Şimdi Ara

Ölü piksel çıktı ne yapmalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler, ince hesaptan aldığım monitörde 1 tane ölü piksel çıktı ne yapmam lazım. Monitör asus vg249q ips. 1 ölü piksel normalmi yoksa degişmem mi lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ölü Pikseller: Sorun ve Çözümleri

    Ölü Piksel Nedir?

    Ölü pikseller, ekranınızda görüntülenmeyen veya hatalı görünen küçük noktalardır. LCD ve OLED ekranlarda ortaya çıkabilirler.

    1 Tane Ölü Piksel Sıkıntı Çıkarır mı?

    Genellikle hayır. Tek bir ölü piksel, genellikle ekranınızın genel deneyimini önemli ölçüde etkilemez. Ancak birden fazla ölü piksel varsa, ekranınızın görünümünü bozabilir ve izleme deneyiminizi olumsuz etkileyebilir.

    Ölü Piksel Testi

    Ölü pikselleri tespit etmek için çevrimiçi ölü piksel test araçlarını kullanabilirsin. Bu araçlar, ekranınızda çeşitli renkler ve desenler görüntüler ve herhangi bir ölü pikseli belirlemenize yardımcı olur.

    Ölü Piksel Sorun Mu?

    Ölü pikseller, ekranınızın arızalandığını gösteren bir sorun olabilir. Ancak, tüm ölü pikseller bir sorun değildir. Tek bir ölü piksel genellikle endişe kaynağı değildir.

    Ölü Piksellerle İlgili Sık Karşılaşılan Sorular

    1 Ölü Piksel Sıkıntı Yaratır mı?

    Genellikle hayır. Ancak birden fazla ölü pikseliniz varsa, ekranınızın görünümünü bozabilir.

    1 Tane Ölü Piksel Sorun Olur mu?

    Hayır, tek bir ölü piksel genellikle bir sorun değildir.

    Ölü Pikseller Nasıl Giderilir?

    Ölü pikseller genellikle kalıcıdır ve tamir edilemez. Bununla birlikte, bazı geçici çözümler şunları içerir:

    • Ekranınıza hafifçe dokunmak
    • Piksellerin üzerinden bir bez veya silgi sürmek
    • Ekranı kapatıp tekrar açmak

    Bu çözümler yalnızca geçicidir ve tüm ölü pikseller için işe yaramayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1 ölü piksel de olsa kusur kusurdur, değişim yapmalısınız. 1 ölü piksel dahi olsa ürün ayıplı mal statüsündedir. Siz şimdi ürünü garantiye gönderin, eğer 3, 5 ölü piksel ve üzerinde değişim yapıyoruz derlerse o zaman THH başvurarak hakkını alabilirsin.

    Bu arada ben de aynı monitörü almıştım, sizinkinde de color banding ve karelenme sorunları var mı? İade için THH verdim bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 10 Mart 2020; 18:18:58 >
  • Ben değişime gönderdim 1 tane bile olsa değişim yapılabilir dendi ama diğer sorunların ne olduğunu bilmiyorum. Bi yarım saat filan uğraştım herhangi bi aksilik yoktu ölü piksel haricinde ama bilmedigim için dikkatimden kaçmış olabilir. Sizde ince hesaptanmı aldınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F829A48E5

    Ben değişime gönderdim 1 tane bile olsa değişim yapılabilir dendi ama diğer sorunların ne olduğunu bilmiyorum. Bi yarım saat filan uğraştım herhangi bi aksilik yoktu ölü piksel haricinde ama bilmedigim için dikkatimden kaçmış olabilir. Sizde ince hesaptanmı aldınız?
    Şaşırdım açıkcası, normalde 3, 5 ölü piksel üzerinde değişim yapmıyoruz diyorlardı. 1 ay kadar önce Sinerjiden almıştım, monitör bayağı sorunlu hiç beğenmedim. Önceki TN monitörünüzde hiç 2K, 4K video izlediniz mi? Bunu neden soruyorum çünkü bu monitörrde 2K, 4K videolar hafif kareli kareli gözüküyor, cam gibi değil kesinlikle. Video sanki gerçek 4K değil sahte 4k gibi.https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-vg249q-karanlik-sahnelerde-karelenme-sorunu.826490/




  • Hocam konuya baktımda dediğiniz sorunlar galiba bazı karesel alanların renk tonu hafifte olsa farklılaşmış. Ben bi yarım saat filan bakabildim o süredede farklı farklı renkleri açtım youtubedan ancak böyle bişey olmadı, zaten yine böyle bişeyler çıkarsa iade ederim direk uğrasamam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arada 1 ölü piksel yeter diyen asus yetkilileri yada ürünü kontrol edecekler değildi, ince hesap müsteri temsilcileriyle görüştüm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende Aoc'un g2260vwq6 modeli var 2 adet ölü piksel vardı ilk kullandığım zamanlar, şuan bir sıkıntısı yok kendi kendine düzeldi ölü pikseller

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla ben direk gönderdim sansa bırakmamak için ama inşallah gelende sıkıntı yoktur pişman olmam gönderdiğime

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İncehesap ürünü Asus'un servisine gönderiyor zaten hocam, dediğim gibi değiştirmezlerse THH kesin çözüm.
  • Direk ürünü beğenmedim diyip iade etse daha kolay olmaz mı ?
  • Değişim olmazsa iade denerim zaten thh den önce

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 15 günlük cayma hakkınızı kullanın ölü pikselden bahsetmeyin bile

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ips panellerde ölü piksel riski yüksek diye biliyorum bu sebepten bir şans daha vermek istedim. Yine öyle birşey olursa ips ten vazgeçerim yada başka modellere bakarım. Ama monitörün şekli görüntüsü renk kalitesi filan hoşuma gitti açıkçası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrar merhaba herkese, bir haftadır gönderdim monitörü ama hala serviste diyorlar ve beklemekten sıkıldım. Dün ankarada vatan magazasına gittim aoc ag241q modelinin teşhir ürünleri vardı iki tane freesync olanı 1800 gsyn olanı 2400 tlydi. Sizce iade edip bunlardan birini almalımıyım kullanan varmı aranızda? Teşhir ürünü sıkıntı yaratırmı? Birde bu monitörler 2k 1 ms 144 hz ve tn panel. Asusun fullhd ve ips

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Değişim kabul edilmemiş 1 tane olduğu için, halbuki göndermeden önce özellikle sormuştum sadece 1 taneyle değişim olurmu diye. İade edicem ve bi daha ince hesabla işim olmaz. İnşallah iadeylede uğraştırmazlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ürünü 10 martta almıştınız sanırım, siz şimdi ürünü 14 günlük cayma hakkı kapsamında incehesap'a iade edin. Eğer iade konusunda sıkıntı çıkartırlarsa 14 günlük cayma hakkının kullandırtmamasından THH'ye E-Devlet üzerinden başvuruyu yapın.


    Örnek THH Şikayet Metni;

    10.03.2020 tarihinde xxxxxxx internet mağazasından xxxx,xx TL fiyatı bulunan Asus VG249Q model monitör satın aldım, ürünü kargodan xx.xx.2020 tarihinde teslim aldım. Üründe ölü piksel sorunu olduğu için ürünü yasal olarak 14 gün içerisinde iade etmek istedim.

    Fakat ilgili mağaza kutusu açılmış ürünlerin iadesinin alınmayacağını bildirerek yasal hakkımı kullandırtmamaktadır.
    Ürünün iadesi kabul edilmediği için ürünü henüz kargolamadım. İlgili mağazaya iade talebimin yerine getirilmediği taktirde tarafınızı Tüketici Hakem Heyeti'ne vereceğimi ve hakkımı sonuna kadar arayacağımı kendilerine bildirdim. Mağaza ile yaptığım e-mail yazışmaları ektedir.

    Mesafeli Satış Sözleşmesi gereği 14 gün içerisinde yasal hakkım olan iade talebimi yerine getirmeyen xxxxxx mağazasından şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

    Bu metini kendinize göre değiştirebilirsiniz, isterseniz iade den değil de 1 ölü piksel sorunu olan monitörü garanti kapsamına almamaları konusundan da verebilirsiniz THH'ye. Ayar oluyorum şu teknik servislere, kanunda 1 ölü piksel dahi olsa ürün ayıplıdır! Çoğu kişi THH'de uğraşmaz deyip 1 ölü pikselli monitörleri garanti kapsamına almıyorlar. Tüketicilerin bilinçlenmesi için hakkınızı sonuna kadar aramanızı öneriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayarMeraklısı -- 17 Mart 2020; 20:28:13 >




  • 2 ay sonra stajyer avukatım inşallah zaten bilinçlenme konusunda sıkıntı yok ta böyle uğraştırmaları boşuna yoruyor insanı. Siz ve bazı forumlarda 1 ölü piksel filan dediniz diye özelikle sordum 1 tane yeterlimi diye yoksa direk iade edecektim ama bi bok bilmiyen temsilcinin teki yüzünden şimdi gel işin yoksa iadeyi bekle paran hakem heyeti sonuçlanıncaya kadar onlarda kalsın filan kafa yoruyor. Adamın yapacağı tek şey bilmediğine bilmiyorum diyecek bu kadar, niye sorun olmaz değişilir diyor. Ayrıca ince hesap temsilcileri kadar baştan savma içi boş cevap veren bi yer görmedim. Bi soru soruyorsun robot gibi ezberlemişler bişeyleri söylediklerini kendilerinin bile anladıklarını sanmıyorum tek dedikleri servis ve 20 günlük yasal süreç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İade et hocam yada değişime yolla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değişim olmayacak demişler zaten iade ettim bende

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asusu iade ettim aoc agon ag241qx aldım. 2k olduğundan görüntü masaüstü ve oyunlarda çok kaliteli. Sadece youtubeda 1080p bile açsam siyah gri arasında geçişlerde haritalarda yükseltiyi belirleyen çizgiler gibi çizgiler oluşuyor. Onuda idare edicez artık. Hepinize düşünceleriniz için teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.