Şimdi Ara

ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
26
Favori
82.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar, ben bu ürünü alıp AOC yetkili servisine verip yenisiyle değiştirmek istiyorum. Sizce değiştirirler mi?

  • Garantiye gönderin. Muhtemelen değişmeyeceklerdir. Sonra tüketici haklarına başvurun. O sırada monitörü de kullanabilirsiniz. Ölü piksel varda tüketici hakları sizi haklı bulacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde 11 iphone cihazımda piksel var apple 1 kere değiştirdi tekrar yaptı şuanda ekranımda kılcal çizik var diyerekten garanti dışı bıraktılar telefonumu. Thh ye bu gün başvurdum umarım güzel haberler alırım

     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 2 ölü pikseli olan monitoru Samsung ve Vatan değiştirmedi. Hakem heyetine başvurdum kazandım ve monitorümü değiştirdim. Detay burada https://forum.donanimhaber.com/samsung-ve-vatan-in-degistirmedigi-monitorum-hakem-heyeti-sonucu-degisti--150458542#150479714 hakkınızı arayın.

  • Arkadaşlar, ben de bu kervana katıldım bugün.  ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)  Hepsiburada üzerinden BETA PLUS TEKNOLOJİ isimli satıcıdan Acer Nitro VG242YPbmiipx 23.8" 165Hz 1ms (HDMI+Display) FreeSync Full HD IPS LED Monitör UM.QV2EE.P01 marka-model monitör almıştım. Gelir gelmez testini yaptım ölü piksel çıkmadı. Ancak 2 ay sonra bilgisayarı açarken şans eseri ekranın ortasında, sağ üst köşeye doğru siyah ekranda ölü piksel çıktığını fark ettim. Tabii hemen ertesi günü yetkili servis olan PENTA TEKNOLOJİ'ye gönderdim. Gelen cevap tam tahmin ettiğim gibi: Ürün Sağlam. Şikayet var üzerinden yazdım. DOA şartlarını sağlamadığı için değişim yapılamayacağı cevabını aldım.


    Ancak ürünün sağlam olarak değerlendirilmesinden ziyade kargonun durumu beni çileden çıkardı. Kargoyu gönderirken streç filme bile sardım deforme olmasın diye. Yetkili servis ise monitörü koruyucu kılıfının içine dahi koymaya tenezzül etmemiş, kolinin ağzını bile bantlamamış ve o şekilde göndermiş. Benim sardığım streç üzerine bir kat sarıp öylece ağzı açık göndermişler... Koliyi de açarken yırtmışlar, köpükleri parçalamışlar. Hayatımda böyle özensiz kargo görmedim. Neyse, fatura bilgileri ve kargo görselleri ile birlikte satıcı olan BETA PLUS'ı hakem heyetine verdim. Sonuç ne çıkacak bakalım.


    Siz siz olun BETA PLUS TEKNOLOJİ isimli satıcıdan ve yetkili servisi/dağıtıcısı PENTA TEKNOLOJİ olan ürünlerden uzak durun.  ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) 


    Benim gönderdiğim kargo:

     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)


     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)


    Servisin geri gönderdiği kargo:


     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)
     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)
     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)
     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Köl Tigin -- 18 Ocak 2022; 18:54:28 >




  • Teknosa dan aldığım huawei marka laptopda ölü pixel çıktı. Teknosaya verdim o da huaweiye gönderdi huawei de kabul etmemiş. Tüketici mahkemesine başvuru yapacağım. Şikayet edilen firmaya Teknosa mı yazmalıyım huawei mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldiginiz yeri yazin, aksi halde surec gereksiz uzuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya
    ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    hocam yani satıcı, ithalatçı ve üreticiyi şikayet edebiliyor olmanız gerekir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, Türkiyede monitör alacaksanız, açık ve net olarak söylüyorum. AMAZON.COM.TR dışından ALINMAZ. Orada yine AMAZON.COM.TR satıcısından alacaksınız. Onun dışında bu sorunlar her zaman olacaktır. Ha Vatan bilgisayar, hepsiburada vs gibi kendi satışlarında sorun oluyor mu? Oralardan alıpta sorun yaşayanda var yaşamayanda. Ama işinizi garantiye almak için AMAZON.COM.TRdir.

    Normade satıcı sizin haklı olduğunuzu bilse bile almak istemeyecektir, açılmış paketi satamayacaktır. İthalatçıdan geri almayacağı için onlarda geri almamak için elinden geleni yapacaktır. Onlara da hak veriyorum. İthalatçının veya üreticinin hakkından sadece AMAZON gibi dünya firmaları gelebilmektedir. Orada yoksa ya yazı tura atıp dışarıdan alacaksınız ya bekleyeceksiniz.

  • Merhaba arkadaşlar. Bugün Hp servisini aradım. Garantisi devam eden laptopumda ölü piksel olduğunu ve yeni ekran takılmasını talep ettim. Benden fotoğraf ve video istediler. Haliyle ölü piksel olan tarafı istekleri doğrultusunda çekip mail olarak gönderdim. Ardından bana dönüş yaptılar ve tek ölü piksel için değişim yapmayacaklarını çoğalırsa talebimi onaylayacaklarını söylediler. Bende kaç adet olması gerekir değişim için deyince sayı vermedi tekrardan çoğalmaya başlarsa yardımcı olacaklarını söylediler. Bende gayri ihtiyari biri onu fark etmez ki sorun sorundur dedim. Politikamız ne yazık ki böyle dedi. Bende garanti hakkımız var ama kullanamıyoruz dedim ve telefonu kapattım. Şimdi arkadaşlar ne yapayım ? Garanti hakkım var kullanamıyorum. Sizlerin başına böyle bir durum geldi mi ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  • Arkadaşlar merhaba,

    MSI ölü piksel konusunda nasıl hareket ediyor? 1 ay önce MSI 27 OPTIX MAG274QRF-QD aldım, ciddi yüksek de bir fiyatı var. İlk aldığımd ölü piksel yoktu, iki gün önce sol üst tarafta 1 adet yeşil renk piksel bozukluğu oluştu. Ne yapmaylıyım?

  • Köl Tigin K kullanıcısına yanıt

    Sonuç ne oldu hocam?

  • Jimmy Vulmer kullanıcısına yanıt

    Sonuç tabii ki de lehime hocam. Yaklaşık 15-20 gün sonra bir bilir kişi numarası verdiler. Görüştük kendisi ile, durumu anlattım. Sonra da geldi baktı. Ayıplı mal olduğunu onayladı elbette. Gelen hakem heyeti kararını BETA PLUS TEKNOLOJİ'ye gönderdim. Birkaç güne paramı yatırdılar.

  • Köl Tigin K kullanıcısına yanıt

    Hocam benim ekranda da ölü piksel çıktı 1 adet. 2 ay önce almıştım acer nitro sizinki gibi. Ne yapmalıyım sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jimmy Vulmer kullanıcısına yanıt

    Size kalmış hocam. Monitörü ne kadara aldığınıza bağlı. Çünkü servise gönderseniz kesin "Kontrol edildi, sorun yok" diyerek geri gönderecek. Sonra hakem heyeti ile paranızı çok rahat alırsınız, onda sorun yok. Ama bir ay sürer bu durum. E ülkenin ekonomik durumu da ortada. Alacağınız para ile aynı monitörün yenisini ya da eş değerini alabilecek misiniz?

  • Köl Tigin K kullanıcısına yanıt

    Hocam benimki laptop. 15 e almıştım 11 kasımda şuan 18 bin. Servisi aradım değişim veya iade için 5 piksele kadar normal kabul ediliyor ayrıca biz sadece tamir yaparız distribütör ile görüşün dediler. Distribütöre ise mail attım değişim veya iade talebi olarak. Distribütörü arasam muhtemelen olmaz veya gönderin bir bakalım diyeceklerdi en az 2 hafta öyle boşa gidecekti o yüzden mail attım. Umarım maile olumsuz cevap verirlerde hakem heyetine bir an önce başvurabilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jimmy Vulmer kullanıcısına yanıt
    5 piksel durumu 2010 dan önceydi 2010da kanun değişikliğine gidildi internetten bakıp görebilirsiniz 1 tanede olsa ayipli mal olarak sayılıyor tabi firmalar kendine göre davranıyor orası ayrı THH yoluyla cozebilirsiniz sanırım ancak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Jimmy Vulmer kullanıcısına yanıt

    Bu gibi durumlarda değişimi neredeyse hiçbir firma yapmıyor hocam maalesef. Ben en az 4-5 kez başvuru yaptım. Hepsinde de iade aldım maalesef. Değişim istediklerim de olmuştu, ama firmalar iade veriyor.

  • Köl Tigin K kullanıcısına yanıt

    Şu mesajı atmışlar. Hocam bunları THH'ye verirken satıcı olarak kimi göstermem gerekir arenayı mı? Trendyoldan teknorya satıcısından almıştım o firmayı mı?

     ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jimmy Vulmer kullanıcısına yanıt

    Trendyol'da aldığınız teknorya'yı vereceksiniz hocam THH'ye.


    İstedikleri kadar maval okusunlar hocam, 1 ölü piksel dahi garanti kapsamında. Onlarca örnek vaka var. İçiniz rahat olsun, her türlü sizin lehinize sonuçlanır.

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.