|
Lise 2 ye gidiyorum önümde bir üniversite sınavı var ama ben bu sınava hazırlanmak istemiyorum şuan yüksek puanlı kaliteli bir lisedeyim ama mesleğe geçmeyi düşünüyorum bu yaştan sonra bir işe yararım sizce yada direk açıktan okuyup çıraklığa mı yönelmeliyim varsa meslek önerileriniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






