsanızda olr
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1003 Mesaj
      19 Aralık 2008 01:19:32
      28 Days/Weeks Later
      I Am Legend
      30 Days of Night (vampirler üzerinde durmakta. ancak bahsi geçen filmlerdeki çoğu sahneye rastlamak mümkün)

      Bunların haricinde zilyon tane eski yapım var. Şu an izlesen pek başarı bulmazsın. Zira klasik haline gelmiş, 100 metreyi 24 saatte geçebilen, ''hede hödö'' vari enteresan sesler çıkarabilen zombi taneciklerini konu almaktalar.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1911 Mesaj
      19 Aralık 2008 01:37:40
      Burdaki yazılan filmlerin hepsini izledim tavsiye ederim genelde hep birbirlerine benziolar konu olarak benimkide laf işte



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hover_Craft -- 19 Aralık 2008; 1:39:10 >
      |
      |
      _____________________________



      The only escape is death.



      Sakarya Üniversitesi
      Internet and Network Technologies

    • Binbaşı
      1669 Mesaj
      19 Aralık 2008 02:54:07 Konu Sahibi
      bir tane film vardıda bi türlü bulamadım texas ta zombiler falan vardı bi bulsam
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      764 Mesaj
      19 Aralık 2008 04:33:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: PHI

      Mad Max
      I Am Legend
      28 gün sonra ve 28 hafta sonra
      Resident evil serisi bu türün önemli isimlerinden.

      bu bildiğimiz Mad Max değilmi? Mel Gibson'ın oynadığı mad max? kusura bakma biraz eleştiri gibi olacak ama mad max 'in bahsedilen tarzda film olduğunu düşünmüyorum mad max elinde sawed off shotgun 'la orda burda intikam alan biri




      [REC] gayet güzel, korku/gerilim tarzında oldukça güzel bi film. biraz gırgır, aksiyon istiyorsan shaun of the dead, vampirler zombiler falan olabilir diyorsan kesinlikle from dusk till down izle
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2324 Mesaj
      19 Aralık 2008 08:53:36
      shaun of the dead i izledikten sonra bir daha komedi + korku türü film izlemedim... nefret ettim bu türden.

      saf korku, gerilim türü izliyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1003 Mesaj
      19 Aralık 2008 14:55:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: aybars3691
      bir tane film vardıda bi türlü bulamadım texas ta zombiler falan vardı bi bulsam


      Bu mudur?

      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2879 Mesaj
      19 Aralık 2008 16:14:30
      Ölülerin Şafağı
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,326
1.2.156

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.