Şimdi Ara

Samsung ve vatan'ın değiştirmediği monitorum hakem heyeti sonucu değişti.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 4 saat 40 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • madonos (5 mesaj) windlea983 (2 mesaj) WizardArms (1 mesaj) programmer_onur (1 mesaj) ugur.k (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 6 gün önce VATAN BİLGİSYAR'dan aldığım 32 inç SAMSUNG Odyssey G7'de 2 tane ölü piksel fark ettim. Buraya kadar çokta sorun değil ölü piksel olabilir ne de olsa koskoca SAMSUNG monitörü koskoca VATAN BİLGİSAYAR'dan aldım dedim kendi kendime ne olabilir ki ?. SAMSUNG'u aradım servis göndereceklerini söylediler vay be SAMSUNG'a bak servis gönderiyor ayağıma dedim.


    Sonra samsung sevisi geldi 2 tane ölü pikseli tespit etti. Bazı yerleri aradı ve bana 5 piksele kadar değişim iade yapmayacaklarını söylediler. Hepsiburada'da aynı monitörü alan arkadaş 3 tane ölü piksel olduğu halde değiştiğini söyledi (Her halde bu arkadaş yalancı). Amerika'da 1 piksel olsa da değişeceklerini söylediler. Demek ki o koskoca SAMSUNG Türkiye'de o kadar kocaman değilmiş bunu öğrenmiş oldum.


    Sonra Vatan Bilgisayar'ı aradım onlarda beni sürekli samsung'a yönlendirdi. En son dedim ki ya kardeşim ben ürünü aldım 6 gün oldu iade etmek istiyorum. Mağazadan satılan ürünlere iade yapamıyorlarmış. Bu yaşımda bir şey daha öğrendim bir daha asla herhangi mağazadan bir şey almam Türkiye'de.


    Tüketici mahkemesine vermeyi düşünüyorum ama bir sonuç beklemiyorum.


    Diğer bir anımı anlatım şimdi. Amazon.com'dan benim için ucuz olmayan bir blender aldım. Neyse blender geldi fişe taktım sonra dumanlar çıktı. Sonra araştırdım ki 110V ile çalışıyormuş 110V alete 220V verdik yani. Blender markasını aradım çok yardımcı olmak istediler, fakat alıcı adresi Türkiye olduğu ve USA dışına ürün satmadıkları için yardımcı olamıyoruz dediler. Amazon'u aradım durumu anlattım ürünü bize gönderin dediler. Ürünü gönderdim (kargoyuda onlar karşıladı), tüm fiyat kesintiye uğramadan iade edildi. Kendi kendime nasıl yani ya muhtemelen motorunu yaktığım ürüne iade aldım dedim.


    Başka ufak bir anı Newegg'den aldığım ürünün fiyatı düştü yazdım aradaki farkı iade ettiler.


    Almanya'dan pazar sipariş verdiğim ürün salı elime ulaştı.


    Logitech marka mouse'um bozuldu sadece gerekli bilgleri gönderdim (mouse'u bile değil) yeni mouse gönderdiler.


    Neyse çıkardığım dersleri özetle paylaşım.


    1. Samsung'da olsa kesinlikle garantisine güvenmeyin. Ben ölü piksel sorununu biliyordum ama çıkarsa Samsung değiştirir dedim ama değiştirmediler.
    2. Mağaza'dan ucuz da olsa sakın ürün almayın orada size 2 dk gösterip iade sürecini tıkıyorlar (2560 x 1440 = 3,686,000) 3.5 milyonu aşkın piksel'i 2 dakikada nasıl kontrol edeceksem :)


    Türkiye'deki kötü anılarım bitmez yurt dışındaki iyi anılarımda bitmez.


    Ben bu saatten sonra Türkiye'den nasıl bir ürün alırım nasıl elim gider bilmiyorum.


    Deneyimimi ve öfkemi (aldatılmış, dolandırılmış hissettiğim için) sizle paylaşmak istedi.


    Edit:

    İlçe Hakem Heyeti'ne başvurdum. Başvurumun sonucu bilir kişi geldi ve lehime karar çıktı. Vatan Bilgisayar aradı eski monitorümü getirip yenisini vereceklerini söylediler. Aldığım şubeye gittim yeni monitorü orada inceledim onda da ölü piksel çıktı. Topkapı şubesine gönderdiler oradan denediğim monitorde sorun görmedim ve aldım.


    Sonuç Başta Samsung ve Vatan bilgisayar'ın yaptığı haksızlığı tüketici hakem heyeti düzeltti. Bir ölü pikselde olsa ya da ekran yanığıda olsa başvurun tüketici hakem heyetine.

    3 Ay önce öfke ile açtığım konuyu haklı bir sevinçle kapatıyorum. Hakkınızı arayın arkadaşlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madonos -- 27 Kasım 2021; 20:3:21 >



    |
    |




  • Bu arada Tüketici Hakem heyetine önceden başvuran varsa yardımcı olablir mi ? Vatan Bilgisayar'ımı yoksa Samsung'umu şikayet edeceğim ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madonos -- 7 Eylül 2021; 17:56:8 >
  • madonos kullanıcısına yanıt

    Aldığınız yeri yani size fatura kesen nereyse orayı. Geçmiş olsun diyorum. Vatanla birebir aldığınız yerle yüz yüze görüşmeyi denediniz mi? Mağaza müdürüyle fln konuşun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • windlea983 kullanıcısına yanıt

    Vatan Bilgisayar biz Samsung'a yönlendireceğiz zaten onların duruma göre iade yapabiliyoruz dedi. Mağazadan alınan ürün diyede 2 hafta ya da 1 ay içinde iade etme olmuyormuş. Tamamdır yarın ya da perşembe Vatan'ı tekrar arayıp soracağım olumlu dönmez iseler tüketici heyetine başvuracağım.


    İki piksel garanti kapsımına girmeyen diyen Samsung ama fatura dediğiniz gibi Vatan'dan olduğu için o zaman orayı yazacağım firma olarak.


    Teşekkürler.

  • madonos kullanıcısına yanıt

    THH 1 ölü pikseli dahi ayıplı mal kabul ediyor -ki etmeli de zaten. Paranızı veya değişim ne isterseniz her türlü alırsınız rahat olun. Kararin çıkması biraz uzun sürüyor tek olumsuz tarafı bu. Forumda bir sürü emsal kararı mevcut aratarak ulaşabilirsiniz.

    Şunu da aç parantez ekleyelim bu firmalar yurtdışında ben renklerden memnun kalmadım diyen adamın ürününü değiştiriyor da burada niye ayıplı mali degistirmiyor? Marka aynı marka. Gel gör ki o markayı işleten kafa başka kafa. Bizim insanimiz maalesef kendi cebinden çıkıyor gibi kendi insanına yokuş yapmayı, onu mağdur etmeyi kendine marifet biliyor ne yazikki. Bu kafayla bir arpa boyu yol gidemeyiz biz -gidemiyoruz da zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan Bilgisayar bir şey yapmadı; uzun uzun nazikçe anlatmama rağmen. Hayatımda ilk defa resmi bir kuruma dilekçe yazmama vesile olan Samsung ve VATAN Bilgisayar'ada teşekkürlerimi en içten olarak iletiyorum. Sonucu sizinle paylaşacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madonos -- 9 Eylül 2021; 15:33:28 >
  • madonos kullanıcısına yanıt

    llçe Hakem Heyeti'ne başvurdum. Başvurumun sonucu bilir kişi geldi ve lehime karar çıktı. Vatan Bilgisayar aradı eski monitorümü getirip yenisini vereceklerini söylediler. Aldığım şubeye gittim yeni monitorü orada inceledim onda da ölü piksel çıktı. Topkapı şubesine gönderdiler oradan denediğim monitorde sorun görmedim ve aldım.


    Sonuç Başta Samsung ve Vatan bilgisayar'ın yaptığı haksızlığı tüketici hakem heyeti düzeltti. Bir ölü pikselde olsa ya da ekran yanığıda olsa başvurun tüketici hakem heyetine.

    3 Ay önce öfke ile açtığım konuyu haklı bir sevinçle kapatıyorum. Hakkınızı arayın arkadaşlar.

  • Tebrik ederim hocam sizi. Bu firmaların ülkedeki yasal boşluğu siz ve bilinçli tüketiciler sayesinde kullanamaz durumda kalmaları sevindirici. Yalnız umarım artık devlet bu konuya el atar, işin cidden cılkı çıktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung bela bi firma ya hiç sevmiyorum vatan da aynı şekilde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k u kullanıcısına yanıt
    Valla ben tüketiciyede sevmiyorum yetkili markayıda bizim ülkemizde böyle hocam markalara kinlene kinlene alışveriş yapacak marka kalmadı apple de aynı bok oldu sonunda eski kalitesi yok yukarda bi arkadaşın yazğı gibi bazı kendini yetkili sanan kişiler yokuşu seviyor kendine kar sanıyor tüketiclerde işi çakallığa vuruyor 30 gün kullanıp iade edip yenisini alan mı dersin bu şekilde 5 ay telefon kullanan insanlar biliyorum marka ne yapsın kurunun yanında olan senin benim gibi kullancıya oluyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.