Şimdi Ara

Okuldan Gelirken Tek Taş Yüzük Buldum!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herşey normaldi sabah okula gittim,biraz önce minibüsden indim eve doğru geliyodum.Durakdan eve giderken sokaktan dolanmayıp kestirme olduğu için bi sitenin içinden dolanıyordum.Bugünde girdim siteye eve doğru giderken ayağım bi taşa çarptı.Çarptığım taşın yanındada yüzük varmış 2 metre falan kaydı yüzük.Eğildim aldım inceledim baya tek taş pırlantalı yüzük(pırlanta duba gibiydi).Ama nedense içimden o yüzüğü almamak geldi,fırlattım eve geldim,Şu an bunları yazıyorum.



  • o yüzük sahibini mutlu etmemiş edememiş.Almamakla en iyisini yapmışsın.Onu bozdurup parasını harcasan sanada hayır getirmezdi.
  • bende yolda adriana limayla
  • ben yapışırdım hemen, sahibini bulamassın zaten cüzdan değil kimlik değil.

    al, sat, keyfini sür
  • imitasyondur.
  • quote:

    Orjinalden al©¥nt©¥: C¥ËRNIV¥ËLE

    imitasyondur.


    edit : google sağolsun buldum.

    Bende zaten öyle düşünüp attım, ama öyle bi yapmışlarki gerçeğiylen yanyana koysalar anlamazdım. (yoksa gerçekmiydi? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drake Ramoray -- 7 Kasım 2008; 15:40:45 >
  • pm attım adresi söyle
  • ziyaaaaaaaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karakoyunn

    ben yapışırdım hemen, sahibini bulamassın zaten cüzdan değil kimlik değil.

    al, sat, keyfini sür


    +1 şimdi yere attın başka biri alacak koş hemen bulmaya çalış
  • verildi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azizcinar

    verildi


    sana internet bağlatanda hata
  • ben olsam o pırlantayı alır bı kıza verırdım

    sonra da kız bana verırdı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azizcinar

    verildi


    Bi konuda elemanın biri yazdı aynı lafı , o konuda tuttu diye laf her konuda millet gülecek zannediyosunuz
  • sonrada hepimiz kıza




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GEREDELİ

    ben olsam o pırlantayı alır bı kıza verırdım

    sonra da kız bana verırdı


    quote:

    Orjinalden alıntı: azizcinar

    VERİLDİ







  • nerde oturuyosun
  • bu davranışından dolayı seni tebrik ediyorum
  • Yerden Akıl-Fikir bulaydın keşke bu konuda açılmazdı böylece,Dh'den çıkıyom gizlice gel bize bazı bazı laleeeler
  • sonra bi uyandın sabah olmuş..
  • Geçen yolda 4870x2 buldum ama benim sistem agp olduğu için geri fırlattım
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.