Şimdi Ara

ohaaa!!! 96 kbayt oyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 43
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Acharad (6 mesaj) pew (5 mesaj) meydey45 (4 mesaj) elmaarmut (4 mesaj) drnlcrgy (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> ohaaa!!! 96 kbayt oyun
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2604 Mesaj
    ben oynuyorumda hatamı var makinedemi problem var baya ilerde merdivenden sonra 2-3 kapı daha geçiyoz orda kapıda kilitlenip kalıyoruzgeri hareketler var ileri o kapıdan yok makine kilitlenmiyo yani o kapıyı geçemiyoruz oyundamı var sistemdemi çözemedim sistem imzamdakidir
    |
    |
  • Yarbay
    3479 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ureal tournemant 2004 oynuyorum 6gb yer istedi
    cıgır actiii yakin çag kapandi
    almanyada bu iş cıgır asti far cry dan sonra almanya oyun endüstrsinin odagi olacak
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ekran kartımın 256mb sapphire olmasının yarrını bu oyunda gördüğüm gibi ilerdede göreceğim azda olsa[arindr]

    bu sıkıştırma olayları daha fazla yaygın olabilir mesela 2.5gblık cmr4ü ben 150mblık ziplenmiş halde indirdim ve kurdum hiç bir fark yok. sadece videolar yok. oda olsun o kadar
    |
    |
  • Yarbay
    1924 Mesaj
    Bunu yapan adamların zaten daha önceden çııkardığı bir sürüde technology demoları var 32klık.32k çalışırken arkada 1,5gb yakın açılım yapıyor.30000-1 sıkıştırma falan kullanmışlar.

    Adreslerihttp://www.farb-rausch.com

    Burada birsürü güzel demo var.İşin güzel yanı çokda küçük dosyalar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    850 Mesaj
    [clps]
    |
    |
  • Binbaşı
    1524 Mesaj
    böyle oyunları toptan diskete koysan satsan acaip para eder. tabi milletin böyle bir şeyin gerçek olabileceğine inanması lazım ve iyi bir bilgisayarı olması lazım. ben ilk baştaki yerden biraz ilerledim 5-6 tane yaratık öldürdüm nerden gitcem diye bakarken bilgisayar kilitlendi
    |
    |
  • Yarbay
    2192 Mesaj
    ham kodlarla yapılmış bir program bu sanırım
    oynarken aynı anda mekanı render ediyor
    o yüzden böyle güçlü sisteme ihtiyaç duyuyor
    minimum 1.5 ghz cpu, 512 ram, pixel shader'lı ekran kartı falan
    |
    |
  • Yarbay
    10189 Mesaj
    Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..
    |
    |




  • Yüzbaşı
    594 Mesaj
    o ne bea 96kb
    oha falan oldum yane [jwdwn]
    celeron2000 ve 128mb ram ile açılmadı acaba bi 128 daha koysam açılırmı
    çünkü 512 ram istiyomuş
    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    ya işlemci kurtarıyo da ne o 512ram, yetmez gibi ti ekran kartı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    ben oynayamadım deli oluyorum ne biçim bir oyundur anlamıyorum...

    neresine sığdırmış grafikleri...

    bende 393 ram var yine çalıştırmadı ama işlemcim pIII 733 belki ondanda çalıştırmayabilir!!!!!
    |
    |
  • Binbaşı
    1736 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Acharad</i>
    <br />Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    [pray][pray][pray][pray][pray][pray]
    |
    |




  • Yarbay
    3758 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Acharad</i>
    <br />Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'> Copy Pate mi Kendin Mi Yazdın [oo][oo][oo]
    |
    |




  • Teğmen
    118 Mesaj
    allah allah
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj
    allah allah
    |
    |
  • Yarbay
    6827 Mesaj
    cut paste yaptı.[pray][pray][pray][pray][pray]
    bu baya tuttum ya ihehhhheee
    |
    |
  • Yarbay
    7211 Mesaj
    belki oyunu kendi içinde "bin" kere ziplemişlerdir ehehe [evlol][evlol]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    453 Mesaj
    BEN YİNEDE SEVDİM. GERÇİ MAX PAYNE DE SAG TUSA BASILI OYNAMIS GIBI BIRAZ MATRIXWARE OLDU AMA OLSUN. 2. PC DE DENEMEDIM BILE
    |
    |
  • Yarbay
    10189 Mesaj
    copy paste değil abi... Maalesef kendim yazdım..
    |
    |
  • Yarbay
    3479 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    helal derim[frndsp][image]http://www.instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/sz/4moredead.gif [/image]
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Ekonomi
Radyo Dinle
Bebek Oyunları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,454
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.